Łagodzący i kojący żel do skóry podrażnionej Decubal // Gel calmante y aliviante para la piel irritada de Decubal

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić recenzję na temat łagodzącego i kojącego żelu do skóry wrażliwej marki Decubal. Zapraszam do lektury.

Hoy me gustaría presentar una revisión del gel calmante y tranquilizante para pieles sensibles marca Decubal . Los invito a leer.

Kosmetyk znajduje się w przezroczystej tubce o pojemności 100 ml. 
El cosmético está en el tubo transparente con una capacidad de 100 ml.

Żel posiada gęstą, przezroczystą konsystencję, która wbrew pozorom idealnie się rozprowadza. Produkt po rozsmarowaniu zmienia  swoją teksturę na wodnistą i dzięki temu szybko się wchłania. Kiedy zobaczyłam jego konsystencję bałam się ,że jego wchłanianie potrwa wieku, a tu taka miła niespodzianka. Dzięki swojej konsystencji specyfik jest wydajny, gdyż wystarczy niewielka jego ilość, aby dokładnie posmarować wybrane przez nas na ciele miejsce. 

El gel tiene una textura espesa y clara, que, contrariamente a las apariencias, se extiende sobre la piel. Producto después de extenderse cambia su consistencia en textura acuosa y se absorbe muy rápidamente. Cuando vi la consistencia tenía miedo de que su absorción se llevará a las edades, y en esta cuestión me sorprendió mucho. Gracias a su consistencia, cosmético es más eficaz, ya que sólo  una pequeña cantidad es necesaria para lubricar todo lugar elegido en nuestro cuerpo.

Kosmetyk jest idealny dla skóry, która potrzebuje ukojenia. Używałam go do łagodzenia podrażnionej skóry zaraz po depilacji. Za każdym razem od razu po nałożeniu poczułam ogromną ulgę i doskonałe nawilżenie. Nie odczuwałam żadnego bólu a  wszystkie zaczerwienienia zniknęły. Powiem Wam ,że raz go nawet wypróbowałam po depilacji brwi. Czasem wykonuje ją w środku dnia i muszę nagle wyjść a mam bardzo zaczerwienioną skórę w okolicach brwi? Co robić? Bardzo dobre pytanie. Wcześniej do łagodzenia tego typu podrażnień używałam nawilżających kremów, ale szczerze nic nie pomagały. Któregoś dnia postanowiłam nałożyć łagodzący żel i wypróbować jak się sprawdzi w tej sytuacji. Moje podrażnienia od razu zostały złagodzone a czerwone miejsca zniknęły.

Cosmético es ideal para la piel que necesita calma. Lo usé para aliviar la piel irritada después de la depilación. Cada vez inmediatamente después de la aplicación sentí un gran alivio y una hidratación superior. No sentí ningún dolor y todo el enrojecimiento se desapareció. Les digo que una vez que lo probé después de la depilación de cejas. A veces lo hace en la mitad del día y tengo que salir de casa de repente y tengo una piel muy roja alrededor de las cejas. ¿Qué hacer? Muy buena pregunta. Antes para mitigar este tipo de irritación usaba de cremas hidratantes, pero sinceramente no sirvieron  nada. Un día decidí aplicar un gel calmante y ver que haré con mi piel en realidad en esta situación. Mi irritación a la vez se ha relajado y los puntos rojos desaparecieron.
 
Jestem bardzo miło zaskoczona, że ten żel okazał się być tak pomocny. Każda z nas powinna mieć go przy sobie i po niego sięgać w razie S.O.S.

Estoy muy gratamente sorprendida de que este gel es tan útil. Cada uno de nosotros debe tenerlo y usarlo cuando necesita SOS
.

 Kosmetyk możecie dostać w aptekach za ok.20 zł. 
 El cosmético pueden conseguir en las farmacias por unos 20 zl.

Dziewczyny znacie ten żel? Jakich kosmetyków używacie do łagodzenia podrażnień po depilacji?
Chicas conocen este gel? ¿Qué productos de belleza utilizan para aliviar la irritación después de la depilación?

63 komentarze:

  1. widziałam ostatnio kosmetyki Decubal w aptece, chyba będę musiała sie im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ;) Ja na pewno od czasu do czasu uzupełnię swoje zapasy w kosmetyki które najbardziej przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  2. coraz bardziej ciekawi mnie ta firma :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle recenzji ostatnio produktow tej firmy i tyle pozytywnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to dobra firma i zasługuje na pozytywne recenzje :D

      Usuń
  4. mi pomagał po depilacji nóg

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ciekawie :) sama jestem go ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for visiting Pantuflashion! New follower ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam tego żelu, tez obserwuje na bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak, chyba nalezę do szczęśliwych wybrańców, które nie mają problemów z podrażnieniami np. po goleniu-co do depilacji-nigdy nie mogę "zapuścić" buszu odpowiedniej długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mam kosmetyczne zaległości nie widziałam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. po depilacji sprawdza się świetnie :) ciekawa jestem jak się sprawdzi po opalaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak robisz takie tło w stylu bokeh? Będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow do stosowania na całe cialo, musi byc na prawde przyjemnie po jego zastosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie pierwsze zastosowanie o jakim pomyślałam to po depilacji i byłam ciekawa, czy się sprawdza. recenzja świetna, bardzo pomocna. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :* jakoś to będzie, przetrwam ten miesiąc do wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam już wiele dobrego o tych kosmetykach aczkolwiek ja sama nie miałam okazji aby je testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za zaproszenie. Muszę przyznać, że bardzo interesujące posty! Zdecydowanie będę wpadać częściej. :)

    Zapraszam do mnie na pierwszą stylizację.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej go nie wypróbuję, bo moja skóra od dłuższego czasu szaleje i wszelkie kosmetyk i z gliceryną ją zapychają :( Wcześniej miałam tak tylko z buźka, a teraz niestety problem się rozszerzył na całe ciało..

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola desde España: yo conocía esta crema y es muy buena. Yo suelo utilizar para después de la depilación una crema hidratante de Loreal. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  18. tiene muy buena pinta

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się po depilacji bo zawsze mam podrażnioną skórę. I cena całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Me ha encantado el post!
    Muchas gracias por visitarme y comentar, tu si que tienes un blog precioso asi que me quedo por aquí, besos

    Marta

    http://lookinspiration.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gracias por la recomendación, tiene muy buena pinta y actualmente estoy buscando una crema para pieles sensibles! :)
    Un saludo!

    Lucia Gallego Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie się średnio sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio depilacja stała się udręką. Po zakończeniu tej czynności moje nogi są zaczerwienione i nieziemsko pieką. Te problemy ustępują dopiero po kilkunastu godzinach. Muszę rozejrzeć się za jakimś łagodzącym preparatem. Widzę, że żel Decubal zbiera przychylne recenzje. Ostatnio odkryłam aptekę, która oferuje te dermokosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. great post, i really love the phtoos!!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Un post genial!
    Te sigo de vuelta en GFC y bloglovin :)
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za produktami tego typu

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post ; )

    Pozdrawiam :P
    + Zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Buen post.
    Te sigo.
    Tengo otro blog con otro perfil diferente de blogger, nos seguimos alli tambien?
    http://aanyol.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  29. Muy buen post :)
    Me gusta conocer nuevos productos para la piel.

    http://ltfashionista.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnio często natrafiam na kosmetyki tej firmy ale sama jeszcze niczego od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. te sigo también!! tienes un blog genial!! un beso

    http://talkingaboutfashion-beatrizfernandez.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam, ale pewnie dlatego że nie miewam raczej skóry podrażnionej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam Cię na konkurs! Do wygrania okulary (oprawki + szkła korekcyjne/zerówki). Wystarczy wybrać model!

    OdpowiedzUsuń
  34. i wish it was in spain!!



    I have a new post in my blog! Take a look if you want! :) blogthedreams, kisses!

    OdpowiedzUsuń
  35. No la conocía, muchas gracias por tus consejos :)

    http://acrosstheuniverse-92.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Peque ya te sigo yo tambien!, me encanta tu blog ^^

    Y gracias por tu comentario, MUA!

    La verdad es que no conocia este gel, pero tiene muy buena pinta.

    ;)

    http://coletas-rebeldes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. No la conocía, pero tiene buena pinta, últimamente la piel s me irrita con facilidad así que lo tendré en cuenta. Besiños.
    Gracias por pasarte por mi blog y seguirme, te sigo, tu blog es muy bonito.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Lo tendré en cuenta porque tengo una piel muy delicada.
    Bss

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  39. No la conocía, pero esta muy bien conocer otros productos :) Besos

    http://tocadordelarissa.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  40. Los productos que nos muestras en tu blog podemos encontrarlos en España?

    Un besote, Eli ♥
    Sortealia, entérate de todos los sorteos

    OdpowiedzUsuń
  41. Me ha encantado conocer tu blog, tienes post muy interesantes, me gusta y te sigo.

    Gracias por visitarme y comentarme.

    Besos

    http://rinconcreacion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Yo cuando me depilo las cejas suelo usar un tónico refrescante, pero tampoco se me enrojecen demasiado. Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Un post fantastico!!

    http://los30sonlosnuevos20.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  44. Genial post!

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem fajny wydaje się być ten kosmetyk. Ja nie miałam styczności z firmą Decubal.

    OdpowiedzUsuń
  46. Muchas gracias por tu comentario y por seguirme!! Me alegra un montón que te haya gustado mi blog! :) Ok, yo también te sigo! Pronto más y mejor en mi blog, así que estáte atenta! ;)

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Por cierto, ya he publicado el look que os avanzaba ayer... no te lo pierdas! ;)

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Gran post :)

    Aprovecho para invitarte a los dos sorteos que tengo en mi blog :)

    El nuevo perfume de Chloé:

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/2013/05/sorteogiveaway-see-by-chloe.html

    5 vestidos, elige tu favorito!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/2013/05/sorteo-elige-tu-vestido-favorito.html

    OdpowiedzUsuń
  49. pues no lo conocía así que gracias por informarnos! besitos

    OdpowiedzUsuń
  50. Hola guapa,

    Muchas gracias por pasarte por mi blog y por seguirme. Me gusta el tuyo, así que ya tienes una seguidora más. :-)

    Por cierto, no conocía este producto. Gracias por la información.

    Besos

    Joanna
    http://cosmeticaaccion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Debería probarlo sin duda!!! Mi piel es tan rara... no le sienta bien casi ninguna crema!!

    http://unacompradoraenapuros.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  52. Muchas gracias por tu comentario! Genial blog, por supuesto te sigo desde ya!!

    Un beso,

    http://theartof-paloma.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pues con lo de utilizar después de la depilación ya merece la pena, porque pocos productos calman la piel en condiciones.
    Ya soy seguidora de tu blog, muchas gracias por seguir tu el mío. Un besote.
    http://glamour-in-wonderland.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

  54. Love your blog! Lovely post!

    New post on my blog: http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  55. zaciekawila mnie ta firma;)

    OdpowiedzUsuń
  56. zakupilam sobie balsam tej firmy, jak sie sprawdzi to moze i sprobuje ten zel :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cieszę się, że piszesz o kosmetykach Decbal, bo są one popularne w Skandynawii. Ten żel muszę kupić koniecznie, bo często "łapię" podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  58. trzymam ten żel na urlop - myślę, że może się przydać, gdy słońce Nas trochę przypiecze - mam nadzieję, że spisze się, tak jak u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)