Decubal Clinic Cream - odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej // crema básica para la piel seca y atopica



Witajcie Kochane :) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej firmy Decubal. Na blogach możecie przeczytać wiele recenzji na temat dermokosmetyków tej firmy, ale mam nadzieję ,że się nimi nie znudziliście. Zapraszam Was bardzo serdecznie na moją kolejną recenzję poświęconą skandynawskiemu kosmetykowi.

Hola Queridas :) Hoy me gustaría presentarles una crema nutritiva e hidratante para la piel seca y la atópica de Decubal. En los bloges se puede leer muchas revisiones sobre dermocosmeticos de esta empresa, pero espero que no se aburrieron. Con gusto quiero invitarles a mi próxima examen dedicada a próximo cosmético escandinavo.


Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej. Odbudowuje lipidową barierę ochronną skóry oraz pozwala przywrócić naturalną równowagę nawilżenia skóry. Zmiękcza i przywraca komfort skórze suchej i atopowej. Oryginalny krem Decubal opracowany przy współpracy dermatologów. Polecany do codziennej pielęgnacji podrażnionej skóry pacjentów z atopowym zapaleniem skóry i łuszczycą. Zawartość substancji tłuszczowych 38%


Decubal Clinic Cream es nuestra crema básica que se ha ido perfeccionando durante años, añadiendo a su eficacia original mejoras en sus cualidades cosméticas. Su formulación con ingredientes naturales, entre ellos la Lanolina ultra purificada, proporciona una hidratación intensa y continuada, así como la nutrición necesaria para la piel seca. Otra de sus propiedades es la defensa dérmica, ayudando en la reparación de la barrera cutánea. De fácil aplicación y confort inmediato, tiene un efecto suavizante y protector.
Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Sorbitan Stearate, Lanolin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Polysorbate 60, Sorbic Acid.
Kosmetyk znajduje się w plastikowej, nieprzezroczystej tubce o pojemności 250 ml. Posiada ona bardzo prosty design, który jest charakterystyczny dla tej firmy.  Krem posiada treściwą, gęstą konsystencję, czyli taką jaką lubię. Bardzo dobrze się rozprowadza i pozostawia delikatnie tłustą warstwę na ciele.  Muszę przyznać ,że trzeba trochę odczekać zanim kosmetyk się wchłonie. 



Cosmético se encuentra en tubo de plástico, opaco, con una capacidad de 250 ml. Tiene un diseño muy simple, que es típico de la empresa. La crema tiene consistencia muy espesa, es decir, que me gusta. Muy bien se extiende y deja una capa de grasa suave en el cuerpo. Tengo que admitir que hay que esperar un poco antes de cosmética se absorbe.


Producent obiecuje, że krem jest bezzapachowy. Nie mogę się z tym do końca zgodzić. Kosmetyk posiada nieprzyjemną woń, która kojarzy mi się z typowym zapachem smalcu. Dla mnie jest ona bardzo nieprzyjemna, ale dla innych nie musi być aż taka uciążliwa. Głównie liczy się działanie i efekty po stosowaniu danego kosmetyku. Przechodząc do tej kwestii muszę powiedzieć ,że moja skóra stała się gładsza i przyjemniejsza w dotyku. Od razu po aplikacji czułam duże nawilżenie. Zauważyłam ,że krem doskonale sobie poradził z przesuszonymi miejscami na moim ciele. Potrzebowałam takiego specyfiku po tak długiej i nieprzyjemnej zimie. Produkt starczył mi na dwa tygodnie przy codziennym używaniu. 

El fabricante promete que la crema no tiene olor. No puedo estar de acuerdo con esta promesa. Cosmético tiene un mal olor, lo que me recuerda el olor típico de la manteca de cerdo. Para mí, es muy desagradable, pero para otros no puede ser así. Principalmente me importa funcionamiento y los efectos de la aplicación de la cosmética. Volviendo a la cuestión, tengo que decir que mi piel después de uso se ha vuelto más suave y agradable al tacto. Tan pronto sentí mucha humedad. Me di cuenta de que la crema quitó las manchas secas sobre mi piel. Necesitaba este específico después de un largo y desagradable invierno. Producto es suficiente para dos semanas con el uso diario.


Polecam go głównie osobą, które mają problemy z suchą skórą i szukają dobrego, nawilżającego kosmetyku. Jestem pewna ,że się z nim polubicie.

Cena: 250 ml/25 zł.  

Lo recomiendo a personas que tienen problemas con la piel seca y buscan algún cosmético que bien hidra. Estoy segura que este les gustaria mucho.

Precio: 250 ml/15 EUR

Znacie kosmetyki Decubal? Jak radzicie sobie z problemem suchej skóry?
Conocen los cosméticos de Decubal? Cómo cuidan la piel seca?

65 komentarzy:

  1. Muchas gracias por comentarme y seguirme! Tienes un blog muy interesante, así que por supuesto que te sigo! :-)

    http://ordenandoelvestidor.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Verónica gracias por tus bonitas palabras :) Besos

      Usuń
  2. Ja jak mam sucha skórę to używam kremu ziaja:masło czekoladowe ;)
    Ładnie pachnie,skóra się błyszczy bardzo,ale pomaga.Raz nie zawsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe? Jakies nowe, czy chodzilo Ci o kakaowe? :)

      Usuń
    2. Jeszcze nie miałam okazji spotkać ten krem Ziaji :) Wyobrażam sobie jak pięknie pachnie, bo każdy czekoladowy kosmetyk ma cudowny zapach:)

      Usuń
  3. załapałam się na akcję testowania kosmetyków Decubal, więc będę miała okazję je wypróbować, a takie recenzje jak Twoja sprawiają, że jestem ich coraz bardziej ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo miałam napisać ;) już się nie mogę doczekać mojej paczuszki od Decubal

      Usuń
    2. Dziewczyny bardzo się cieszę ,że będziecie mogły przetestować te kosmetyki :) W takim razie życzę udanych testów i czekam na recenzje na waszych blogach :)

      Usuń
  4. krótki skład to duża zaleta tego kremu, mniejsze prawdopodobieństwo, że jakiś składnik zaszkodzi nam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki Decubal mają bardzo krótkie składy i za to je lubię :) Konkretnie i dobrze. Nie lubię kosmetyków wypchanych chemikaliami :(

      Usuń
  5. może spróbuję go przetestować *O* obserwujemy ? jak tak, to mnie zaobserwuj, a ja odwdzięczę się tym samym *O* http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach smalcu utkwił mi w pamięci :D Trochę kiepska wydajność jak dla kremu :) 2 tygodnie to króciutko dla 250 ml.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go praktycznie na całe ciało :) Po tej długiej zimie wszędzie miałam suchą skórę :( Ja wiem czy to taka słaba wydajność :) Według mnie normalna. Zapach tego kremu jest okropny i przypomina smalec :D Dlatego nakładałam go tylko na noc. Nie szkodził otoczeniu :)

      Usuń
  7. na całe szczęście moja skóra nie jest ani sucha, ani atopowa ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbinka w takim razie jesteś szczęściarą :)

      Usuń
  8. No to mi się przyda jak przyjdzie moja paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego testowania :* Czekam na recenzje :)

      Usuń
  9. ¡Hola! Me gustaría que le echases un vistazo a mis blogs, el tuyo esta chulísimo, un besito.
    http://allstylesalba.blogspot.com.es
    http://nosotrosparasiempre10-11-12.blogspot.com.es
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja skóra nie jest aż taka sucha, ale mojej mamie by się pewnie bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobry krem mimo złego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) Chociaż gdybym miała go kupić i najpierw poczułabym ten zapach, to bym zrezygnowała z zakupu :))

      Usuń
  12. Hola guapis, muchas gracias por tu comentario, te sigo de vuelta y así me pongo al día con tu blog que parece muuuy interesante!!

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guapa gracias por tus palabras :)) Besos

      Usuń
  13. kremu o zapachu smalcu bym nie zniosła ;p
    podziwiam za dwujęzycznego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ledwo co zniosłam ,ale na szczęście wykończyłam :)
      Dla mnie prowadzenie dwujęzycznego bloga to przyjemność :) Hiszpański to tak jak mój język ojczysty :D

      Usuń
  14. Mi zapach niestraszny, jak wiem, że kosmetyk działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ;) Ja też zawsze patrzę na działanie a dopiero później na zapach :) Nie każdy dobry krem musi pięknie pachnieć :))

      Usuń
  15. Me gusta mucho tu blog, el diseño y el contenido. Ahora mismo te sigo!!! Gracias por pasarte por el mío. Nos leemos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angie estoy muy feliz que te gustó aqui :) Que lindas palabras! Nos leemos :) Besos

      Usuń
  16. Que sorpresa, tu log es divino. Me encantaaaa
    Q te parece si nos seguimos! Te espero

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por pasarte! Por supuesto que te sigo! :) Tienes un blog preciosísimo.

    Un beso fuerte!

    apalabrasneciastaconesaltos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muy bueno tu review, mi piel es mixta. Asi que siempre ando buscando productos como loca. Aun no he encontrado el "producto maravilla". De verdad que lo necesito.

    K.
    http://hablemosfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nice blog!! thanks for visiting mine!!

    -issa
    wewearthings.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tomo nota ; )


    http://tachuelas-tachuelas.blogspot.com.es/

    te sigo!!

    OdpowiedzUsuń
  21. no conocia este producto, gracias por la información.Un besazo
    http://thedesire.blogs.elle.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. No conocia esta marca pero suena muy bien todo lo que cuentas.

    OdpowiedzUsuń
  23. No conocía esta crema, la verdad que tiene buena pinta. Un besito

    elprobadordeloscaprichos.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  24. Muchas gracias por pasarte por mi blog! ;) Yo tb te sigo :)

    http://rimelycarmin.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. No conocía esta crema! tiene buena pinta!

    Gracias por los comentarios! Muaaa!! <3

    Por cierto, tengo nueva entrada en mi blog! Pásate :) blogthedreams, besitos!

    New entry in my blog! blogthedreams, kisses!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam nigdy żadnego produktu tej firmy

    Bardzo fajny blog:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znałam tej firmy,az do, teraz;p

    OdpowiedzUsuń
  28. buena entrada guapa :))
    te sigo!! besos
    http://lamodanopuedeconmigo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. no la conocía, gracias por recomendarnosla!

    besitos

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne działanie, ale zapach w kosmetyku jest bardzo ważny... ;) ja bym się chyba nie zdecydowała na ten krem ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam suchej skóry, wręcz przeciwnie..

    OdpowiedzUsuń
  32. Me ha encantado el blog! Te sigo Qué bien que lo tengas en Español! un besito!
    www.i-love-my-body.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  33. no conocía la marca!
    www.cenicientanollevazapatos.blogspot.com
    www.youtube.com/AuroraVegaestilista

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola!!

    Muchas gracias por pasarte, comentar y quedarte en nuestro blog:)

    La verdad es que no conocíamos la marca!:)

    Tienes un blog muy variado y completo! Nos encanta^^

    Sin duda te seguimos ahora mismo!

    Tenemos una nueva entrada en nuestro Blog, en la que te desvelamos todo lo que ocurrió en el festival de Coachella 2013 al que acuden TODOS los famosos, te contamos quienes acudieron, los modelitos que llevaron y los desmadres que se produjeron....

    ¿Te lo vas a perder?

    Te esperamos en:

    http://elpinceldecolores.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. muchas gracias por pasarte por mi blog!
    no conocía esta marca! me pasaré a menudo por aquí ;)
    unacitaconcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. yo tengo la piel seca! asique gracias por la informacion
    deverdemanzana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Muchas gracias por seguirme! Por supuesto que te sigo yo también!
    Un besitooo*

    www.streetstylev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hola bombon¡¡¡
    Muchas gracias por tus consejos son estupendos¡¡me ha gustado mucho el blog asi que te siguo desde ya via gfc¡¡
    te invito a pasar por mi blog DOLCE VIRGINIA
    y espero que te animes a seguirme tambien
    asi nos podremos seguir mutuamente preciosa¡¡



    Http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    BESOS BOMBON Y FELIZ JUEVES¡¡

    KISSS AND HAPPY DAY¡¡

    Http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    BESOS DESDE ESPAÑA

    OdpowiedzUsuń
  39. its my first time here to see ur blog. love the pretty heading and whole feel of this blogsite. Its beautiful. u shud be proud of urself :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hola guapa,
    te estoy siguiendo porque me encanta tu blog.
    Que tengas un dia precioso,

    ❥cariños
    -Johanna.

    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mógłby się u mnie sprawdzić zimą, mam wtedy spore problemy z odpowiednim nawilżeniem skóry

    OdpowiedzUsuń
  42. ja również załapałam się do testów i z dnia na dzień jestem bardziej ich ciekawa...nie moge sie doczekać paczki:)
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że dużo osób teraz będzie testować ich kosmetyki :) Ogromnie się cieszę z tego powodu :) Życzę udanych testów i czekam na recenzje :*

      Usuń
  43. Thanks for comment and follow! Nice blog, follow you back :) xoxo

    La moda muere joven

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)