Dermokosmetyki Decubal // Los productos Decubal

Dzisiaj chcę Wam przedstawić kosmetyki , które będę testować przez najbliższy czas. Mowa o kosmetykach Decubal do skóry suchej.  Podczas zimy moja skóra jest bardzo wysuszona i potrzebuje pomocy w postaci kosmetyków. Jestem bardzo szczęśliwa ,że mogę je przetestować. Zapraszam do zapoznania się z zawartością paczki.

Hoy quiero presentarles cosméticos que obtuvé a prueba . Estoy hablando de cosméticos Decubal para la piel seca. Durante el invierno, mi piel es muy seca y necesita ayuda en forma de cosméticos. Estoy muy feliz de poder ponerlos a prueba. Los invito a leer y conocer contenido del paquete.



Trochę na temat firmy Decubal:
Duńskie kosmetyki Decubal od ponad 30 lat pielęgnują suchą, bardzo suchą i atopową skórę klientów w północnej części Europy.
Specyficzne dla tych krajów są bardzo ostre warunki klimatyczne zwłaszcza w zimie, zarówno w mroźnym powietrzu, jak też w ogrzewanych pomieszczeniach z bardzo suchym powietrzem, częste ekstremalne zmiany temperatury (od +20°C do nawet -20°C) przy wychodzeniu z ogrzewanych pomieszczeń na zewnątrz. Również w lecie silny morski wiatr niosący drobiny soli nie rozpieszcza skóry.
W takich warunkach skóra wymaga szczególnej ochrony przed bardzo szybkim wysuszeniem i uszkodzeniem.
Jedynie skandynawscy eksperci znający tę specyfikę klimatyczną, współpracujący z dermatologami i doświadczający osobiście problemów związanych z klimatem mogą stworzyć kosmetyki odpowiednie do ekstremalnej ochrony.
Dzięki nim właśnie powstała marka Decubal – skandynawski ekspert w walce z suchą skórą.
Marka Decubal oferuje również kosmetyki opracowane specjalnie z myślą o ochronie i pielęgnacji skóry chorych z Atopowym Zapaleniem Skóry.
Skóra sucha, bardzo sucha i atopowa jest źródłem wielu uciążliwych objawów, zwłaszcza świądu. Skuteczna pielęgnacja przywracająca prawidłowe nawilżenie ma kluczowe znaczenie w przywróceniu komfortu pacjentowi
Standardem postępowania w AZS jest codzienne stosowanie emolientów.
źródło

Sobre la empresa Decubal:
Decubal está al  cuidado de la piel seca de los europeos hace más de 35 años.
La gama de productos Decubal se ha desarrollado en estrecha relación con un equipo de dermatólogos daneses como respuesta a la necesidad de ofrecer a sus pacientes un producto de alta calidad para el tratamiento de los problemas de piel.
Todos los productos son elaborados y producidos siguiendo los más altos patrones de calidad y exigencia de una multinacional farmacéutica como Actavis.
Todos los componentes están escogidos entre aquellos que no representan ningún efecto irritante conocido. Ningún producto Decubal contiene perfume.
Los productos Decubal son sometidos a los más rigurosos test dermatológicos. Aquellos productos que no necesitan enjuague estarán sujetos a pruebas de irritabilidad cutánea en el Hospital Universitario de Odense en Dinamarca.
En los últimos dos años, Decubal ha ampliado su gama de productos considerablemente para hacer frente a las necesidades de una población cada vez mayor, con la piel más sensible y deshidratada.
 Fuente

1) Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy
 Contorno de ojos
 2) Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej
Crema básica para la piel muy seca

3) Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała
Intensive Cream para la piel muy seca y dañada

 4) Łagodzący i kojący żel
Gel calmante indicado para la piel irritada

 5) Nawilżająca pianka do mycia twarzy
 Limpiador facial
 6) Wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy
Crema para la cara 
 7)Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej
 Crema Nutritiva Intensiva y regenerador para pieles secas y atópicas
 8) Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy
 Una crema facial nutritiva e hidratante intenso
 9) Balsam do ust
Balsamo para labios
 10) Olejek pod prysznic i do kąpieli
Aceite para la ducha y baño 


Znacie firmę Decubal? Co sądzicie o ich dermokosmetykach?
Conocen a la emprese Decubal? Que opinan sobre sus dermocosméticos? 

42 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta firma, widzę ją już na którymś blogu z kolei. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę współpracy, z niecierpliwościa czekam na recenzję...pisałam to ja- Atopowiec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że za jakiś czas nastąpi wysyp recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bo dużo blogerek dostało te kosmetyki :D

      Usuń
  4. no powiem Ci że mnie zaciekawiłaś :)
    fajna, nieznana marka !

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego testowania, olejek ma fajny dodatek zapachowe saszetki, które dodałam do niego, bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiem co będę testować pierwsze ;) Nawzajem udanego testowania bo też widziałam ,że dostałaś te kosmetyki :>

      Usuń
  6. Powodzenia w testowaniu :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: I like this brand of cream. It is very good, keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Unos cosmeticos muy interesantes, nuestra piel necesita mucha nutrición no? :)
    un besito ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice looking products..waiting for the reviews!

    kisses!
    Chings

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog!!

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy:)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego testowania.
    też dostałam propozycję testowania jednak skapitulowałam. po pierwsze mam za dużo kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy a po drugie dostałam zbyt zawiłą umowę do podpisania.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to same, bardzo dużo formalności, kosmetyków też, ale przyznam, że kusząco wyglądają, jednak ja na połowę z nich zapotrzebowania nie mam, więc bez sensu, Tym nie mniej czekam na Twoją opinię, wyglądają fantastycznie!

      Usuń
    2. ja też na początku bałam się podpisać tą umowę ale okazało się ,że to tylko formalność. Wolą się zabezpieczyć wysyłając kosmetyki o trochę większej wartości niż inne firmy kosmetyczne ;)

      Usuń
  13. no conocia la marca, tiene buena pinta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cailin si tiene muy buena pinta ;) Genial!

      Usuń
  14. nigdy nie zaszkodzi przeczytac dobra, rzetelna recenzje, milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też dostałam te kosmetyki, już pierwsze użycia były i na razie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dżoana ja dopiero teraz zabieram się za ich testowanie :) Mam nadzieję ,że u mnie też będzie na plus ;)

      Usuń
  16. Miłego testowania. Ja sama za wiele kosmetyków nie używam :3
    Zapraszam na nowy wpis po tygodniowej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily dziękuje ;) Chętnie wpadnę do Ciebie ;)

      Usuń
  17. Miłego testowania bo niestety nigdy nie miałam tych kosmetyków :< Może kiedys mi się uda ich użyć :) Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por los consejos!Se lo recomendaré a mi mami,que ella tiene la piel seca!
    Besitos

    http://annirm.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana estos cosmeticos son adecuados para la piel seca. En Espańa tambien puedes obtenerlos ;) Besos

      Usuń
  19. No conocia esta marca se ve muy completa .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosa yo antes tambien no conocia esta marca :) Obtuve muchos cosmeticos y estoy muy feliz ;) Tengo que probar todo :D jeje

      Usuń
  20. Nie było mnie jakiś czas i widzę, że pięknie się u Ciebie na blogu zrobiło! O kosmetykach czytałam, poczekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stref. bardzo mi miło ;) Cieszę się ,że spodobał Ci się nowy wygląd bloga ;) Starałam się jak tylko mogłam :))

      Usuń
  21. ciekawie to wszytsko wyglada, gratuluje wspolpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i didn't know these products!
    Thanks for following me :) I'm following you back now :)

    GlamObserver

    Bloglovin’
    Facebook
    Twitter
    PARTECIPATE AND WIN A DIOR MASCARA

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki są jak najbardziej godne uwagi :) Sprawdziłam już wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. intrygują mnie te kosmetyki :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for visiting... now I'm following you!
    Expressyourself .paolalauretano

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)