Krem Sensitive Touch od LUMENE

Dzisiaj chcę podzielić się z wami recenzją na temat kremu, który używałam równy miesiąc. Jestem ogromnie ciekawa ,czy kojarzycie markę LUMENE i posiadacie ich kosmetyki? Jest to mój pierwszy krem do twarzy od tej firmy? Chcecie poznać moją opinię? Zapraszam

 Hoy quiero compartir con ustedes una opinión sobre la crema, que utilicé dentro un mes.Estoy muy curiosa por saber si conocen a marca de cosméticos LUMENE? Esta es mi primera crema para la cara de esta empresa. ¿Quieren conocer mi opinión? Les invito a leer!

 
Krem otrzymujemy w plastikowym , ładnym opakowaniu. Całość zabezpieczona jest wieczkiem . Kosmetyk posiada dziwny, nieprzyjemny zapach, który dla mnie jest męczący. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką wonią kremu do twarzy.
 Produkt posiada kremową konsystencję i dzięki temu łatwo się go rozprowadza. Dobrze się wchłania , a skóra od razu po nałożeniu kosmetyku staje się lepiej nawilżona. Zauważyłam ,że po regularnym stosowaniu moja skóra jest gładsza, bardziej miękka w dotyku , a wszystkie zaczerwienienia zostały złagodzone. Krem jest bardzo wydajny, gdyż wystarczy niewielka jego ilość , aby posmarować całą twarz. Produkt ma doskonały skład. Jedynym minusem jest wysoka cena.
 Crema obtenemos en plástico  paquete que es muy práctico.La tapa entera está asegurada. Cosmético tiene un olor extraño, que para mí es muy agotado. Nunca no me he encontrado el olor de la crema tan malo. El producto tiene una consistencia cremosa y por lo que se transmite fácilmente. Se absorbe bien y la piel inmediatamente después de la aplicación es mejor hidratada.
Me di cuenta de que despues del uso regular mi piel es más suave al tacto y todas la rojeces han sido aliviadas. La crema es muy eficiente, necesito sólo una pequeña cantidad paraaplicarlo en todo mi rostro. El producto tiene una excelente composición. El único inconveniente es el alto precio.


Znacie tą firmę? Lubicie ich kosmetyki?
Conoces a esta marca de cosméticos? Les gustan sua cosméticos?


24 komentarze:

  1. szkoda że drogi i szkoda że śmierdzi, skoro jest taki doby i na fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam kremu babydream i jest jednym z niewielu które mnie nie zapychają, do końca zimy na pewno go nie zmienię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu choć nazwa marki chyba obiła mi się o uszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę kojarzę ze słyszenia. Właśnie, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie fajnie skoro brzydko pachnie ;/ jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la informacion guapa .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nim nie słyszałam ale skoro brzydko pachnie to bym się nie skusiła raczej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten krem, ale czeka w kolejce do używania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę o.O

    Zapraszam do mnie na nowego posta ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. No conocía la marca, pero gracias por la información :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam, ale konsystencja genialna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie używałam i pewnie nie poużywam, bo ceny tych kosmetyków trochę mnie odstraszają :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze kuszą mnie kosmetyki tej marki... jednak chęć zaoszczędzenia wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nigdy styczności z tym kremem

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszalam o tej marce :) Krem mnie jakoś nie przekonuje .

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie stosowałam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)