Alterra - żel pod prysznic kwiat neroli i bambus /Alterra -un gel de ducha

Witajcie kochane. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją żelu pod prysznic Alterry, który nie przypadł mi do gustu. Niestety u mnie w ogóle się nie sprawdził. Zapraszam do przeczytania!

Hola queridas! Hoy les traigo una revisión cosmética  sobre un gel de ducha de Alterra.Este producto no es de mi agrado. Por desgracia para mí es un falso. Les invito a leer!

Skład: Aqua, Alcohol*, Glycerin, Coco-Glucoside, Caprylyl/Capryl Glucoside, Xanthan Gum, Sodium Coco-Sulfate, Bambus Arundinacea Extract*, Citrus Aurantium Amara Flower Distillate*, Aloe Brbadiensis Gel*, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**. (07.06.2012)

* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils
 Żel zapakowany jest w wysokie, nieprzezroczyste, plastikowe opakowanie.Jest ono bardzo ładne , zachęcające do kupna ale jego zawartość pozostawia wiele do życzenia.Kosmetyk ma bardzo rzadką, galaretowatą konsystencję, która dla mnie jest bardzo dziwna. Od kosmetyku myjącego wymagam także żeby ładnie pachniał... Zapach? Okropny i nie do zniesienia. Nie ma orzeźwiającego, delikatnego zapachu. Łudziłam się ,że żel będzie miał piękny zapach neroli ale chyba połączenie z bambusem go zabiło.Bardzo lubię żele, które dobrze się pienią ale niestety o nim tego powiedzieć nie mogę.Mimo tego dobrze myje i nie podrażnia skóry. To chyba jedyny plus dla tych 250 ml kosmetyku.
 Gel se presenta en un grande, blanco paquete que es muy bonito y nos anima a comprarlo pero su contenido deja mucho que desear.Cosmetico tiene consistencia rara y gealtinosa que para es muy extraña.Cuando compro un cosmetico de ducha quiero que huele muy bien ... Olor en este producto? Muy muy mal y no lo soporto!No tiene olor refrescado y delicado!Me siento engañada porque cuando lo compraba yo pensaba que producto tenia un aroma encantadora de neroli .
Creo que una combinación de bambú la mató y ahora huele muy mal.Gel de Alterra es ineficiente y  no se espuma bien.Ademas de esto lava muy bien y no irrita la piel.Es probablemente la única ventaja para el cosmético de 250 ml.



No lo  recomendaría a cualquiera persona! Detengo tomarlo y sin duda no volveré a él. 
Nie polecam nikomu! Odstawiłam go i na pewno do niego nie wrócę.

Używacie? Miałyście już do czynienia z żelami Alterry?
Usan? Tienen experiencia con geles de Alterra?

46 komentarzy:

  1. Es bueno saberlo gracias por la informacion .
    Besos guapa !!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie znam tej firmy :( ale warto wiedziec, nie kupie go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam i już raczej nie kupię :). Wolę Ziaję albo Original Source :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ! i nie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gracias por la información,me parece raro porque los geles de Rossmann suelen ser buenos, buen fin de semana!

    http://eintagmitpepa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno będę go omijać choć w sumie jeszcze żadnego żelu Alterry nie miałam;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, zapach paskudny i ogólnie bubel jak nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Alterry i chyba się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zapach słaby... to poważny feler :/ Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy się z nim nie spotkałąm :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga...z chęcią zaobserwowałam i będę wpadać..'
    zobaczysz do mnie ?demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze żeli pod prysznic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tylko żele z FA albo z firmy Yves Rocher.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mialam z tym do czynienia i wiem że mieć nie będe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie go wypróbuję kiedy na niego trafię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam, ale teraz już wiem, że nie użyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego żelu nigdy, no i nigdy nie będę miała, skoro nie polecasz :D

    Ja zapraszam do mnie w wolnej chwili, dopiero rozpoczynam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam ale chyba się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi gorgeous!
    thank you for visiting my blog and for your lovely comments!
    kisses
    http://styleglaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. musi ślicznie pachnieć ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  21. mam 5 zeli w zapasie, dlaczego nie mialabym kupic szostego ;D
    ale swiatecznie u ciebie na blogu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy się z nim nie spotkałam i nigdy go nie kupię .
    obserwuje!
    dziękuje za komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tej firmie, ale osobiście nie miałam okazji jej przetestować. Kiedyś się skuszę jak skończę te które teraz używam. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy blog ;)
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się taka szczera recenzja:) już wiem czego nie sięgać z półki:)
    obserwujemy?:) J.

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam żel z tej serii i mam o nim takie samo zdanie :/ porażka.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny świąteczny nagłówek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę spróbować :)
    Również obserwuję i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej same negatywne opinie o nim słyszę, także nie kupię na pewno, dzięki!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałem i raczej już nie kupie tego żelu, skoro tak oceniasz :))

    Dodaje bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Vaya!! Sin duda te ha decepcionado!! Creo que en España no tenemos esa marca..Bueno, yo no la he visto. De todas formas, muchas gracias por tu sincera opinión.
    Kiss kiss. V.
    http://infrontrowstyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie że się zrewanżuje i dodam do obserwowanych :)Ja wole żele z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog!♥
    Dziękuję za obserwację również obserwuję.
    Pozdrawiam, Autumn♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dziękuje za miły komentarz, ciesze się że ktoś docenia moje starania :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely blog.
    I wonder if you would like to follow each other.

    I would also like to invite you to join my Christmas Giveaway
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html

    OdpowiedzUsuń
  36. ja używam żelu pod prysznic z Nivea ale będę poszukiwać jakiś o zapachu owoców, może mogła byś mi jakiś polecić jakiś fajny żel pod prysznic będę bardzo wdzięczna Ci:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post! you have a nice blog, please check out my blog and if you like follow me on bloglovin and google friend connect, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    If you decided to follow me, please don't forget to let me know by leave me a comment, thank you! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post!
    New giveaway for you, in collaboration with Firmoo Eyewear.
    You can win coupons worth $20 to spend on their online shop! (the coupon is valid till December 25th)
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki masz w tym cel, że piszesz, że obserwujesz a tak naprawdę nie ma Cie wśród moich obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)