Żurawina i biała herbata w limitowanym żelu od ISANY

Na początku muszę się przyznać ,że uwielbiam żele pod prysznic ISANY. Z tego powodu też nie mogłam przejść obojętnie obok nowego , limitowanego , wzbogaconego ekstraktami z żurawin i białej herbaty żelu. Od razu po przyniesieniu , zabrałam się za jego próbowanie. Jesteście ciekawe efektów? Zapraszam Was na recenzję.

Al principio tengo que admitir que me encantan los geles de ducha de ISANA. Por esta razón, no podría no comprar un gel  límite con extractos enriquecidos de arándanos y gel de té blanco. Inmediatamente iba a probarlo. Quieren conocer los efectos? Los invito a revisar.



 Żel znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 330 ml. Ogromnym plusem jest przezroczystość butelki. Dzięki temu cały czas mogę kontrolować poziom jego zużycia. Kosmetyk posiada czerwoną barwę ( jak na żurawinę przystało :D). Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona nie za rzadka ani nie za gęsta. Nie przecieka przez palce, więc jest w sam raz.
 Bardzo dobrze się pieni i doskonale myje. Jest mało wydajny ale jak na taką pojemność to nic dziwnego.  Żel ma zniewalający zapach. Pod tym względem jestem jego ogromną fanką. Na pierwszy rzut czuć przepiękny, intensywny zapach żurawiny. Muszę powiedzieć ,że zapach tego żelu bardziej mi się podoba niż tego z OS (link - recenzja). Cena zachęcająca do kupna - 3,99. Nie macie go na swojej półce w łazience? Prędko do Rosmanna! Edycja limitowana niestety kiedyś w końcu się kończy...
 El gel se encuentra en una botella de plástico que contiene 330 ml. Una gran ventaja es la transparencia de la botella. De esta manera todo el tiempo puedo controlar el nivel de consumo. Cosmetico tiene un color rojo (como arándanos : D). En cuanto a la consistencia, no es demasiada delgada o demasiada gruesa. No escapa a través de mis dedos, y por eso es bien. Muy bien lava y cuida la piel. Es muy eficiente pero, como la capacidad no es sorprendente.  
El gel tiene un olor irresistible. Soy un gran fan de este olor. A primera vista siento bella e intensa fragancia de arándanos. Debo decir que el olor del gel, más me gusta que la de OS (link - revisión). El precio del producto- 3,99. Ustedes no lo tienen en su estantería en el baño? Rápidamente a Rosmann! Edición limitada por desgracia algun dia finalmente se termina ...

Lubicie żele ISANY? Macie jakiś z limitowanej edycji?
Les gustan los geles de ISANA? Tienen algun de la edición limitada?

28 komentarzy:

  1. wstyd się przyznać ale nie miałam jeszcze żadnego, jak tylko wyczerpie moje zapasy to na pewno coś zakupię ;)
    ten zapach mi by się na pewno spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokochałam go :D
    zapach nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go wypróbować;) Szczerze powiedziawszy,nigdy nie miałam nic do czynienia z tą firma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skuszę jak w najbliższym czasie będę w rossmannie i będzie jeszcze ten żel na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego z kosmetyków Isany (tak, wiem, jestem kosmitką ;D), ale wizja żurawiny i białej herbaty bardzo do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice blog :)
    mind to follow each other? :)

    http://www.amaliafajrina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gracias por tus consejos!!!!! lo probaré!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go i pewnie kupię ,uwielbiam zimowe zapachy :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę lecieć po niego :). Ale możliwe, że w moim rossmannie już go nie ma, bo u mnie to wszyscy zaraz najfajniejsze rzeczy wykupują :/.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm.chyba na najblizszych zakupach w rossmannie go kupie;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo go lubię, już kupiłam kolejną buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds lovely! Thanks so much for visiting my blog, following you back :)

    Sam Muses xx

    OdpowiedzUsuń
  13. ¡¡¡Hola guapísima!! !!Vaya descubrimiento¡¡¡ que alegría, estoy deseando probarlo.

    Muchas gracias por pasarte por mi blog y dejar tu comentario.

    Os invito a todos que pasaseis por mi blog.

    centrodebellezanatural.blogspot.com.es

    Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Q buena pinta tiene... Aunque esa marca no la tenemos en Canarias...
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  15. Muchas gracias por entrar en mi rinconcito y tus bellas palabras, muy interesante tu blog, te sigo un beso grande
    dezazu.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. wąchałam:) faktycznie zapach ładniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muchas gracias por pasarte por neustro bloG!
    Nos ha gustado tu blog y te seguimos!
    Un saludo desde http://conosinmediastintas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks so much for commenting on my blog! i'm now following you on gfc - hope you do the same xx
    www.vicariousLA.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten żel, zapach jest zniewalający a za taką cenę wybaczam mu małą wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żele z Isany są ok, ale żurawiną poniekąd jestem rozczarowana, u mnie bardzo wysusza skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię, żele z Isany za to, że są takie tanie i że mają sympatyczne zapachy :) Zresztą nic im nie brakuje. Mój faworyt to wersja kokosowa, ale z przyjemnością kupuję też inne, również limitowane wersje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)