Delikatny krem do twarzy z kolagenem BingoSpa // Crema facial ligera de colágeno BingoSpa



Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na recenzję kremu kolagenowego , który otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa. Muszę przyznać ,że od kremu do twarzy wymagam dobrego nawilżenia, uelastycznienia oraz ślicznego zapachu. Chcecie zobaczyć , czy się z nim polubiłam? Zapraszam!

Hoy me gustaría invitarte a conocer mi opinión sobre la crema de colágeno, que recibí como parte de la cooperación con la empresa BingoSpa. Debo admitir que, desde cremas faciales requiero buena hidratación, flexibilidad y olor precioso. Quieren ver si esta crema me gustó? Bienvenidos!




Krem znajduje się w plastikowym, odkręcanym pudełku o pojemności 100 ml. Nie spodobało mi się ,że nie był on zabezpieczony wieczkiem. Design jak widać jest prosty i bardzo skromny. Plastik z którego zostało wykonane opakowanie jest słaby i trzeba uważać, aby go nie uszkodzić.

La crema se encuentra en una envase de plástico desmontable con capacidad de 100 ml. No me gustó que no estaba protegida por una tapa. El diseño como se ve es simple y muy humilde. Plástico de lo qual fue hecha envase es muy débil y hay que tener cuidado para no dañarlo.


Kosmetyk ma rzadką, delikatną konsystencję i rozprowadza się idealnie na twarzy. Od razu po nałożeniu krem tworzy lekką warstwę , która szybko się wchłania.

Cosmético tiene una rara y delicada textura y se extiende perfectamente en mi cara. Inmediatamente después de aplicación la crema crea una capa ligera que se absorbe rápidamente.



Krem posiada delikatny, przyjemny zapach, który utrzymuje się bardzo długo po aplikacji. Jakbym miała go oceniać tylko ze względu na woń dostałby maksymalną ilość punktów :)

La crema tiene un delicado y agradable aroma que persigue por mucho tiempo después de la aplicación. Si tuviera que juzgarla sólo por el olor obtendría el máximo de puntos :)


Przejdźmy teraz do działania. Zauważyłam ,że moja skóra po używaniu tego kremu stała się gładsza i lepiej nawilżona. Nie mogę porównać tego działania do kremu receptury babuszki Agafii, czy też nawilżającego OLAY, ale na swój sposób jest ono wystarczające. Spodobało mi się ,że kosmetyk o tym pięknym zapachu jest dla mojej buzi lekkim orzeźwieniem.

Mogę szczerze Wam polecić ten krem. Jest wydajny, dobrze nawilża i pielęgnuje.
Krem możecie kupić tutaj

Pasemos ahora a efectos. Me di cuenta de que mi piel después de usar esta crema se ha convertido en más suave y más hidratada. No puedo comparar este efecto con este que obtuve gracias a la crema de recetas babushka Agafya o crema hidratante Olay, pero a su manera, es suficiente. Me gustó mucho que cosmético con fragancia tan hermosa se convirtió un refresco de mi rostro.

Honestamente puedo recomendar esta crema. Es eficaz, bien hidra y también nutre.
La crema pueden comprar aqui.

Jakie kremy do pielęgnacji twarzy używacie? Podzielcie się swoimi ulubieńcami.
Que cremas para cuidad del rostro usan? Escriben sus favoritas.

46 komentarzy:

  1. jak skończy się mój kremik to o nim pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego kosmetyku z BingoSpa, choć sporo recenzji na ich temat czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak samo :) miałam już peeling tej firmy i też bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koko masz na myśli peeling błotny? ;>

      Usuń
  4. Szkoda, że Bingo do niemal wszystkiego ładuje parafinę. Mnie najbardziej ciekawią ich maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym, że każdy kosmetyk w swoim składzie zawiera parafinę :( U mnie strasznie zapycha.

      Usuń
  5. Ja miałam ten krem z olejkiem kukurydzianym i u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten krem i uważam, że idealnie sprawdzi się na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o kosmetykach tej firmy bardzo dużo a nigdy ich nie próbowałam:)
    BingoSpa dostępne jest tylko w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niektórych drogeriach też możesz dostać ich kosmetyki :)

      Usuń
    2. w niektórych drogeriach też możesz dostać ich kosmetyki :)

      Usuń
  8. Kolejny produkt, który chciałabym wypróbować :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji próbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt gładkiej skóry to mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę współpracy z Bingo, ich produkty bardzo mnie kuszą, w końcu muszę jakiś kupić.
    Kremik wygląda fajnie, myślę, że ładnie wygładzałby moją buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uzywam collistara ;) Mam mydelko do stop z Bingospa i bardzo chwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na razie uzywam 'Niszcz pryszcz' :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam tego kremu, ale bardzo lubię kosmetyki BingoSpa, więc myslę, że również by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale kremik podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie kosmetyki tej firmy i pewnie sie na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello from Spain: thanks for reporting. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała się bliżej z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no la conocía!!!

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. AA do cery atopowej ;)
    Szkoda,że pudełko misterne i nie lubię takich rzadkich kremów raczej wolę te zbite ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go, wydaje się fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze przyznać, że kosmetyki Bingo Spa bardzo mnie intrygują :). Mam w pobliżu sklep, gdzie mogę je kupić. Chyba się skuszę na coś od nich :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Pues no sabía de esta crema así que me la apunto para cuando se me acabe la mía!
    Un besito guapa*

    Te espero en mi blog!

    www.streetstylev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No conocía esta crema, qué maravilla! :D
    Gracias por pasarte por mi blog, yo también te sigo!
    Besos guapa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Buenas,

    Gracias por la visita :). Me quedo por aquí, me gusta mucho tu blog. No conozco la crema, pero me la anotaré, nunca está de más.

    Un besito guapa y gracias por la visita
    www.mispequenossecretos.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mialam jeszcze okazji wyprobowac kosmetykow z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hidratación y nutrición.... Suena muy bien ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No la conocía, pero tiene muy buena pinta!!

    Besitos:))

    www.algoparaponerme.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłam kiedyś zamówienie w Bingo. Maseczkę mam do dziś i jest bardzo fajna. :) Miałam szampon, odżywkę i kilka dodatków do kąpieli. :) Na krem się nie zdecydowałam, bo troszkę boję się eksperymentować z twarzą. Jestem wierna Olay. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice!


    Thanks for the follow hun...following you back :)
    xoxo
    Ankita
    Makeup, Style and Sugar

    OdpowiedzUsuń
  31. Gracias por pasarte por mi blog, me voy a quedar por el tuyo.

    besos y gracias por la info de la crema.
    http://pelubellezaymas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog bardzo mi się podoba :3 co do kremu nie stosowałam .

    sylwia0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie podobnie się sprawdza krem z Avon naturals brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muchas gracias por pasarte por mi blog, aqui me tienes y que chulo tu blog :)
    Solstyless
    http://www.solstyless.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hola cielo, gracias por pasarte por el blog y seguirme, yo tb te sigo!
    Mil besos, y seguimos en contacto
    http://bitoflemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Me ha gustado mucho tu post.Gracias por la recomendación.Yo también sigo este maravilloso blog tuyo.un beso.
    http://vestidines.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. I WANT IT!
    so cute!(:D)!!
    Have a nice day!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie jak krem do twarzy to tylko cetaphil

    OdpowiedzUsuń
  39. interesuje mnie zakup kremu z tej linii kosmetyków, czy mogłabym liczyć na podpowiedź gdzie najlepiej kupować te kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam peeling błotny i maseczke z algami tej firmy i byłam zadowolona. Ten kremik sobie kiedyś na pewno sprawię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)