M·A·C Baking Beauties - zapowiedź!

“M·A·C kocha słodkie babeczki. Puder do twarzy został podany ze specjalnym, ciasteczkowym rzeźbieniem zaś kropelki Lustre Drops tworzą smakowite świetliste wykończenie. Cienie do powiek Pro Longwear Paint Pots będą lśnić w swojej doskonałości, podczas gdy maskara Haute & Naughty Lash dostarcza nam przyjemności, aż 2 w jednym! Pomadki dostępne są w miękkich i kuszących odcieniach. Mineralny balsam zapewnia naszym ustom bogate nawilżenie oraz niezbędne składniki odżywcze. Paznokcie udekorujemy lśniącymi lakierami w kolorach błękitnego lukru i miętowej pistacji. W tej smacznej limitowanej kolekcji znajdziemy również dwa pędzle z pastelowym akcentem.’’

                                                                          Pomadka
 Pure Decoration - jasna brzoskwinia (cremesheen)
Raspberry Swirl - jasny róż (cremesheen)
Lavender Whip - chłodna lawenda (cremesheen)
Devil's Food - błyszcząca śliwka (frost)

 Glitter
 Reflects Transparent Teal - musująca biel z turkusem
Pink - jaskrawy róż



 Pędzle
252SE - Large Shader 
129SE - Powder / Blush 

 Tusz do rzęs
HAUTE & NAUGHTY LASH 
Haute & Naughty Black - czerń 
 Lustre drops
                                 Pink Rebel - róż ze złotą perłą i odcieniem niebieskości
 
 Lakiery do paznokci
Confectionary - jasny róż (cream) 
Pistachio Creme - jasno-miętowa pistacja (cream) 
Blue Velvet - jasno-niebieski aksamit (cream)   
Pro longwear paint pot

Fancy Frosting - matowa biel
Let's Skate- blady róż z perłą
Mooncake - ciepły beż   
Eclair- jasna czekolada z drobinkami złota
Dangerous Cuvee - jasno-matowa, zimna szarość    
Pearlmatte face powder

In For a treat- szampański beż
Pink Buttercream - jasno-srebrzysty róż
 
 Kolekcja limitowana dostępna w maju 2013 jedynie w salonach M·A·C Galeria Mokotów i Złote Tarasy w Warszawie.

Coś Was zainteresowało z tej kolekcji? Skusicie się?

46 komentarzy:

  1. Pudry wygladaja ciekawie, ale chyba sie nie skusze. Lubie za to ich pedzle do makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam nigdy ich pędzli :) Będę musiała wypróbować, bo słyszałam ,że oryginalne pędzle MAC-a są genialne :)

      Usuń
  2. Pomadki i lakiery mają piękne kolory :) Ogólnie same opakowania tych kosmetyków urzekają swoim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda opakowania są genialne ;)

      Usuń
  3. Muszę powiedzieć, że ta kolekcja mnie totalnie zuroczyła! uwielbiam delikatne pastelowe barwy :) Szkoda tylko że do Warszawy mam tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też :( Będę szukać w internecie :D

      Usuń
  4. szminki piekne . oh marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już u Marti, pudry i pomadki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze, to jakoś nic mnie nie zaciekawiło:<

    OdpowiedzUsuń
  7. i love their lipsticks
    great post
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kolekcja, ale ja się nie skuszę bo ceny są dla mnie za wysokie

    OdpowiedzUsuń
  9. MAC nie dla mnie ale ladny niebieski lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: MAC is one of the brands that I use. I like the variety of colors there. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. za miesiąc wybieram się do Warszawy, na pewno zawitam w MAC, bo potrzebuję dobrego podkładu :) Co do tej limitki, to brałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo chciałabym wypróbować wszystko :D Ja niestety nie będę w najbliższym czasie w Warszawie :(

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. to prawda :) Pudry zawsze w nowych kolekcjach MACa zachwycają designem :)

      Usuń
  13. Jakie cudności :) Pomadka brzoskwiniowa i miętowy lakier są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolekcja moim zdaniem bardzo fajna, kolorki śliczne i te pudry <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio powiedzialam sobie basta na zakupy kosmetyczne,nie wiem jak to uczynie i jak bede z tym zyla,ale musze powiedziec,ze aktualnie mam wszystko co mi potrzebne...Ake ta kolekcja ach piekna jest i znajac kosmetyki MAC pewnie tez swietna jakosciowo :)najbardzuej podoba mi sie pudry do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. How pretty!! Love those powders :D

    OdpowiedzUsuń
  17. The colors they have used are so nice.
    Love it! Can not wait to see the collection in the stores.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory szminek to w ogóle do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzięłabym wszystko z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te maczki :) jakoś mnei ta kolekcja nie rusza. Czekam na Domension

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam tylko z tej firmy jeden pędzelek. Ale sporo dobrego słyszałam o kosmetykach :)

    zapraszam do mnie na konkurs! :)
    http://visnafashion.blogspot.com/2013/03/1st-anniversary-of-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie kolekcja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nunca compré nada de esta marca y mira que es conocida y hablan muy bien de ella .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mac nunca defrauda en sus nuevas colecciones =)

    Amparo
    You Are The One

    OdpowiedzUsuń
  26. kosmetyki prezentują się super...niestety nie miałam okazji jeszcze spróbować kosmetyków z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko wygląda tak słodko ; 3

    OdpowiedzUsuń
  28. kolory pomadek są przepiękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Great great colours¡
    Kisses
    http://floresparachic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomadki zawsze spoko. : ) Kocham je. ; ) Obserwujemy , bo ja już.: *
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. o tych kosmetykach slyszalam same pozytywne opinie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepadłam kiedy zobaczyłam lakiery... <3

    OdpowiedzUsuń
  33. chce ten puder musi byc moj!

    OdpowiedzUsuń
  34. Reflects Transparent Teal bardzo przypadł mi do gustu :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  35. hey, oh wow we like your blog an mac ;), would you like follow eachother? we starts and follow you on gfc! please do the same, hugs the twins from www.wmw-style.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)