Archies Girl's MAC

 Witajcie Kochane ;) Trochę się spóźniłam z tym postem bo miałam go opublikować w Walentynki, ale cóż. Kiedy zobaczyłam nową kolekcję MAC-a byłam bardzo pozytywnie zaskoczona ale o tym za chwilę. Wydała mi się taka piękna , kobieca , delikatna ,że nie mogłam jej Wam nie zaprezentować. Kolekcja nosi nazwę Archies Girl's i przedstawia rywalizację dwóch dziewczyn o jednego faceta.

Hola Queridas;) Me tarde un poco con este post porque tuve que publicarlo en el Día de San Valentín, pero bueno. Cuando vi la nueva colección de MAC , me quedé muy gratamente sorprendida. Parecía tan hermosa, femenina, delicada, que tengo que mostrarla. La colección se llama Archies Girl's  y presenta la rivalidad entre dos chicas que luchan por amor de un hombre.
W skład kolekcji wchodzi 6 pomadek do ust. 

Trzy , które prezentuje Betty: Girl Next Door, Bety Bright i Oh,oh,oh 
6 tonos de barras de labios 
Tres, que presenta Betty:  Girl Next Door, Bety Bright i Oh,oh,oh
 oraz te prezentowane przez Veronice : Daddy's Little Girl, Ronnie Red, Boyfriend Stealer
y tres tonos de Veronica: Daddy's Little Girl, Ronnie Red, Boyfriend Stealer
6 błyszczyków
Trzy blondynki Betty: Summer Sweetheart, Stay Sweet, Kiss & Don’t Tell
6 tonos de glosses:
Tres de Betty:  Daddy's Little Girl, Ronnie Red, Boyfriend Stealer
 Trzy przedstawione przez Veronicę: Mall Madness, Strawberry Malt, Feelin’ So Good
Tres presentadas por Veronica: Mall Madness, Strawberry Malt, Feelin’ So Good
Cztery eyelinery : Lord It Up, Black Swan, Petrol Blue, Designer Purple 
Cuatro tonos de eyeliner: Lord It Up, Black Swan, Petrol Blue, Designer Purple
 Dwa tusze do rzęs: "Optimum Black", "Bad, Bad, Black"
Dos mascaras de pestañas : "Optimum Black", "Bad, Bad, Black"
Cztery cienie do powiek: Cheers My Dear, Lucky In Love, Black Poodle, Magic Spells
Cuatro tonos de pigmentos:  Cheers My Dear, Lucky In Love, Black Poodle, Magic Spells
Lakiery do paznokci : "Pep, pep, pep", "Comic Cute", "Double Trouble", "Past Curfew"
Cuatro lacas de uñas:  "Pep, pep, pep", "Comic Cute", "Double Trouble", "Past Curfew"
Dwa róże : Cream  Soa i Prom Princess
Dos colorestes en polvo:  Cream  Soa i Prom Princess
 Dwa pudry do twarzy: Flatter Me Golden , Veronica's Blush
Dos polvos faciales:  Flatter Me Golden , Veronica's Blush
Paletki z czterema cieniami do powiek: Caramel Sundae, Spoiled Rich
Dos paletas con quatros sombras :  Caramel Sundae, Spoiled Rich

Jak wam się podoba? Que os parece? 

60 komentarzy:

  1. fajne, szkoda tylko, ze MAC testuje na zwierzetach. Tak przynajmniej mnie nie kusi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hurija nie miałam pojęcia ,że MAC testuje na zwierzętach :O Pierwszy raz słyszę :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pudry z serduszkami to moje marzenie :) Niestety cena je rozwiewa :((

      Usuń
  3. Hi!
    thanks for the information!
    it's a great concept for a makeup line!
    Anxious for your next post. =)
    Don't forget to stay in touch:

    http://theduplicity.blogspot.pt/

    with love,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  4. szmineczka Bety Bright i pudry są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym stąd całkiem pokaźną gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała duży budżet to bym wzięła wszystko bez wahania :) To jednak z najpiękniejszych kolekcji jaką widziałam :)

      Usuń
  6. Opakowanie niezwykle zachęcające! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ja się zakochałam w samych opakowaniach :)

      Usuń
  7. Podzielam zdanie, pudry są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely!
    I would really appreciate it if you could come and check our latest post "Disconnect" a video about Whatsapp!

    LOVE,
    A&G

    Our Blog - F A S H I O N O X Y G E N
    Our Facebook- F A S H I O N O X Y G E N FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  9. They look so cute.. Seen the fact that it are MAC products, I know for sure that the quality is perfect.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te kosmetyki. Niestety dla mnie są za drogie, więc nigdy ich nie próbowałam :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w prawdzie też ale na jedną rzecz mogłabym się skusić :) MAC to poezja wśród kosmetyków :) Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli tą kolekcją, zresztą jak zawsze ;)

      Usuń
  11. Róż Cream Soda chodzi mi po głowie, odkąd zobaczyłam pierwsze zapowiedzi... Niestety cena mnie trochę odstrasza i chyba kupię róż Lily Lolo zamawiając podkład...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cena odstrasza ale Cream Soda jest przecudny :) Nie widziałam jeszcze tak ślicznego koloru różu ;) Dodatkowo te słodkie opakowanie ;) Poszukam sobie jakiegoś różu NYX-a na zastępstwo :))

      Usuń
  12. ciekawe czym się róznią te tusze, bo wyglądają na identyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko nazwą i dziewczyną na opakowaniu :)) Betty promuje jeden tusz a Veronica drugi :D

      Usuń
  13. Veronica jak nic, typowa zimna zima :) niestety, wiele nie powiem, bo najbliższy sklep MACa jest w Warszawie, a ceny jakoś mnie nie zachęcają.
    Ale sama kolekcja urocza ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście też niestety nie ma sklepu MACa chociaż patrząc po cenach to bym na nic się nie skusiła :( Masz rację ,że Veronica to typowa zima :) Jakbym miała coś wybierać to na pewno jakiś kosmetyk Betty :D

      Usuń
  14. O... druga pomadka z górnego rzędu i róż z blondyną wpadły mi w oko. I to bardzo głęboko. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie podoba mi sie ta kolekcja nic a nic, takiej marce jak Mac ktora slynie z elegancji nie przystoja tak dziecinne opakowania, na to moga sobie pozwolic marki nizszej polki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. No la conocía! Sí que es una colección bonita y femenina :-)
    Un besito.

    OdpowiedzUsuń
  17. No la había visto, pero la quiero porque me encantó!
    xoxo
    Vicky

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, a mi się podoba! Fajnie, że robią coś innego, że z "dziecinnym" opakowaniem wiąże się dobry kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach ;)) Te słodkie opakowania są dowodem na to ,że kosmetyki z nowej kolekcji są genialne ;))

      Usuń
  19. Ciekawe opakowania, jednak dla MAC jest za wysoką półką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. MAC hace las cosas más monas e irresistibles que hay

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola preciosa!!
    Acabo de descubrir tu blog y me encanta. Soy tu nueva seguidora.
    Me encantaría que visitaras mi blog y si te gusta te quedes, así podremos compartir cositas.
    Un besazo y feliz día

    OdpowiedzUsuń
  22. I really love the packaging :) can't wait to see the collection in person!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi girl! This blog is amazing! I felt in love with it! You' ve got such an amazing style and it inspires me so much! I was wondering if you would to follow each other..let me know <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja genialna! Ciężko będzie się oprzeć jej urokowi. Dzięki takim cackom kosmetycznym w tak interesujących opakowaniach można przywołać chwile dzieciństwa z rozkoszami kosmetycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Ta kolekcja przypomina mi słodkie dzieciństwo ;)) Kosmetyki jak dla malutkich dziewczynek :)

      Usuń
  25. thanks to leave you comment on my blog, it's a pleasure. xxx

    HTTP://BPLASTYLE.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się pomadka Girl next door :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Que bonita me encanta .
    Besos !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Najchętniej wszystko bym przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bety Bright - urocza, smarowałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie kosmetyki z MAC są za drogie :((
    Zapraszam na poniedziałkowego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodobała mi się pomacka Ronnie Red ale niestety cena... :/.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kosmetyki maca!

    Ps. U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs! Do wygrania bony pieniężne na dowolną parę butów!
    Zapraszam

    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. oooo estoy loca por tener algo de MAC ♥♥♥


    beoss guapa

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubie kosmetyki Mac ale malo kiedy moge sobie na nie pozwolić ze zwględu na cenę;(

    OdpowiedzUsuń
  35. que bonito, te apetece que nos sigamos?
    http://trendy-u.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. pomadki z blondi mi się podobają :p w ogóle masz super baner, sama go zrobiłaś? ja chciałam u siebie coś zmienić ale nie jestem niestety ekspertem w tego typu sprawach :P

    OdpowiedzUsuń
  37. jejje me parece preciosa! y super original la historia que nos cuentas!!! que monerías hacen la verdad....!
    ¡Besotes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchisimas gracias por tu comentario ;)) Besos

      Usuń
  38. u mnie nowy post po dość długiejjj przerwie! zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gdyby nie logo MAC w życiu bym nie zgadła, że to ta marka właśnie ;)
    mam ochotę na róże przede wszystkim, ale i na kilka innych rzeczy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara ja też na róże ;) Jakby mi dali wybrać cokolwiek z tej kolekcji to pierwszą rzeczą byłyby na pewno róże :)) Ja też myślałam ,że to jakieś kosmetyki dla dzieci na samym początku :D

      Usuń
  40. ciekawe z zewnątrz:)
    zapraszam na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  41. I am a big Archie fan. So love this line :)
    Thanks for visiting my blog. I am following you now :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna kolekcja :)może coś w końcu sobie zafunduję z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great post! I love this MAC collection. :)

    lots of love, Dana Carmella ♔
    Blog: Pretty Odd ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)