BingoSpa - Kolagenowe serum do mycia włosów // suero de colágeno para laval el cabello

Dzisiaj recenzja pierwszego kosmetyku, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa na kolejny kwartał. Tym razem postawiłam na pielęgnację włosów i nie żałuję. Wybranie do testów kolagenowego serum okazało się strzałem w dziesiątkę. Zapraszam na recenzję.

 Hoy  la revisión del primer producto cosmético que obtuve gracias a la cooperación con la empresa BingoSpa para el próximo trimestre. Esta vez elegí el cuidado del cabello y no me arrepiento. Elegir  suero de colágeno fue totalmente un éxito. Los invito a nueva revisión.


Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów. Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa. Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa. Dzieki temu tworzy cieniutki film ochronn na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku.
Kosmetyk znajduje się w odkręcanej buteleczce. Muszę powiedzieć , że jej  odkręcenie podczas kąpieli nie należy do najłatwiejszych zadań. Na samym końcu trudno jest z niej wydobyć resztki produktu. Serum ma kremową , niezbyt gęstą konsystencję oraz przepiękny, delikatny zapach.  Bardzo dobrze myje , świetnie oczyszcza (idealny do zmywania różnego rodzaju olejów).
Włosy po użyciu są miękkie i gładkie w dotyku. Dodatkowo zauważyłam ,że łatwiej jest je rozczesać. Od początku nie liczyłam ,że serum odżywi włosy, gdyż od tego są odżywki i maski. Uważam ,że serum ma zbyt słaby skład, żeby pielęgnować i regenerować włosy. Wymagałam od niego tylko dobrego mycia , więc jestem zadowolona z jego działania.

Serum możecie kupić w internetowym sklepie BingoSpa (tutaj)
Cosmético está en botella desmontable. Tengo que decir que su desenroscando durante el baño no es una tarea fácil. Al final, es difícil extraer residuos del producto. El suero es cremoso y tiene consistencia no muy espesa además tiene un aroma hermoso, delicado. Muy bien lava y limpia (ideal para el lavado de los diferentes tipos de aceite). Después de usar el cabello suave muy bien y esta liso al tacto. Además, me di cuenta de que es más fácil de peinar mi cabello. Desde el principio, no contaba que el suero nutre el cabello a causa de esto son acondicionadores. Creo que el suero tiene composición demasiada débil para nutrir y regenerar el cabello. Requiero sólo una buena limpieza, así que estoy contenta con su rendimiento.

El suero se puede comprar en la tienda en línea BingoSpa (aqui)



Używacie? Znacie? Lubicie?
Usan? Conocen? Les gusta?

61 komentarzy:

  1. Na pewno fajny kosmetyk jeżeli chcemy odpocząć od normalnego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) Mam kompletnie inne odczucia stosując szampon ,a serum :)

      Usuń
  2. Ja podczas kąpieli to chyba nie dałabym rady w ogóle go odkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ledwo daję radę ,ale myślę ,że tak źle by nie było :))

      Usuń
  3. mialam to cudo kiedys i bardzo je lubilam

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie miałam okazji uzywać tego specyfiku :) ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie jak Ty tu masz słodko *.* i jeszcze ten hiszpański...a ja cały czas myslę że by się go zacząć uczyć, i teraz czuję się mega zmotywowana:*

    Ostatnio dużo osób pisze o tym serum, musiała być jakaś promocja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuje :* Zacznij się uczyć hiszpańskiego, bo to na prawdę piękny język :) Dla mnie najpiękniejszy na świecie. Zaraz po włoskim :))

      Usuń
  6. U mnie się nie sprawdziło. Zrobiło z moich włosów prawdziwą masakrę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je ;) dobrze się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam jedwabne :) tez jestem zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie wolałabym jedwabne niż kolagenowe ;) Uwielbia jedwab w kosmetykach do włosów :)

      Usuń
  9. świetnie opisany produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No lo conocía pero me parece interesante aunque no creo que lo pruebe

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si es interesante pero no tanto para probarlo inmediatamente :))

      Besos

      Usuń
  11. Póki co miałam do czynieniem z jednym produktem tej firmy i się nie polubiliśmy. Był to żel/krem do mycia twarzy. Niedługo pewnie coś o nim napiszę u siebie. Produkty do włosów natomiast chętnie bym przetestowała, bo słyszę i czytam o nich same dobre rzeczy :)

    +sub, bo ładny, estetyczny blog, taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)

      Ja na całe szczęście nie testowałam tego kosmetyku :) Chętnie przeczytam u Ciebie recenzję na jego temat ;)

      Usuń
  12. Z tego co widze to z wieloma firmami pracujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Otro producto bueno el pelo lo agradecera , todo lo que sea para cuidarnos mejor que mejor .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis !

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak go gdzieś zobaczę to kupię, teraz mam z Bingo czekoladę i pomarańcze. Świetny szampon.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tiene buena pinta,sabes dónde lo podemos encontrar?Besitos

    http://annirm.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze żadnego produktu z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, więc chętnie przeczytam jakąś opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda świetnie, choć ja preferuję mocniejsze zapachy, a właśnie potrzebuję czegoś do włosów! : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zrobić żeby współpracować z firmami kosmetyków?
    odpisz na mojego bloga jeżeli możesz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy kosmetyk. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy, ale może kiedyś na coś się skuszę:) Piękna grafika!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro ułatwia rozczesywanie to może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam mega problemy z włosami ;/.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie znoszę odkręcanych szamponów

      Usuń
  25. te opakowania bywają bardzo męczące :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam dwa produkty pod prysznic z bingospa i ich opakowania mnie wykańczają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mogłyby być lepsze :)

      Usuń
  27. Ja właśnie planuję zakup ich kosmetyków ale bardziej do pielęgnacji ciała bo moje włosy przyjmują wszystko ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BingoSpa posiada w swojej ofercie bardzo dobre serum nawilżające ;)

      Usuń
  28. nie znam, ciekawie wypada, choć nie kusi mnie na tyle by kupić, sama nie wiem czemu, może te tandetne opakowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie mi się w ogóle nie podoba... Wolałabym bardziej praktyczne buteleczki ;)

      Usuń
  29. sounds like a great product!
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your blog
    followed
    thekaybookinwonderland.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. CENY ZACHWYCAJĄ!!!!!!!
    Wykończę moje resztki i zabieram się za komponowanie dużego zamówienia. Nieszamponowa formuła niesamowicie do mnie przemawia (namawia). Ciekawe jak ich maseczki i inne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny faktycznie są przystępne ;) Ja mam listę kosmetyków BingoSpa, które chciałabym jeszcze wypróbować :)

      Usuń
  32. thank you for your wonderful comment on my blog, I am also following you now^^

    Roxx~
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  33. Your blog is really lovely dear, I just followed you. Hope you visit mine and follow back if you like. I blog about fashion and outfits from stockholm. Have a nice weekend :)

    Isabel
    http://foreverunderstated.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you for your comment. I'm following you as well. Do you use bloglovin??? There's a link on my page if you want to use that.


    itslilylocket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Thank you for this detailed review! I don't think I could use it because my hair need powerful regenerating products. I'm a new follower here via gfc, twitter, fb: I would love your follow back! Lots of love, Coco

    OdpowiedzUsuń
  36. look like a great product
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  37. Dużo zamawiam z BingoSpa, następnym razem się na nie skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. whoah this blog is magnificent i like studying your articles.
    Stay up the great work! You understand, lots of people are searching around for this information,
    you could help them greatly.

    my homepage ... Www.Jahedif.Com

    OdpowiedzUsuń
  39. I am really enjoying the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any internet browser compatibility issues?

    A few of my blog audience have complained about my blog not operating correctly in Explorer
    but looks great in Safari. Do you have any tips to help fix this issue?


    Take a look at my webpage: workouts to increase vertical

    OdpowiedzUsuń
  40. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)