Krem pod oczy Decubal // Crema contorno de ojos Decubal



Od bardzo dawna szukam dobrego kremu pod oczy. Próbowałam już bardzo wielu nowości, ale nie znalazłam kremu ,który spełniłby moje wszystkie oczekiwania. Moja skóra w okolicach oczu potrzebuje dobrego nawilżenia a także uelastycznienia. Nie tak dawno do testów otrzymałam ujędrniający i regenerujący krem pod oczy firmy Decubal. Chcecie poznać działanie tego kremu? Jesteście ciekawe, czy poradził sobie z moimi workami pod oczami? Zapraszam na recenzję


Desde hace mucho tiempo estoy buscando una buena crema contorno de ojos. He probado tantos nuevos productos, pero no he encontrado una crema que me satisfaga. Mi piel alrededor de los ojos necesita una buena humedad y también flexibilidad. No hace mucho recibí una crema reafirmante y regeneradora contorno de ojos de compañía Decubal. ¿Quieren conocer los efectos de esta crema? Están interesadas si se ocupó de mis bolsas debajo de los ojos? Los invito a la revisión.

Przywraca komfort i świeży wygląd skórze wokół oczu, redukując drobne zmarszczki i cienie.
Napina i regeneruje skórę dzięki zawartości ceramidów, kolagenu i kwasu hialuronowego. Chroni, odżywia i zmiękcza skórę dzięki zawartości witaminy E i olejku migdałowego.
Sprawia, że skóra wokół oczu jest nawilżona i elastyczna.


Krem znajduje się w małej, plastikowej buteleczce o pojemności 15 ml. Na sam początek ogromny plus za pompkę, która się nie zacina i doskonale dozuje. Opakowanie jest przezroczyste i dzięki temu możemy śledzić poziom zużycia naszego kremu. 
Krem posiada bardzo rzadką konsystencję, która dobrze się rozprowadza. Od razu po nałożeniu pozostawia po sobie delikatnie tłustą powłokę, która szybko znika.  Nakładam go zarówno na dzień i na noc. Kosmetyk doskonale nawilża i ujędrnia. Niestety nie zauważyłam żeby usunął moje obrzęki pod oczami. Nie podrażnia. Muszę dodać ,że posiada delikatny, lekko wyczuwalny nieprzyjemny zapach. Przyzwyczaiłam się do tego, że kremy pod oczy pachną cudownie w tym przypadku tak nie jest.  Kosmetyk na pewno starczy mi na bardzo długo, gdyż wystarczy niewielka ilość aby nałożyć go na skórę wokół oczu.
Podsumowując jest to krem, który cudów nie czyni. Nie mogę mu jednak odmówić dobrego nawilżenia, ujędrnienia i uelastycznienia. Każda z nas ma bardzo delikatną skórę w okolicach oczu i potrzebuje kremu, który dobrze nawilży. W tym celu idealny jest do wypróbowania krem Decubal. Niestety jeśli chcemy usunąć nasze kurze łapki pod oczami, musimy poszukać czegoś innego.

La crema se encuentra en una pequeña botella de plástico con una capacidad de 15 ml. En principio una gran ventaja por una bomba que no se interfiere y  dosifica perfectamente. El envase es transparente y gracias a esto podemos ver el seguimiento del nivel de consumo de nuestra crema.
La crema tiene una consistencia muy fina que se extiende muy bien. Inmediatamente después de la aplicación deja una capa grasa que se desaparece rápidamente.  La uso durante del día y aplico para la noche. Cosmético excelente hidra y empresa. Por desgracia, no elimina las hinchazónes debajo de los ojos. No irrita los ojos y la piel. Debo añadir que tiene un olor delicado, ligeramente perceptible u un poco feo. Me acostumbré a que las cremas contornos para los ojos huelen maravillosamente en este caso no es así. Cosmético sin duda es muy suficiente , ya que sólo una pequeña cantidad  es suficiente para aplicarla al área de los ojos.
 En resumen, es una crema que no hace milagros. Pero no puedo negarle una buena hidratación firmeza y flexibilidad.. Cada una de nosotros tiene una piel muy delicada alrededor de los ojos y necesita una crema que hidra bien. Para esto, ideal es probar la crema Decubal. Lamentablemente, si queremos eliminar nuestros pies de gallo alrededor de los ojos, tenemos que buscar otro cosmético.

Znacie krem pod oczy Decubal? Jakie kremy pod oczy możecie polecić? :)
Conocen esta crema de Decubal? Que cremas contornos de ojos pueden recomendar?

 

21 komentarzy:

  1. Dużo ostatnio tych Decubali wszędzie. Pod oczy marzy mi się jednak Floslek. Po ten co Ty sięgnę w sytuacjach kryzysowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: this eye cream Never use it. Thanks for your advice. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  3. No la conocía, pero necesito una que me alivie las ojeras! saludos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy :) może uda mi się kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jeszcze dwa kremy pod oczy które muszę wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie byłby idealny dla mojej mamy. Ona potrzebuje dobrego nawilżenia pod oczy. Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam już swój ulubiony nawilżacz pod oczy, potrzebuję czegoś treśiwszego na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Me gusta pero el dosificador no me acaba de convencer

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama używa tego kremu i też mowi, że to taki średniak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na razie nie uzywam zadnego kremu pod oczy, ale najbardziej mysle o flos-leku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola guapa , pues creo que este cosmetico entonces no va bien para mi , a mi me hace falta uno que disimule las patas de gallo que me tienen un poco preocupada .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam jeszcze o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem oczarowana Twoim blogiem! Po raz pierwszy spotykam się, z blogiem, który również jest pisany po hiszpańsku! Kocham hiszpański i dzięki Tobie mogę połączyć miłe z pożytecznym :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja cały czas poszukuję dobrego kremu pod oczy, na chwile obecną zatrzymałam się na kremie z Avonu, ale zastanawiam sie czy nie popróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie uzywalam, nie znam, chodz musze sie obejrzec za jakims fajnym kremem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie te decubale, no ja nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od niedawna używam tego kremu i faktycznie czuć nawilżenie. I trochę jakby zmniejsza obrzęki pod oczami(albo to były moje lepsze dni). Wciąż szukam ideału;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)