Płyn utrwalający fryzurę MARION/ Laca para cabello de MARION

Dzisiaj zapraszam was na recenzję płynu utrwalającego fryzur. Bardzo lubię tworzyć co róż to nowe fryzury i potrzebuję dużo kosmetyków do stylizacji włosów. Jak się spisał ten produkt ? Zapraszam Was na recenzję.

Hoy los invito a una revisión sobre laca de peinado. Me gusta muchisimo crear  nuevos peinados y por eso necesito muchos cosmeticos para cabello. ¿Cómo puedo describir este producto? Los invito a leer!

Codziennie używam bardzo dużo kosmetyków do stylizacji włosów i wiem doskonale co powinien posiadać dobry utrwalający specyfik. Płyn znajduje się w plastikowym , nieprzezroczystym opakowaniu o pojemności 150 ml. Jak dla mnie pojemność mogłaby być większa.Kosmetyk posiada bardzo delikatny, kwiatowy zapach, który jest zupełnie inny niż woń przeciętnego lakieru do włosów.
Roztwór nie skleja ani nie przetłuszcza moich kudełków :D . Dodaje im objętości ale niestety tworzy na nich powłokę, która jest identyczna jak ta po użyciu lakieru. Po jego użyciu fryzura utrzymuje się przez około 8 godzin. Jedyna wada to na pewno alkohol, który posiada w swoim składzie.
 Todos los días uso un montón de cosmeticos de estilización de pelo y sé muy bien lo que debe tener muy buen estabilizador. El cosmetico se mantiene en un recipiente de plástico con un volumen de 150 ml.Para mi capacidad deberia ser mas grande.Cosmetico tiene aroma muy delicado ( floral )que es muy diferente que el aroma de lacas.El producto no pegue y no hace mi cabello graso. 
 Agrega al volumen pero desafortunadamente crea una capa que es la misma  cuando se utiliza la laca para cabello.Despues de usarlo mi peinado se mantiene durante aproximadamente 8 horas.El único inconveniente es definitivamente el alcohol, que tiene en su composición.


Używacie kosmetyki utrwalające do  włosów?
Usan las lacas para cabello?
  

30 komentarzy:

  1. pierwsze o nim słyszę, ja mam taki z biedrony za 4 zł ogromny i boski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na co dzien nie uzywam, wychdoze z zalozenia ze niszcza;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odwiedziny i zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz najbardziej opłacalny na promocji w biedronce: 29,90 :*

    świetna recenzja! uwielbiam taką rzetelność!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam go, ale wiem że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opinia płynu dośc ciekawa więc może i ja skusze się na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. od jakiegos czasu nie uzywam bo chce odratowac moje kudelki po farbowaniu a swoja droga masz jakis sposob zeby przywrocic wlosy do zycia?

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogóle nie używam kosmetyków utrwalających :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie szukam czegoś do utrwalenia fryzur, bo lakier mi się skończył:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no conozco esta laca, yo las uso a diario. Me gustan mucho las de la marca nivea!

    eintagmitpepa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. La verdad es que no uso laca a diario así que tampoco se mucho de ellas, tengo un bote de deliplus brillo diamante y va genial

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś poza jedwabiem nie mogę przekonać się do mariona...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tu u Ciebie, dodajemy do obserwowanych i będzie nam miło, jeśli i Ty nas zaobserwujesz;):)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywałam nawet nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aj szkoda że ma alkohol ..
    ale ogólnie nie znam tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buen post! La verdad es que yo raramente uso laca, pero quizás debería empezar para hacerme peinados sofisticados de vez en cuando jajajaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się taki płyn:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hola Gabusiek!!!.

    Muchísimas gracias por tu visita y tu comentario. Siento la demora en pasarme por tu blog, pero he estado unos días desconectada. Desde ahora cuentas con otra seguidora.

    Un besote.
    http://ziasthings.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Parece una buena laca, lástima que contenga alcohol, estropea mucho el cabello. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiscie nie uzywam lakierow do wlosow, ale brzmi interesujaco
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  23. tego jeszcze nie używałam :)
    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu,w którym możesz wygrać dowolną parę butów ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmm.. nawet nie słyszałam o tej firmie, ale to nie znaczy, że nie spróbuję ! :)

    Zapraszam do siebie ! Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz !
    Obserwujemy ? ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jestem uczulona na 99% kremow :(((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)