Essence - LE Oz the Great and Powerful - zapowiedź

Witajcie Kochane :) Dzisiaj bardzo krótki post na temat nowej kolekcji Essence, która jest inspirowana premierą filmu Oz Wielki i Potężny. Limitka powinna być dostępna w drogeriach na przełomie lutego i marca.

Hola Queridas :) Hoy un post muy corto sobre la colección nueva de Essence , que se inspira en el estreno de la película "El grande y poderoso Oz". Colección debería estar disponible en las farmacias en febrero y marzo.
  



Przypadło Wam coś do gustu?
Les gusta algo?

30 komentarzy:

  1. kusisz a ja zaczynam po malu lubic ta firme:) puder i cienie wpadly mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemno niebieski lakier wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam essence i mam nadzieje, że lakiery będą wyglądały tak świetnie w rzeczywistości jak na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tego pudru rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie lakiery ;]

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Me gustan los colores .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello: I find very interesting this mark. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię lakiery z tej firmy :)
    aczkolwiek puder mnie ciekawi..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie zaciekawił puder rozświetlający...szkoda,ze w naturze jestem raz na pół roku :((( zdecydowanie jest za mało tych drogerii :///

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola guapa!! gracias por tu comentario y seguirme !!! Yo también te sigo!!!
    http://elpasillodesheiy.blogspot.com

    XOXO Shey

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery są fenomenalne <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. hh.jakos do mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hi, dear just found your blog! love it!
    following now, hope you do the same!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakiey uwielbiam w każdej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się ciekawie :) Lakiery do paznokci mnie zainteresowały najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  16. zainteresowały mnie lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. puder to ja bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej odpowiadają mi lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skuszę się na lakiery do paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for your lovely comment :)
    muack
    DIY BLOG --> MummyandAnnie

    OdpowiedzUsuń
  21. great photos
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  22. I like essence, cause the products aren´t expensive, but the quality of them is sometimes bad -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. que chulo todo:) me encanta essence :) te sigo desde ya guapa
    bss

    OdpowiedzUsuń
  24. ooh your blog looks amazing & Your posts are so lovely!
    too bad their not in english :(
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)