Masło do ciała z masłem shea i zieloną kawą od Green Pharmacy // Manteca del cuerpo con manteca de karité y el café verde de Green Pharmacy


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić masło do ciała firmy Green Pharmacy, które miło mnie zaskoczyło swoją aksamitną i gęstą konsystencją. Chcecie zobaczyć dlaczego tak je bardzo polubiłam? Zapraszam na recenzję.


Hoy quiero presentarles la manteca del cuerpo de Green Pharmacy, que me sorprendió gratamente su consistencia aterciopelada y espesa. ¿Quieren ver por qué me gusta tanto? Los invito a revisión.







Kosmetyk znajduje się w plastikowym, odkręcanym słoiczku o pojemności 200 ml. Od razu stawiam plus za zabezpieczenie zawartości sreberkiem. Dzięki temu jestem pewna, że masło nie było odkręcane i nadszarpnięte. 

Cosmético se encuentra en un frasco de plástico con tapa desmontable de capacidad 200 ml. Inmediatamente veo primera ventaja porque la manteca es protegida por tapa de plata. De esta manera, estoy segura de que antes nadie la había abierto y había usado.

Wybrałam wersję z masłem shea i zieloną kawą, gdyż bardzo byłam ciekawa jego właściwości i zapachu. Pozwolę sobie przypomnieć ,że ekstrakt z zielonej kawy , bogaty w fitosterole i kwas linolowy, posiada zdolność zatrzymywania wilgoci w skórze, czyni ją jędrną i sprężysta, działa przeciw wolnym rodnikom, co opóźnia proces starzenia się skóry. Masło posiada bardzo ładny, słodkawy zapach. Wydaje mi się ,że na skórze jest bardziej wyczuwalny niż w opakowaniu. 

Elegí la versión con manteca de karité y el café verde, porque yo tenía mucha curiosidad de sus propiedades y olor. Permítanme recordarles que un extracto de café verde es rico en fitoesteroles y ácidos linoleico, tiene la capacidad de retener la humedad en la piel, por lo que es flexible y elástica, actúa contra los radicales libres, lo que ralentiza el proceso de envejecimiento de la piel. La manteca tiene un muy agradable y dulce olor. Me parece que en la piel es más sensible que en el paquete.

Jestem miło zaskoczona konsystencją masła od GP. Wcześniejsze kosmetyki tego typu nie miały tak treściwej i gęstej konsystencji. Można było przyrównać je do zwykłych kremów, które stosuję na co dzień. Masło idealnie rozprowadza się na skórze i bardzo szybko wchłania.

Estoy impresionada por la consistencia de la mantequilla de la GP. Mis cosméticos anteriores de este tipo no tenían consistencia carnosa y  tan gruesa. Podría compararse con las cremas habituales que uso todos los días. Manteca idealmente se extiende sobre la piel y se absorbe rápidamente.

Przejdźmy teraz do najważniejszego , czyli działania. Masło idealnie nawilża, zmiękcza i pielęgnuje skórę. Zauważyłam ,że stała się ona gładsza i przyjemniejsza w dotyku. Idealny kosmetyk, który pomorze w regeneracji naszej skóry po tak długiej zimie.

Pasemos ahora a lo más importante, entonces la acción. Manteca hidra perfectamente, suaviza y nutre la piel. Me di cuenta de que mi piel se ha vuelto más suave y agradable al tacto. Cosmético perfecto, que ayuda en la regeneración de la piel después de tan largo invierno.

Podsumowując cieszę się ,że kupiłam ten produkt, gdyż spełnił wszystkie moje oczekiwania i dodatkowo zaskoczył pięknym zapachem i treściwą konsystencją. Na prawdę polecam.

En conclusión, me alegro de que me he comprado este producto, ya que cumplió con todas mis expectativas, y también me sorprendió con una fragancia hermosa y consistencia tan gruesa. Lo recomiendo de verdad.

Znacie masła od Green Pharmacy? Co o nich myślicie? 
Conoces las mantecas de Green Pharmacy? Que piensan sobre ellos?
 

102 komentarze:

  1. Wygląda na bardzo kuszące masełko, i ta nazwa masło shea i zielona kawa. Pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie ;) Nie spodziewałam się ,że tak będzie pięknie pachnieć :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam że ta firma ma masła :) Muszę kiedyś spróbować :) Świetna konkretna recenzja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, nie wiem czemu myślałam, że mają kosmetyki do włosów i płyn do higieny intymnej.. ciekawy produkt :)

      Usuń
    2. Marzena dziękuje za tak miłe słowa ;)

      GP ma jeszcze inne rodzaje maseł :) Możecie sobie zobaczyć :))

      Usuń
  3. Bardzo lubię masło shea w kosmetykach! Cudownie pielęgnuje moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ;) Jak wybieram masło to zawsze najpierw patrzę na jego skład i szukam masła shea ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubie masło shea i miałam już kilka takich,ale nie z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam te z tej firmy i na pewno się z nim nie rozstanę ;)) Potem mam zamiar wypróbować inne masła GP :)

      Usuń
  5. Szukam tych maseł od niedawna i wszędzie są wykupione!
    Mam nadzieję, że w końcu uda mi się je kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anydalla oby ,bo ja też długo szukałam :) Kolejne chyba będę musiała zamówić w internecie bo ciężko jest je dostać gdzieś w drogerii :(

      Usuń
  6. noo fajnie się zapowiada, chyba go sobie zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znam tej firmy ale masła do ciała bardzo lubię, obecnie używam naturalnego masła shea i musze powiedzieć, że również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła shea idealnie pielęgnują i nawilżają skórę :)

      Usuń
  8. Lubię takie gęste masełka. Ostatnio wypatrzyłam szampony GP, to może uda się i gdzieś znaleźć masełka. Z chęcią takie bym przygarnęła w swoje ramiona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam szampony GP :D Trudno jest dostać te masła ,ale szukaj i na pewno znajdziesz :))

      Usuń
  9. Masło Shea i zielona kawa ? brzmi świetnie. A jakie gęste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pokochałam ten kosmetyk za konsystencje :)! W życiu jeszcze nie widziałam masła z taką treściwą konsystencją :)

      Usuń
  10. dobrze wiedzieć, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ze paraben w składzie, jestem na niego uczulona:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to szkoda :( Mi on krzywdy nie robi ;)

      Usuń
  12. Niedawno spotkałam w sklepie masło tej firmy, ale o zapachu róży. Jestem jego ciekawa i jak skończę zapasy to kupię. Teraz zaciekawiłaś mnie Twoją wersją zapachową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie po wykończeniu tego masła chcę wypróbować różane ;)

      Usuń
  13. Ooo świetna recenzja! :) uwielbiam gęste masła do ciała, bo niestety rzadkie balsamy nie nadają się do mojej wymagającej skóry. Bardzo polubiłam kosmetyki Green Pharmacy, są naturalne i tanie :) bardzo sobie chwalę sól do kąpieli z olejkiem arganowym i figami oraz eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych :) potem chętnie napiszę u siebie recenzję na temat tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w zimie przerzucam się z rzadkich balsamów na treściwe masła :) Potrzebuję większej dawki nawilżenia ,a one mi to zapewniają ;) Teraz wiosną pewnie znowu wrócę do lżejszych balsamów, ale znowu nie mogę zapomnieć o masłach :)

      Usuń
  14. Właśnie skończyło się moje masełko do ciała z Tutti Frutti :D A to wygląda bardzo zachęcająco! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D W takim razie po Tutti Frutti zachęcam do wypróbowania masła GP :) Na pewno nie pożałujesz :)

      Usuń
  15. Hola!

    No, no la conocía y me has dejado con los dientes largo y con ganas de probarla!!!
    Yo tengo la piel muy seca y esta clase de productos me van fenomenal, se puede comprar por internet?
    Me ha encantado que también escribas tus post en castellano. Ya cuentas con una nueva seguidora. Si te apetece te invito a conocer mi blog de salud y belleza.

    Un beso de sábado. Gladys.

    http://integralwomanbygladys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola ;) Si lo puedes comprar en internet :) Me lamento pero no conozco castellano. Ya voy conocer a tu blog guapa :) Besos

      Usuń
  16. mam taki zapas mazideł do ciała, że nieprędko rozejrzę się za czymś nowym, ale zapiszę sobie, że ten jest zdatny do użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś sobie kiedyś o nim przypomnisz :)

      Usuń
  17. Hello from Spain: I like the butter cream. It's a very moisturizing cream. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  18. Masełka szybko wchłaniające się to coś dla mnie. GP znałam dotąd tylko z kosmetyków do włosów, co za zaskoczenie :)))
    p.s. świetne zdjęcia i grafiki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej znałam ich tylko z kosmetyków do włosów, a tu takie miłe zaskoczenie ;)

      Dziękuje Kochana :*

      Usuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki z GP, na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks so much for following! You blog looks pretty interesting and I will have an eye on it :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przypominam sobie abym cos miała z tej firmy. brzmi ciekawie, a że masła to moje ulubione produkty do pielęgnacji ciała, więc przy najbliżej okazji zerknę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez maseł sobie nie wyobrażam życia :)

      Usuń
  22. great post,I will try it!!

    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście,że znam tą firmę ;)
    Lubię ich kosmetyki ale o tym nie słyszałam ;x
    a jaka jest cena tego masełka :)?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. wlasnie konczy mi sie maslo z Isany i szukam czegos nowego, jak trafie w drogerii na to maslo to pewnie sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to jeszcze nie miałam okazji próbować masła z ISANY :)

      Usuń
  25. Jak spotkam w Rossmannie to się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dokładnie takie samo zdanie o maśle GP z różą, jestem nim zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie teraz będę musiała wypróbować wersję różaną :)

      Usuń
  27. Nie miałam , ale uwielbiam czytać takie posty bo od jakiegoś czasu staram sie w wolnych chwilach uczyć tego języka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Hiszpański jest najpiękniejszym językiem świata :*

      Usuń
  28. Brzmi swietnie, moze sie zaopatrze - musze sprawdzic sklad dokladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. brzmi dobrze taklze planuje wyprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie się patrzy na takie dobre zdjęcia, masełko muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglada świetna recenzja. Zapraszam na letmelook.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  33. It looks a very interesting product. I hope I can find it in my country!

    Cute blog I 'm following you back :)

    Kisses,
    http://trendyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masło zachęca twoja, recenzja zacheca lecz u mnie szafa z kosmetykami pęka więc muszę się opanować przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachęcająca recenzja, na pewno go wypróbuję ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze z ciekawością do Ciebie zaglądam :) i zawsze znajdę coś nowego i kuszącego... Masło naprawdę zachęca, a Twoje zdjęcia potęgują zachwyt:) tylko nie wiem jeszcze gdzie można je zakupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miłe słowa :* Masło powinnaś dostać w każdej lepszej drogerii :)

      Usuń
  37. Przyznam się szczerze, że z produktami tej firmy nie miałam jeszcze do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma jest bardzo znana ze swoich kosmetyków do włosów a teraz z maseł :D :)

      Usuń
  38. No conocía esta marca pero me han dado muchas ganas de probarla. La verdad, con mi rostro soy muy pesada, pero con el resto del cuerpo bastante vaga y sobretodo noto mucha sequedad en las piernas. Me vendría bien un producto así antes de empezar a enseñar piel. Gracias por pasar por mi blog y comentar. El tuyo sí que es bonito. Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yo también tengo siempre el mismo problema :( Muchas gracias por tus palabras tan bonitas :) Un saludo!

      Usuń
  39. molto interessante!
    se ti va passa da me:http://viviconvivi.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam, ale chętnie wypróbuję :) Podobają mi się ich wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  41. yo no la conocía, pero siempre ando buscando nuevas cremas para la piel porque la tengo muy seca, así que me la apunto! ;) muchas gracias por pasarte por mi blog y por seguirme, yo también te sigo a tí con GFC. Te gustaría que nos siguieramos también con bloglovin? Yo te dejo aquí mi link, y si me sigues avísame para que te siga yo a tí.

    un beso enorme guapa!

    Pepa.
    http://www.bloglovin.com/blog/4223927
    http://www.rock-and-bows.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  42. Masełko ma bardzo fajną konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta konsystencja jest niepowtarzalna :) Wątpię, że kiedyś wpadnie mi w ręce masło innej firmy o takiej samej konsystencji :)

      Usuń
  43. muchas gracias por tu visita y tus amables palabras, yo también te sigo! no había probado nunca esa marca de cremas pero después de tu post seguramente lo haga, besitos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. En España verifico y no puedes obtenerlos pero en internet si :) Besos :*

      Usuń
  44. Skusiła mnie twoja recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach masełko, uwielbiam masełka a te wygląda swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello from germany :) would you follow each other on gfc and bloglovin? if you like you can start and i'll follow you back waiting for your response ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Soy fan de todo lo que tenga manteca de karite. No conocía esta marca, le echaré un vistazo! bsitos

    Mostly Melina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si yo también amo los productos que contienen manteca de karite ;)) Ayudan a mi piel :) Besitos

      Usuń
  48. Jestem ciekawa zapachu :) Skusiłam bym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest genialny :)) Chyba się od niego już uzależniłam :)

      Usuń
  49. genial post y blog :) gracias por pasarte!!
    necesito un mini-favor, lo explico en mi último post.. además muestro los mejores looks a mi gusto del festival Coachella! http://esteephs.blogspot.com.es/2013/04/coachella-looks.html

    un besito xx

    OdpowiedzUsuń
  50. Gracias por comentar el último post guapi! Muaaa!! <3 de dónde eres por cierto? no logro saber qué idioma es el primero en el que escribes!

    Por cierto, tengo nueva entrada en mi blog! Pásate si quieres :) blogthedreams, besitos!

    I have a new entry in my blog! check it out if you want! :) blogthedreams, kisses!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice post dear!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  52. dzięki za odwiedziny ;) oglądałam już kiedyś to masełko i bardzo mi się podobało, ale mam za dużo w zapasie xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba się kiedyś skuszę na któreś z tych masełek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)