Peeling enzymatyczny Eveline // Exfoliante enzimático de Eveline

Witajcie :) Pewnie znajdą się tu osoby , które nie wiedzą na czym polega różnica między zwykłym peelingiem a enzymatycznym. Dzisiejszą recenzją chcę Was zapoznać z drugim rodzajem peelingów. Osobiście bardziej je wolę , gdyż są skuteczniejsze i widzę zdecydowane efekty ich działania. Chcecie zobaczyć jak przypadł mi do gustu peeling enzymatyczny Eveline? Zapraszam na krótką recenzję.

Hola :) Estoy segura que hay gente que no sabe la diferencia entre un exfoliante facial y exfoliante enzimático. Hoy con ayuda de mi revisión quiero les presentar segundo tipo de exfoliante. Personalmente, lo prefiero porque es mejor y veo fuertes efectos después del su uso. ¿Quieren ver cómo me gustó exfoliante enzimático de Eveline? Te invito a una corta revisión.


 Peeling znajdziemy w saszetce o pojemności 7ml.  Kosmetyk bardzo ładnie pachnie. Ma konsystencję gęstego , białego kremu. Dobrze rozprowadza się na skórze. Produkt nie podrażnił skóry i nie spowodował zaczerwienień. Doskonale usunął wszystkie suche skórki i nawilża. Jedna saszetka starczyła na dwa użycia. 
Exfoliante encontramos en la bolsa con una capacidad de 7 ml. Cosmética huele muy bien. Tiene la consistencia de una crema espesa y blanca. Fácil se extiende sobre la piel. El producto no irrita la piel y no causa enrojecimientos. Perfectamente elimina cualquier piel seca y hidra. Una bolsa es adecuada para dos usos.

 Używacie peelingów enzymatycznych? Co o tym sądzicie?
Usan exfoliantes enzimáticos? Que opinan sobre el?

41 komentarzy:

  1. ja faktycznie nie wiem jaka jest różnica a peelingów staram się używać rzadko, tak raz na tydzień lub nawet dwa bo mam suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu od producenta masz wyjaśnione co to jest peeling enzymatyczny :) Z pewnością jest on bardziej skuteczny od zwykłego peelingu (gruboziarnistego). Dodatkowym plusem jest nawilżanie.

      Usuń
  2. Nawalili tych parabenów do środka... Niestety u mnie takie saszetkowce się nie sprawdzają:/ Najskuteczniejsze do tej pory było mydło czarne peelingujące i póki co przy nim zostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stref. ja jeszcze nigdy nie używałam mydła peelingującego :O Będę musiała koniecznie spróbować :) Gdzie mogę dostać takie mydło? ;>

      Usuń
    2. Ja swoje zamawiałam na helfy.pl - w słoiczku plastikowym, Savon Noire się nazywa i jest po prostu glutowate:)

      Usuń
  3. wolę tradycyjne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam peelingów ale muszę spróbować ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. tego jeszcze nie miałam. na razie zużywam peeling z Avon PlanetSpa
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krash ja podchodzę dość sceptycznie do peelingów z Avon , gdyż się na nich zawiodłam :( Próbowałam też żele do mycia twarzy z PlanetSpa i po nich wyskoczyły mi niespodzianki na twarzy...

      Usuń
  6. @Większość kosmetyków Marion jest fajna :)
    Zaciekawił mnie ten peeling,kiedyś z pewnością go zakupie i sama wypróbuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam tego typu kosmetyków, przy mojej bardzo wrażliwej cerze nie bardzo mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo rzadko używam takich peelingów, ale zdarza się, że po nie sięgam :) taki w saszetce to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten w saszetce starczył akurat na dwa użycia :) Wolę peelingi w saszetkach niż w zwykłych tubkach :) Jak peeling jest do kitu to mała strata , jeśli jest w saszetce. ;)

      Usuń
  9. Muy buen producto! Un besito y feliz fin de semana!

    http://theeworld.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. wstyd się przyznać ale takiego peelingu jeszcze nie próbowałam, muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie ja dopiero niedawno odkryłam peelingi enzymatyczne :) Koniecznie nadrób zaległości :)

      Usuń
  11. Me ha gustado mucho, sobre todo por cómo se ve la cremita aunque no soy muy de exfoliantes

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celeste me gustan muchisimo exfoliantes :) Si estese ve como la crema ;) Es muy bueno!


      Besos

      Usuń
  12. Muy buen consejo, me ha gustado!

    Un saludo!

    elprobadordeloscaprichos.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me gusta muchisimo que te gusta ;) Probalo y ve los resultados :) Genial!

      Un saludo ;)

      Usuń
  13. Szczerze, to nie miałam żadnego peelingu enzymatycznego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz go widzę na oczy :O

    OdpowiedzUsuń
  15. enzymatyczne są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy takowego peelingu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę zwykłe peelingi. Używałam peelingów enzymatycznych przy niektórych zabiegów w szkole kosmetycznej i powiem Ci, że ja wielkiej różnicy nie widzę w ich działaniu. Z tych drogeryjnych jeszcze nie miałam żadnego ale może kiedyś sobie taki sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam i nie wiem, czy bym się zdecydowała. Jakoś tak poważnie brzmi :

    Dziękuję za komentarz na blogu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. moze niedlugo sioe skusze,ale jak narazie mam jescze inny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie próbowałam ale na pewno się skuszę po Twojej recenzji ! :))
    Zapraszam do mnie, mamy podobną tematykę, ale ja dopiero zaczynam.. może Cię coś zainteresuje :) no i z miłą chęcią będę Cię obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łeee, w tym peelingu nawet nie widać 'ziarenek' ;/ moim ulubionym peelingem jest ten z Sorayi, używam go już pare lat i napewno nie przestane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love Eveline cosmetics :) I use their Miracle growth polish as a base, love it!

    Would you like to participate giveaway? It's going on my blog right now :)
    nails-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś wolę tradycyjne peelingi ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Parece muy buena opción para las pieles más sensibles.

    un besito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tengo la piel sensible y para mi este cosmetico es muy adecuado ;)

      Usuń
  25. nigdy nie miałam enzymatycznego peelingu, jakoś lubię mocne zdzieraki (dobry jest oczyszczający z Avonu)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja obecnie używam peelingu enzymatycznego z ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię peelingi enzymatyczne, szczególnie zima po nie sięgam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)