Mleczko do demakijażu twarzy i oczu Perfecta // Leche desmaquillante cara y ojos Perfecta

5/08/2013 64 Komentarz

Do demakijażu zwykle używam płynów micelarnych i toników. Szczerze Wam powiem ,że nie przepadam za mleczkami do demakijażu. Jakiś czas temu dostałam do testów właśnie taki kosmetyk i zaczęłam testowanie. Zapraszam do przeczytania recenzji.

Suelo usar para desmaquillaje el tónico y agua micellar. Les digo sinceramente que no me gustan leches desmaquillantes. Hace un tiempo me empecé a probar cosmético de este tipo que obtuve para prueba. Los invito a leer mi pequeño artículo.


Mleczko znajduje się w plastikowym, nieprzezroczystym opakowaniu o pojemności 200 ml. Wolałabym , żeby Perfecta zmieniła je na przezroczyste, bo aktualnie nie mogę kontrolować poziomu zużycia kosmetyku. Butelka zamyka się na zatrzask, który się nie zacina i jest bardzo wygodny w użyciu. 

Leche se encuentra en un recipiente opaco de plástico con una capacidad de 200 ml. Espero que Perfecta cambie este envase en transparente botella, porque ahora no puedo controlar el nivel de consumo de cosmético. Botella se cierra con el pestillo de plástico  que no se atasca y es muy cómodo de usar.
Produkt posiada bardzo rzadką, białą konsystencję. Uwielbiam jego delikatny, kwiatowy zapach, który bardzo długo utrzymuje się na twarzy. Dobrze się rozprowadza , ale niestety po aplikacji pozostawia lekko tłustą powłokę.

El producto tiene una consistencia blanca y muy rara. Me encanta el aroma que es delicado, floral que realmente permanece largo tiempo en el rostro. Se extiende muy bien pero  por desgracia después de la aplicación deja un recubrimiento ligeramente graso.

Kosmetyk jest wydajny, gdyż wystarczy jego niewielka ilość na waciku, aby zmyć dokładnie cały makijaż. Porównując działanie do niektórych poprzednich toników mogę powiedzieć ,że zmywa go bardzo szybko i najważniejsze nie rozmazuje tuszu. 

Cosmético es eficaz, ya que sólo necesito una pequeña cantidad en esponja cosmética para desmaquillar perfectamente todo el maquillaje. Comparando los efectos de mis tónicos anteriores puedo decir que desmaquilla rápidamente y lo más importante no mancha la tinta.

Oprócz tego ,że dobrze zmywa, to w dodatku nawilża. Nie podrażnia i nie uczula. Mimo tego ,że jest polecane dla osób z cerą naczynkową , to na pewno sprawdzi się u tych, którzy posiadają inny typ skóry.

Además de ser bien desmaquillante, hidra bien. No irrita y no sensibiliza. A pesar de que es recomendado a las personas con piel mixta, estoy segura que sin duda también es buena para la gente que tiene otro tipo de piel.

Fani pięknych i delikatnych zapachów będą zadowoleni. Mogę je polecić wszystkim miłośnikom  mleczek do demakijażu , bo to na prawdę kosmetyk godny wypróbowania. Ja w dalszym ciągu pozostanę wierna płynom micelarnym i tonikom.


Los aficionados de bellas y delicadas fragancias estarán encantados. Se lo recomiendo a todos que son amantes de leches desmaquillantes porque es cosmético que vale la pena probarlo. Sigo siendo fiel a las aguas micellares y tónicos.

Dziewczyny jakie kosmetyki do demakijażu używacie? Lubicie mleczka?
Chicas que tipo de cosméticos desmaquillantes usan? Les gustan leches desmaquillantes?

64 komentarze:

  1. Tiene una pinta estupenda!! un beso!!

    http://mis5sentidoss.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estoy totalmente de acuerdo contigo ;) Besos

      Usuń
  2. Perfecta moim zdaniem wysusza, ja tak mam przynajmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam wiele kosmetyków do twarzy tej marki i nigdy nie zauważyłam wysuszenia ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też ;) Nie mogę się przekonać do mleczek do demakijażu :)

      Usuń
  4. ja nie przepadam za mleczkami, używam dwufazowych płynów do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) Próbowałam wiele razy przekonać się do mleczek, ale bez skutku :(

      Usuń
  5. Mam mleczko z AA, efekt matujący (pisałam o nim kiedyś na blogu) i bardzo je lubię ;-) Kiedyś kupowałam Ziaję i Garniera, ale szału nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fumiko koniecznie muszę wypróbować mleczko z efektem matującym :) Chętnie przeczytam Twoją recenzję na jego temat ;)

      Usuń
  6. Zapach pewnie by mi się spodobał, ale nie lubię takich rzadkich, lejących konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe mleczko:) Choć też jestem na etapie miceli:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za mleczkami, zawsze mnie podrażniają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie mleczka nie podrażniają, ale zdecydowanie wolę płyny dwufazowe i micele ;)

      Usuń
  9. oo nie znam-mój jest na wykończeniu, a więc może wypróbuje ten :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię mleczek do demakijażu wole płyny dwufazowe do oczu i żel do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale zdecydowanie bardziej lubię płyny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosuję mleczek do twarzy, ale bardzo lubię czytać Twoje dwujęzyczne posty. Niedługo sama będę śmigać po hiszpańsku, haha! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudaśka ogromnie mi miło :) Mam nadzieję ,że też będziesz prowadzić bloga w dwóch językach :D

      Usuń
  13. nie lubię mleczek, wole płyny

    OdpowiedzUsuń
  14. No suelo usar leches limpiadoras, pero esta tiene buena pinta
    Un saludo
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yo también :) Leches limpiadoras no son para mi :)

      Usuń
  15. u mnie prym wiodą micele, chociaż do mleczek zaczynam się powolutku przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja się kiedyś przekonam do mleczek :D

      Usuń
  16. Parece estupendo

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nice!

    Join my Firmoo Giveaway: http://makeaboldstatement.blogspot.ca/2013/05/giveaway-firmoo-glasses.html

    x,
    Sagalina

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za mleczkami, ponieważ te często ściekają z wacika. Poza tym pozostawiają tłustą powłokę, za którą nie przepadam. Odkąd odkryłam płyny micelarne, unikam mleczek. Wprawdzie ostatnio zrobiłam wyjątek, aczkolwiek produkt, który nabyłam, jest przeznaczony do demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znoszę tłustej powłoki po demakijażu :( Mam wrażenie ,że płyny micelarne przynoszą mojej buzi ukojenie i orzeźwienie w dodatku doskonale usuwają makijaż :) O mleczkach tego powiedzieć nie mogę.

      Usuń
  19. Hmm, moja wybredna cera woli zdecydowanie micelki lub zwykłą wodę, wtedy czuję się czyściutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen moja też :) Mimo ,że to mleczko do cery naczynkowej a takową posiadam to i tak się do niego nie przekonałam :))

      Usuń
  20. fajne mleczko :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię mleczka, zwłaszcza do zmywania oczu, ale wole te o nieco gęstszej konsystencji. Ostatnio zużywam mleczko z Garniera (zielone) i całkiem je lubię, poszukam chyba jednak czegoś innego. Lubię też płyny dwufazowe (do oczu), szczególnie przypadł mi do gustu ten z Bourjois. Do twarzy natomiast używam płynu micelarnego (ostatnio z Biedronki) lub żelu (także z Biedronki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie natrafiłam na mleczko o gęstej konsystencji :) Może kiedyś wypróbuję Garniera :) Uwielbiam płyn micelarny z Biedronki i bardzo chętnie używam go do demakijażu :)

      Usuń
  22. całkiem dobrze przeszło test to mleczko. ja obecnie używam lirene, jestem zadowolona. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam nigdy mleczek od perfecty , obecnie mam garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Un buen producto, si encima no deja la piel con sensación pegajosa como pasa con algunas leches limpiadoras, mucho mejor.

    besos
    http://pelubellezaymas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De verdad muchas leches dejen muy mala sensación y este no ;) Para mi es muy bueno :)

      Besos

      Usuń
  25. Yo es q soy todo lo contrario, como tengo la piel muy seca solo uso leches y los desmaquillantes bifásicos que me dejen la piel con algo de comfort. Este suena como que es de los míos! jejeje. Genial artículo! Bsitos

    Mostly Melina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias melina por tus palabras :) Yo no tengo piel seca y para mi son mejores aguas micellares y otros tipos de desmaquillantes ;) he probado varias veces leches limpiadoras y me di cuenta que no son adecuadas para mi piel :(
      Besos

      Usuń
  26. ciekawy produkt aczkolwiek ja za mleczkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeżeli nie podraznia to bd musiała go kupić,bo niestety mam zawsze z tym problem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś fanką mleczek i lubisz je używać do demakijażu , to na prawdę mogę Ci je polecić :)

      Usuń
  28. He conseguido seguirte, jejeje! Muchas gracias por visitar mi blog...
    Esta leche limpiadora tiene muy buena pinta!
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  29. Swego czasu było to jedna z moich ulubionych mleczek do demakijażu, jednak odstawiłam je dla Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że Nivea ma mleczko do demakijażu :O Pierwszy raz słyszę ;)

      Usuń
  30. Nie używałam nigdy tego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice! Thanks for visiting Pantuflashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś za mleczkami nie przepadam, wolę płyny micelarne

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo nie lubię mleczek. Obecnie używam tylko micele.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam tego produktu, więc nie mogę się wypowiedzieć. z perfekty lubię tylko maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post! Thanks for ur coment! would you like to follow eachother= i'm following you now... :D

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam w domu mleczko micelarne z tej firmy i jest porażką ;/
    a tego cudaka jeszcze nie spotkałam ;)
    ja lubię bielende <3 ich toniki do demakijażu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak na razie nie zamienię płynu micelarnego z Biedronki :))) mój nr1 tego sezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pues tiene muy buena pinta!!!! A la hora de desmaquillar, yo casi siempre uso crema desmaquilladora! Así que seguro que me gustará!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie dla mnie, nie ten typ cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Od perfekty uwielbiam wszelkiego rodzaju pellingi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. starsznie nie lubię mleczek do demakijażu ..
    śliczny nowy wygląd bloga !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja lubię mleczkiem zmywać makijaż twarzy oczy wole płynem Mineralnym

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zostawia tłustą powłokę – to nie dla mnie, niestety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)