Warkocz z 4 pasm włosów // trenza de 4 cabos

12/21/2012 , 86 Komentarz

Jak już niektórzy z Was wiedzą po protu uwielbiam warkocze. Okazują się być one hitem na wybiegach jak i w show-biznesie. Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować warkocz zrobiony z 4 pasm włosów. Jest on idealny zarówno dla długich włosów jak i trochę krótszych. Zapraszam!

Como algunos de ustedes saben me encantan las trenzas . Resultan ser un éxito en las pasarelas y en el mundo del espectáculo. Hoy me gustaría presentar trenza hecha con 4 hebras de cabello. Es ideal tanto para pelo largo y corto un poco. Bienvenidos!


Co potrzebujemy do wykonania warkocza?
- gumka
- grzebień
- płyn stylizujący do włosów
(odrobina cierpliwości :))

Que necesitamos para hacer esta trenza?
 - Borrador 
-  Peine
-  Spray para estilización de cabello  
(un poco de paciencia :))


Warkocz jest bardzo łatwy do wykonania a w internecie znajdziecie pełno filmików z których z pewnością nauczycie się go robić. 

Esta trenza es muy fácil de hacer y ustedes pueden encontrar un montón de videos en línea que sin duda les ayudan a aprender a hacerlo.

Podoba Wam się? Lubicie warkocze?
Les gusta? Les gustan las trenzas?

86 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie możliwe warkocze, normalnie ten też muszę ogarnąć bo jest super.
    Świetnie Ci wyszedł i masz piękne włosy.
    Pozdrawiam Maya :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this post!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam go zrobic ale jakoś nigdy mi nie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, już mnie swędzą ręce, bo włosy rosną i są coraz dłuższe! :D

    A warkocze i wszelkie nietypowe plecionki uwielbiam, tym bardziej odkąd się nauczyłam francuza, co zajęło mi ponad 20 lat :P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cały czas walczę, żeby nauczyć się dobieranego:(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest, właśnie siedzę w warkoczu, ale takim tradycyjnym, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ! Ten warkocz jest rewelacyjny !! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wygląda :) Myślę, że spróbuję taki zrobić :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety moje włosy są za krótkie na tego typu eksperymenty :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it!! Your red hair is cute!!

    Vera http://mymakeupcandy.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam takie pytanka - od jak dawna uczysz się hiszpańskiego? i czy pisząc tłumaczenia na blogu na ten język często korzystasz ze słowników czy masz już tak bogate słownictwo?

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podoba mi się ta metoda robienia warkocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam długie włosy i moze skuszę się i zrobie sobie taki warkocz w święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. me gusta :)

    fajnie jakby ktoś mi by pomógł w tym:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Great tutorial pictures. The braid looks gorgeous.
    Haley www.instyleforless.org

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam warkoczę:) zresztą widać po zdjeciach :D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie mam wrazenie, ze jest to warkocz z 3 pasm. Warkocze lubie, ale teraz fryzjerka tak mi wyszarpala wlosy, ze za bardzo mi wychodza... Masz boski kolor wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam warkocze, ale nigdy mi nie wychodzą, ale mniejsza :)
    Świetny Blog :)
    Jak będziesz miała chwile to zapraszam do mnie http://life-as-a-drug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda świetnie, ale musiałby mi go zrobić ktoś, bo sama sobie umiem tylko normalnego i francuza :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za odwiedziny i z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów!
    Warkocz niesamowity - mi raczej nie uda się go zapleść ;) brak mi cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  21. naprawdę fajnie wygląda,może zrobię sobie na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuję :) też obserwuję :)
    uwielbiam warkocze :) najbardziej dobierany, ale nie mam czasu żeby go robić :) ten też wygląda ładnie, więc muszę się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. również obserwuje :) warkocz świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny warkocz :) - również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie mi się spodobał !
    szkoda że nie mam takich zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Esta la veo un pelín complicada para mi pero queda preciosa

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ;p lecz ja bym się tego raczej nie nauczyła lub po prostu nie ogarnęła xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze spróbować taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię warkocze są takie dziewczęce i naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam warkocze <3 świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne masz włosy ♥
    obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny jest ten warkocz !! Z 4 pasm ?? Muszę to wypróbować :D
    Ogółem to bardzo fajny blog !! Dodaję do obserwowanych (liczę na rewanż) i będę wpadać częściej !! :)

    ______
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam warkocze! Chyba spróbuję z czterech pasm. Piękne włosy, dołączam do obserwujących Cie osób! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super warkocz m.in. dla tego zapuszczam włosy :D bardzo fajny blog zaczynam obserwować i zapraszam do mnie :)
    sickcreativemind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam warkocze!! musze sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog!:)
    dzięki za komentarz ;D

    + Obserwuję ;*
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny warkocz
    Kisses!
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham warkocze jednak na mnie nie prezentują się dobrze..
    Jasne, że zaobserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny :)
    dziękuje za komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Z pewnością wykorzystamy do naszych stylizacji zrobienie takiego warkocza! Oczywiście Twój blog trafia do naszych obserwowanych:) Liczymy na kolejne inspirujące posty. Pozdrawiamy gorąco i życzymyą liczbą czytelniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny! też uwielbiam warkocze :)) ♥ dziękuję za komentarz, obserwację i zapraszam na nowego posta :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny warkocz! Masz piękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny:) również obserwuję;) wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  44. chciałam sobie zrobić bo strasznie mi się podoba ale nie wyszło ;c
    zapraszam do mnie [kilknij tutaj] ;3

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedyś próbowałam go robić, ale coś niebardzo mi to wychodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy blog, a raczej wygląd o.o
    też obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
  47. Super jest ten warkocz ;)
    Sama uwielbiam warkocze, ale nie zawsze mam czas żeby je pleść...
    Ciekawy wygląd bloga ;D
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. wygląda na skomplikowany do zrobienia ,ale jest przecudny ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. jest po prostu boski <3 lecę na YT zobaczyc jak się go robi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny akurat na jutrzejsze święto :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi darlin! Thank you so much for following my blog:)! I'm following you back! Have a wonderful holiday season:))!

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post, dear!
    Merry Christmas!
    Check Out my blog, write your opinion and maybe..follow?
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  53. sietny kolor i fryzurka :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Hola! Me encanta tu blog. Espero que te guste mi espacio de Moda: mamaartista
    ¿Te parece si nos seguimos? Tengo página en Facebook: Sígueme en Facebook
    Gracias y Un saludo L+

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja ostatnio robilam sobie warkocz z 5 pasm i nie powiem bo byl troche pracochlonny ale efekt wyszedl bezcenny ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Muszę poćwiczyć, bo bardzo chciałam się go nauczyć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Muchas gracias por visitar mi blog,me ha encantado conocer el tuyo. Te sigo!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  58. hi, thanks for commenting on my blog today.... i never could do a 4-strand braid. stunning red hair! ff you now in bloglovin;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)