Perfecta - krem do cery naczynkowej// Perfecta- una crema para la piel con manchas rojas

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam krem, do którego działania podchodziłam dość sceptycznie.  Od bardzo dawna borykam się z zaczerwieniami na mojej skórze. Jest to jeden z moich głównych problemów. Na szczęście znalazłam na niego sposób w postaci kosmetyku ! Możecie o nim przeczytać w poniższej recenzji.

Hoy me gustaría presentarles a la crema, que en principio no me gustaba nada. Durante mucho tiempo estaba luchando con manchas rojas en mi piel. Esta es una de mis problemas principales. Afortunadamente, encontré solucción en cosmetico! Puede leer sobre esto en la siguiente revisión.

Kremu używam zawsze na dzień przed nałożeniem makijażu. Muszę powiedzieć ,że ku mojemu zdziwieniu nie miesza się z podkładem i nie zapycha porów. Krem posiada przyjemny, delikatny zapach oraz kremową konsystencję.
 Bardzo dobrze się rozprowadza na skórze i jest wydajny. Wchłania się dość szybko a skóra po nim jest delikatnie nawilżona. Nie podrażnia mojej wrażliwej skóry.  Likwiduje uczucie ściągnięcia. Ogromnym plusem tego kosmetyku są filtry UVA/UVB, które chronią skórę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Krem doskonale poradził sobie z zaczerwieniami na mojej skórze. Jest to produkt, który w widoczny sposób zmniejsza naczynka. Stosowałam go razem z maseczką Perfecty z tej samej serii. Jeśli macie takie same problemy jak a to musicie koniecznie wypróbować te cudo.
He utilizado la crema siempre dentro de un día antes de aplicar el maquillaje. Debo decir que, para mi es sorpresa, no se mezcla con el fondo y no obstruye los poros. La crema tiene un sabor agradable. delicado y textura cremosa. Muy bien se extiende sobre la piel y es muy eficiente. Se absorbe por la piel muy rápidamente y después mi cara es suavemente hidratada. No irrita mi piel sensible. Elimina la sensación de tirantez.  
La gran ventaja de esto cosmético son filtros de UVA / UVB, que protegen la piel de los rayos dañinos del sol. Crema ganó con mis manchas rojas en mi cara. Es un producto que se reduce visiblemente la célula. 
 Estoy usandola con máscara Perfecta de la misma serie. Si ustedes tienen el mismo problema , deben probarla inmediatmente! Besos!!

Także macie zaczerwienienia na skórze? Jak sobie radzicie z tym problemem?
También tienen manchas rojas en piel? ¿Cómo lidian con este problema?

30 komentarzy:

  1. Ja na szczęście nie borykam się z tym problemem :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go polecić mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja problemu z naczynkami jako tako nie mam, ale mama ma problemy i niestety znam ten ból;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi by sie przydal poniewaz mam zawsze czerwone poliki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat produktów z perfecty

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola guapa , la verdad que mi piel no sufre de rojeces pero es bueno saber .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esto es muy bien ;) Yo tengo este problema :(( Besos!

      Usuń
  7. nie mam cery naczynkowej ale słyszałam duzo o tym kremie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pękające naczynka to od małego moja katorga,jak będę w Pl to na pewno kupię ten krem,a nie wiesz czy można stosować go także u dzieci?niestety moja gwiazda odziedziczyła po mnie czerwone pajączki:(
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia ;) Na pudełku jest napisane ,że bez ograniczenia wieku :O

      Usuń
  9. polecam bandi na zaczerwienienia i maskę-krem z flos leku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cualquier crema que unifique las discromías para mi es de diez, sobre todo en este invierno! Gracias por el tip! Besitos

    http://mostlymelina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam takiego problemu na całe moje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam cery naczynkowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natallie zazdroszczę :) Nawet nie wiesz ile bym dała, żeby nie mieć tych cholernych czerwonych plam na twarzy :(

      Usuń
  13. ja niestety mam ten problem i bardzo chętnie sobie go przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj koniecznie :) Wreszcie porządny kosmetyk na moje straszne plamy na twarzy :(

      Usuń
  14. miałam go jakiś czas temu i go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywalam jeszcze ale chyba zacznę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna K jak masz cerę naczynkową to koniecznie wypróbuj ;)

      Usuń
  16. nice post!
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing review! Following you back!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  18. Cool blog!!!! I'm following you back!
    much love

    Chari T (deep fried stilettos)xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Following you honey!
    Lots of love from Toronto,
    Maya

    www.amadeusonthecatwalk.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great blog! I would like to invite you to my blog. Let's follow each other ;)
    xxx from Spain

    *** mydope.net

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello from Spain: thanks for the recommendation of this cream. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  22. I should defintiely try out this product! Thank you so much for the sweet words! Your blog is fabulous! Following you back!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Helpful info. Fortunate me I found your web site unintentionally, and I'm shocked why this coincidence didn't came
    about earlier! I bookmarked it.

    Look into my blog post; best cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)