Kwiat wiśni w maśle do ciała

Witajcie ;) Dzisiaj recenzja masła do ciała marki Fennel. Jestem pewna , że niektóre z was już słyszały o tej firmie. Chcecie poznać bliżej kosmetyki Fennel?  Zapraszam!

Hola ;) Hoy les traigo revisión sobre Body Butter de Fennel. Estoy segura que algunos de ustedes ya han oído de esta empresa cosmética. ¿Quieren saber más sobre cosméticos de Fennel? Los invito a leer!

Jest to mój drugi produkt marki Fennel, który dostałam do testów w ramach współpracy. Masło dostajemy w plastikowym opakowaniu , które dodatkowo zabezpieczone jest wieczkiem. Dzięki temu mam pewność ,że kosmetyk nie był otwierany.
 Masło posiada ładny zapach, który czuć dość długo po użyciu. Jak dla mnie jest on zbyt intensywny. Kosmetyk ma delikatną , kremową konsystencję. Zdecydowanie wolę masła o bardziej wyrazistej konsystencji. Wchłania się szybko i nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. Od razu po użyciu moje skóra jest dobrze nawilżona i gładsza. Masło możecie kupić za ok. 29zł/ 200ml. Moim zdaniem jest godne polecenia :)
Este es mi segundo producto, que consiguió gracias a la cooperación con la empresa Fennel. Body Butter obtenemos en una paquete rotunda de plastico, que también está protegida por una tapa. Gracias a esto estiy segura que nadie antenos no lo habia abierto. Cosmetico tiene muy precioso olor, que se siente muy largo despues del uso. 
 Para mi es muy intenso pero bonito. Body Butter tiene una consistencia suave y cremosa. Prefiero mantequillas con la consistencia más densa.Se absorbe rápidamente y no deja una película grasa sobre la piel. Inmediatamente después de usar mi piel está bien hidratada y suave. Butter se pueden comprar por alrededor de 29zł / 200ml. En mi opinión, es muy recomendable :)


Używacie maseł do ciała? Macie swoje ulubione?
Usan Body Bietters? Tienen sus favoritos?

35 komentarzy:

  1. Hmm bardzo podoba mi się to masełko, poza tym lubie takie masła zwłaszca taka porą jak ta, czyli zimą... i jestem ciekawa tego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra nie przepada za olejami mineralnymi, więc raczej się nie skuszę.

    ("Film" na skórze to "película"?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma nawet spoko konsystencje!: )

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach mnie ciekawi, choć po marce wnioskuję, że napewno super

    OdpowiedzUsuń
  5. ale musi być cudowne :)

    a u Ciebie mega świątecznie- prześlicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś jedynie masło z bielendy do ciała i to był niewypał... Obecnie masełka tylko do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jetem ciekawa zapachu, ale musi poczekać na swoją kolej, bo zapasy maseł mam spore :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no conocía esta marca pero tiene muy buena pinta!
    http://annscircus.blogspot.com.es/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie musi pięknie pachnieć, ja lubię takie mocniejsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie bym wyprobowala:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy, ale kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda zachęcająco...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie, są aż 4 nagrody do wygrania o wartości 300 pln

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  15. no ciekawy ten zapach może być, szkoda że cena troszkę wysoka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gabu no tenia ni idea de esta marca, pero segun lo q dices suena muy bien!
    Un beso y grax x pasarte x el blog

    My blog By Joyce ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. No conocía esta marca, la verdad es que tiene muy buena pinta.
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  18. ¡¡Tiene muy buena pinta! Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi lo que más me atrae es el olor, seguro que es super bueno!!

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie ma ciekawy zapach:) Jeszcze nie używałam żadnych produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam masło z tej firmy o zapachu kwiatów i bardzo mi się zapach podobał.

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę że warto będzie go kupić;p

    OdpowiedzUsuń
  23. nie słyszałam o tej marce wcześniej, ale masło wydaje się być ciekawym produktem. Też jestem ciekawa zapachu ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno kupię ;)

    Jeśli chcesz to możesz zajrzeć do mnie ;*

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :D

    obserwujemy ? ?

    zapraszam :
    MEKSTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. super blog. Świetny pomysł !
    Dziękuje za odwiedziny zapraszam częściej. Pozdrawiam

    Polub moją stronę na Facebooku :
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  27. blog mi się bardzo podoba,tak tu świątecznie:),prosiłaś więc również się dodaje.;3

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się Twój blog będe tu częściej zaglądać a jeżeli chodzi o masła to bardzo je lubię może nawet bardziej niż balsamy :) Ja bardzo lubię serię Planet SPA z firmy AVON:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)