Warkocz francuski/trenza francesa

Dzisiaj chcę Wam pokazać francuski warkocz , który wykonałam kilka dni temu. Muszę powiedzieć ,że nie było łatwo. Męczyłam się kilka dni aż w końcu coś mi wyszło.

Hoy quiero presentarles trenza francesa que hizo hace unos días.Debo decir que no fue fácil. Traté hacerlo un par de días hasta que por fin algo se me acercó.

Francuski warkocz to idealna fryzura zarówno dla nastolatki jak i dla dorosłej osoby.Moim zdaniem jest to jeden z najpiękniejszych warkoczy. Trudny do wykonania ale za to daje niesamowity efekt. Pasuje on na każdą uroczystość: 15 letnie urodziny, ślub, imieniny. Możemy w nim także iść do pracy albo szkoły.Co potrzebujemy do wykonania tej fryzury? Grzebień, gumka , nożyczki i ogromne chęci :D
Trenza francésa es un peinado perfecto tanto para los adolescentes como para los adultos .Según mi opinión esta trenza es una de las más hermosas. Desafortunadamente es facíl de hacer, pero da un resultado increíble. Puedes  usarla a cualquier tipo de celebración: 15 años de cumpleaños, bodas,fiestas familiares.También puedes ir con esta trenza al trabajo o a la escuela.Que tenemos que tener para poder hacerla?Goma de borrar peine, tijeras y un deseo enorme: D

Tutaj macie film z którego uczyłam się go robić :)
Aqui tienen un video para hacer trenza francesa :)
Samantha w telenoweli Telemundo Corazón Valiente, którą gra  Ximena Duque także nosi francuski warkocz!
El personaje Samantha en la novela de Telemundo Corazón Valiente, papel interpretada por Ximena Duque , también adopta esta trenza.


Podoba wam się?  
Les gusta?

86 komentarzy:

  1. mnie francuski warkocz kojarzy sie z trauma przedszkola i poczatkiem podstawowki kiedy co rano babcia mi go zaplatala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sploty na głowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. panna mi ja też ;) Co jakiś czas będę wrzucać na bloga nowe warkocze :D

      Usuń
  3. mnie także się ona bardzo podoba !
    jednak ja mam za liche włosy żeby sobie takiego czesać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie no niestety do takich rzeczy trzeba mieć gęste i długie włosy :(

      Usuń
  4. Ale gruby!! Mi by wyszedł taki mysi ogonek ;)
    I bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie Ci go oddam, może wymiana?

    OdpowiedzUsuń
  6. warkocz cudowny, nie umiem go robić, niestety;/ zresztą z moich cienkich włosów zapewne nic by nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Me encantan pero tengo el pelo corto para hacerla. Bss.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sola ante el espejo muchisimas gracias ;) Besos y saludos

      Usuń
  8. Bardzo efektownie wygląda i przy tym, bardzo praktyczna fryzura:)

    Zachęcam do obserwowania mojej strony i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo dla mnie jest swietny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo łądny. ja nie umiem nawet zwykłego warkocza sobie sama zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam problemy ze zwykłym, a co dopiero z takim... choć piękny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się namęczyłam z jego nauką, ale było warto;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra-107 jak patrze później na efekty to nie jest mi w cale szkoda czasu , który poświęciłam na naukę ;)

      Usuń
  13. Ja nie umiem zwykłego warkocza ładnie zrobić, więc podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest, ja preferuję zwykłe warkocze, bo tego sama nie jestem w stanie zrobić, ale gdy mama znajdzie chwilunię czasu zawsze mi go zaplata, chociaż i tak moim zdaniem najpiękniejsze na świecie są kłosy - też nie umiem sama go sobie zrobić xD

    pozdrowienia.
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłos to poezja ;) Najtrudniejsze są niestety dobierane warkocze :(

      Usuń
  15. Quedan muy bonitas me encanta .
    Besos !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. warkocz jest na prawdę piękny! szkoda że ja nie mam takich zdolności i jedyna rzecz jaka mi wychodzi to koczek ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabulous hair style!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. me encanta!!!!!

    http://eintagmitpepa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja niestety nie umiem robic nawet zwyklego warkocza haha ;D co wiecej nie mgoe zwiazywac wlosow bo mam ogromne i dostajace uszyska haha :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale warkocz,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny ten warkocz :* ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam cierpliwości do takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny ja niestety sama sobie nie umiem zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  24. PRECIOSA !!! ME ENCANTA LA TRENZA AUNQUE YO SERIA E¡INCAPAZ DE HACÉRMELA SOLA ... JAJAJ!! YA TE SIGO !!!
    BESOS!!

    http://lolamansil.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola Mansil muchisimas gracias preciosa ;) Besos

      Usuń
  25. Preciosa la trenza!! Te pongo en mi lista de blogs a los que sigo!! Un beso!!

    http://ladycurious90.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Curious muchisimas gracias ;) Besos

      Usuń
  26. Me encanta!! pero con el pelo que tengo no se si sere capaz! un blog precioso!!
    un besito :)
    http://www.whysherocks.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whysherocks muchisimas gracias ;* Besos

      Usuń
  27. Lubię francuza :) łatwa i fajna fryzura :) pomaga ujarzmić długie włosy latem i dzięki niemu nie jest tak ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for sharing the tutorial

    XO

    C

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola Gabusiek!! Me ha hecho muchísima ilusión tu comentario en mi blog.
    No sabía en qué idioma hablarte, pero veo que estudias español! Así que he decidido contestarte en español.
    El año pasado estuve de Erasmus en Varsovia, y me compré un montón de ropa ;)
    Estaré al tanto de todas tus novedades en belleza!
    Un beso <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa estuviste en Polonia :O No tenia ni idea! :) Que bien saberlo ;) Sabes algunas palabras en polaco? ;) Dalai Babe gracias por tu comentario tan bonito :) Besos

      Usuń
  30. Bardzo ładny! Ja niestety nie umiem takiego zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie Ci wyszedł. Jest taki mięsisty.:) No i kolor włosów wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! :) Od boku to już wgl genialnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorgeous braid! Looks very chic! x

    OdpowiedzUsuń
  34. I love braids and this is beautiful. Thank you for sharing the video as well.

    Thank you for visiting my blog. I'm following you now, I hope you'll follow me back :)

    http://am-better-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. me gusta muchooo!!! lo hago muy a menudo porque no me gusta tener el pelo en la cara, me molesta jejej xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Hola linda!, gracias por tu comentario en mi blog!, me gustó mucho tu blog, te sigo!!
    Adoro las trenzas, buen post!
    Saludos
    Valentina
    http://peopleandpie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna ponadczasowa fryzura :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Choćbym stanęła na głowie i tak mi nie wyjdzie ;(
    http://music-soul-rnb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo bardzo podoba sie,ale niestety nie umiem go zrobic:(

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks! What a gorgeous braid! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing, I love french braid! I make this braid to myself for a years :) It's quick and also elegant :)

    http://kralikvkrabici.blogspot.cz/ Visit my blog - Rabbit in the box :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love this post ! Xo Xo

    http://joeljojojojo.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)