Peeling Perfecta Extra Slim // Exfoliante Perfecta Extra Slim

Przeciętny peeling dla mnie przede wszystkim powinien dobrze złuszczać skórę i pozostawiać ją miękką oraz gładką w dotyku. Chcecie poznać moją opinię na temat peelingu antycellulitowego Perfecty? Zapraszam Was na recenzję.

Algún exfoliante para mí especialmente debe bien exfoliar la piel y dejarla suave y lisa al tacto. Quieren conocer mi opinión sobre exfoliante anti-celulitis de Perfecta? Los invito a la revisión.



Wygładzająco-ujędrniający peeling-masaż pod prysznic, zwiększa skuteczność preparatów antycelluitowych oraz modelująco-wyszczuplających PERFECTA Extra Slim.
DZIAŁANIE:
  • wspomaga walkę z uporczywym cellulitem
  • wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę
  • złuszcza obumarłe komórki
  • masaż  poprawia ukrwienie skóry
  • zwiększa skuteczność preparatów antycellulitowych oraz modelująco-wyszczuplających Extra Slim. 
STOSOWANIE:
Rozprowadzić peeling na zwilżonej skórze całego ciała, a następnie okrężnymi ruchami wykonać masaż. Dokładnie spłukać, wysuszyć skórę, a następnie nałożyć jeden z preparatów Extra Slim.
EFEKTY:
Idealnie gładka skóra, przygotowana na efektywne wchłanianie składników aktywnych.
Peeling znajdziemy w tubce, która moim zdaniem jest bardziej praktyczniejsza od plastikowego, odkręcanego opakowania. Design na plus , gdyż na opakowaniu nie ma wielu zbędnych informacji i łatwo można odnaleźć chociażby skład. Pierwszą rzeczą , która mi się nie spodobała był zapach. Owszem peeling po otwarciu pachnie bardzo ładnie , ale po jakimś czasie staje się bardzo chemiczny i nieprzyjemny. Po kilku użyciach mam dość tej woni. Myślałam ,że połączenie pomarańczy i kawy okaże się celem w dziesiątkę , a tu nic z tego. Pozostaje tylko mieć nadzieję ,że następnym razem Perfecta wyprodukuje peeling, który będzie zachęcał swoim zapachem do użycia.
 Kosmetyk ma dość wodnistą konsystencję i dzięki temu nie mam żadnych problemów  z rozprowadzaniem go na ciele. Jest tylko jedno ale. Nakładając peeling na skórę suchą zauważyłam, że nawet dobrze ściera i pozostawia ją gładką oraz nawilżoną. Tego samego nie mogę powiedzieć przy używaniu go na mokrej skórze. W ogóle nie ściera i staje się jeszcze bardziej wodnisty. Zarówno w przypadku pierwszego użycia jak i drugiego zostawia tłusty warstwę na skórze. Na pewno nie posiada właściwości antycellulitowych i nie poprawia jędrności.
Zdecydowanie kosmetyk nie dla mnie. Wolałabym żeby miał większe właściowości peelingujące.

Exfoliante se encuentra en un tubo, que para mi es más práctico que un recipiente de plástico. Diseño - gran ventaja, ya que el paquete no tiene una gran cantidad de informaciones innecesarias y puedo encontrar fácilmente por ejemplo la composición sobre el. La primera cosa que no me gustó fue el olor. , cuando se lo abre  huele muy bien, pero después de un tiempo olor se hace muy desagradable y químico. Después de pocos usos me cansé de este olor. 
 Pensé que la combinación de naranja y café será delicada, y nada de esto. Sólo podemos esperar que próximo exfoliante de Perfecta tenga más bonito olor. Cosmético tiene consistencia bastante líquida y por lo tanto no tengo ningún problema con la distribución al cuerpo. Usando el exfoliante sobre la piel seca, me di cuenta de que incluso frota bien y lo deja suave y humectada. Lo mismo no se puede decir cuando se lo usa sobre la piel húmeda. En general, no frota, y se hace aún más acuoso. Tanto después del uso primero y segundo deja capa de grasa sobre la piel. Ciertamente no elimina  anti-celulitis.

Cosmético no es para mí. Yo preferiría que tenia más valores exfoliantes.



Znacie? Lubicie?  Polecacie jakieś inne peelingi do ciała godne uwagi?
Conocen? Les gusta? Recomiendan otros exfoliantes para el cuerpo?

57 komentarzy:

  1. Nie miałam tego peelingu i raczej się na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kilka próbek drobnoziarnistego i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to w ogóle nie wierze w te kosmetyki antycellulitowe, wyszczuplające itd.. może to coś daje, nie wiem.. ale bez ćwiczeń ani rusz w tym temacie. Nie miałam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę w taki kosmetyki. Tu miałam jednak nadzieję na właściwości peelingujące ale się przeliczyłam :(

      Usuń
  4. chyba miałam, coś tak kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale ostatnio przyglądałam się peelingom Perfecty... Chyba będę teraz omijać każdy szerokim łukiem, mimo, że wiem, iż nie zawsze różne produkty z tym samym przeznaczeniem tej samej firmy mają taką samą jakość.
    Ale co racja to racja, bez ćwiczeń będzie ciężko. Podobno niezakładanie nogi na nogę pomaga na nie zatrzymywaniu wody w udach. Jak nie wiem, ale podobno tak :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia na pierwszym miejscu i odpowiednia dieta ;) Nigdy nie uwierzę ,że jakiś kosmetyk posiada właściwości odchudzające :O W tym wypadku liczyłam na dobry peeling mimo obietnicy właściwości antycellulitowych , ale się przeliczyłam :) Perfecta bardzo mnie zawiodła!

      Usuń
  6. nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak wolę gęstsze zdzieraki : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Już się nie nabiorę na tego rodzaju peelingi :)

      Usuń
  8. Ja lubię peelingi z Tutti frutti za piękny zapach i ten dziwny film który po sobie zostawiają. Nie wszystkim on odpowiada, mi jednak to się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i bardzo lubię. Pisałam o nim nawet notkę ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie przeczytam :)) Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  10. i am so going to buy this...thanks for the post dear
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Very interesting, I'm going to look more into it :) thanks for sharing!

    Mili from call me, Maeby

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię perfecte, ale tego jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie szukam czegoś fajnego, w końcu wiosna tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, nie cierpię chemicznych zapachów coś tak udających

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie działa bo właśnie szukam takiego co by zadziałał : ( pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukam :) Wypróbuję peeling z Lirene. Może ten będzie lepszy :))

      Usuń
  16. You a have a very nice blog! I invite you to participate in my GIVEAWAY
    http://www.madewithfashion.com/2013/02/ziba-collection-giveaway.html
    xx,A
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie używałam i pewnie sie nie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam go, szkoda, że nie sprawdził się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tego peelingu, ale strasznie nie lubię jak cokolwiek pozostawiana skórze tłustą warstwę. Więc raczej się na niego nie połakomię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie znoszę. Mam dosyć kremów , które to robią a co dopiero peelingów :)

      Usuń
  20. Miałam i u mnie również się nie sprawdził.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting review. Thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Acabo de descubrir tu blog, está genial!
    Soy tu nueva seguidora :)
    Espero que te puedas pasar por mi blog y seguirme también si te gusta!
    Un besito!

    Not a Fashion Affair

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ainara muchisimas gracias por tus palabras ;)))
      Besos

      Usuń
  23. Pilingi świetna rzecz lecz tego nie stosowałam ;d !
    fajny blog ;d :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gracias por los consejos! Un blog genial!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam go JESZCZE ;) Trafia na moja listę zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Qué buen producto, no lo conocía! ¡Buen post! :)


    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Entonces no lo probaré! Para mí es fundamental que huelan bien. Besitos :)

    Http://irenehsteel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Para mi también :) Cada cosmético debería oler bien :)

      Usuń
  28. nice post..
    Tell me in my blog if you want to follow each other.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gracias por el comentario, por supuesto que te sigo. Espero que tu también;)
    Buen producto, gracias por los consejos. Besos

    http://floresparachic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam jeszcze tego peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  31. I haven't seen this product before but it looks very interesting!

    http://reveriebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam go jeszcze - korzystam z peelingu Eveline 4D. Skóra po nim jest gładka, miękka (nigdy jeszcze takiej nie miałam, więc moja opinia będzie bardzo hmm pozytywna), dodatkowo jak wmasuję szczotką do masażu serum wyszczuplające Eveline 3D, to już w ogóle - nic, tylko ciągle miziać się ręką po nogach xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Gracias por tu recomendación! probaré el exfolianteeee! :D

    Si tienes un momento pasate por mi blog!
    www.becatwalk.com

    OdpowiedzUsuń
  34. It seems to be good cream :-)
    Unfortunately I don't understand anything of what you're writing :-(

    But thanks for your comment on my blog <3

    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. chetnie go kupie!
    zapraszm tez do mnie
    mam konkurs z kosmetykami z MUA,trwa do konca lutego
    bedzie mi milo jesli mnie odwiedzisz

    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  36. Grcias por pasar por mi blog! Te sigo :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice blog!By the way would you like to follow each other?
    if u like my posts))
    flw me and tell about this!
    I hope to hear from you soon!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i read this post i thought i could also create comment
    due to this brilliant piece of writing.

    Look at my blog post :: vertical leap exercises

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi, this weekend is pleasant in favor of me, as this point in
    time i am reading this impressive informative paragraph here at my residence.


    Here is my homepage: exercises to increase vertical

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście bardzo lubię peelingi perfecty. Na sucho nakładane zawsze mocniej działają niż na zwilżone ciało. :) Wygodna tuba, zapach i przyjemność stosowania sprawia, że lubię po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)