Balsam palmowy do dłoni/ Un balsamo a las manos con el aceite de palma

Witajcie kochane ;) Dzisiaj szybka recenzja na temat palmowego balsamu do dłoni. Jesteście ciekawe?  Zapraszam do przeczytania.

Buenos dias a mi queridas :) Hoy una revisión cosmética muy rápida sobre un balsamo a las manos. Están curiosas? Los invito a leer!

  
Produkt otrzymujemy w plastikowym , okrągłym opakowaniu, które jest charakterystyczne dla wszystkich kosmetyków BS.Niestety ,nie był on zabezpieczony wieczkiem i nie jestem pewna ,czy nikt wcześniej do niego nie zaglądał. Jest to mój pierwszy kosmetyk z BingoSpa, który zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Już po pierwszym użyciu wiedziałam ,że się z nim nie rozstanę.Nie jestem fanką kremów do dłoni, które pozostawiają po sobie tłustą powłokę.
 Wreszcie znalazłam balsam, który tego nie robi. Uwielbiam go za to! Za każdym razem , kiedy nadchodzi zima moje ręce stają się suche i nieprzyjemne w dotyku i zawsze muszę mieć w zapasie kilka kosmetyków do pielęgnacji dłoni. Balsam jest cudowny , gdyż wchłania się szybko i ma gęstą konsystencję , która  doskonale się rozprowadza na skórze. Posiada bardzo przyjemny, słodki zapach. Dodatkowo doskonale nawilża skórę i ją odżywia. Po dwóch tygodniach stosowania zauważyłam ,że skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Polecam go wszystkim, którym zależy na skutecznej pielęgnacji dłoni.

Kosmetyk możecie kupić na stronie BingoSpa - link
Es mi primer cosmético de BingoSpa, que me sorprendió muchisimo y muy bien. Nunca no he tenido ningún producto para el cuidado con el aceite de palma y ahora me arrepiento. Cosmético obtenemos en envase de plástico (tipico para los cosméticos de BingoSpa).No me gusta que balsamo no fue cubierto con una tapa....No estoy segura que alguien no lo había abierto delante de mí.De verdad para mi no es higiénico.Balsamo tiene consistencia espesa que es muy buena para extenderlo sobre la piel.No deja una película grasa.
 Tiene muy delicado olor. No me gustan los cosméticos que huelen mucho y sobre todo que tienen un olor feo.Analisando composición vemos que balsamo contiene muchos conservantes.A pesar de todo muy bien hidra y nutre la piel. Después de dos semanas usarlo veo que mi piel es suave y muy agradable al tacto.Lo recomiendo a todos que soportan olor muy feo a cambio muy buen efecto en la piel.

Lo pueden comprarlo en pagina de BingoSpa -link

Używacie balsamów do dłoni? Znacie BingoSpa? Co sądzicie o kosmetykach z olejem palmowym?
Usan balsamos  a las manos?Conocen a BingoSpa?Que piensan sobre los cosméticos con el aceite de palma.

45 komentarzy:

  1. uwielbiam markę bingo spa!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic z Bingo Spa, ale planuję to szybko zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :) jednakże nigdy nie słyszałam o tej marce :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. follow you back dear! thanks so much for your visit!
    http://annscircus.blogspot.com.es
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it! Very interesting post
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi egzotycznie ;) Zapraszam na mikołajkowe rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Ania!
    od dziś czytam Twoje posty po hiszpańsku!
    z bingo spa mam inne rzeczy i też są spoko, kremu do rąk nie miałam przyjemności używać;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania, świetny, bardzo optymistyczny, nastrajający szablon, od razu czuję święta :)

    Co do balsamu to nie znam go, ale podoba mi się pomysł z dodaniem oleju palmowego. Sam olej mam zamiar kupić do włosów, podobno jest dobrym nawilżaczem.:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. is that lotion? looks great :)

    happyleeliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej marce niestety nie wiem gdzie mogę kupić taki krem i ile kosztuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam ten balsam w wersji zapachowej kokosów, jest o prostu do zjedzenia i swietnie nawilza

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten balsam w wersji kokosowej i również bardzo go polupiłam :)pięknie pachnie i świetnie nawilża i odżywia skórę dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola guapa gracias por la recomendacion .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, bardzo często balsamy wchłaniają się bardzo długo, aż odechciewa się ich stosować... Ten jest chyba idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie egzotyczne produkty...zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że u Ciebie bardzo świątecznie :)
    Nie używałam kosmetyków BS, jednak ten balsam wydaje się być całkiem sympatyczny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. perfect for this season!

    Please vote for me at this
    link for the Grazia contest!You can vote every day…thanks!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice:)
    Thanks for your comment on my blog! Your newest follower...
    Best, Zia
    http://www.bloglovin.com/blog/4199347/its-all-about-the-fashion
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz gdzies widzialam o nim opinie:) firmy w ogole nie znam, nigdy nie korzystalam z ich kosmetyków, ale może warto zacząć właśnie od tej propozycji:) narazie muszę skończyć swój krem neutrogena i potem zastanowie sie nad tym:)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie dużo ostatnio tej firmy na blogach, musze chyba się na coś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Me gusta que deje la piel suave, pero si tiene un olor fuerte, lo descarto en seguida. Un besazo guapa!!

    Vera http://mymakeupcandy.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Never tried this before! I need to get into lotions more. Thanks for your comment on my blog and for following =) Following you back lovely.

    catrionamacleod.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Otrzymałam ten sam balsam :) Jest świetny :) Ale markę BingoSpa znam już od dawna, mam wiele ich kosmetyków z balsamów do dłoni mam tez np. balsam brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szczerze? to pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też pierwszy raz słyszę o tej firmie ;P
    Muszę sobie kupić ten balsam, bo wyląda, że jest świetny :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. firs time I hear about this company-niceee I like it :) also I follow you back dear :*** anitce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I need a new face cream...I have to look into this product. Thank you for sharing, also thank you for your kind comment. I am your newest follower!
    Erin

    thefashionfairyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. hi dear! thanks so much for your comment! but you can also participate i need your email in case result winning. please leave me another message that includes it.
    kisses
    Almu
    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. lo probare!!!! =)

    besitooss

    http://thefantasticfashionworld.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  31. No conocía la marca pero igual me animo a probarlo, que falta me hace jajaja

    un besazo

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam na ostatnie dni konkursu u mnie, można wygrać dowolny naszyjnik :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo słyszałam na temat kosmetyków tej firmy, może pora wypróbować coś nowego?:P
    Do tej pory używałam Farmony, teraz wypróbuję BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy ten balsam ♥
    Kochana zapraszam Cię serdecznie na Sylwestrowo-Świąteczne rozdanie na moim blogu!♥ http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/12/giveaway-with-wholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy balsam.. Namówiłaś mnie do własnego przetestowania..:D:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Również obserwuję !!
    Kolorowo i wesolo ! :))

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. very cute blog!

    I hope you come look at mine too from Canada :)

    catherinebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuje, ale za to Ty jaki masz przepiękny nagłowek i szablon! gratuluje , jest cudowny, odrazu wprawia mnie w świąteczny, mikołajowy nastrój :D
    pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. boski blog *>*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ciekawy blog ! :)
    również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostałaś otagowana
    http://pasjamojk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)