Krem na dzień do 35 lat Receptury Babuszki Agafii /una crema orgánica en una serie de recetas Babushka Agafya

Dzisiaj zapraszam was na recenzję organicznego kremu na dzień do 35 lat z serii Receptury Babuszki Agafii, który kupiłam jakiś czas temu w internetowym sklepie Bioarp. Kupując krem do twarzy zawsze patrzę na skład.  Zawsze szukam kremu , który nawilża , odżywia a także chroni moją skórę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Na rynku jest wiele kremów różnego rodzaju ale prawdziwą sztuką jest wybrać odpowiedni. Ja wybrałam! Chcecie go poznać? Zapraszam na recenzję.

Hoy los invito a revisión una crema orgánica por día durante 35 años en una serie de recetas Babushka Agafya que compré hace un tiempo en la tienda en línea Bioarp. Comprando una crema para la cara siempre estoy viendo su composición.  Siempre estoy buscando a crema que bien hidra, nutre y tambien protege a mi piel de las adversas condiciones climáticas. En el mercado hay muchos tipos diferentes de cremas, pero el verdadero truco es elegir la correcta. Elegí! ¿Quieren conocerlo? Los invito a mi revisión.


Unikalna receptura kremu na dzień dla osób do 35 roku życia uzupełniona nowoczesnym odmładzającym fitokompleksem «Carefeel». Wzmacnia procesy odnowy komórek skóry, nasycając ją witaminą C, daje wyraźny odmładzający efekt. Wygładza drobne zmarszczki, tonizuje skórę i przywraca jej sprężystość. Zmiękcza i nadaje skórze aksamitność.  Krem posiada europejski certyfikat ECO BIO COSMETICS – ICEA.  Nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, alkoholu, syntetycznych ekstraktów, produktów pochodzących z przerobu ropy naftowej.

 Aqua with infusions of organic extract of Angelica Archangelica, Rosa Daurica Pallas Extract, Phellodendron Amurens Extract, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Organic Butyrospermum Parkii, Glycerin, Cetearyl Glucoside, Sodium Stearoyl Glutamate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Crambe Abyssinica Seed Oil, Meadowfoam Estolide, Rubus Chamaemorus Extract, Ribes Aurum Seed Oil, Malva Alcea Extract, Tocopherol, Disodium Ruthinyl Disulfate, Glyceryl Linoleate, Clyceryl Oleate, Inositol, Ascorbic Acid Polypeptide, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Organic Parfum, Limonene.

 Krem otrzymujemy w poręcznej tubce o pojemności 50 ml.  Ma skład godny pochwały. Oby więcej kremów do twarzy zawierało tak dużo naturalnych składników. 
 Krem posiada delikatną konsystencję. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. Można go bez problemu stosować w dzień i nakładać przed makijażem ponieważ nie miesza się z podkładem. Jak dla mnie doskonały. Kosmetyk  posiada piękny, kwiatowy zapach.
Doskonale nawilża i zmiękcza skórę.  Nie zapycha anie nie podrażnia. Skóra po nim jest przyjemna w dotyku.  Stwierdziłam ,że ten krem pasuje do każdego rodzaju cery. Nie zauważyłam żadnych minusów. Mogę go polecić każdej z Was! Możecie go kupić tutaj za 26 zł.
Crema obtenemos en un práctico tubo de 50 ml. Tiene una composición digna de alabanza.  Espero que más cremas faciales contienen ingredientes naturales como este. La crema tiene una textura muy delicada. Muy rápidamente se absorbe y no deja una película grasa sobre la piel. Puede ser fácilmente utilizado durante el día y aplicado antes de la composición, porque no se mezcla con ella. Para es perfecto! Cosmetico tiene un aroma floral encantador.  

Hidrata y suaviza la piel.  No obstrui los poros y no irrita la piel. Después del uso mi piel es agradable al tacto. Me parece que esta crema es adecuada para todos tipos de piel. No he visto ningún tipo de inconvenientes. Se lo recomiendo a todos! Lo puedes comprar aqui por 6,84 €.



Używacie kremy organiczne? Lubicie?
Usan las cremas orgánicas? Les gustan?

31 komentarzy:

  1. Swietny wpis ! ;)

    http://takeabreakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem rzeczywiście wydaje się być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo - nawet o takim kremie nie słyszałam! czego to ja się dowiaduję na innych blogach :) Ja mam cerę tłustą, ale jak napisałaś, że nie pozostawia żadnej tłustej powłoki- to bardzo dobrze :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy new year dear
    Vendy
    NEW POST
    the simple life of rich people blog
    Twitter @simpleliferichP
    Instagrna @thesimplelifeofrichepeople

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kuszący! A nie pozostawia natłuszczającej warstewki? Bo wygląda na dosyć gęsty, treściwy, mam mieszaną cerę ze zdolnością do przetłuszczania się, ale bardzo chce ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por visitar mi blog! Te sigo desde ya!!
    Feliz año nuevo!!

    Besos de Cocolate

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  8. Me gusta mucho, como siempre me das tarea para investigar

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchisimas gracias por tus palabras :) Estoy muy feliz por eso! Besos

      Usuń
  9. No kupię go jak nic! Jeśli pozużywam to, co mam:) Zastanawia mnie tylko co to u licha jest ten cały "carefeel" i co zawiera?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja swoje kupuję zawsze w sklepach budowlanych :) ostatnio w Majstrze :) w księgarniach wątpię, aby mieli takie rzeczy, no chyba, że w wielkim mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten krem, ale dla mnie chyba się nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się zapowiada! :) Masz bardzo przejrzysty wygląd bloga i bardzo ładny, uwielbiam go! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się z tym kremem. Piękny wygląd bloga. Świetny !!
    Zapraszam na nowego muzycznego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola guapa , muchas gracias por la recomendacion la verdad que a veces es dificil acertar con las cremas pero tu nos lo pones mas facil .
    Besos y feliz año nuevo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me encantan tus palabras ;) Si Rosa tienes razón. Es muy dificil acertar las cremas ;)) Besitos!

      Usuń
  15. Super ma skład ;) podejrzewam, że działanie wcale nie gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale działa ;) Ja jestem nim oczarowana :))

      Usuń
  16. Nie mam możliwości kupić tego kremu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kremy (cyrylica i takie "ruskie" opakowanie :) zawsze kojarzą mi się z homeopatią, którą wielbi mój tata i jego partnerka. Zawsze przywożą od swojego "lekarza" takie właśnie kremiki :) I do tego zawsze są skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. może w przyszłości się skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy kremik, muszę go zapamiętać i jeśli mój mi się będzie kończyć to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post! Pretty packaging :)

    xx,

    www.pslilyboutique.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kupić,z kremami u mnie "bida z nędzą"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)