Czym jest CC krem?// ¿Qué es CC Cream?

Teraz, kiedy zapoznaliśmy się dobrze z terminem BB krem przychodzi pora aby poznać nowe pojęcie a mianowicie CC krem. Co to jest? Jaki jest jego skład? Jakie daje efekty? Te pytania nurtują każdą z nas. Myślę ,że CC kremy wkrótce będą bardzo popularne w naszym kraju. Dzisiaj chcę Wam wytłumaczyć różnice między typowym BB kremem a CC. Mam nadzieję ,że w ten sposób poznacie lepiej ten nowy termin.

Ahora que conocemos el termino BB cream es muy buen tiempo para conocer nuevo a saber CC crema. ¿Que es esta? ¿Cuál es su composición? ¿Qué  resultados nos da? Estas preguntas molestan a cualquiera de nosotros. Creo que la crema CC pronto va a ser muy popular en nuestro país. Hoy quiero explicarles las diferencias entre una crema típica BB y CC. Espero que de esta manera ustedes conocerán mejor el nuevo termino.

Na początek wyjaśnienie czym jest BB krem: "Klasyczne kremy typu Blemish Balm zawierają składniki o działaniu antyseptycznym, przeciwzapalnym i ułatwiającym gojenie, takie jak alantoina, bisabolol czy tlenek cynku. Kosmetyki te świetnie sprawdzają się w pielęgnacji skóry po zabiegach z zakresu medycyny estetycznej. Umożliwiają zrobienie bezpiecznego makijażu, który, oprócz tuszowania śladów zabiegu, będzie miał też właściwości przyspieszające regenerację skóry”


Al comienzo la explicación de lo que es una crema BB: "Las BB Cream (también conocidas como Blemish Balm ) son cremas son de aspecto similar a un maquillaje o a una crema hidratante con color. Pero son algo mas, tratan nuestra piel de problemas diversos (anti arrugas, anti manchas,contra el acné) además de proporcionar unos cuidados básicos (hidratación, nutrición, protección solar), camuflando las imperfecciones de nuestra piel y dejándola con un aspecto natural. "


 W takim razie czym jest CC krem?
Krem CC jest młodszym bratem kremu BB. Po modzie na BB kremy na całym świecie przyszła pora na stworzenie Control Colour Creams. W teorii kremy te są lepsze od BB ponieważ je uzupełniają. Mają lżejszą konsystencję , są jaśniejsze oraz mają duże właściwości nawilżające. Innym plusem jest dodanie do składu elementów , które mają chronić przed starzeniem się skóry. Kremy CC posiadają większe filtry UVA i UVB. Powodują ,że buzia staje się bardziej jasna i promienna. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona bardziej płynna od tej ,którą posiada zwykły BB krem. 

Entonces, ¿que es la crema de CC? 
Crema de CC es el hermano mayor de la crema BB. Después de la moda de las cremas BB en todo el mundo, es el momento de crear una Cremas de control del color. En teoría, estas cremas son superiores a BB porque se complementan entre sí. Ellos tienen una textura más ligera  y tienen grandes propiedades hidratantes. También incorporan ingredientes para aportar mas luz a la piel y su factor de protección frente a rallos UVA y UVB aumenta. En cuanto a la consistencia es más fluida que la que en crema BB.

Podsumowując:
En conclusión:


Macie już jakiś CC krem? Jak Wam się podoba? Co sądzicie o następny BB kremu? 
Tienen alguna CC crema? Cómo les gusta? Que pensan sobre BB crema?

51 komentarzy:

  1. Słyszałam ze kremy cc mają wejsc do Polski w maju tego roku, wiec czekam cierpliwie:D Krem bb mam, ale wydaje mi sie ze ten cc bedzie dla mnie idealny poniewaz mam tradzik a przez to skore ktora potrzebuje mocnego nawilzenia wiec jest na tak za kremem cc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak gdzieś słyszałam i mam nadzieję ,że to prawda :) Chciałabym przetestować krem CC i na własnej skórze zobaczyć jakie daje efekty :) Kusi mnie już żeby zamówić jakieś próbki z Chin ale myślę,że wytrzymam do maja :)

      Usuń
  2. Kremy BB już znam,ale zaciekawiłaś mnie tymi CC - na pewno będą warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Retromoderna ja też posiadam BB kremy ale czekam z niecierpliwością na CC. Podobno są lepsze niż BB :)

      Usuń
  3. zaciekawiłaś mnie bardzo...kremów BB używam i jestem zadowolona,jeżeli kremy CC mają być lepsze to już nie mogę się doczekać :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słysze o CC cream, pewnie znowu będzie ich fala w polsce :) Póki co zaciekawiłaś mnie, że z chęcią bym jakiś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coonfiesame na pewno ;) Trzeba tylko poczekać i wkrótce na półkach zobaczymy : CC krem Garniera, Eveline i bym mogła tak wymieniać i wymieniać :D Na razie jednak nie znajdziemy żadnego CC kremu u nas w kraju :(

      Usuń
  5. Czekałam aż ktoś poruszy ten temat. Idea ciekawa, ale myślę, że to raczej będzie to samo co BB, ale w innym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milky chocolate ja jednak mam nadzieję ,że będzie to coś lepszego ;) Niby CC kremy są ulepszeniem BB kremów ;)

      Usuń
  6. Dzięki Tobie teraz wiem ;) Będę zwracać teraz większą uwagę w drogeriach na te kremy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnego, ale i nie odczuwam chęci posiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja pierwszy raz słyszę o CC kremie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło ,że dzięki mojemu poście się dowiedziałaś ;)

      Usuń
  9. Hm, skoro CC zostały stworzone po BB, to chyba są młodszymi braćmi :) Taka uwaga co do notki.
    Słyszałam o nich już ponad rok temu przeglądając wątek na wizażu o azjatyckich kosmetykach. Mam zamiar zamówić nowego BB, może tym razem skusze się na CC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, słuszna uwaga:) Kremy CC jednak wydają się bardzo ciekawe.

      Usuń
  10. Jak dla mnie to kolejny chwyt marketingowy i tyle, ciekawe kiedy wejda DD kremy i w ten sposob kolejno przerobimy caly alfabet - glupota producentow nie zna granic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze CC krem wypróbuję ale jak będą kolejne literki alfabetu to podziękuje :D

      Usuń
  11. mówiąc szczerze nigdy nie słyszałam o CC kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze pierwsze słyszę, ciekawe kiedy bedzie TT krem:P Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ;) Teraz co chwilę na rynek wchodzą nowe kremy ;)

      Usuń
    2. Dokładnie! Tez ostatnio zastanawiałam się czego to jeszcze nie wymyślą podpisując nazwą podwójnych literek. W sumie kto im zabroni, ale w końcu ludzie zaczną tracić zainteresowanie tymi produktami, prognozuję, że spadek popularności nastąpi przy literce 'E' ;)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy artykuł. Jeśli CC pojawią się z PL to pewnie jakiś w końcu do mnie wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę - super post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o CC. Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz słyszę o kremach CC, więc jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o kremach CC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ... a potem DD, EE, FF i przerobimy cały alfabet. Póki co mamy falę na kremy BB, a szczerze - jak dla mnie - jest to jeden wielki niewypał. Spróbowałam kilku i teraz kurzą się w szufladach. Odcienie mało dopasowane do naszej urody, szybko się ścierają, zostawiają plamy. Miała bym rewolucja na rynku, a jest jedynie licytacja w chwytach marketingowych.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mogę się już doczekać :D ciekawa jestem czy drogeryjne marki też wypuszczą krem cc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. obiła mi się kiedyś o uszy nazwa CC krem, ale właśnie nie wiedziałam dokładnie o co chodzi, teraz już wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz słyszę, ale już bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezszcze nigdy nie słyszałam o kremie CC O.o Krem BB miałam z Korei i byłam zadowolona,mam nadzieję,że CC też będzie fajny.Jak tylko będę mieć okazję to chętnie przetestuję! :D W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o kremach CC,zaciekawiłaś mnie i fajnie,że będą w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy o czyms takim nie slyszalam:(
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello from Spain, i like the moisturizing qualities of these creams. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz spotykam się z tym tematem ;) Chyba musi być to coś nowego skoro na blogach prawie nikt o tym nie mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ah! pues no conocía esta crema!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi! Your blog is so nice!
    Thank you for visiting mine! I added you back on GFC and bloglovin. I'm also following you on Facebook (as Chiara Del Moro)! Follow me back ;D

    Miss Funny Face
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  29. Kremy BB poznałam i jestem z nich ogólnie zadowolona, ale teraz bardzo mnie zaciekawiłaś tymi nowymi kremami CC chętnie bym coś takiego wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze do tej pory kremu BB, więc CC to już w ogóle magia :) Czytałam o polskich BB dużo nieprzychylnych opinii, więc postanowiłam , że nie warto próbować.. ciekawa jestem czy następne będą kremy DD? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I never got around to trying a BB cream, and I've never heard of CC cream, but now I would like to try it!

    Mili from call me, Maeby

    OdpowiedzUsuń
  32. Własnie coś słyszałam o tych kremach CC ale nie do końca wiedziałam o co chodzi, dzięki za informacje:)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. No he probado ninguna de las dos pero me han hablado muy bien de la BB!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, ja nie miałam nawet BB, a co dopiero CC. :P Zacofana jestem...

    OdpowiedzUsuń
  35. Oi chciałabym taki CC ;) Bardzo fajny post, krótko, łatwo i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, tak, era BB odchodzi, teraz nadchodzi CC, czytałam już o tym ciekawie zapowiada się, jestem na tak, muszę wypróbować.
    P.S. Kochana dzięki za zaproszenie, byłam świecie przekonana, ze Cię obserwuję, jednak często mi Hrom plącze figle, i dopiero teraz dodałam się ;)
    Buziaki, teraz będę u Ciebie na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. great products. thanks for following, I'm following back. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  38. Muchas gracias por tu comentario!
    A ver cuando llegan a España las cc creams! que quiero probarlas ya!
    muy buen post! ya tienes una nueva seguidora! ;)
    xx

    http://pitiminimademoiselle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  39. Może się mylę, ale mam wrażenie, że polskie bb, a teraz cc to jakaś ściema... Nie macie takiego odczucia?

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam AA i BB ostatnio napotkałam się na to czym są kremy BB i byłam ciekawa pozostałych.
    Dziękuję za post :>
    I zazdroszczę znajomości hiszpańskiego, piękny język. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)