Revitacell - serum na noc // suero a la noche



Jakiś czas temu marka Revitacell wybrała 77 blogerki do testów swoich nowych kosmetyków. Miałam przyjemność znaleźć się w tym nielicznym gronie i dzisiaj przychodzę do Was z recenzją serum na noc tej marki. Wybrałam właśnie ten kosmetyk, gdyż poszukiwałam dobrego kremu na noc. Chcecie zobaczyć co o nim sądzę? Zapraszam na recenzję.

Hace algún tiempo, marca Revitacell eligió 77 bloggers para probar sus nuevos productos cosméticos. Tuve el placer de estar en la pequeña asamblea y hoy vengo con la revisión del suero de noche de esta marca. Lo elegí , porque estaba buscando una buena crema de noche. ¿Quieren ver lo que pienso de él? Los invito a revisión.




Krem znajduje się w małej, poręcznej buteleczce o pojemności 15 ml. Serum posiada pompkę, która jest bardzo wygodna w użyciu i dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Kremy z takim rodzajem dozownika należą do moich ulubionych. Na temat zapachu wolałabym się nie wypowiadać, bo to właśnie on zaskoczył mnie najbardziej. Nie jest on ani delikatny ani przyjemny jak na tego typu kosmetyk. Dlatego też ogromnie się cieszę, że nie nakładam go na dzień. Utrzymuje się długo na twarzy, ale na szczęście podczas snu i w ten sposób nie jest aż tak bardzo dokuczliwy.

Crema se encuentra en una pequeña y cómoda botella con una capacidad de 15 ml. Suero tiene una bomba, que es muy cómoda de usar y dispensa la cantidad adecuada del cosmético. Cremas con este tipo de dispensador son mis favoritos. Por el olor prefiero no decir nada, porque eso es lo que más me sorprendió. No es ni dulce ni agradable para este tipo de cosmético. Por eso me alegro de que no lo uso durante el día. Manténgase en la cara, pero por suerte durante el sueño y por lo tanto, no es tanto molesto.


Jestem bardzo zadowolona z efektów kuracji, gdyż zauważyłam spore zmiany. Serum nakładałam codziennie na noc (zaraz po demakijażu). Skóra na twarzy stała się bardziej jędrna , nawilżona i miękka w dotyku. Niektóre przebarwienia zniknęły a inne stały się mniej widoczne. Nie mogę się wypowiedzieć na temat zmarszczek bo ich na szczęście jeszcze nie mam. 

Estoy muy satisfecha con los efectos del tratamiento, porque me di cuenta de un montón de cambios. Suero impuso a diario en la noche (después de la desmaquillación). La piel de la cara se ha vuelto más suave, hidratada . Algunas manchas han desaparecidas y otras se han vuelto menos visibles. No puedo opinar sobre las arrugas, ya que por suerte aún no los tengo.



Krem bardzo szybko się wchłaniał i nie pozostawiał tłustego filmu.
Podsumowując serum mogłoby posiadać ładniejszy zapach, ale mimo tego jestem bardzo zadowolona z jego działania. Mogę je polecić osobom, które na co dzień walczą z przebarwieniami i w tym celu szukają dobrego kosmetyku na noc.

La crema se absorbe rápidamente y no deja ninguna película grasa.
  En conclusión suero podría tener un olor mas agradable, pero aún así estoy muy contenta con su rendimiento. Se lo recomiendo a las personas que luchan cada día con hiperpigmentación y por eso están buscando una buena cosmética para la noche.
 

Przeraziła mnie trochę cena, bo za 30 ml musimy zapłacić aż 170 zł.
Me asustó un poco  precio, porque por una botella de 30 ml debemos pagar 90 EUR.

Znacie? Lubicie? Jakie kremy stosujecie na noc?
Conocen? Les gusta? Que cremas usan a la noche? 

70 komentarzy:

  1. Rzeczywiście cena zaporowa, ale znów jak działa dobrze, to warto wydać pieniądze na kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Tylko wcześniej trzeba zaryzykować i wydać pieniądze i czekać na rezultaty :)) Ja miałam szczęście ,że dostałam ten krem do testowania :)

      Usuń
  2. Myślę, że FOTO składu wyjaśnił by tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że wyrzuciłam opakowanie bo na nim było :( Nie pomyślałam ,żeby wcześniej zrobić zdjęcia :(

      Usuń
  3. Dla mnie to nowość.Jeszcze nie słyszałam o tym produkcie.Fajnie,ze cie wybrali- Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę ,że mogłam przetestować właśnie ten kosmetyk :))

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam, ale przyznam, że kiedyś chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią bym go wypróbowała, jednak za tę cenę podziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze się nie dziwię ;) Sama bym za taką cenę nie chciała go wypróbować :D

      Usuń
  6. Hello from Spain: I like serums. They leave the skin very soft. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear, I follow you now :) kisses!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią sama bym go użyła. Wygląda bardzo kusząco. Ale ta cena ;o rany! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fleurr dobre kosmetyki mają to do siebie, że musimy bardzo dużo za nie zapłacić :(

      Usuń
  9. Mam kremy na dzień i na noc i widzę, że mają właściwości regenerujące, ale wpływu na przebarwienia nie zauważyłam. Chyba wiem o jaki zapach Ci chodzi, jest specyficzny, niepodobny do niczego, ale mi nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach na początku mnie przeraził, ale z czasem się do niego przyzwyczaiłam :) Ja wyraźnie zauważyłam ,że moje przebarwienia stały się bladsze a niektóre w ogóle zniknęły :) Bardzo miło jestem tym faktem zaskoczona :) W przyszłości na pewno wypróbuję ich krem na dzień :)

      Usuń
  10. Mnie niestety cena bardzo skutecznie odstrasza. Co do działania z tego co czytałam zbiera bardzo dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała jeszcze wypróbować krem na dzień :) Może kiedyś sobie pozwolę na taką przyjemność :D

      Usuń
  11. no lo conocíaa!! los post de belleza me encantann jeje, siempre conozco cositas nuevas jeje
    besos reinaa
    te dejo nuevo look, espero k te guste ;)

    www.maisonclhoe.blogspot.com.es

    Clhoé

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me gusta que digas :) Siempre puedes encontrar aqui algo nuevo :) Besos

      Usuń
  12. Cena skutecznie mnie odstrasza, a szkoda bo wydaje się być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena jest dość wysoka, ale skoro serum rozjaśnia przebarwienia, jednocześnie ujędrniając skórę, to myślę, że warto zainwestować w ten preparat.

    Nie lubię, gdy kosmetyk, który aplikuję na lico, posiada intensywny, trwały zapach, ponieważ tego typu "atrakcje" na dłuższą metę stają się uciążliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię a szczególnie jak kosmetyk ma nieprzyjemny zapach :( Całe szczęście, że nakładam go na noc i nie odczuwam tego zapachu podczas snu. Gorzej by było gdyby tak pachniał krem na dzień :O Trudno mi sobie wyobrazić co by było :))

      Usuń
  14. też lubię opakowania z pompką :) a to mi się podoba, ale fakt że cena trochę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie zgadzam się :) Gdyby przyszło mi kupić ten krem to na pewno bym się zastanowiła przed tym kilka razy :)

      Usuń
  15. This looks really awesome! It's so wonderful how much effort you've put into this! Nice work:)

    Teja

    http://www.soulfishingblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I´ve never heard of this brand before. Thanks for sharing :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go właśnie skończyłam, tyle że miałam 30 ml, zapach bardzo, ale to bardzo mi się podobał, świetny, lekki, ale wcale nie trwały ;) Zmarszczki mimiczne ślicznie spłyca, ja już mam, uroki wieku, więc zaobserwowałam, a działanie również zachwyciło i mnie - świetny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten zapach w ogóle nie przypadł do gustu :( Spodziewałam się czegoś innego. Mi wystarcza, że rozjaśnił mi przebarwienia :) Dobrze wiedzieć na przyszłość ,że poradził sobie ze zmarszczkami. Myślę, że cena jest adekwatna do działania :)

      Usuń
  18. Miałam to kremo-serum ale wersji na dzień. Byłam nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glamourka89 muszę koniecznie przeczytać recenzję na Twoim blogu :*

      Usuń
  19. z chęcią kiedyś wyprobuje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for reviewing it, I love serums and this one has such pretty packaging.

    LittlePinkRainBoots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam. : )

    + obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. thank you for the review
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Many thanks for the info!! Me lo apunto!

    www.shareasecret.wordpress.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. This sounds amazing!
    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks like a great products and I wish I could read what you wrote here..! xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  26. a jak jest z jego wydajnością? jest drogi, ale jeśli wystarcza na np. 3 miesiące to cena juz tak okrutna nie jest;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczył mi na całe 2 miesiące :)

      Usuń
  27. Excelente review y por cierto me encanta tu blog. Gracias por seguir mi blog, ya te estoy siguiendo! Besos y por aqui me tendras de nuevo.

    K.
    http://hablemosfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias por tu visita en mi blog ;)

      Besos

      Usuń
  28. the bottle looks elegant <3

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Niestety jak dla większości osób :(

      Usuń
  30. zawszę podziwiam, że wszystkie posty i informacje przekazujesz w dwóch językach :D /K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło :* Uwielbiam hiszpański, więc dla mnie to sama przyjemność :)

      Usuń
  31. que suerte que fueras una de las elegidas! he estado ojeando tu blog y me encantan tus consejos sobre belleza :)

    muchas gracias por pasarte por el blog y seguirme, yo me quedo por aquí tambien!

    http://letapisnoir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me encantan tus palabras :) Me alegro mucho que te gusta mi blog ;)

      Espero que vas a pasarte por mi blog muchas veces ;)
      Besos

      Usuń
  32. Nie stosowalam jeszcze tego serum ,ale kto wie moze sie sama skusze:)
    Dziekuje oczywiscie za odwiedzinki i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest świetne, stosowałam.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola guapa no conocía tu blog.
    Me gusta tu estilo si quieres nos seguimos!
    te dejo un besazo de mi parte.
    www.femaleprint.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Me gusta mucho tu blog, te apetece que nos sigamos para estar en contacto?

    Besitos
    http://thefashioninheaven.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. ten zanik przebarwien jest dla mnie najbardziej kuszacy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cena wysoka, ale działąnie ma znakomite ;) Mam krem pod oczy Revitacell i jest extrA ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. cena jak za dobre serum wcale nie wygurowana , oczywiscie jesli jego działanie jest zauwazalne ;)
    ja polecam serum 2 tygodniowe SBT cell culture face serum lub Methode Jeanne Piaubert certitude absolue , świetne kosmetyki zauważalnie działające :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)