Pomarańczowa nuta w kremie do rąk ISANY/ Crema de manos ISANA

Dzisiaj chcę Wam przedstawić jeden z moich ulubionych kremów do rąk. Kupiłam go zachęcona pozytywnymi opiniami na Waszych blogach i nie żałuję. Jest to kosmetyk , który każda z Was powinna posiadać zimą. Zapraszam do przeczytania.

Hoy quiero presentqrles una de mis cremas favoritas de manos. La compró despues de leer muy buenas revisiónes en vuestros bloges y no me arrepiento. Es un cosmético cual cada de Vosotros debería tenerlo en invierno.

Produkt dostajemy w tubce o pojemności 100 ml. Krem ma delikatną konsystencję i dzięki temu idealnie się rozprowadza na skórze.  Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki. Po kilkudniowym używaniu zauważyłam ,że moje dłonie są delikatne i gładkie niczym jedwab. Ci którzy czytają mojego bloga wiedzą ,że kocham kosmetyki, które posiadają zapach owocowy.Ten krem ma delikatny, pomarańczowy zapach, który podbił moje serce. Jak go skończę to na pewno kupię kilka opakowań , gdyż jest to edycja limitowana i szybko może zniknąć z Rossmannowskich półek. Śpieszcie się! Krem możecie kupić tylko w Rossmannie. Cena: ok 5 zł.

Producto obtenemos en un tubo con una capacidad de 100 ml. La crema tiene una textura suave y por lo tanto se extende perfectamente sobre la piel. Se absorbe rápidamente y no deja película grasa. Después de unos días de uso, me di cuenta de que mis manos son suaves como la seda. Los que leen mi blog saben que me encantan los cosméticos que tienen fragancia. 
Este producto tiene olor suave, de  naranja que ha capturado mi corazón.Cuando lo termino sin duda voy a comprar unos paquetes, porque es de edición limitada y rápidamente puede desaparecer de estantes. ¡Date prisa! La crema se puede comprar sólo en Rossmann. Precio: alrededor de 5 zł.


Używacie? Lubicie? Podzielcie się swoimi opiniami ;)
Usan? Les gusta? Por favor, comparta sus opiniones ;)

31 komentarzy:

  1. Byłam dzisiaj w Rossmanie, ale tego kremu nie widzialam:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry krem, używałam ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i w ogóle nie polubiłam. Musiałam go oddać, ponieważ w ogóle mnie nie zadowolił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam. Opinię mam mieszaną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isanę uwielbiam i jak wykończę swoje kremy, na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie miałam, ale jak skończy mi się isana z mocznikiem, a ta będzie jeszcze dostępna, to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo rzadko używam kremów do rąk i staram się to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kremy z Isany, aloesowy fajny, ale tego jeszcze nie miałam i napewno kupię, bo zapach ma super:)

    PS Bardzo ładne zdjęcia, i wystrój bloga bardzo na plus:))

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ten kremik! musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świątecznie tu jest <3 Super blog, i dziękuje za komentarz, oraz zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale kusi zapachem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry krem, ale na mocniejsze mrozy jak dla mnie za słaby

    OdpowiedzUsuń
  13. sprawdzian z biologii nie był taki zły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam, ale chyba muszę już kupić jakiś na dłonie :(
    Zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam, na chwilę obecną jestem wierna kremom dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi tutaj zapachniało pomarańczą;)
    Pozdrawiam koleżankę po fachu!:) Filologia Klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatatnio zwaracam dużą uwagę na kosmentyki :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zainwestuję, bo moje dłonie są bardzo suche .

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś nie spotkałam się z nim ale wiem że to nastąpi już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam sentyment i slabosc do isany, a to jes kolejny produkt, ktory zapewne zakupie nie patrzac na to, ze kremow do rak mam juz 7, przeciez przyda sie jeszcze jeden dla moich biednych pekajacych dloni ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. koniecznie muszę go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. od razu jak wyszedł pobiegłam kupić i jest całkiem przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam,ale muszę się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No la conozco pero tiene buena pinta lo que cuentas .
    Besos guapa !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ojeny!! akurat mi sie konczy moj krem wiec wiem juz co kupic!! wierze Ci na slowo :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello there, You've done an incredible job. I'll certainly digg it
    and personally recommend to my friends. I'm sure they will be benefited from this web site.

    Feel free to surf to my site :: creative group

    OdpowiedzUsuń
  27. Zainwestowałam w niego jakiś czas temu i bardzo go lubię :) Podoba mi się zapach, aczkolwiek już też gdzieś czytałam, że niektórzy wręcz nie mogą go znieść :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)