Original Source - Żel pod prysznic Seasonal Edition - Plum & Maple Syrup

Jestem pewna ,że każda z Was słyszała o tych żelach pod prysznic. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją nowego limitowanego żelu pod prysznic Original Source. Jest to mój pierwszy żel tej firmy , więc tym bardziej zapraszam Was do lektury.

Estoy segura  que cada uno de ustedes ha oído sobre estos geles de ducha. Hoy vengo a Vosotros con una revisión del nuevo gel de ducha de Origginal Source. Este es mi primer gel de esta empresa, así que cuanto más os invito a leer.

Żel otrzymujemy w opakowaniu , które zamyka się na zatrzask.  Dzięki chropowatym brzegom butelka nie ma prawa wyślizgnąć się nam z rąk. Do gustu bardzo przypadł mi design. Jest typowo zimowy a zarazem uroczy. Kosmetyk posiada cudowny, słodki zapach. Niestety jest on nietrwały. W butelce bardzo intensywny ale podczas używania mało wyczuwalny. Mam wrażenie ,że używam bezzapachowy żel pod prysznic. Tutaj bardzo się zawiodłam. Wszyscy wychwalają te żele pod względem zapachów a tu minus. W swoim składzie kosmetyk posiada SLS. Na plus jednak jest obecność syropu klonowego i ekstraktu ze śliwek. Dobrze się pieni i myje. Nie zauważyłam żeby wysuszał skórę. Żel spełnia swoje zadanie ale mógłby mieć intensywniejszy zapach! Szkoda ,że jest to seria limitowana i szybko zniknie z rossmannowskich półek.
Gel recibimos en un paquete, que se cierra con el pestillo. Gracias a los bordes ásperos, botella no tiene el derecho a deslizarse fuera de la mano. Me encanta diseño. Es tipico para invierno. Cosmetico tiene un olor maravilloso y dulce. Desafortunadamente, no es frágil. En la botella muy intenso pero muy perceptible cuando se utiliza. Siento que uso gel de ducha sin olor. Aquí estoy muy decepcionada. Todas estos geles las alabanzan en términos de olor  y aqui no siento olor en mi piel!  En su composición cosmético tiene SLS. 
  En el lado positivo, sin embargo, es la presencia de jarabe de arce y el extracto de ciruela. Lava muy bien. Despues del uso mi piel no se seque. El gel hace su trabajo bien, pero podría tener más intenso olor. Es una pena que es de edición limitada y rápidamente se desaparece de  estantes.

 Macie jakieś żele OS? Co o nich myślicie?
Tienen algunos geles de OS? Que piensan sobre ellos?

26 komentarzy:

  1. Ja tam osobiście za tymi żelami nie przepadam, nie jestem nimi zauroczona jak większość bloggerek ale cóż, każdy ma swoje guściki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach ten nie dla mnie, ogólnie jakoś nie jestem fanką już ich żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam :)

    Zapraszam na konkurs
    http://colorfullifeteen.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam wole Dove :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy się nimi zachwycają ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. tego nie miałam ,ale lubię te żele głównie za zapcha :))
    polecam maliny z wanilią ,a mój maż uwielbiam lodowy lub miętowy na lato idealne :)
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Yo es que soy como tú, si no huele .... nada de nada ya puede hacer maravillas

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba jakaś zacofana normalnie jestem,bo o tym też nie słyszałamxd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze o tym zelu nie slyszalam, ale ogolnie ta marka ma duzo pozytywnych recenzji i sprobowalabym jakiegos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. On tak ślicznie pachnie <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No había oído hablar de esta marca,pero el gel de ducha tiene muy buena pinta,además ese color me encanta!
    Besitos

    http://annirm.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam wersje pomarańczową i jej zapach jest wyczuwalny podczas aplikacji w dodatku pozostaje na jakiś czas na skórze - więc jeżeli chodzi o zapach, nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie kupiłam tych żeli, chyba dlatego, że nie przyciągnęło mnie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie uzywalam tego zelu

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tych żeli nie używałam chociaż kuszą z półek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hi dear!great blog!if you want we can follow each other!let me know on my blog!kiss
    danslavalise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie podoba mi się zapach tego żelu, który Ty pokazujesz. Większość tyc żeli pachnir bosko, ale zapach czuć tylko podczas mycia co jest ogrrromnym minusem! Szkoda :c.

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice!

    If you want we can follow each other. Join on my blog and I will come back back to you;)

    Giveaway with Shicnova!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupilam koelzance na mikolaja klasowego zel z tej serii, tylko ze waniliowy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym sezonie postawiłam na pomarańczę ;) śliwka jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)