ISANA odżywka/ Acondicionador para el cabello de ISANA

Moje włosy uwielbiają różnego rodzaju odżywki. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować odżywkę do włosów farbowanych ISANA, która spełniła wszystkie moje oczekiwania. Wybierając produkt do włosów zawsze analizuję kilka razy jego skład i wybieram kosmetyk, który zawiera jak najmniej szkodliwych składników. Potrzebuję odżywki, która nada moim włosom objętości, gładkości oraz ułatwi ich rozczesywanie. Zapraszam do lektury :)

Me encantan los diferentes tipos de acondicionadores para el cabello. Hoy quiero presentarles acondicionador para cabello teñido de Isana, que cumplió todas mis expectativas.Eligiendo producto para el cabello siempre varias veces analizo su composición  y elijo un cosmético que contiene menos componentes  dañinos. Necesito un acondicionador que dará el volumen de mi pelo, la suavidad y facilita  peinarles. Les invito a leer!



 Isana Acondicionador:
- Para el cabello de color y
reflejos en tu cabello
- Protección UV,
- Con pantenol y vitamina B3,
- El producto está dermatológicamente probado,
- Para el cuidado del cabello durante todos los días.

Odżywka zapakowana jest w plastikowe, przezroczyste opakowanie o pojemności 300 ml. Nigdy nie byłam przekonana do tej firmy, gdyż wiele recenzji przeczytałam na temat kosmetyków do włosów ISANY. Sama nie wiedziałam jak u mnie sprawdzi się odżywka do włosów farbowanych ale postanowiłam zaryzykować i teraz tego nie żałuję. Już po pierwszym użyciu kosmetyku moje włosy stały się gładkie, miękkie w dotyku oraz łatwe do rozczesania. Nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Ma bardzo ładny , delikatny zapach.Zawiera filtry UV, które pomagają chronić nasze włosy. Bardzo dobra odżywka , którą polecam każdej z Was. Możecie ją kupić wyłącznie w Rossmannie.
Acondicionador se envasa en una envase transparente de plástico con una capacidad de 300 ml. Nunca he estado convencida de esta marca de cosméticos, porque he leído un montón de críticas sobre los productos de ISANA. No sabia que iba a hacer este acondicionador con mi cabello teñido, pero me decidí a darle una oportunidad y ahora no la repiento. Después del primer uso  cosmético mi el cabello estaba liso, suave al tacto y fácil de peinar. No habia cargos y no da grasa al pelo. Tiene un muy agradable olor. Contiene filtros UV para ayudar a proteger a nuestro cabello. Acondicionador es muy bueno, lo recomiendo a cada uno de ustedes. Lo puedes comprar sólo en Rossmann.

Stosujecie odżywkę Isany? Co o niej myślicie?
Usan los acondicionadores? Que opinan?

44 komentarze:

  1. moje włosy za to nie lubią żadnych odżywek prócz Hegronu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś z isany to tylko zmywacz do pazurków lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. jak komentarz wyżej - u mnie to samo , tylko zmywacz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam tej odżywki, obecnie męczę maskę z Alterry :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Me suena haber visto la marca por España...no se en qué tienda pero el producto me ha llamado la atencion
    Un besote

    http://esthermakeup78.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tu się skusić na jedną tylko odżywkę skoro wszyscy właśnie tą chwalą. Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko jedną odżywkę z Isany która strasznie plątała mi włosy i już więcej nie chce eksperymentować z tymi odżywkami

    OdpowiedzUsuń
  8. muchas gracias por tu consejo, ahora pensaré en este acondicionador en mi próxima compra! Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
  9. A są z tej firmy inne odżywki do włosów niż ta co ją dziś pokazałaś???

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola !! yo este acondicionador no lo conocia yo suelo utlizar el de tresenmen . Gracias por la recomendacion .
    Besos guapa .

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy żadnej odżywki do włosów Isany, ale może kiedyś się na jakąś skuszę, bo recenzja bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tu u ciebie swiątecznie :D
    nie uzywałam tego jeszcze cały czas pozostaje przy moim :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie stosowałam żadnych odżywek tej firmy ale chyba kiedyś będę musiała się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Me encantan los acondicionadores que respetan la naturaleza del cabello. Buen post ;) Un besazo guapa!!

    Vera http://mymakeupcandy.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ta odżywkę, nie należy do najlepszych ale tez nie ma powodów aby na nią jakoś narzekać, przystępna cena zwłaszcza czasem na promocji, wiec warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy jej nie mialam, ale mam inne odzywki tej firmy i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks like good stuff =)

    catrionamacleod.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. ale blog świetnie wygląda !

    a odżywki tej akurat nie próbowałam, ale na pewno spróbuje bo cena rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm , jakoś nie próbowałam nigdy z tej firmy odżywek ;d
    Ale możne czas w końcu sporóbować ;d
    świetny nagłówek *.*
    obserwuje i liczę na rewanż ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. No conocía la marca pero tiene buena pinta, además acondicionador es algo que utilizo si o si!!

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. spróbuj, spróbuj - BARDZO SMACZNA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No lo conocía pero me gusta la textura que tiene!! Besos.

    OdpowiedzUsuń
  25. może kiedyś na nią trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nic tej firmy nie stosowałam, ale może w końcu czas wyprobować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post, thank you for share! Also thank you so incredibly much for the comment you'd left on my blog:) BTW I'm following you now, hope u will do same!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś się tak złożyło ze jeszcze nic nie miałam z tej firmy i nie znam tej odżywki ale po przeczytaniu twojej recenzji może się skusze na nią:)
    Bardzo fajna zimowo świąteczna grafika:)

    +Obserwuję i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola, enhorabuena por tu blog!
    Si usted puede visitar este blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Gracias por su atención

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostało mi się jeszcze pół Isany babassu więc korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam wersję Połysk Jedwabiu i mega pozytywnie mnie zaskoczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam którąś z tego rodzaju(chyba różową) i jestem bardzo zadowolona, gładkie i łatwe w rozczesywaniu włosy!

    pozdrrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  33. Po tym jak wycofano odżywkę z Babbasu, zawsze się nad tą zastanawiałam... Teraz na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna jest, podzielam Twoje zdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobno wycofali ją :< Chciałam kupić :((
    Zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę spróbować :)
    ale masz piękny wygląd bloga, taki zimowy, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. L'art pour l'art13 grudnia 2012 10:16

    Ale tu u Cb świątecznie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale tu u Cb świątecznie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakk świątecznie tutaj jest!♥

    OdpowiedzUsuń
  40. A używałaś może jakiejś innej odżywki z Isany?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)