Ostatnie przesyłki // últimos envíos

Dzisiaj chcę Wam pokazać, jakie przesyłki  z kosmetykami do testów nie dawno otrzymałam. Na samym początku chciałabym się pochwalić z współpracą z Charmine Rose. Firma zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Plus za świetny kontakt, profesjonalne podejście oraz kosmetyki dobrane do mojej cery. Wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami tej marki, więc jeszcze bardziej się cieszę ,że mogę je przetestować.

Hoy os quiero mostrar qué cosméticos a prueba he recibido. En primer lugar, me gustaría presentar mi nueva cooperación de Charmine Rose. La compañía hizo una gran impresión en mí. Además una gran ventaja por  muy buen contacto, profesionalidad y cosméticos adecuados para mi piel. Anteriormente, no tenía ningún cosmético de esta marca, por lo que incluso estoy más contenta que  puedo probarlos.

Jakiś czas temu dostałam dwa kosmetyki Perfecty z serii SPA w ramach wygranej na facebooku.
Hace algún tiempo, recibí dos cosméticos de serie SPA Perfecta como ganadora en concurso de  facebook .
Kosmetyki Charmine Rose , które otrzymałam w ramach współpracy:
Cosméticos de Charmine Rose, que he recibido gracias a la cooperación con esta empresa

Coś Wam przypadło do gustu? O czym chcecie przeczytać na początek?
Algo les guste? De que quieren leer en principio?

71 komentarzy:

  1. czekam na info o perfekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne paczuchy - czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej ciekawi mnie paczka od CR. Pierwsze słyszę o tej firmię, a o masełkach z Perfekty każdy chyba już jednak wie. Chociaż im dłuższe testowanie, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pierwszy rzut pójdą kosmetyki z CR :)

      Usuń
  4. Ale masz ładnego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania! I miło poczytać po hiszpańsku coś, co się rozumie i sprawia przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy i życzę kolejnych coraz bardziej owocnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie CR :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współprac, czkam na recenzje CR :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Za perfectą nie szaleję, a coś nowego chętnie obejrzę więc poczekam na recenzję pozostałych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Perfecta mnie rozczarowuje, ale zobaczymy jak będzie tym razem :)

      Usuń
  10. Gratulacje :)
    masełka i peelingu szczególnie zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  11. The anticellulitic looks great!!--Pop of neon on my blog http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfecta mnie ciekawi, tak w ogóle to gratuluję :) przesyłki bardzo intrygujące więc tym bardziej udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo super firma :)
    gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. thank you for this post...going to try some of them
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. charmige rose napewno Cisiespodoba !;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa żelu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne prezenty. tylko pozazdrościć. Jestem ciekawa wszystkiego. ah i ciekawi mnie ten zapach pomarańczy z wanilią z masła do ciała perfekty..:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Yo prefiero que hables de spa perfecta que no lo conozco

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  19. seems really good products ^^
    kiss and happy day
    vendy

    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję :) świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ya nos contaras como te van , felicidades por esa cooperacion .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosa muchisimas gracias :)) Todo les contare ;)

      Besos

      Usuń
  22. uwielbiam serie SPA z PERFECTY:) czekam na recenzje nowych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę miłego używania:)
    Peeling cukrowy bardzo lubiłam, masło nieszczególnie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Mam nadzieję ,że ten peeling będzie lepszy od poprzedniego Perfecty :)

      Usuń
  24. Miłego testowania, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Jestem ciekawa jak poradzi sobie z makijażem :)

      Usuń
  26. Gratulacje, miłego testowania! :) Może na początek recenzja Charmine Rose? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Moim zdaniem dobry pomysł, bo kosmetyki Perfecty chyba każdy zna ,a Charmine Rose trochę mniej :)

      Usuń
  27. nice post
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)

    http://nanikratliff.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam to antycellulitowe masło do ciała Perfecty ;) nawet kilka opakowań ;) fajne ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne takie przesyłeczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masła i peelingi z perfecty bardzo lubię i mają obłędne zapachy;)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję współpracy - z pozory logo wygląad jak golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze nic od Perfecty do ciała, muszę w końcu wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  33. the products look awesome :)

    x
    http://www.worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Qué buena pinta tienen los productos de Spa!
    Thanks for your lovely comment, following you back:)
    xx
    quiestinquiestout

    OdpowiedzUsuń
  35. hey dear,
    new follower :-) nice product, rose has always bewn the flower of women beauty!
    kisses from italy
    ecchi

    http:naturalmente-belli.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  36. A ver qué tal van :) Tengo curiosidad por los de Perfecta Spa!

    Http://irenehsteel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely post - you're blog is so cute! Now following you as well!

    Jess!

    OdpowiedzUsuń
  38. thank you for your lovely comment!

    cute blog.
    but I don't understand anything :(

    follow you,
    maybe you will post something in english? It would be great!

    love,
    angelic.a

    it-is-couture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. lovely blog.wanna follow each other. let me know
    kisses from Kenya

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne produkty, czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję współpracy:) Ja też jestem ciekawa produktów Perfecty, bo już kilka razy były w promocji i nie wiedziałam czy warto skusić się na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. miałam ten peeling z Perfecty i był nawet fajny, jednak wolę jego czekoladowo-kokosowego braciszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)