Moc wiesiołka w kremie biostymulującym OEPAROL // Poder de onagra en crema hidrante OEPAROL


Firma OEPAROL kojarzyła mi się z suplementami diety i wiesiołkiem, który zażywałam jak byłam mała. Nie tak dawno natknęłam się na kosmetyki tej firmy i postanowiłam wypróbować krem biostymulujący z olejem z nasion wiesiołka. Nawilżenie skóry jest w mojej codziennej pielęgnacji priorytetem, więc stąd taki wybór, a nie inny. Zapraszam na recenzję

Empresa OEPAROL siempre estaba asociada con los suplementos dietéticos y onagra, que me tomaba cuando era pequeña. No hace mucho tiempo me encontré con los cosméticos de esta compañía y decidí probar una crema hidratante con aceite de onagra. La hidratación de la piel es una prioridad en mi cuidado diario, por lo tanto, una elección asi, y no otra. Los invito a revisión.


Przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Preparat nawilża i odżywia skórę oraz skutecznie chroni przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych. Pozostawia skórę elastyczną i wygładzoną.
 
Está diseñado para el cuidado de la piel seca y normal. El producto hidra
, nutre la piel y la protege contra los efectos nocivos de las condiciones meteorológicas. Deja la piel elástica y suave.


Krem znajduje się w słoiczku w kształcie kuli o pojemności 50 ml. Zaskoczył mnie swoją nietypową formą opakowania, które ślicznie prezentuje się na toaletce! Bez wahania przyciąga wzrok i zapada na długo w pamięci. Na całe szczęście nie mam problemu z jego otwarciem nawet, gdy mam mokre lub tłuste dłonie. Słoiczek był zabezpieczony wieczkiem, dlatego też mam pewność ,że nikt wcześniej nie otwierał kremu.

 La crema es en la forma de un tarro de la bola con una capacidad de 50 ml. Me sorprendió con su forma única de envase que se ve bastante bien en mi estante! Sin duda su paquete llama la atención y se cae en un recuerdo imborrable. Afortunadamente, no tengo ningún problema con  apertura incluso cuando tengo las manos húmedas o grasientas. Tarro de plástico fue asegurado con una tapa, así que estoy seguro de que nadie había abierto la crema antes de mi.

Kosmetyk posiada delikatny, lekko ziołowy zapach, który bardzo mi się podoba. Niestety, może być on zbyt intensywny dla osób, które za taką wonnością nie przepadają. 
 
Cosmético tiene un aroma delicado y ligeramente hierbal que realmente me gusta. Por desgracia, puede ser demasiado intenso para las personas que no les gustan fragancias hierbales.


Mazidło posiada treściwą i tłustą konsystencję.  Łatwo się rozprowadza, ale od razu po aplikacji zostawia lekko tłusty film. Nie podoba mi się ,że trzeba odczekać sporo czasu aż się wchłonie. Używam go na noc, gdyż nie nadaje się pod makijaż i cała się po nim świecę. 
Linimento tiene consistencia carnosa y aceitosa. Es fácil de extender, pero pronto después la aplicación deja una película ligeramente grasa. No me gusta que hay que esperar mucho tiempo hasta que se absorba. Yo lo uso por la noche, ya que no es adecuado para el maquillaje, y después de él mi cara se ilumina.

Zauważyłam ogromne zmiany na skórze odkąd zaczęłam moją przygodę z tym kremem. Jest ona gładka, przyjemna w dotyku, lepiej odżywiona i najważniejsze bardziej elastyczna! Nie podrażnia i nie uczula. Jedyną wadą jest mała wydajność, która jest spowodowana jego konsystencją. 

 He notado un gran cambio en la piel desde que empecé mi aventura con esta crema. Es  suave y cómoda, mejor alimentada, y lo más importante más flexible! No irrita y no sensibiliza. El único inconveniente es la muy pequeña eficiencia, que es debido a su consistencia.

Mogę go polecić osobom, które na co dzień borykają się z suchą skórą i chcą wypróbować niedrogi, ziołowy krem.

Se lo recomiendo a la gente que normalmente tiene la piel seca y quiere probar una crema barata con aceite de onagra.
 
Możecie go dostać wyłącznie w aptekach za ok. 16 zł.
Pueden comprarlo en las farmacias por 16 zł.

Znacie kosmetyki OEPAROL? Co o nich sądzicie?

Conocen los cosméticos de OEPAROL? Que opinan sobre ellos?

45 komentarzy:

  1. Nie miałam go. Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo mam tak samo ;) ale miałam pomadkę z tej serii i superowa ;)

      Usuń
  2. Ja go chcę! Co prawda twarzą się nie zajmuję (nie mam czasu przy włosach) ale dobry półtłusty czy tłusty krem musimy mieć, ja i narzeczony, bo oboje mamy suchą skórę.
    A chcę właśnie ten, bo ma super opakowanie :D Chciałabym je później zutylizować.
    Napis jest nadrukowany, prawda? Bezpośrednio na opakowanie. Szkoda, że pewnie nie da się go później usunąć, ale kulka i tak mnie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to ja nie mam suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pues esta crema no es para mi para nada... pero agradezco el review porque así conozco más marcas y puedo recomendarla a quien tenga piel seca. Gracias por avisarme del post...

    Por cierto aprovecho para pedirte tu apoyo en los premios Mujer IT de España, para votar sólo tienes que entrar en este enlace: http://www.mujerhoy.com/premios-mujer-IT/2013/belleza/candidatas/1047/

    Gracias, un beso y feliz viernes.

    Gladys.

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchej skóry nie mam, a z oeparol znam tylko pomadki ochronne do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing review! I love the product:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    Win a pair of sunglasses: http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się opakowanie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze, genialna zmiana szaty graficznej! Co do kremu-muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe opakowanie ;)
    jeszcze niczego nie próbowałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy go nie stosowałam.
      Muy interesante blog! Empiezo a leer con regularidad! :*

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ten krem, też nic nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę świetne opakowanie, ale moją skórę znając życie by zapchał :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię mazidełka tej firmy ;)
    Ostatnio miałam pomadkę do ust i była świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :O Te cuento que lo primero que hice fue copiar un fragmento de tu texto y ponerlo en google translate para ver que idioma era. Polaco! Que interesante!!!!!!!!!!
    Tengo intriga, como hablas tan bien español?
    Sobre la crema que mostras, yo tengo la piel suuuuuuuuuuuuuuuuuper grasa asi que no seria para mi :)
    Ya te estoy siguiendo por GFC!!!!
    http://www.classyandfabulous.com.ar

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola desde España: gracias por recomendar esta crema. Yo leo que es hidratante para pieles secas. Yo la probaré. Tus recomendaciones son siempre muy buenas. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  15. ma piękne opakowanie:) ja nie mam suchej skory,wiec to nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię tłustych filmów na skórze;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa recenzja, dużo pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obawiam się, że na mojej mieszanej cerze raczej by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem fajny, tylko nie lubię takiej tłustej konsystencji :|

    OdpowiedzUsuń
  20. Mira que llevo tomado yo cápsulas de onagra, y no sabía que había cremas de onagra...
    Estoy SORTEANDO UN BOLSO EN MI BLOG!!!
    Besitos guapa!!!

    http://www.styleundertheskin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O kosmetykach Oeparol dowiedziałam się stosunkowo niedawno. Dotychczas korzystałam z suplementów tej firmy. Wspominam je stosunkowo dobrze, ponieważ przynosiły pożądane rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dawno temu stosowałam go zimą, ale wtedy miał bardziej powszednie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No conocía esta marca

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. brzmi fajnie jak na nawilżacz :) ja niestety już muszę ze zmarchami walczyć, więc potrzebuję czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne opakowanie. do mojej suchej cery pewnie by się nadał.

    OdpowiedzUsuń
  26. A masełko Nivea może u Ciebie się sprawdzi, jest wiele dobrych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie :) dużo słyszałam o tej firmie, pewnie się niedługo skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niedawno dostałam próbki tego kremu ale jakoś nie przypadł mi go gustu

    OdpowiedzUsuń
  29. oo jakie ładne opakowanie :)
    Ja mam zdecydowanie tłustą skórę.. /K.

    OdpowiedzUsuń
  30. no conocía esta marca! pero tiene buena pinta, besos!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiałam się kiedyś nad nim, ale skład mi się nie spodobał, więc w końcu nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z oeparolu miałam tylko krem pod oczy, ale jakoś tak... nie podszedł mi i nie próbowałam z innymi. A tu taka pochlebna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie znam w ogole tej firmy, i w sumie pierwszy raz o niej slysze..

    OdpowiedzUsuń
  34. Krem półtłusty to nie dla mnie, ale opakowanie ma fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ufff Hola!!!
    No sé si vamos a entender estos escrotos y comentarios veo que hablas español o al menos usas un buen traductor :-)

    Gracias por tu visita y comentario en el Dolce Far Niente, por supuesto eres bienvenida allí y te sigo desde ahora mismo.

    Onagra :-) Cada día tomo 2 perlitas de aceite onagra (la edad manda) pero no sabía q hubiera en cremas, voy a preguntar y comprar

    Muy interesante conocerte, seguro q estaremos en contacto

    Saludos
    A



    OdpowiedzUsuń
  36. muchas gracias por tu comentario, también te sigo en bloglovin!!!
    BESOS
    :D

    Natalia
    men0sesmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam z tej firmy krem intensywnie nawilżający i szczerze mówiąc jest średni

    OdpowiedzUsuń
  38. Esta marca no la conocía, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą i takim produktem. Jak wykończę zapasy to chyba sobie takie cacko zafunduje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)