Guerilla Gardening - nowa kolekcja Essence // nueva colección de Essence


Witajcie :) Na przełomie maja i czerwca w sprzedaży pojawi się nowa limitowana kolekcja Essence "Guerilla Gardening". Edycja jest inspirowana kolorami kwiatów oraz zielenią. Chcecie zobaczyć co będzie na nas czekało na drogeryjnych półkach? Zapraszam do zapoznania się z Guerilla Gardening ;))


Bienvenidos :) Entre mayo y junio saldrá nueva edición limitada de Essence "Guerilla Gardening". Esta edición es inspirada por las colores de flores y color verde. Quieren ver que encontramos en los estantes de las farmacias? Los invito para conocer Guerilla Gardening ;))



Cienie do powiek
Sombras 
01 Garden up! (beżowy / beige), 02 My piece of land (brązowy /marrón) i 03 Plant the planet (zielony/verde)

         Żel do brwi
                  Máscara con textura gel para fijar las cejas 
               01 Garden girls( jaśniejszy /un tono más claro)
               02 My piece of land( ciemniejszy /un tono más oscuro)
 Róże
Coloretes con textura cremosa acabado en polvo
01 Mission flower i 02 Floral glam
Matowe błyszczyki do ust
Labiales cremosos de acabado mate
01 Mission flower i 02 Floral glam
Lakiery
Esmaltes
01 I’m the moss, 02 Plant the planet, 03 Mission flower i 04 Floral glam

Puszek do paznokci
Efecto terciopelo o peluche para las uñas
01 I’m the moss i 02 Mission flower

Pędzelek do paznokci
Un pincel con forma de abanico para la manicura

Dwie gumki do włosów
Dos coleteros para el cabello


Przypadło Wam coś do gustu? Co myślicie o tej nowej kolekcji? Mi osobiście nic się nie spodobało. Uważam ,że ta kolekcja jest bardzo dziecinna

Les gusta algo?
Que piensan sobre esta colección? A mi no me gustó nada. Pienso que esta colección es muy infantil.

63 komentarze:

  1. W UK nie ma Essencie wiec chyba nic nie kupie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają błyszczyki i puszek do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyki to chyba najlepsze rzeczy z tej kolekcji :) Nie wiem dlaczego róże mają identyczne kolory jak błyszczyki... Mogli się bardziej postarać

      Usuń
  3. oj cieniutko jak dla mnie, nic mi się nie spodobało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie mi tak samo. Spodziewałam się pięknej, wiosennej kolekcji a tu nici

      Usuń
  4. Żel do brwi może być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynie puszek mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puszek wydaje być się fajny :) Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości :))

      Usuń
  6. Ten pędzelek do lakieru do paznokci gwarantuje świetne efekty :) Będę na niego polowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie ta kolekcja dostępna w Polsce to się skusze na jeden błyszczyk i ten pędzelek ale dalej nie mogę się przekonać do tej limitki ;)

      Usuń
  7. Fajne rzeczy.; ) Muszą być fajne Efekty...
    Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten puszek i żółty lakier ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. essence is a good brand known also in Italy :) follow you on twitter, would you like to follow each other? let me know!
    kiss from italy,
    Ecchi


    https://twitter.com/ecchi_ecobio
    http://naturalmente-belli.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. kupie chętnie ten żel do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie ładne, fajny makijaż by wyszedł z użyciem wszystkich trzech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ;) Mogłoby wyjść bardzo fajne połączenie :)) Nawet nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń
  12. nic mnie nie zachwyciło w tej limitowance :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo ja już czytam o nowościach to aż mi się coś dzieje i chce to wszystko mieć,chce te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  14. puszek wygląda zachęcająco, kolorki też bardzo ładne. Będę musiała przyjrzeć się z bliska ich nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery mają fajnie kolory ;)
    Wydają się być takie nasycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie również nic nie zachwyciło z tej kolekcji.. Ewentualnie jakbym musiała coś wybrac to byłby to żel do brwi. /K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zastanawiam nad tym żelem do brwi :) Może okazać się bardzo fajną rzeczą :))

      Usuń
  17. żel do brwi chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. błyszczyki, pędzelek do paznokci no i lakiery oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie szału nie ma kolory róży to jakieś przegięcie zwłaszcza ten czerwonawy

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam żadnych z tych rzeczy, ale kto wie.. może kiedyś :))

    OdpowiedzUsuń
  21. oo puszek do paznokci chciałabym kupić :) ciekawe czy z mojej pobliskiej Naturze go znajdę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic mi się nie spodobało, ale ja nie uznaję limitowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery są śliczne. Takie to wszystko kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello from Spain: this collection is very nice. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  25. Great colours!! Amazing collection.
    kisses.

    floresparachic

    OdpowiedzUsuń
  26. Żel do brwi może być nawet fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie zainteresował mnie jedynie żel do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja za bardzo nie maluję bo u mnie w szkole nie można. : /
    Ale tylko puder i rzęsy. ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola guapa yo tengo dos niñas adolescente en casa asi que me encanta tambien los usaria yó jeje por cierto por aqui no tenemos buen tiempo llueve muchooooo .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie również zaciekawił żel do brwi. Jednak nie nastawiam się jakoś szczególnie na zakupy z essence, ponieważ stała kolekcja, która miała wejść do sklepów od marca, jeszcze nie do końca się w nich pojawiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było tyle fajnych kolekcji limitowanych a do Polski nic nie dotarło :(( Założę się ,że te badziewie znajdzie się na drogeryjnych półkach a tamte piękne limitki pozostaną tylko wspomnieniami :((

      Usuń
  31. Lol I think it's a pretty new concept but it's not really much to my liking. I prefer a more down to Earth or natural look <3

    mish
    www.mishberries.com

    OdpowiedzUsuń
  32. hi dear..
    thank you for sharing :)
    cute!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio miałam z tej firmy czerwony lakier i napisałam recenzje jaki był tragiczny...ciekawa jestem jak te się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe jak będzie z ich jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Firma coraz prężniej się rozrasta...ja jestem zadowolona ze wszystkiego co dotychczas używałam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna ta nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo zywa kolekcja, podoba mi sie! gorzej, że u mnie dostępu brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie nic specjalnego, jednak ciekawi mnie odcień zieleni cienia.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Pues a mi los colores si que me han gustado, sobretodo para las uñas =)

    Amparo

    OdpowiedzUsuń
  40. Jedyne co wpadło mi w oko to żel do brwi. Trochę kiczowata ta kolekcja :/.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello, my dear. I really like your blog. Would u like to follow each other?
    kisses,
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. lakierki przefajne :) muszę zaglądnąć do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. W Naturze w Rzeszowie wciąż jest limitowanka ze Zmierzchem i zastanawiam się, czy to tak wszędzie, czy tylko "my" tacy zacofani? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. me encantan las colecciones limitadas de essence!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)