Makijaże i fryzury zaprezentowane podczas Festiwalu w Cannes // Maquillajes y peinados presentados durante Festival en Cannes


Zakończony festiwal w Cannes oprócz tego ,że jest najdłuższym ze wszystkich filmowych, to w dodatku dostarcza nam zawsze wiele nowych trendów. Jest to idealny moment, żeby przyjrzeć się bliżej makijażom i niezapomnianym fryzurom gwiazd. Dzisiaj chcę Wam przedstawić te ,które spodobały mi się najbardziej.

Terminado Festival de Cannes, además de ser la más larga de todas festivales de cine, siempre nos trae muchas nuevas tendencias. Este es el momento perfecto para echar un vistazo más de cerca maquillajes y peinados memorables. Hoy quiero presentaros los que más me gustaron.


Eva Longoria na każdym festiwalu w Cannes wygląda perfekcyjnie. Podoba mi się kolor pomadki, który miała na ustach oraz różu.

 Eva Longoria en cada festival en Cannes se ve perfecta. Me gusta el color de labial que tenía en los labios y el color de colorete.

Najbardziej zmysłowym makijażem w moim odczuciu był ten zaprezentowany przez Doutzen Kroes. Ton 376 Cassi Pasion jest wprost stworzony dla jej ust.

La más sensual maquillaje en mi mente fue la presentado por Doutzen Kroes. Tono 376 Cassi Pasion es ideal para sus labios.


Bárbara Palvin podkreśliła swoje oczy pomarańczowym cieniem. Ten kolor jest cudowny. Chcę mieć tą paletkę!

Barbara Palvin subrayó su mirada con sombras de ojos de color naranja. Este color es maravilloso. Quiero tener esta paleta de sombras!
Fan Bing Bing podkreśliła swoje spojrzenie uroczymi kreskami za sprawą eyelinera w żelu L'Oreal. Nie podoba mi się jednak pomarańczowy ton na ustach.


Fan Bing Bing destacó su mirada con  líneas hermosas  a través del delineador de ojos en gel de L'Oreal. Aunque no me gusta el tono de color naranja en los labios.

Milla Jovovich na usta wybrała delikatny odcień w kolorze skóry błyszczyka Glam Shine. Jeden z najmocniejszych makijaży podczas festiwalu w Cannes.

 Milla Jovovich eligió en los labios delicado tono en color de piel Glam Shine. Uno de los más fuertes  maquillajes en el Festival de Cine de Cannes.

Freida Pinto zaprezentowała klasyczny makijaż : czerwone usta oraz delikatnie podkreślone oczy.

Freida Pinto presentó maquillaje clásico : los labios rojos y los ojos suavemente delineados.



Nie mogę przejść obojętnie obok fryzur, które mnie oczarowały.

1) Reese Whiterspoom i jej cudowne fale

2) Luźny francuski warkocz Cheryl Cole

3) Eva Longoria i jej delikatny kucyk połączony z plecionką


No puedo no mencionar sobre peinados, que me encantaron mucho.

1) Una trenza francesa bien suelta de Cheryl Cole
 
2) Eva Longoria y su
ponytail baja, despeinada
 
 3) Reese Whiterspoom y sus maravillosas olas

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony L'Oreal
Todos los fotos don de la pagina L'Oreal

Dziewczyny napiszcie jakie makijaże i fryzury zaprezentowane w Cannes spodobały Wam się najbardziej.

Chicas escriben que maquillajes y peinados que fueron presentados en Cannes les mas gustaron.

73 komentarze:

  1. Yo sin duda me quedo con Eva Longoria, en esta ocasión iba perfecta. Besos y feliz miércoles!

    OdpowiedzUsuń
  2. me encanta el post!! muy buenos truquitos!! ;)


    sandra1mua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją faworytką jest Eva Longoria! Według mnie zawsze wygląda sety. nawet jak idzie na spacer w dresie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kobiety. świetne make up'y i fryzury.
    Ale o nie dba sztab stylistów, fryzjerów, makijażystek

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie loki Reese wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te makijaze;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nic mnie nie zachwyca prócz warkocza na dole ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encantan el look naranja! besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani numer cztery super wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na notkę :) A makijaże wszystkie bardzo ładne,

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!!
    I follow you!

    http://mrfashiondesigner.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi sie bardzo dwa makijaże ten Milly Jovovich i Evy Longorii idealne dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. En conjunto Eva Longoria va fantastica, y me encanta el delineado de su maquillaje, Palvin no me gusta con sus sombras naranjas, no la favorece
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  14. Longoria jak zwykle elegancko :) A w Lidlu od niedawna można kupić kolorówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog, jeśli chcesz u mnie będzie konkurs z vansami ;)
    Wpadaj http://welcome-to-realityy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. eva longoria najbardziej mi się spodobała :)piękny ma makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. Barbara wyglądała pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. El maquillaje que más me gusta es el de Doutzen Kroes y de peinado me encantan las ondas de Reese Whiterspoom. saluditos!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Este tipo de eventos suponen una gran fuente de inspiración para nosotras.

    Un besote, Eli ♥
    Sortealia, entérate de todos los sorteos

    OdpowiedzUsuń
  20. Me gusta el Doutzen Kroes! Un beso guapa
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Longoria y Milla estaban geniales

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bardzo lubię julianne moore - zarówno za role jak i za to, że potrafi świetnie wyglądać :) duży talent w pięknym opakowaniu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. hola. gracias por pasarte de mi blog. pues el de eva longoria me encanta! volverè a leerte mas veces! quieres q nos volvamos seguidoras la una de la otra?! pues te espero. beso
    laura

    www.attacchidiclasse.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż Barbary Palvin tak mi zawrócił w głowie, ze zamówiłam już paletkę i ten blyszczyk-pomadke :) Kosmetyki Loreal ostatnio czesto u mnie goszcza, maja swietna kolorówkę teraz, eyelinery i tusz False LAsh Futter totalnie mnie zauroczyly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletke juz, zajrzyj jak sie prezentuje :)

      Usuń
  25. Hola desde España: los peinados son siempre muy bonitos y elegantes. Yo me quedo con el de Doutzen Kroes porque ella tiene una melena muy parecida a la mía. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  26. Barbara Palvin zdecydowanie najlepiej - niekonwencjonalna i piękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe te makijaże.

    Cieszymy się, że też nie jadasz mięsa, jesteś wegetarianką czy wegan...?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh jak ja uwielbiam Longorię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nos gusta el peinado de reese witherspoon y el maquillaje de eva longoria, espectaculares ambas!!

    http://mumandme-trapitos.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Genial el post, me han gustado mucho tu selección, que guapas estaban todas!!
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Este año entre vestidos y maquillaje, me ha encantado mucho el festival.

    Ivan guapisima todas!!

    http://coletas-rebeldes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. Eva Longoria jak zwykle przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Eva Longoria jest moim ideałem piękna :) ahhh nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  34. Una buena selección de los que más te gustaron :)

    Besos,

    L

    OdpowiedzUsuń
  35. me quedo sin duda con los 2 primeros maquillajes!

    un besote!!

    Mi Lado Mas Lady

    OdpowiedzUsuń
  36. hey, oh wow we like your blog, would you like follow eachother? we starts and follow you on gfc and bloglovin! please do the same, hugs the twins from www.wmw-style.de

    OdpowiedzUsuń
  37. el primero sin dudas :D

    besos

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie się podoba makijaż Bárbary Palvin, jest oryginalny i bardzo wyraźny ale nie wygląda komicznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie mi sie podobaja ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  40. Me encantan las 3 primeras! y los últimos peinados

    <3

    Por cierto! Tambien decirte que ayer comenzamos un super sorteo de OASAP que seguro que te encantara!! Sólo quedan 4 días para participar.. No te lo pierdas!


    Te lo dejo aqui! ... OASAP Give Away 

    Un besin


    Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobają mi się fale Reese Whiterspoom.

    OdpowiedzUsuń
  42. makijaże przypadły mi do gustu - po prostu wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Doutzen Kroes está fantástica. Una mujer siempre impecable.

    OdpowiedzUsuń
  44. Que buena recopilación! me ha encantado :)
    besitos, que pases buen finde.
    xx

    http://www.esteephs.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. większość makijaży mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. gracias por pasarte por mi blog , muy bueno el tuyo..... besoss

    OdpowiedzUsuń
  47. Czytam 1 wpis i już mam ochote na kolejny. Naprawdę ciekawie tu :). Może obserwujemy siebie nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  48. makijaż Evy Longori spodobał mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Eva Longoria zawsze zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gracias por pasarte por mi blog!Te sigo!
    Besitos
    http://coquettecouturierel.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  51. I love Eva Longoria make-up!
    http://alwaysssmiling.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  52. I'm so inspired by their hairstyles and makeups. Gorgeous and fabulous women indeed :)
    Do you want us to follow each other? Let me know!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pomarańczowy cień całkiem fajnie wygląda, chociaż ja chyba nie zdecydowałabym się na taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. I love the products! I have already published a post with the FIFTH chapter of my book, PLEASE leave a comment with your opinion about it! You itulizar the translator to be in your language! I follow your blog :)

    http://kate-rose-blair.blogspot.com.es/

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  55. Longoria jak zwykle zwala z nóg wyglądem:)

    OdpowiedzUsuń
  56. ¡Me encanta el maquillaje de Doutzen Kroes y el peinado Reese! Iban realmente guapas todas :D

    besos

    http://myvintagememoirs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Longoria jak zawsze zachwyca;)
    Dziękuję bardzo za komentarz:*!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Urzekła mnie szminka, którą miała na ustach Doutzen Kroes :) Muszę ją sobie kiedyś sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  59. Me encanta, son peinados sencillos y dan un look muy natural ;)
    http://www.infrontrowstyle.com/ >> Sorteo Benefit #1981 @infrontrowstyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)