Truskawkowy peeling Joanna // El exfoliante de Joanna


Dzisiaj chcę Wam przedstawić swój ulubiony , truskawkowy peeling od Joanny. Muszę się przyznać ,że ostatnio dzięki jego zapachowi czuję wiosnę. Tak nawiązując to nie wiem ile jeszcze czasu będzie trzeba czekać, żeby wiosna do nas zawitała. Na szczęście w swojej kosmetyczce posiadam kosmetyki, które nie pozwalają mi o niej zapomnieć. Zapraszam Was na recenzję.

Hoy quiero presentarles mi favorito exfoliante facial de Joanna. Tengo que admitir que últimamente siento a causa de su olor la primavera. Así que no se cuánto tiempo más tenemos que esperar a la llegada de primavera. Afortunadamente, tengo en cuarto de baño que no me deja olvidarla. Los invito a revisión.


Peeling znajduje się w małym, plastikowym i bardzo praktycznym opakowaniu o pojemności 100 ml. Butelka posiada mały otwór za sprawą którego dozowanie nie jest żadnym problemem. Kolejnym plusem jest jej przezroczystość , dzięki której możemy śledzić poziom zużycia naszego kosmetyku. Design nie zachwyca, ale na opakowaniu znajdują się najpotrzebniejsze informacje takie jak skład oraz obietnice producenta.
El exfoliante se encuentra en un recipiente de plástico pequeño y muy práctico de una capacidad de 100 ml. Botella tiene un pequeño agujero a través del cual la dosis no es un problema. Otra ventaja es botella transparente, gracias a ella podemos hacer un seguimiento del nivel de consumo de nuestro cosmético. El diseño no es demasiado relevante, pero el paquete incluye las informaciones muy importantes tales como la composición y las promesas del fabricante.
Peeling ma dość rzadką konsystencję, ale nie wodnistą. Nie można powiedzieć o nim ,że się przelewa przez dłonie. Dodatkowo posiada malutkie, ostre drobinki, które bardzo szybko się rozcierają podczas zabiegu. Niestety poza nimi swoją obecność w jego składzie zaznaczają także przezroczyste kryształki polietylenu. 
Exfoliante tiene consistencia relativamente rara, pero no aguada. No se puede decir de ella que se vierte a mano. Además, unas partículas pequeñas y afiladas, que muelen muy rápidamente durante la acción. Desafortunadamente, ademas de sus presencia en su composición se encuentran los cristales transparentes de polietileno.

Jak już pisałam na wstępie peeling oczarował mnie swoim zapachem. W tej kwestii daję mu zasłużone 6. Nie wyobrażam sobie ,że znajdę kiedyś peeling z ładniejszym zapachem. Muszę przyznać ,że uzależniłam się od niego.  Teraz przejdźmy do najważniejszego, czyli działania.
Peeling doskonale wygładza i złuszcza suchy naskórek. Nie podrażnia oczu i nie wysusza skóry.  Minusem jest wydajność.
Możecie go dostać dosłownie wszędzie za ok. 5 zł.
Como escribí al principio exfoliante tiene olor encantador. En este sentido, le doy 6 merecido. No me puedo imaginar que algún día voy a encontrar el cosmético más agradable de este. Debo admitir que estoy adicto a el. Ahora vayamos a lo más importante - la acción.
Exfoliante perfectamente suaviza y exfolia la piel seca. No irrita los ojos y la piel. La desventaja es el rendimiento.
Se puede conseguirlo en cualquier lugar alrededor del 2 Eur.


Znacie peelingi Joanny? Lubicie je?
Conocen los exfoliantes de Joanna? Les gustan?

88 komentarzy:

  1. uwielbiam ten peeling i akurat ta wersję zapachowa mam u siebie na łazienkowej półce:)
    Nie należy on do mocnych, ale na co dzień jak znalazł:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :)) Za taką cenę nie liczyłam nawet ,że będzie super genialnym zdzierakiem :) Zapach jednak ma obłędny :)

      Usuń
  2. To był mój pierwszy peeling do ciała jaki miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z najlepszych peelingów jakie miałam, a przy tym taka niziutka cena. Bardzo lubię porzeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie próbowałam porzeczkowego :) Jak wykończę ten to na pewno wypróbuję inne rodzaje ;)

      Usuń
  4. Miałam ten peeling już kilka razy i był bardzo przyjemny - w dodatku taniutki, więc chętnie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja tak samo. Czasem używam innego peelingu, ale zawsze wracam do tego po jakimś czasie :)

      Usuń
  5. w końcu mogę się wypowiedzieć na jakiś temat!:D masz rację, świetnie pachnie i do tego byłam zadowolona z takiego prezentu od przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ,że jesteś tego samego zdania co ja :)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten peeling najbardziej truskawkowy i żurawinowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i uwielbiam te peelingi :). Mam do nich sentyment, bo to były moje pierwsze peelingi jakich używałam (konkretnie ten o zapachu pomarańczowym).

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i je uwielbiam. :D
    Miałam truskawkowy, kiwi, pomarańczowy i porzeczkowy ;)
    Ostatni nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować jeszcze porzeczkowy, bo tego nie próbowałam :)

      Usuń
  9. No conozco.
    Pero para mi contiene demasiado "quimica"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam go kiedyś w sklepie,uroczo pachnie,ale mnie najbardziej odpowiada waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że Joanna ma waniliowe peeling :O

      Usuń
  11. pamiętam jego zapach, zresztą wszystkie peelingi z tej serii mają świetne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie zgadzam się z Tobą w 100% :)

      Usuń
  12. znam i lubię, teraz mam kawowy i też świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavender ja jeszcze nie miałam kawowego ;) Jakiej firmy?

      Usuń
  13. Miałam go kiedyś, ale nigdy nie stosowałam go do twarzy. Pewnie dla mojej buźki okazałby się zbyt mocny, a szkoda, bo zapach i działanie ma super! Chyba przy najbliższej możliwej okazji go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam go tylko do twarzy :) Do ciała stosuję peelingi Perfecty :)

      Usuń
  14. Kiedyś miałam jakiś peeling, chyba fioletowy. Kupiła w Biedronce, ale nie skradł mojego serca...w ogóle peelingi używam bardzo rzadko i wciąż nie mogę ich wprowadzić do regularnego używania ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo je lubię ;) Mam 4 wersje zapachowe i pozostanę im wierna- tani i dobry peeling, choć ma wielu przeciwników iż jest za słaby- dla mnie w sam raz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest w sam raz :) Nie lubię ostrych peelingów do twarzy :)) Też miałam kilka wersji zapachowych, ale najbardziej do gustu przypadła mi truskawkowa :)

      Usuń
  16. Uwielbiam go ;D chociaż ostatnio bardziej polubiłam się z wersją porzeczkową .

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak zapach rewelacyjny... dla mnie mógłby być ciut gęstszy jeśli chodzi o ziarna...wydajność może nie za dobra jednak jego cena sprawia, że można go kupować hurtem;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się z tym peelingiem polubiliśmy i stale gości w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. andydalla u mnie tak samo :)) Mimo ,że mam inne peelingi to ten gdzieś zawsze musi być w pobliżu :)

      Usuń
  19. o kurczę ale fajny :D muszę się za nim rozejrzec

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie używam w ogóle peelingów. Słyszałam, że nie powinno się ich używać jak ma się cerę trądzikową ;D Więc nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cerę trądzikową i od zawsze używam peelingi ;) Nie mam pojęcia czemu nie można używać przy cerze trądzikowej :O Po raz pierwszy słyszę :)

      Usuń
  21. lubię bardzo te peeling każdy z nich ma świetny zapach.Każdy wybierz coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Uwielbiam te peelingi bo swoimi zapachami przypominają mi lato ;)

      Usuń
  22. Hello from Spain: interesting exfoliating. I like the color. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest super ;) A ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest boski :) Uzależniłam się od niego :)

      Usuń
  24. Mialam kiedys jeden z tych peelingow i szalu nie bylo;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm truskawka :D uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam czasem peelingów Joanny, mają wspaniałe zapachy. Szczególnie lubię właśnie ten truskawkowy - urzekł mnie swoim zapachem. Działaniem szału nie spowodował, ale zapach ma przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Od tego produktu zaczynałam swoją przygodę z peelingami:) Lubię zdzieraki Joanny, ponieważ za parę złotych otrzymujemy produkt, który doskonale spełnia swoją funkcję, rozpieszczając przy tym nasze powonienie;) Swoją drogą nurtuje mnie pytanie, kiedy pojawią się pierwsze truskawki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam przygodę z peelingami od tego kosmetyku :) Z czasem próbowałam inne peelingi, ale zawsze wracałam do tego :) Teraz mam kilka peelingów ,ale zawsze na półce ulubiony truskawkowy Joanny :)

      Usuń
  28. Chętnie go sobie wypróbuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przez ten peeling jeszcze bardziej chce mi się wiosny! ;<

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Estoy totalmente de acuredo contigo :))

      Usuń
  31. nie lubię kosmetyków joanny, ale musi pachnieć obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię ich peelingi z serii antycellulitowej, zwłaszcza kawowy i pomarańczowy. Nie działają jakoś rewelacyjnie i są mało wydajne, ale za to cena i zapach wszystko rekompensują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że Joanna ma peelingi antycellulitowe :O Ja mam tylko peeling antycellulitowy kawowy Perfecty :)

      Usuń
  33. Kiedyś lubiłam te peelingi :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. mialam go kiedys, ale uzywalam do ciala:)

    OdpowiedzUsuń
  35. w najblizszym czasie bd musiała kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam i bardzo lubię, ale co do peelingów nie potrafię być wierna, zmieniam je co chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. twój blog ma przepiękny wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam gruszkowy, pomarańczowy i porzeczkowy. Ten ostatni najmniej mnie zachwycił. Teraz w obroty pójdzie żurawinowy. Zapachu truskawek w kosmetykach jakoś nie toleruję, bo rzadko który nie jest sztuczny :P

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam peelingi z joanny, głównie za zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice blog!

    Wanna follow each other on GFC and Bloglovin? Just let me know!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje ulubione wakacyjne peelingi uwielbiam je dzięki tej małej buteleczce świetnie się nadają na weekendowe wyjazdy a przy tym są dobrymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam zapach tego peelingu, ale sam jako peeling mnie nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ¡Me encanta tu blog, me alegra haberlo encontrado! Te sigo, si quieres visitar La Macedonia, allí estaré ;)

    http://lamacedoniademariola.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja z tych peelingów używam grejpfrutowego :)
    truskawka jest dla mnie nie odpowiednia w kosmetykach. /K.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lovely!

    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Merci for your lovely comment on my blog! ♥ I like your stylish blog and your beautiful pictures! I Would love to keep in touch with you!!! Maybe you want to follow each other?
    Love, Kyra

    www.kyras.de

    OdpowiedzUsuń
  47. now I follow u back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  48. to był mój pierwszy peeling do ciała i długo był moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń
  49. jeszcze go nie miałam, ale może sie skusze;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. .Hiszpański ooo kocham ten język,mam w sobie to coś,zazdroszcze Ci że możesz się go uczyć ja nawet próbowałam ale ciągle brak czasu;(
    Miałam kiedys ten peeling ale chyba kiwi jak dobrze pamiętam,jest bardzo dobry i fakt ma świetny zapaszek.dzięki za odwiedziny.Obserwuje z przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam te peelingi, mają boski zapach, nigdy nie mogę się zdecydować który wziąć :D cudowna opcja żeby przywołać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pachną bosko niestety ja po nich dostaję wysypki :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam wersję pomarańczową - zapach jest rewelacyjny i świetnie peelinguje skórę :) Przy tym jest dosyć wydajny oraz tani. Przyznam, że kupiłam go dosyć dawno temu, po paru użyciach schowałam do szafki i tak sporo przeleżał. Gdy robiłam porządki trafiłam na niego i postanowiłam dokończyć. Świetnie się sprawdził nawet po tak długiej przerwie. Mimo pozytywów chyba nie kupię go ponownie. Poszukam czegoś większego, bardziej wydajnego w podobnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. peelingi z Joanny każdy zna i kocha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)