Żel z algami pod oczy Charmine Rose // Un gel contorno de ojos con algas Charmine Rose


Wiele osób walczy ze zmarszczkami wokół oczu, czyli tzw. kurzymi łapkami i szuka idealnego kosmetyku. Mnie na całe szczęście jeszcze ten problem nie dotyczy. Dla mnie kremy pod oczy są najlepszym sposobem, aby utrzymać tą część skóry elastyczną i gładką. Wcześniej pisałam o kremie pod oczy Decubal, którzy szczerze powiedziawszy nie spełnił moich wszystkich oczekiwań. Tym razem chcę Wam przybliżyć żel z algami pod oczy firmy Charmine Rose. To właśnie ten kosmetyk w ostatnich tygodniach był częścią pielęgnacji mojej twarzy. Przyszła pora na podsumowanie. Zapraszam do lektury.

Muchas personas luchan con las arrugas alrededor de los ojos, es decir con patas de gallina y busca el cosmético perfecto. Yo por suerte no tengo este problema. Para mí, cremas para contorno de los ojos son la mejor manera de mantener esta parte de la piel elástica y suave. Anteriormente he escrito acerca crema contorno de ojos Decubal que francamente no cumplió con todas mis expectativas. Esta vez quiero presentarles el gel contorno de ojos con las algas de Charmine Rose. Este cosmético  en las últimas semanas, fue parte de mi cuidado de cara. Es hora de hacer resumen. Los invito a leer.




Kosmetyk znajduje się w małej, plastikowej buteleczce o pojemności 17 ml. Krem posiada pompkę, która się nie zacina i zawsze dozuje odpowiednią ilość. Taki rodzaj dozownika jest moim ulubionym, ze względu na higienę. Na opakowaniu możemy znaleźć informację odnośnie składu oraz działania.

Cosmético se encuentra en una pequeña botella de plástico con una capacidad de 17 ml. La crema tiene una bomba que no se atasca y siempre dispensa la cantidad correcta. Este tipo de dispensador es mi favorito, porque es muy higiénico. En botella se puede encontrar información sobre la composición y las actividades.

Krem zaskoczył mnie swoją wodnistą, przezroczystą konsystencją. Muszę przyznać ,że doskonale się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia na skórze delikatny, nietłusty film. Wiele razy kosmetyk dostał mi się do oczu, ale nie poczułam pieczenia.

Crema me sorprendió con su acuosa y clara consistencia. Debo admitir que se extiende bien y se absorbe rápidamente. Deja sobre la piel una suave, no grasa película. Muchas veces, cosmética se metió en los ojos, pero no sentí ardor y irritación.

Nie odpowiada mi zapach tego kosmetyku. Jest on bardzo specyficzny, brzydki i chemiczny. Nie ukrywam ,że pod tym względem bardzo się rozczarowałam.

No me gusta el olor de este cosmético. El es muy específicos, feo y químico. Debo admitir que en este sentido me decepcionó mucho.

Od razu po nałożeniu żelu czuję duże nawilżenie. Nie podrażnia ani nie uczula. Podoba mi się bardzo ,że w swoim składzie nie ma parafiny i dzięki temu nie zapycha. Po regularnym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra w okolicach oczu jest lepiej ujędrniona  i wygładzona. Żel poradził sobie z drobnymi obrzękami i cieniami. Idealnie nadaje się do delikatnego masażu strefy oczu. Mimo nieprzyjemnego zapachu polubiliśmy się i na pewno zostanę przy nim na dłużej.

Mogę polecić go osobom, które szukają dobrego nawilżającego i regenerującego kremu pod oczy.
Żel możecie kupić tutaj.

Inmediatamente después de aplicar el gel se siente muy buena hidratación. No irrita y no sensibiliza. Me gusta mucho, que su composición no contiene parafina y por eso no obstruye. Después de varios usos, me di cuenta de que mi piel alrededor de los ojos es más tonificada y lisa. Gel me ayudo eliminar hinchazones y las sombras. Ideal para masaje el contorno de los ojos. Aunque el olor que no me gusta me quedaré con esa crema durante mucho tiempo.

Se lo recomiendo a la gente que busca una crema hidrante y rejuvenecimiento para contorno de ojos.
Este gel pueden comprar aqui.


Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy od firmy Charmine Rose. 
Cosmético recibido gracias a la cooperación con la empresa Charmine Rose.

 Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy? Podzielcie się.
Cual es su favorita crema contorno de ojos? Comparten.

58 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam nic z tej firmy, nie kusi mnie :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Yo por ahora no tengo ese problema pero tomo nota de la cremita que nunca se sabe!! :)
    xoxo

    BlueDressedDoll

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie miałam niestety ;?(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie znałam wcześniej tej firmy ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś żele pod oczy mnie nie przekonują :/ wolę treściwsze kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro nie pachnie łądnie, to dla mnie odpada...

    OdpowiedzUsuń
  7. zupełnie nie znana dla mnie firma ale żel wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. La verdad es que dan de comprarlo..¡Besitoooss!


    maylooks.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. o firmie słysząłam ale nie miałam kosmetyków wogóle...zupełna nowość jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej firmy, pod oczy chyba nie musi ładnie pachnieć, chyba, że woń jest mega dusząca to opada

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak słyszę czy czytam o algach to mnie odrzuca na samą myśli:) dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  12. no lo he probado, me lo apunto

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lindo tu blog. Gracias por tu mensajito en el mio :) comienzo a seguirte ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze takiego żelu , ale z tego co wiem do algi są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo słyszałam o nim, jednak nie dane mi było jeszcze wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz go widzę, a moje cienie pod oczami nie chcą mnie opuszczać.
    Czas się za nim rozglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem właśnie w trakcie odkrywania jakie algi mogą być dobre dla naszej skóry, ale na twarzy jeszcze ich nie stosowałam, ciekawy ten żel!

    OdpowiedzUsuń
  18. Que buen post, me parece genial!!

    www.elvestidorabierto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam zupełnie tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja, niestety, dorobiłam się kurzych łapek. Chętnie zapoznam się z tym produktem. Liczę na efekt ujędrnienia i wygładzenia okolic oczu:) Zmarszczki są dość głębokie, dlatego nie liczę na ich zniknięcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kremy pod oczy...algi budzą moje zainteresowanie, ale ta konsystencja żelu..oj nie lubię--> szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tym. Zmarszczki też jeszcze mnie nie dotyczą , ale od śmiania to mam lekkie w okół oczu:) kiedyś miałam takie okłady złotobrązowe ( firmy nie pamiętam) ,pamiętam że schładzało się je w lodówce przed użyciem. I rezultatów nie było. Hmm a ten krem działa zachęcająco. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy go nie miałam,ale pono algi mają dużo dobrego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie używałam specjalnego kremu pod oczy :) Zawsze jest to ten sam krem, co do całej twarzy. I jeszcze nie odczuwam jakiejś wielkiej potrzeby, żeby taki kosmetyk sobie zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiłaś mnie tym kremem :) Ja potrzebuję czegoś mocniejszego, więc przejrzę ich ofertę, może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tiene muy buena pinta.
    Besos y gracias por tu comentario.
    Yo también te sigo desde ya;)

    http://www.radianteyfabulosablog.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taki rodzaj opakowania. Nie dość, że higieniczny to jeszcze bardzo wygodny. W tej chwili testuję krem Kielsa i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No lo he probado pero se agradece que nos des tu opinión, la tendré en cuenta.

    besos
    http://pelubellezaymas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jakoś nie mogę znaleźć dobrego produktu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, fantastyczny !!

    Super blog , naprawdę :3
    Będe wpadać :]
    Jeśli masz ochotę, zaobserwuj, ja już :]
    http://sooletsbecrazytogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Muchas gracias por seguirme guapa! te sigo de vuelta!

    besos

    http://elarmarioquecomparto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oj ciężko znależć dobry krem pod oczy,ja używam przeciwzmarszkowego Granier w czerwonym opakowaniu i jestem średnio zadowolona.Jak fajnie poczytać sobie po hiszpansku;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam go,ale kusisz :) Ja teraz mam krem z Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi love! Thanks for your comment, nice to meet you! I like your blog and yes, I follow you now... I wait for you in my blog ;)
    xoxo

    bubblesandwindmills.com

    OdpowiedzUsuń
  36. mam z tej firmy krem do stóp, był w kwietniowym Glossyboxie:) jakoś nie mam przekonania do tej firmy. pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję Ci bardzo ! :) :*
    Oooo brzmi bardzo fajnie :) Kurcze a ja mam problem ze skórą pod oczami :( A nie mogę za bardzo kremować, bo na drugi dzień strasznie puchną :( ech :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wciąż szukam idealnego żelu/kremu pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chwilowo używam kremu pod oczy z Tołpy i jestem z niego średnio zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. This seems so nice, I love trying out new eyes products !

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    Enter my statement turquoise necklace Giveaway , open worldwide until May 7th !

    OdpowiedzUsuń
  41. Muy buenas recomendaciones!!
    Besoos y muchas gracias!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola!! gracias por comentarme en el blog, desde hoy también te sigo.
    Tiene muy buena pinta, los ingredientes son en gran parte muy naturales, aunque he visto alguno tóxico por ahí entre escondido por la fecha que tiene encima.
    A mí personalmente me gusta más este tipo de cosméticos en aceites, ya que penetra mejor en la piel y hace más efecto. ¡Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe! Muszę zacząć próbować go!

    fabulousbarbieworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie słyszałam nic wcześniej, już wiem co muszę wypróbować po powrocie do Polski ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Pues yo igual si que la necesito, por que tengo unas arrugas jiji
    Un besazo enorme desde http://elblogdealbaleal.blogspot.com.es/
    Alba Leal

    OdpowiedzUsuń
  46. pierwszy raz słysze o tej firmie ;>

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe czy można go używac z soczewkami

    OdpowiedzUsuń
  48. nie spotkalam sie jeszczge z kosmetykami z tej firmy;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawy kremik. Ja mam spore zmarszczki grr może i u mnie by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  50. Całkiem fajny ten Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gracias por pasarte por mi blog, de esta manera puedo conocer todos tus consejos, me encanta tu blog y me quedo en el, voy a darme una vuelta, que lo que veo me gusta mucho bst

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)