Decubal -olejek pod prysznic i do kąpieli // el aceite para la ducha y baño

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją kosmetyku marki Decubal. Mam na myśli olejek do kąpieli i pod prysznic, który od razu polubiłam. Zapraszam na recenzję.

Hoy vengo a vosotros con otra revisión del cosmético de marca Decubal. Me refiero eaceite para la ducha y baño , que me gustó de inmediato. Los invito a revisión.


Olejek pod prysznic i do kąpieli. Delikatnie oczyszczający olejek z naturalnym olejkiem jojoba do częstego stosowania pod prysznicem i do kąpieli, odpowiedni do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i atopowej.Skutecznie oczyszcza i jednocześnie zmiękcza skórę. Zapobiega wysuszaniu skóry podczas kąpieli dzięki zawartości naturalnych olejków roślinnych i witaminy E oraz łagodzi podrażnienia dzięki wyciągowi z rumianku.
Olejek zapakowany jest w kartonowym pudełku, na którym możemy znaleźć informacje odnośnie składu, użycia itp. W środku znajdziemy produkt w plastikowej, przezroczystej buteleczce oraz jedną saszetkę zapachową. Butelka posiada bardzo fajne zamknięcie - na pstryk. Dzięki temu z łatwością możemy ją otworzyć i zamknąć nawet mokrymi rękoma. Kosmetyk jest bezzapachowy, ale możemy nadać mu grejpfrutowy zapach za sprawą saszetki zapachowej. Po raz pierwszy spotykam się z takim rozwiązaniem i jestem zachwycona. Olejek posiada bardzo rzadką, tłustą konsystencję. W połączeniu z wodą zaczyna się delikatnie pienić. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Zauważyłam ,że od razu po użyciu jest ona dobrze nawilżona, gładka i oczyszczona. Jedyną wadą jest tłusty film, który olejek na niej pozostawia. Kosmetyk jest idealny dla osób posiadających suchą i atopową skórę.

Produkt możecie kupić w aptekach za około 30zł.
El aceite es envasado en una caja de cartón, donde se puede encontrar información sobre la composición, uso, etc. En el medio nos encontramos el producto en una botella de plástico, transparente y una bolsita de aroma. Botella tiene un cierre muy agradable - por click. De este modo, fácilmente puedo abrirla y cerrarla, incluso con las manos húmedas. 
Cosméticos no tiene olor, pero podemos darle una aroma gracias a la bolsita de fragancia. Es la primera vez que me encuentro con esta solución, y estoy encantada. El aceite es un muy raro y tiene consistencia grasosa. En combinación con el agua empieza a hacer espuma ligeramente. No seca y no irrita la piel. Me di cuenta de que rápido después del uso mi pies el bien humectada, suave y purificada. El único inconveniente es la película grasa que deja en piel. Cosmético es perfecto para las personas con piel seca y atópica.

Producto se puede comprar en las farmacias alrededor del 7.99 EUR.

46 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym żelu :O Jednak 30 złoty to dużo :O
    Zapraszam na piątkowy wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ,że jest trochę drogi :)

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki pod prysznic z dodatkiem olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, nice post!
    Kiss Kiss
    I wait for you sooN!
    FEDERICA SMARTCHICDIETREADBOOKSANDFLY.BLOGSPOT.IT

    OdpowiedzUsuń
  4. nie slyszalam o tym... do teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such an interesting gel, I must check it out!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm chyba bylby dla mnie zbyt tlusty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w ogóle nie znam tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię go, ale ja miałam dwie saszetki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widziałam u Ciebie na blogu :) Nie wiem dlaczego ja mam tylko jedną :(

      Usuń
  9. Hello from Spain: I like this shower oil. Very good brand, keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio głośno jest o tej firmie na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że wolę standardowe żele pod prysznic, ale notka bardzo ciekawa ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)


    anullac.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię żele, ale olejek warto było wypróbować :)

      Usuń
  12. Rozglądam się za produktami tej firmy, ale u mnie w aptekach jeszcze ich niestety nie widziałam :( A na ten olejek bym się skusiła, szczególnie jeśli można właśnie nadać mu zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie DECUBAL masz wykaz aptek w których możesz dostać te kosmetyki :)

      Usuń
  13. Skoro kremy mają super to olejek też musi taki być:) koniecznie muszę sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldamina sprawdź a na pewno nie pożałujesz :)

      Usuń
  14. Idealny dla mnie :-) może w końcu się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie olejki myjace-musze sie przyjrzec blizej temu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam suchą skórę, po zimie przydałby się taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosonale nawilża :) Kosmetyki Decubal są idealne, żeby ratować wysuszoną skórę po zimie :)

      Usuń
  17. Pierwszy raz widzę tą firmę i w sumie nigdy nie używałam olejku,ale na razie taka cena na pierwszy raz z olejkiem mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś żadko widze tą firmę... nie mogę coś trafic;/


    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo niestety kosmetyków tej firmy nie znadziemy w drogeriach ani w supermarketach :) Są wyłącznie dostępne w aptekach :)

      Usuń
  19. Koniecznie będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy się nie spotkałam, ale chyba jednak zaprzyjaźnię się z balsamami niż z olejkiem pod prysznic. Nienawidzę tłustego filmu... brryy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie ale tutaj ten film jest bardzo delikatny i w cale mi nie przeszkadza ;)

      Usuń
  21. jeden z fajniejszych produktów z decubalowej paczki - wg mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia całkowicie się z Tobą zgadzam :)

      Usuń
  22. nie słyszałam o nim jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hey there... u've got a gr8 blog.. want to follow eachother?? if so follow me and let me know i'll follow back for sure.. :) if can even follow eachother on lookbook,facebook and instagram..

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam ten olejek i bardzo go polubiłam. Jest po prostu świetny :) To mój ulubiony olejek pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)