Serum czekoladowo-miętowe do ciała BingoSpa

Witajcie :) Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyku do ciała o zapachu mięty. Kiedy dostałam od BingoSpa listę produktów, które mogłam wybrać do testowania ,wybór był prosty. Koniecznie musiałam przetestować serum do ciała czekoladowo-miętowe. Jesteście ciekawe?

Hola :) Yo nunca no he tenido cosmética  corporal con el olor de la menta. Cuando obtuvé  la lista de productos BingoSpa que podía elegir para poner a prueba, la elección fue sencilla. Tenia que probar Body Serum de chocolate y menta. ¿Tienen curiosidad?

Kosmetyk zapakowany jest w plastikowe, okrągłe opakowanie o pojemności 150 g. Nie mam żadnych problemów z jego otworzeniem. Design jest ubogi i niektórych może nie zachwycić. Serum ma gęstą i zbitą konsystencję. Mimo wszystko dobrze rozsmarowuje się na skórze i szybko wchłania.
Nie pozostawia tłustej powłoki. Po regularnym używaniu zauważyłam ,że skóra jest elastyczna, przyjemna w dotyku i dobrze nawilżona.
 Według mnie jest idealne na zimę bo właśnie podczas tej pory roku moja skóra jest szorstka i bardzo wysuszona. Minusem dla mnie jest zapach. Kosmetyk pachnie dość dziwnie. Na pierwszy plan rzuca się zapach czekolady a mięta jest nim pochłonięta. Dla mnie jest on męczący i gdybym nie widziała żadnych efektów z używania serum na pewno bym go szybko odstawiła. Liczyłam na słodki , przyjemny zapach, który będzie poruszał zmysły. Niestety jak widać nie można mieć wszystkiego. Kolejną wadą dla mnie jest skład z dużą zawartością chemii. To ma być kosmetyk do ciała a nie detergent.
 Serum możecie kupić na stronie BingoSpa - link

Cosmético está envasado en una paquete redondo de plastico redondo de plástico con una capacidad de 150 g No tengo ningún problema con él abriendo. El diseño es pobre y para algunos  no es impresionable. Body Serum tiene una textura gruesa y densa. Después de todo, se extiende muy bien sobre la piel y se absorbe rápidamente. 
 No deje una película grasa. Después del uso regular, me di cuenta de que la piel es suave, agradable al tacto y humectada bien. Según mi es perfecto para el invierno porque dentro de esta temporada  mi piel es áspera y muy seca. El único inconveniente para mí es el olor. Cosmético huele muy raro. Al principio el plan lanza el olor del chocolate y la menta estuve absorbida. Para mí, es agotador y solo uso a este Body Serum porque da efectos. De otra manera lo tire. Esperaba un olor dulce y agradable que moverá mis sentidos. Desafortunadamente, como se puede ver no se puede tener todo. Otro inconveniente para mí es la composición con un alto contenido de la química. Tiene que ser un cosmético para cuerpo y ningun detergente!. Bueno, eso es todo.


Macie jakieś czekoladowo-miętowe kosmetyki do pielęgnacji ciała? Podzielcie się! 
¿Tienen algúnos cuidados corporales de chocolate y menta? Por favor comparta!

41 komentarzy:

  1. Ja nie mam, ale kocham zapach mięty ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie do tego ciekawy zapach, skusiła bym się z chęcią.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a wydaje sie ze powinnien pachniec ladnie, dobrze ze chociaz dziala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bueno una pena que el olor no sea muy bueno y que tenga mucha quim,ica .
    B esos !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdego dnia, masełka lub balsamy towarzyszą mi po kąpieli. Nie wyobrażam sobie życia bez tych mazidełek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy tą markę, serum tez mieliśmy tylko że inny wariant, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam na niego ochote, ale słyszałam właśnie, że zapach nie jest zbyt ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka kosmetyków o zapachu mięty i kilka o zapachu czekolady, ale połączenia mięty i czekolady nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chyba miałam o takim zapachu żel pod prysznic z Kamill;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ver si me animo a probarlo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musi świetnie pachnieć,to chyba coś dla mnie,trzeba będzie w to zainwestować;p

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach idealny dla mnie !
    no chętnie bym go przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy go nie używałam, ale zapach wydaje się byc smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola..q pena que no huela bien!Soy nueva por aquí,encantada de conocerte!Besitos

    http://annirm.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie przepadam za miętowymi kosmetykami;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale u Ciebie świątecznie <3 <3.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja teraz mam masło do ciała truskawkowe a jak tylko się skończy to pierwsze co kupuje to takie samo tylko w wersji kawowej *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tiene una textura estupenda!! Qué de cosas nos descubres

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam :) mięta i czekolada- ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham czekoladowe kremy do ciała
    obserwuję i liczę na rewanż zapraszam :
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. o zapachu czekolady i mięty - pewnie pachnie jak czekoladki Afyer Eight :) pewnie zjadłbym ten słoiczek kremu

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię używać kosmetyków, które w zasadzie moglabym zjeść ;D Niedawno kupiłam sobie żel do mycia kokosowy... i zastanawiam się, jak dam rade go używać ;D Pachnie cudnie! ale czy nadaje sie do mycia (?) ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah <3 Mięęęta :3
    Obserwujemy? :D
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny wpis :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post, following you, hope u'll follow back <3

    http://stylehyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No skład rzeczywiście nie dobry, szkoda, bo brzmi kusząco, czekolada i mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie miałam, może kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musi ślicznie pachnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapach mnie na tyle zaintrygował, że na pewno wypróbuję bo testuję wszystko co pachnie czekoladą :)


    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja teraz testowalam maseczke algowa z bingo spa i jedwab,,, ta firma przekonuje mnie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekolada i mięta ... brzmi zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam zapach czekolady a szczególnie w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hola,guapa,yo también te sigo!Muy interesante entrada,me encantaría probar esta crema,tiene buena pinta!
    Besitos

    http://annirm.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie zapach - lubie połączenie czekolady i mięty :]
    pozdrawiam
    ps obserwuje, bo uwielbiam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzmi zachęcająco, kupiłam ostatnio kilka kosmetyków z BingoSpa i obecnie testuję :) Z niektórych jestem zadowolona, więc może kiedyś kupię jeszcze takie serum:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)