Spring Cherry - wiosna w kosmetykach L'Occitane // Spring Cherry - Primavera en productos de L'Occitane

Pewnie wiele z Was myśli już o wiośnie. Firma L'occitane wprowadziła na rynek nową , jakże wiosenną kolekcję kosmetyków. Oglądając te cuda poczułam zbliżającą się wiosnę. Chcecie zobaczyć co nowego znajdziecie w sklepach L'occitane? Zapraszam.

 Probablemente muchos de ustedes ya están pensando en la primavera. L'occitane compañía lanzó una nueva colección de cosméticos con el accento de primavera. Viendo estos cosmeticos sentí que la primavera se acerca. ¿Quieren ver qué nuevos productos pueden encontrar en las tiendas de L'occitane? Bienvenidos.



Woda toaletowa 135zł/50ml 

Nawilżający żel do ciała 95zł/250ml
   Delikatny krem do rąk 29,90zł/30ml  
Mydło 15zł/50g 
Żel pod prysznic 59zł/250ml 

Jak wam się podoba? Czujecie wiosnę?
Cómo les gusta? Sienten la primavera?

44 komentarze:

  1. Poczułam wiosnę parę dni temu jak wyszło piękne słońce! Niestety śnieg musiał popsuć wszystko i teraz pozostaje czekać oglądając obrazki takich właśnie wiosennych, kosmetycznych smakołyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stref. u mnie śnieg też popsuł mój wiosenny nastrój ;)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie xD ale buteleczki bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety zima nie chce odejść jak na razie ;/
    muszę przyznać, że te obrazki wyciągną mnie z zimowej deprechy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych opakowaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mają opakowania <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem nuty tej wody toaletowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. seria jest niesamowicie kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. patrząc na same opakowania wyczuwa się wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa aromatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już gdzieś dziś czytałam o tej firmie ...
    nie znam , opakowania i motylek urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa jak pachną :))))

    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  12. Im so in love with the packaging! Its too cute!

    -Jacqui, burgundywhispers.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach,jak wiosennie się zrobiło ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tej firmie, ale buteleczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj.. kolekcja zachęca, bardzo dziewczęca..:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. opakowania zachęcają do zakupu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie wyglądają te flakony , przy okazji rewelacyjne zmiany w szacie bloga :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki muszą mieć piękny zapach, ot co ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne mają te opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Que buena pinta tienen y que bonitos y delicados envases .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i, tienen muy preciosos envases :)

      Usuń
  22. Digging ur style girl :) http://yanniepooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi się te produkty :) przesliczne delikatne , wiosenne opakowania :) cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne opakowania, same zachecaja do zakupu:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula zgadzam się :) Będę musiała koniecznie nabyć jakiś produkt z tej serii :) Chociażby krem do rąk :)

      Usuń
  25. Debe oler genial! saludos y te sigo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute blog hun!

    would you like to follow each other on gfc? xo

    catherinebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. neat post and I am your 801 follower =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for your comment and for following my blog.
    Of course I follow back!

    Great post, I love l'Occitane (:

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the butterfly, I want it! :)
    Lovely packaging :)

    http://ftalecreations.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Te opakowania są takie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. I love l'Occitane but I confess I didn't know about that cherry edition! Looks wonderful...
    And yes, I'm your new follower too via gfc! What do you think of following each other on facebook and bloglovin too? Please let me know! Have a great Sunday :) Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  32. Loccatine is my all time favorite brand!
    Maybe you want to follow each other? Let me know! I would love it!
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepadam za ich kremem do rąk, uwielbiałam wersję kakaową, na tę może skuszę się w najbliższym czasie :)
    Dziękuję za zaproszenie, chętnie poobserwuję bloga z hiszpańskim akcentem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)