Eveline Cosmetics - BB Cream 8 in 1

Wiele BB kremów już przetestowałam ale niestety żaden nie dopasował się do tonu mojej skóry.   Wszystkie do tej pory dawały brzydki , biały efekt. Już myślałam ,że dam sobie spokój z kupowaniem kolejnych BB specyfików aż do teraz. Wreszcie znalazłam krem, który spełnia moje wszystkie oczekiwania i co najważniejsze dopasowuje się do tonu mojej skóry.

Ya he comprobado muchas cremas BB, pero lamentablemente ninguno de ellos coincidía con el tono de mi piel. Todos me daban efecto blanco que para mi es muy feo. Incluso pensé en renunciar a la compra de otros BB cremas hasta ahora. Finalmente encontré una crema que cumple todas mis expectativas y más importante es que se coincida con el tono de mi piel.


Jak widzicie krem otrzymałam do cery jasnej ale na zdjęciu możecie zobaczyć ,że ma on trochę ciemniejszy kolor. Idealnie dopasował się do tonu mojej skóry. Uważam ,że jest dobry zarówno dla bladolicych jak i osób z ciemniejszą karnacją. Jednym słowem jest uniwersalny. 
 Jak już wcześniej pisałam nie powoduje efektu białej maski na twarzy, który bardzo brzydko wygląda.  Kosmetyk posiada SPF 15, który chroni skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Jak dla mnie idealny zarówno na lato jak i zimę. 
 Krem BB posiada mniej płynną konsystencję niż inne tego typu kremy. Tutaj bez problemu mogę go rozprowadzać na twarzy palcami a w przypadku innych specyfików zawsze używałam pędzla. Jest to produkt wzbogacony witaminami A,E,F oraz proteinami jedwabiu. Oprócz tego ,że świetnie kryje to w dodatku  nawilża, lekko napina i pielęgnuje skórę. Doskonale radzi sobie z kryciem moich zaczerwienień oraz zaskórników. Utrzymuje się bardzo długo i jest wydajny. Dodatkowo krem posiada śliczny , delikatny zapach.
Mogę go polecić każdej z Was. Moja ocena to zasłużone 6. Wszystkie obietnice producenta się sprawdziły. Lepszego BB kremu nie spotkałam. Bardzo miło zaskoczył mnie ten kosmetyk firmy Eveline.

Como pueden ver tengo una crema para la piel clara, pero len a foto se puede ver que crema tiene un poco color más oscuro. Perfectamente se adapta con mi tono de piel. Creo que es bueno tanto para personas con piel clara y  con  más oscura. Puedo decir que es universal. 
 Como he escrito anteriormente no afecta la máscara blanca en la cara, que se ve muy feo. Cosmético tiene SPF 15 que protege la piel de los rayos nocivos del sol. En cuanto a mí, perfecto tanto para verano como en invierno. Crema BB tiene menos fluidez que otras cremas. Puedo distribuirlo con los dedos en la cara y con otros cremas siempre he usado un cepillar. El producto está enriquecido con vitaminas A, E, F y proteínas de seda.
 Crema muy bien hidra y nutre la piel. Oculta mis enrojecimientos y manchas. Se mantiene durante mucho tiempo y es muy eficiente. Además, la crema tiene un olor encantador y delicado.
 Se lo recomiendo a todos. Mi calificación es bien merecida 6. Todas las promesas del fabricante son realidad. Crema BB es mejor que he encontrado en mi vida. Una sorpresa muy agradable de compañía cosmética Eveline.

Używacie BB kremów? Macie swoich ulubieńców?
Usan cremas BB? Tienen sus favoritas?

66 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ;) Jaka cena?;>

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze żadnego BB, narazie staram się doprowadzić moją cerę do porządku żeby móc zrezygnowac z używania podkładu :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja potrzebuje mocnego krycia wiec bb sa nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vaya maravilla!! tengo que buscarla

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo zachecilas mnie nim :) ja raczej bb kremow uzywam latem, wiec chetnie sie wtedy na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow zaskoczona jestem, że taki świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ulubieńcem nie jest, jestem bladolica i jest za ciemny :) poza tym nie matowi, a mam tłustą cerę... matowi na bardzo krótko ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremy BB są zawsze dla mnie za ciemne, dlatego mieszam je dodatkowo z odrobiną kremu. Wtedy daje ładny i naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie miałam żadnego BB :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy ten krem, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam z klubu Garniera krem i podkład w jednym BB, i jest świetny. Ten również zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. W poniedziałek poszukam w drogeriach czy mają może testery :) Co prawda lubię podkłady/fluidy itp które kryją mocno, ale przydałoby mi się coś lżejszego na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola guapa , gracias por tu recomendación la verdad que es dificil encontrar una crema con el mismo tono de piel y ésta parece que cumple la función .
    Besitos !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przefantastyczny blog, już obserwuję, no i jeszcze fakt, co studiujesz ;) Ja zdawałam hiszpański na maturce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze żadnego BB Cream. Chociaż mam w planach kupno. Póki co się rozglądam za takim, który by pasował do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ekstramalnie jasna cere i z pewnoscia bylby za ciemny :(
    z BB probowalam Misshe Perfect Cover,ale wlasnie cera wcale nie wygladala jakos zdrowo i jednak obawialam sie jej skladu i dalam sobie z nia spokoj ;)moze jeszcze kiedys skusze sie na jakis BB;) a slyszalas ze sa juz kremy CC?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam :D Mam zamiar zrobić o nich ogólną notkę na blogu :) Bardzo mnie zainteresowały CC kremy :)

      Usuń
  18. I have never try BB cream! Nice review!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne kosmetyki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely post dear :)
    anyway feel free to visit my blog

    brigittamonique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kupiłam krem BB Garnier'a i się zraziłam, oddałam mamie, której on świetnie zaś pasuje, ma już 3 opakowanie:)mi strasznie przetłuszczał cerę:(może warto tego spróbować.
    obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisia ja słyszałam ,że ten BB krem od Garniera jest tragiczny i w ogóle się nie sprawdza. Kolejny BB krem tylko z nazwy...Ja też się zraziłam do kilku BB kremów ale firma Eveline przywróciła mi wiarę :)

      Usuń
  23. Niestety nie lubię kremów BB, nie są kompletnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie jestem przekonana do kremów BB , szczególnie podróbek z naszych drogerii

    OdpowiedzUsuń
  25. używam bb, ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam tego ale mam zwykły do cery suchej i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz już chyba każda firma a swój krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anitk4 to prawda ;) Ja teraz czekam z niecierpliwością na BB krem od Essence ;)

      Usuń
  28. ogolnie kosmetyki z tej firmy są dobre;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna K zgadzam się w 100 procentach ;)

      Usuń
  29. Oj jestem nastawiona na nie dla tych pseudo BB.Jedynie nęcił mnie BB Garniera dla cery tłustej,a le chyba mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już naczytałam wiele o BB od Garniera i w życiu bym go nie kupiła :) Każdy pisze ,że to BB krem tylko z nazwy...

      Usuń
  30. używam innego BB od Eveline i też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem chyba o który chodzi ;) Taki w pomarańczowym opakowaniu :) Ja właśnie chcę go też wypróbować. Mam nadzieję ,że jest równie dobry jak ten ;)

      Usuń
  31. jeszcze tego kremu nie uzywałam":)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie kremy BB /te drogeryjne/ są za mało kryjące, a o tym z Eveline nawet nie słyszałam. Obecnie używam BB w kompakcie - od Bourjois - i jest genialny :) jakbyś miała ochotę na taki - rozdaję trzy na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to chętnie wpadnę ;) Jeszcze nie miałam BB od Bourjois ;)

      Usuń
  33. Nigdy go nie używałam ♥
    Kochana zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    http://berries-fashion.blogspot.com/2013/01/valentine-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  34. really nice :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. w takim razie muszę spróbować, tylko póki co jakoś nigdzie go nie widzę...

      Usuń
  36. jeszcze go i siebie nie widziałam- szkoda, bo wersja matująca mogłabyu się sprawdzić na mojej brodzie- świecaca broda to moja zmora...nie nos, nie czoło, a własnie broda...może od szalika?

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję za odwiedziny ;) jak krem BB to próbowałam już nivea, garnier i maybelline

    OdpowiedzUsuń
  38. ¡Te sigo de vuelta en GFC! Un besito! :)

    xxx
    http://thefashionsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za odwiedziny:)
    Mnie nie podobają się te kremy BB, jakoś nie bardzo...
    Dołączyłam z wielką chęcią do grona osób obs.;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałam ten krem kupić, ale niestety kolor nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  41. niedawno widzialam reklame kremow CC ...
    PS. dziekuje i oczywiscie odwdzieczam sie - juz dolaczylam do witryny obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
  42. Kremów BB ci u mnie dostatek, mam dwa Skinfoody i jeden z Maybelline, także raczej się nie skuszę, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś mnie nie kuszą te wszystkie BB creamy - tym bardziej, że te polskie pewnie niewiele mają wspólnego z tymi orginalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  44. czytałam dużo pozytwnego o tym bb od eveline, ale ma jeszcze bb od MNY i od bebe, więc najpierw te muszę pozużywać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. potwierdzam-bardzo dobry jest! uzywalam, ale wersji rozowej...tej nie moge nigdzie znalezc:>

    OdpowiedzUsuń
  46. Też mam ten krem, ale jeszcze nie testowałam :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hola guapa! gracias por pasarte por mi blog, ahora te sigo!!
    No conocía esa BB cream!! tieene muy buena pinta!

    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤

    OdpowiedzUsuń
  48. Right now it appears like Movable Type is the best blogging platform available right now.

    (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
    link - szczegóły, http://www.
    sukienki.agne.webh.pl/58344/Ogloszenia-prywatne/wpis.

    html
    My web site > link - szczegóły

    OdpowiedzUsuń
  49. nie uzywam bb.
    ostatnio testowalam podklad synergen i wystarcza na caly dzien i nie bede juz zmieniac;-)
    a wczesniej mialam podklad undertwenty i dzialal na krotko a potem znowu sie swiecilam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę się skusić na niego, coś lekkiego pilnie poszukiwanego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)