Krem do rąk Decubal // Crema de manos Decubal

Dzisiaj pora na kolejną recenzję kosmetyku marki DECUBAL. Mowa o nawilżającym, zmiękczającym i ochronnym kremie do rąk. Podczas zimy nieodłącznym moim priorytetem jest pielęgnacja suchych dłoni. Zawsze w tym okresie moja skóra potrzebuje dobrego nawilżenia. Chcecie zobaczyć jak się sprawdził u mnie krem do rąk marki Decubal? Zapraszam na recenzję.

 Hoy es el momento para otra revisión del cosmético de la marca DECUBAL. Hablo sobre hidratanteprotectora crema de manos. Durante el invierno, mi prioridad es el cuidado de mis manos secas. Siempre en este momento mi piel necesita una buena hidratación. ¿Quieren ver que resultados dejó este crema en mis manos? Los invito a revisión.

Aqua , Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin , Lanolin , Isopropyl Myristate, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methyl Glucose Distearate , Glyceryl Stearate , Tocopheryl Acetate , Pentylene Glycol, Dimethicone , Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20 , Sodium Hyaluronate , Tocopherol , Persea Gratissima Oil , Sodium Cetearyl Sulfate , Citric Acid , Phenoxyethanol , Sodium Benzoate.
Nawilżający i zmiękczający krem do codziennej pielęgnacji suchej, szorstkiej lub popękanej skóry rąk. Łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę dzięki zawartości lanoliny i naturalnych olejków. Wygładza, nawilża i chroni skórę rąk dzięki zawartości gliceryny, witaminy E, kwasu hialuronowego.

Es una nueva crema para el cuidado de las manos, con ingredientes activos que protegen y nutren las manos más secas. Contiene Ethylhexyl Methoxycinnamate; ingrediente cuya acción es la prevención de la aparición de manchas en la piel. El ácido hialurónico y la Vitamina E hidratan, protegen y dan tonicidad a la piel. Decubal Crema de manos tiene una textura muy agradable que penetra inmediatamente dejando las manos protegidas y cuidadas.  
Krem znajduje się w czerwonej, miękkiej tubce o pojemności 100 ml. Niestety plastik przy wieczku jest bardzo słaby i łatwo go uszkodzić. Kosmetyk posiada gęstą, przyjemną konsystencję , która pozostawia tłusty film na skórze. Szybko się wchłania i nie klei. Krem jest bardzo wydajny, a to wszystko dzięki tak treściwej konsystencji.
 Używam go w ciągu dnia i na noc. Producent obiecuje ,że krem jest bezzapachowy, ale ja mam nieco inne zdanie w tej kwestii. Jedynym minusem kosmetyku jest obrzydliwy zapach, który znoszę przez wzgląd na jego działanie. Krem doskonale nawilża i zmiękcza skórę dłoni. Dodatkowo łagodzi różnego rodzaju podrażnienia. Podoba mi się ,że w swoim składzie posiada olej z awokado, który odgrywa bardzo ważną rolę przy pielęgnacji suchej skóry dłoni.

Krem możecie kupić w aptekach za ok.15 zł.
 Crema se encuentra en el tubo rojo, blando, con una capacidad de 100 ml. Desafortunadamente, la tapa de plástico es muy débil y fácil de dañar. Cosmético tiene una textura densa y agradable que deja una película grasa sobre la piel. Se absorbe rápidamente y no se pegue. La crema es muy eficiente, y es todo gracias a la consistencia muy espesa.
 Yo lo uso durante el día y por la noche. El fabricante promete que la crema no tiene olor, pero tengo una opinión diferente sobre este asunto. El único inconveniente de este cosmético es el olor repugnante que odio y lo soporto viendo los efectos que da este crema. Crema hidra y suaviza muy bien la piel de manos. Además alivia irritaciones de la piel. Me gusta el hecho de que su composición tiene el aceite de aguacate, que desempeña un papel muy importante en el cuidado de la piel seca en las manos.

La crema se puede comprar en las farmacias por unos 6.99 EUR.


 Jakie kremy do rąk stosujecie? Znacie kosmetyki DECUBAL?
Que cremas de las manos usan? Conocen los cosméticos DECUBAL?

52 komentarze:

  1. nie znam :) ja używam zwykłej Isany w płaskim pudełeczku i mi służy ten rumianek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam krem do rąk pomarańczowy ISANY :) Chciałabym żeby ten z Decubala miał taki piękny zapach jak tamten :)

      Usuń
  2. ładnie się prezentuje ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że mam jeszcze wersję kokosową i tutaj zapach jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie ;) Uwielbiam zapach kokosu :) Mogłabym mieć wszystkie kosmetyki o tym genialnym zapachu :)

      Usuń
  4. Zimno powoduje, że moje ręce w tym roku bardzo cierpią. Ale już tyle tych kremów mam, że na kolejny póki co nie mogę sobie pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo dobry na zniszczone dłonie ;) Ja też mam pełno kremów, ale ten na prawdę się sprawdził i ogromnie cenię go za działanie :)

      Usuń
  5. u mnie ten plastik jest bardzo twardy i mam problem zawsze z otwarciem, może mamy inne:P
    lubię go za działanie, mniej za zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ten plastik jest bardzo słaby :O Może jest uszkodzony :) Muszę uważać ,żeby się ta pokrywka nie wyłamała :)

      Usuń
  6. hey dear,
    nice cream but there're too much petrolatum and Dimethicone in my opinion between the ingredients :) but i like that you post the cosmetic ingredients, just a few bloggers do it!
    kiss from Italy!
    Ecchi

    http://naturalmente-belli.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam i nie znałam tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta marka ,bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero wypróbowałam kilka ich produktów i powiem Ci ,że jestem miło zaskoczona :)

      Usuń
  9. hi
    thanks for the information. but,nit for sale in Indonesia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam swojego, jedynego i ukochanego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki to krem , jeśli można wiedzieć? :))

      Usuń
  11. ja jeszcze nie poznalam idealnego kremu:-/ ale ciagle szukam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię dbać o dłonie natomiast tego kremu niestety nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  13. No he probado esta marca! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej firmy jeszcze żadnego produktu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki ,ale jestem wrazliwa na zapachy i pewniebym go nie scierpiala;)do rak ovecnie uzywam masel do ciala z TBS i bardzo mi pomagaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem określić tego zapachu, ale jest obrzydliwy :(

      Usuń
  16. Gabusiek, ja nie wiem, jak to jest możliwe, że dopiero teraz do Ciebie trafiłam. Ale lepiej późno, niż wcale ;) Pięknie tu u Ciebie :)

    Kremu Decoubzl nie znam, ale myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić zwłaszcza zimą, kiedy moje dłonie mocno się przesuszają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego kremu, ale moze sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam:) również czuje nieprzyjemny zapach. Poza tym działa super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkim przeszkadza ten zapach :)

      Usuń
  19. Great!!!! Thanks for the comment!! We already follow you!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się opakowanie (co jest dla mnie dość ważną kwestią) i za 15 zł chętnie wyprobuję. Ręce mi marzną ciągle, więc jestem w stanie przeżyć nieciekawy zapach żeby były nawilżone i ochronione przed zimnem.
    Myślę, że znajdzie się on na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też znoszę ten zapach tylko na wzgląd przez działanie ;) Warto wypróbować , bo to jeden z lepszych kremów do rąk jaki spotkałam :)

      Usuń
  21. czerwony kolor opakowania od razu wciąga, tylko czy uda mi się go gdzieś zdobyć (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czerwone opakowanie bardzo ładnie wygląda ;) Niby design taki prosty, ale od razu przyciąga wzrok :)

      Usuń
  22. dosyć ciekawy, podobają mi się opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie spotkalam sie jeszcze z takim produktem ale moze kiedys;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hi dear!thanks for the subjest!
    i follow u with pleaseure & hope u can follow me back

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam tej firmy ale już na którymś z kolei blogu czytam ich pozytywne receznje :-) może pora zainwestowac w nia :-) ja obecnie uzywam do rak balsamu regenerujacego nivea :-) pozdrawiam i obserwuje :-) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej firmy i wiem już że tego kremu nie kupia, bo mi musi ślicznie pachnieć :P W kwestii połączenia zapachu z jakością wygrywają u mnie kremy do rąk 'I love...' dostępne w Douglasie, wypróbuje sobie :) Kosztują co prawda chyba 25zł, ale warto:)

    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wypróbuję ten krem do rąk :) Miałam ochotę na L'Occitane ale po ostatnich nieprzyjemnościach daruję sobie ;) Jak będę w Douglasie to na pewno się mu bliżej przyjrzę :)

      Usuń
  27. Hello from Spain: This hand cream is very good. Hands are always very smooth .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  28. I love this hand cream, my hands need it so bad in winter
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tego kremu... Jak na razie stosuję Lirene ;)
    P.S. Śliczny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for the follow! i am following you back ;) products of decubal are great! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogłabym go wypróbować :) Nawet zapach nie byłby mi straszny gdyby krem działał :D

    OdpowiedzUsuń
  32. good morning, you're having a wonderful blog!! enjoy reading it a lot.
    wondering if you wanna follow each other?
    just let me know.
    best wishes
    www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)