Antycellulitowe masło do ciała Pomarańcza + aromat wanilii Dax Perfecta SPA // La manteca anticellulitis para el cuerpo naranja + vainilla Dax Perfecta SPA


Jak dobrze wiecie jestem ogromną miłośniczką maseł do ciała i uwielbiam je używać od razu po kąpieli. Moim zdaniem dobre masło powinno odpowiednio nawilżać , posiadać śliczny zapach i szybko się wchłaniać. Chcecie zobaczyć czy polubiłam masło do ciała Perfecty o aromacie pomarańczy i wanilii? Zapraszam na recenzję.

Como usted bien saben yo soy un gran fan de las mantequillas para el cuerpo y me encanta usarlos inmediatamente después del baño. En mi opinión, buena mantequilla debería hidrar correctamente, tener un olor encantador y absorberse rápidamente. ¿Quieren ver si me gustó la mantequilla de Perfecta con sabor de naranja y vainilla? Los invito a revisión.


Kosmetyk znajduje się w plastikowym, odkręcanym słoiczku o pojemności 225 ml. Niestety plastik z którego wykonane zostało opakowanie jest bardzo słaby i szybko się ono uszkadza za sprawą upadku.  Bardzo spodobało mi się to ,że kosmetyk był zaplombowany wieczkiem i miałam pewność ,że nikt wcześniej do niego nie zaglądał. Muszę przyznać ,że design jest typowy dla całej serii Planet Spa ,ale mimo tego przykuł moją uwagę.

Cosmético se encuentra en un frasco de plástico con tapa desmontable de capacidad 200 ml. Por desgracia, el plástico de qual esta hecho el paquete es muy débil y rápidamente se dañe por una caída. Me gustó mucho el hecho de que el cosmético cerrado con la tapa y estaba segura de que nadie no se lo había usado antes de mi. Tengo que admitir que el diseño es típico de la serie Planet Spa, pero aún así me llamó la atención.

Masło zaskoczyło mnie swoją gęstą, budyniową i puszystą konsystencją. Jest ona podobna do tej jaką posiada masło Green Pharmacy o którym pisałam tutaj.

Mantequilla me sorprendió con su consistencia pudín, esponjosa y espesa. Es igual como la de mantequilla de Green Pharmiacia sobre la que escribí aquí.
 Bardzo dobrze nawilża , ale na pewno nie posiada właściwości antycellulitowych, gdyż ja takowych nie zauważyłam. Na początku liczyłam , że połączenie ziaren zielonej kawy z pomarańczą coś w tej kwestii zdziałają,  ale się ogromnie zawiodłam.

Muy bien hidra, pero sin duda no tiene valores anti-celulitis, porque no me di cuenta de esto. Al principio yo tenía la esperanza de que la combinación de café verde con naranja puede hacer algo en esta materia, pero inmensamente me decepcionó.

Krem bardzo długo się wchłania i pozostawia na skórze grubą , tłustą warstwę. Nie znoszę kiedy skóra po nałożeniu kosmetyku przykleja się do ubrania i w ten sposób je brudzi.  Nie miałam jeszcze nigdy masła, które potrzebowałoby tylu czasu na całkowite wchłonięcie się w skórę.

Crema se absorbe durante largo tiempo y deja sobre la piel una capa gruesa, aceitosa. Odio cuando la piel después de la aplicación de un cosmético se pega a la ropa y la ensucia. Nunca tuve mantequilla que requeriría tanto tiempo para absorberse plenamente en la piel.

Przejdźmy teraz do najgorszego, czyli zapachu. Jest on strasznie mdły, sztuczny i męczący. Nie umiem się do niego przyzwyczaić , chociaż kilka razy próbowałam. Ciężko jest zużyć do końca ten kosmetyk przy tak odrażającej woni.

Ahora llegamos a lo peor, es decir olor. Es terriblemente soso, artificial y agotador. No puedo acostumbrarme a el, aunque algunas veces lo intenté. Es difícil de utilizar todo este cosmético con olor tan desagradable.

Podsumowując masło nie przypadło mi do gustu przez swój chemiczny zapach oraz długość wchłaniania.
 
Resumiendo mantequilla no me gustó por su olor químico y longitud de absorción.

Cena: ok 14 zł/250 ml
Precio : 6-7 EUR/250 ml

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy od firmy DAX Cosmetics. 
Cosmético recibido gracias a la cooperación con la empresa DAX Cosmetics.

Znacie masło Perfecty?  Lubicie je?
Conocen la manteca para el cuerpo de Perfecta? Les gusta? 

71 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma żadnych właściwości antycellulitowych :(
    Ale w sumie do tej pory nie spotkałam żadnego produktu, który by w tej sposób działał.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele razy przechodziłam obok tego masła, nie wiedziałam czy brać czy nie brać, ale z tego co widać, nie skusze się w takim razie :) tak myslałam, że własciwości antycellulitowych tam nie znajde :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że tak pachnie;/ spodziewałabym się po ni czegos wręcz odwrotnego;/ a że nie zwalcza cellulitu to się nie dziwie bo nie wiem czy w ogóle coś takiego istnieje niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. a spodziewałam się, że chociaż zapach będzie super, bo też nie lubię jak masło się klei do ubrania;/

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym maśle zapach mi jeszcze odpowiadał ale to wchłanianie i ta tłustość... nie mogłam jej zdzierżyć :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ci nie pasuję, ja nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego masełka jeszcze nie używałam.Szkoda, że tak długo się wchłania!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja teraz używam czekoladowo-kokosowego z tej samej serii:) cudownie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfecta to nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób go poleca,muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jeszcze to masełko, ale też nie zauważyłam właściwości antycellulitowych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym się z nim nie polubiła za to wchłanianie

    OdpowiedzUsuń
  13. ten zapach nie przekonuje:(

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda,ze Ci nie podpasowalo.. Ja je lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie je kończę i tak samo jak Ty uważam, że zapach jest dziwny. Nie polubiłam za bardzo tego masła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie te masełka, ale zapach który opisujesz chyba mnie nie skusi :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym masełku :3
    Zapraszam na czwartkowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny niedrogi kosmetyk ładnie pachnie zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie testowałam go,ale znowu wszyscy go zachwalają,jak go gdzieś u siebie spotkam to może zakupie,tylko ten zapach co opisujesz to mnie przeraża xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam to masełko i praktycznie niedawno je skończyłam. Ja smarowałam się nim na noc po kąpieli i jakoś nie drażniło mnie to, że dosyć długo się wchłaniało. Jego budyniowa konsystencja bardzo mi się podobała:) Kupiłam to masło w promocji, nie liczyłam jednak na jakiekolwiek właściwości antycellulitowe. Nie wierzę w żadne balsamy i kremy redukujące pomarańczową skórkę dlatego kupiłam to masełko tylko z uwagi na nawilżenie. Nie było złe, ale bez rewelacji. Co do zapachu - nie wiem czemu tak Cię denerwował. Mi się podobał. Owszem, po jakimś czasie był już nieco mdły i mi się znudził, ale zrobiłam sobie przerwę i do niego wróciłam żeby zużyć całość. Mojemu chłopakowi zapach na mojej skórze bardzo się spodobał ;p

    Dzięki za odwiedziny u mnie i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na dobry, a zapach z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. z całej serii tylko tego nie próbowałam :D kuszące ,zapewne będzie moim następnym mazidełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zapach kuszący, ale na szczęście nie potrzebuję niczego na cellulit:)

    OdpowiedzUsuń
  24. łuuu, jak ja nie lubię jak masła zostawiają tłustą warstwę na ciele, grrrrr :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello from Spain: I do not use such creams. Best to avoid cellulite is sports. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go długo długo i tej zumy, gługiej zimy udało mi sie go wykończyć...

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam identyczne zdanie o tym maśle - nieładnie pachnie i wchłania się wieki...

    OdpowiedzUsuń
  28. kupuję takie kosmetyki zazwyczaj dla zapachu. To znaczy nie tylko dla niego, ale początkowo zwracam uwagę na zapach, a tu jak widać nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie używałam i po Twojej recenzji na pewno nie użyję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Muchas gracias por tu comentario!
    Los post que escribes son muy interesantes, no conocía mucho de los productos.
    Un beso :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Que buena pinta

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam cytrusowe kosmetyki, zwłaszcza latem, są takie orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  33. following you back :)

    Corinne xo
    http://corinnemonique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm musi pachnieć cudownie! a ja dziś na szybko wzięłam masło z The Body Shop które uwielbiam i jest do zwrotu bo wali tak strasznie czymś dziwnym, że nigdy nie miałam nic bardziej śmierdzącego!

    OdpowiedzUsuń
  35. Generalnie chyba nie istnieje produkt antycellulitowy, który faktycznie miałby takie właściwości. Jedynie dieta, ruch i masaże mogą tutaj coś zdziałać. Ja już nawet nie zwracam uwagi na takie nazwy. Mam masło kakaowe z Perfecty i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam raz ten ale nie zachwycił mnie jakoś bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda bardzo fajnie. Szkoda, że ten zapach ma taki sobie ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię gęste, puszyste masełka do ciała, ale nie lubię jak kleją się do ubrań...

    OdpowiedzUsuń
  39. miałam to masło byłam zadowolona :) ale efekty antycellulitowego nie zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. maseł Perfecta nie próbowałam i nie zamierzam, w większości dziewczyny piszą, że śmierdzą, więc lepiej nie będę w nie inwestować. ps. zapraszam na news :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Gracias por el consejo, anímate a seguir mi blog y te seguiré para ser compañeras, un besito.

    OdpowiedzUsuń
  42. wątpliwa sprawa bym się na nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  43. Qué buena!!! A mí me gustan mucho, yo uso las de The Body Shop
    Gracias por visitar mi blog y comentar, a mí también me gusta mucho el tuyo y te sigo desde ahora mismo!
    besos
    http://desayunosentiffanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hola guapa!!! encantada! tienes un blog muy interesante!
    te he descubierto por casualidad y queria aprovechar para invitarte a mi blog y a seguirme si quieres q mantengamos el contacto
    Mira mi último post!
    Tr3nDyGiRL Fashion Blog
    un besito enorme!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Never heard of this one before. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Ładnie wygląda to masło szkoda,
    że zapach jest odpychający...:/

    OdpowiedzUsuń
  48. mam wrażenie, że duża ilość kosmetyków o zapachu pomarańczy, ma właśnie dość chemiczny zapach..

    OdpowiedzUsuń
  49. hola muchas gracias por comentar en mi blog y por seguirme ya te sigo me ha encantado tu blog un beso .
    http://fashionismylifeestefania.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ahra para el verano se usan mucho, yo opto mas por el ejercicio la verdad!!!! (aunque tampoco lo practicojejejeje)

    http://unacompradoraenapuros.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  51. Na pewno się nie skuszę myślałam,że pachnie przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie słyszałam nawet o tym maśle ;)
    A zapach jak zapach <3
    Świetny blog ;*
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. great review. Sorry you didn't like the product, thank you for warning us.
    www.ashleyudoh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Hola yo también te sigo, tienes un blog precioso, saludos.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hola guapa, gracias por conocer mi blog y hacerme haber caido en el tuyo. Espero que puedas seguir mi blog, si te ha gustado. Un saludo. yo ya te sigo también. http://estademoda-marlafra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja osobiscie chwale sobie balsam z garniera ten zolty ujedrniajacy, jesli chodzi o mnie to ma dzialanie antycellulitowe (moja opinia). ale wiadomo bez cwiczen mozna pomarzyc o stalym efekcie:P

    OdpowiedzUsuń
  57. Niestety mam to smierdzace maslo :(przepraszam ale dla mnie ono smierdzi po prostu ,strasznie przeszkadza mi zapach do tego stopnia,ze nawet go nie uzywan i nie wiem jak dziala!zapach mnie odrzuca po prostu :/ i gdzie te pomarancze z wanilia ka sie pytam??:/ zdradzilam swoje ukochane maslo brzoskwioniowe z TBS i man teraz za swoje;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tego masła nie miałam, ale do tej pory nie zawiodłam się na kosmetykach Perfecty. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie miałam tego masła, nie lubię wanilii- jedyny wyjątek to był kiedyś balsam z Alterry ;)) Nie znoszę jak coś się długo wchłania...

    OdpowiedzUsuń
  60. Z Daxa miałam tylko jedno masło - czekoladowo-kokosowe. Bardzo się na nim zawiodłam i więcej innego nie kupiłam. Masło było brązowe - tak jak skóra po nim i nie był to efekt opalenizny...a brąz który później brudził ubrania [nawet długo po wchłonięciu] bo "kolor" zostawał na wierzchniej warstwie skóry. Poza tym zapach mnie nie uwiódł..

    OdpowiedzUsuń
  61. kusi mnie aby zrobić takie własnoręcznie

    OdpowiedzUsuń
  62. Używam tego masła namiętnie i jak dla mnie jest super. A ten zapach po prostu mnie zniewala:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja bardzo je polubiłam :) Zapach bardzo mi odpowiada, nie czuję chemicznej nutki. Uwielbiam wręcz. :D
    Ale co nos to inne odbiory, więc najlepiej samemu ocenić właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)