Naturalny szampon bez parabenów i SLS - Baikal Herbals

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje najnowsze a zarazem genialne odkrycie wśród szamponów. Mowa oczywiście o szamponie regenerującym Baikal Herbals. Na wstępie chcę zaznaczyć ,że omawiany kosmetyk nie posiada SLS i parabenów. Wszystkie fanki naturalnych kosmetyków do włosów zapraszam do lektury! :)


Hoy quiero presentarles mi descubrimiento más reciente y brillante de champús. Por supesto hablo sobre champú regenerador de Baikal Herbals. En primer lugar, quiero señalar que este  cosmético no tiene un SLS y parabenos. A todos los fans de los productos naturales del cuidado del cabello - les invito a leer! :)


Szampon otrzymujemy w plastikowej buteleczce o pojemności 280 ml. Jedyną wadą jest brak dozownika , który znacznie ułatwiłby dozowanie kosmetyku. Butelka posiada ładny, delikatny design. Jak najbardziej jestem na tak! Szampon posiada dość gęstą konsystencję i dzięki temu nie wylewa się łatwo z butelki. Specyfik dobrze się pieni i znakomicie oczyszcza włosy (nawet po olejach). Moje włosy po użyciu kosmetyku są miękkie w dotyku, lśniące, gładkie oraz dobrze się rozczesują. Dodatkowo zauważyłam ,że się mniej przetłuszczają. Szampon posiada lekki, kwiatowy zapach , który w żadnym wypadku nie jest typowo chemiczny. Jestem jego ogromną fanką ze względu na naturalny skład i pożyteczne działanie. Używając szampon Baikal Herbals doszłam do wniosku ,że nie będę już kupować drogeryjnych kosmetyków do mycia włosów. Mogę polecić go każdej z Was! Szampon do kupienia jest tutaj.
Champú obtenemos en una botella de plástico con una capacidad de 280 ml​​. El único inconveniente es la falta de medición, que facilita considerablemente dispensación. Botella tiene un diseño bonito y delicado. Como la mayoría me gusta! Champú tiene una consistencia bastante gruesa y por lo tanto no se derrama fácilmente de una botella. Específico limpia perfectamente mi cabello (incluso después del petróleo). Mi cabello después de usar el cosmético esta suave al tacto, suave y se peine muy bien. Además, me di cuenta de que mi cabello no tiene grasa. Champú tiene un aroma ligero, floral, que en todo caso no es un producto químico típico. Yo soy su gran fan por causa de la composición natural y la operación rentable. Usando champú Herbals Baikal llegó a la conclusión de que no voy a comprar cosméticos en droguería para el lavado del cabello. Se lo recomiendo a todos! Champú está disponible para comprarlo aqui.


Używacie naturalnych szamponów? Co sądzicie o Baikal Herbals?
Usan los champus naturales? Que opinan sobre Baikal Herbals?

55 komentarzy:

  1. bez sls i nie "tępi" włosów:)? chyba bede musiala sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy się wydaję :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie. :)
    Serdecznie zapraszam do mnie. :*
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam do czynienia z szamponami tej firmy jednak zapowiada się ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy go pragną ;))
    muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt ;) a ile kosztuje bo sie ceny chyba nie dopatrzyłam ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy ani szamponu, ale chętnie wypróbowałabym czegoś nowego :) Choć moje włosy 'lubią się' z SLSami, więc narzekać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro dobrze się pieni to i ja go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nigdy kosmetyków z tej strony, ale chyba warto się im przyglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie powoli próbuję się przestawić na naturalną pielęgnację ciała i włosów, więc na pewno go wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy, będę musiała go zapamiętać, żeby przy okazji zakupów dorzucić.
    P.s. świetne zdjęcia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno kiedyś go wypróbuje :)
    ostatnio jakoś mnie one mega kuszą !

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaję się fajny, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nim nic :O
    Zapraszam na poniedziałkowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez SLS to coś dla nas, wiesz zdecydujemy się chyba..... dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for stopping by. Love your blog. Following back :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Your blog is beautiful!! LOVED! Congratulations!
     
    You give great advice!

    I'm following you can follow me back!
    Kisses from Brazil

    OdpowiedzUsuń
  19. o tym jeszcze nie słyszałam! przyda się, gdy moje specyfiki się pokończą :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm following you my dear :) Thank you so much <3

    LOVE,
    JS photography

    OdpowiedzUsuń
  21. It seems to be a great shampoo! Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now on GFC :)
    Perhaps you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  22. przekonalas mnie do kupna tego;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nice blog
    can we follow each other ?
    i promise i'll follow back

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear, would you like to follow each other on GFC, Bloglovin and other social platforms?
    Just let me know :)


    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    OdpowiedzUsuń
  27. sporo o tych kosmetykach czytalam - kusza mnie:)))))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh I bet this should be a great shampoo, I even could read russian:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello from Spain, this shampoo looks good. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  30. following you now on GFC as Katarina!

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile taki szamponik kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweety thanks for your comment:) I'm following you. Let's stay in touch!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    OdpowiedzUsuń
  33. lovely review! thanks for sharing..natural products are good : )! thank you so much for comment on my post! followed you back! keep in touch!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Your blog is sooo amazing =D I'm so happy I discovered it =D I wish I could understand your post! Maybe you could do an english translation too?

    I'm your newest follower via google (692) and bloglovin! I'd love it if you could check out my blog and maybe follow back!?

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, what a great blog you have! I had a look at your posts and they are all lovely. Wish you had an English version of your site though!

    Thank you for your sweet comment! I adore your blog and am following you now! <3

    Hope you will come and pop by soon!

    <3 Mandy xx
    http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Thank you so much for commenting on my blog and following! I am now following you back :) Lovely blog!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice blog!
    I've followed your blog. Mind to follow me back? :)

    http://www.amaliafajrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi darling!
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know. I will be more than happy to follow back!
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. that's a great beauty review
    happy weekend
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog :)
    Zapraszam do siebie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi!
    Thanks for your comment.
    Following you back, dear!
    Anxious for your next post. =)
    And don't forget to stay in touch:

    http://theduplicity.blogspot.pt/

    with love,

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi, great post! I have been following you for a while. My gf name is Carla. Keep in touch! xoxo

    www.fashionmavenmommy.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  44. Looks great! Would you like to follow each other? <3<3

    http://lovesushiandfashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niedawno kupiłam sobie kilka rzeczy z Biarpu, m.in. szampon Baikal Herbals, ale wybrałam wersję Objętość i Siła :) Mam nadzieję, że też sprawdzi się dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)