Nowa kolekcja Sleeka // Nueva colección de Sleek

Witajcie ;) Ostatnio zasypuje Was samymi nowościami kosmetycznymi. Tak będzie i tym razem. Nie mogę się powstrzymać. Jak dobrze wiecie jestem ogromną miłośniczką Sleeka i nie przegapię żadnej ich nowej kolekcji. Chcecie zobaczyć co firma zaproponowała nam na marzec? Zapraszam na krótką prezentację.

Bienvenidos ;) últimamente publico muchas noticias sobre nuevas colecciones de cosméticos. Por lo que será esta vez. No puedo evitarlo. Como usted bien saben  yo soy un gran fan de Sleek y no puedo perder ninguna de su nueva colección. ¿Quieren ver lo que la empresa nos propone en marzo? Les invito a una breve presentación.


Edycja limitowana nosi nazwę "Aqua"  i składa się z 3 rodzajów kosmetyków:
  •  Paleta cieni do powiek Lagoon
  •  Lakiery do paznokci
  •  Róż do policzków 
Kolekcja w sprzedaży będzie dostępna od 13 marca

Edición limitada se llama "Aqua" y se compone de tres productos
  •  Paleta de sombras Lagoon
  •  Set de esmaltes
  •  Colorete Mirrored Pink
 La colección sea en venta desde 13 marzo

Co sądzicie o nowej kolekcji Sleeka? Podoba Wam się paletka Lagoon?
Que opinan sobre la nueva colección de Sleek? Les gusta paleta de sombras Lagoon?

77 komentarzy:

  1. Ja tam po palecie Brights zraziłam się do Sleeka i już nie wypatruję za ich nowościami. ;-) Nacięłam się również na ich kredce do oczu - akurat dzisiaj zlinczowałam ją w recenzji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam paletki Brights i kredki do oczu :) Może tym lepiej , bo też bym się mogła zrazić :( Póki co Sleek dla mnie jest cudowny :))

      Usuń
  2. Ta paletka jest cudowna. Uwielbiam kosmetyki tej firmy, a szczególnie cienie, mają genialną pigmentację ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilona zgadzam się całkowicie :) Cienie mają bardzo dobrą pigmentację :) Czasem nawet nie używam bazy i mimo to bardzo długo się utrzymują w idealnym stanie :)

      Usuń
  3. Widziałam już swatche paletki i nawet mi się podoba, zastanowię się nad zakupem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez widziałam i powiem ,że niektóre kolory są ładniejsze niż te na zdjęciu :)

      Usuń
  4. Paletka jest świetna! Ma śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory pięknie wyglądają ,ale ja nie mam umiejętności by wykonać makijaż takimi kolorami :)
    biszkopcik86.lblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lakieryyyy- w końcu to mój nałóg ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam swatche, spodobały mi się, więc to oznacza smutek w moim portfelu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia S. w moim przypadku też ;))

      Usuń
  8. Paletka jest super, ale wolałabym żeby miała same matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie odwrotnie ;) Za matami nie przepadam :(

      Usuń
  9. Paletka i lakiery super, ale ten róż mnie przeraził :D choć może na żywo by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała zobaczyć róż na żywo , bo pierwsze wrażenie odpychające ;)

      Usuń
  10. Lato, lato widzę lato! Cudownie. Zimo precz! Niech żyją kolory!
    Ale mnie poniosło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Szkoda tylko ,że wiosny nie widać a co dopiero to lata ;(

      Usuń
  11. Totalnie nie czuję tej kolekcji, zwłaszcza palet. Wydaje mi się, że wszystko już było. Sleek mógłby zrobić paletę np w fioletach. Mało jest w Sleeku fioletu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naomi ja tam wolę jak jest teraz :) Nie przepadam za fioletami :(

      Usuń
  12. no nie! już myślałam że mam wszystkie palety które mnie interesowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też a teraz będzie jeszcze jedna , która dołączy do mojej kolekcji :))

      Usuń
  13. kolory w paletce są powalające :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowo i optymistycznie :) szykuje się wesoła wiosna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nic mnie nie urzeka :P

    OdpowiedzUsuń
  16. latoo, lato wszędzie... ;) kolorowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I always hear a lot of positive things about the Sleek products. They look good!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolory. Ja też uwielbiam Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory, ale ja jestem zwolenniczką czegoś delikatniejszego. Lakiery jak najbardziej OK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe kolory :) bardzo odważne

    OdpowiedzUsuń
  21. AAA zakochałam sie w tym rózu !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful colors!

    Best wishes,
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuantos colores!! Me encantaaan

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm, jakie piękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo polubiłam tą firmę :) Aż mnie kusi na jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  26. the eyeshadow palette is so awesome and it has so many colors :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the teal nail polish! I'm a little obsessed with nail polish :)

    Thanks for stopping by my blog! I'm your newest follower :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tienes nueva seguidora, un besote
    http://trendy-u.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale kolory... wow koniecznie trzeba mieć takie na wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. The nail polish is very pretty :)

    http://chicgeekblogger.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ten fioletowy lakier :).

    OdpowiedzUsuń
  32. kolorki świetne w sam raz na lato ale ja jakoś wolę bardziej naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Me encantan!! los colores son super alegres!! ;)
    V.
    http://www.infrontrowstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi thanks for your comment and for following :)
    I'm your new follower!
    x,
    Sagalina

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem ja już kompletnie wariuje od tych paletek, najpierw sobie kupuje a potem leżą i się kurzą bo ich nie używam:P Z 7 które miałam,4 odsprzedałam więc nad kupnem następnej paletki 3 razy się zastanowię:P Ale przyznam że kolorki fajne, ale ja i tak bardziej naturalnie się maluję więc pewnie by leżała u mnie w pudle:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Widziałam już część nowej kolekcji - cudowna <3

    PS: Masz piękny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne kolory... ;)

    Fajny blog + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne paletki:) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful colors~
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hola!!Muchas gracias por tu comentario y por seguir mi blog, por supuesto que yo también te sigo ya. He llegado hasta entrada porque estos productos sí que los conozco y puedo opinar(el anticelulítico,no).Me gustan mucho las sombras de Sleek tanto por su precio como por su calidad. Bsinss,wapa.
    Espero que sigamos en contacto.

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka mi się nie podoba, bo to nie moje kolory. Ale lakiery jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the colours!! Amazing !xoxo

    http://theeworld.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. Cieszą mnie neonowe kolory, choć sama Sleek'a nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  44. o maaatko :D no sleek mnie zawsze ujmował ale teraz to juz całkiem :D
    obserwuje;]

    OdpowiedzUsuń
  45. Love the neon polishes!

    www.steffysworld.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow beautiful colours! Love the nail polishes! thanks for following my blog, now following you too x

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się ta kolekcja!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. omg, kolorki rewelacja!!! Muszę mieć coś z tych nowości!

    OdpowiedzUsuń
  49. Love the nailpolsh and eyeshadow! Amazing colours
    Thanks for following me, I am following back now
    essierichie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię takie energetyzujące kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jutro ją zamawian ,kolory są mega odjazdowe!kusi mnie zwłaszcza metaliczny zielony . POzdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Yo tengo el colorete Mirrored Pink, es muy muy bonito :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)