Soraya Piękne Ciało - Balsam do ciała wyszczuplająco-antycellulitowy // Soraya Beautiful Body - Loción corporal adelgazante y anti-celulitis

W dalszym ciągu walczę o piękną sylwetkę i próbuję antycellulitowe kosmetyki, które mają mi pomóc w połączeniu z  dietą i ćwiczeniami. Na balsam Sorayi od razu wróciła uwagę, ze względu na jego cudowne, różowe i bardzo kobiece opakowanie. Uwielbiam wszystko co różowe, ale czy w tym wypadku można mówić o uwielbieniu? Zapraszam na recenzję.

 Sigo luchando por una hermosa silueta y probo cosméticos anticelulíticos que me ayuden junto con una dieta y ejercicios. El bálsamo de Soraya me gustó a causa de su hermoso paquete de color rosa y muy femenina. Me encanta todo de color rosa, pero  en este caso se puede hablar de la adoración? Los invito a revisión.

Kosmetyk znajduje się w jasnoróżowej tubce o pojemności 250 ml. Bardzo podoba mi się szata graficzna opakowania, która przyciąga wzrok i zachęca do kupna. Tubka wykonana jest z bardzo miękkiego plastiku i dzięki temu nie mamy problemów z wydobyciem resztek produktu. Balsam zamyka się na zatrzask, który czasami się zacina. 

Cosmético se encuentra en tubo de color rosa con una capacidad de 250 ml. Me gusta mucho el diseño que llama la atención y anima a la compra. El tubo está hecho de un plástico blando y por lo tanto no se tiene problemas con la extracción de los restos del producto. Loción se cierra con el pestillo, que a veces se atasca.

Balsam posiada bardzo rzadką konsystencję i łatwo rozprowadza się na skórze.Na suchej skórze wchłania się w błyskawicznym tempie, ale przy aplikacji zaraz po kąpieli ta czynność wymaga trochę więcej czasu. 

Bálsamo tiene  una textura muy rara y se extiende fácilmente en la piel. En la piel seca se absorbe a un ritmo rápido, pero la aplicación inmediatamente después de un baño su absorción requiere un poco más de tiempo.

Zapach jest delikatny, kobiecy, słodki i bardzo przyjemny. Utrzymuje się na skórze przez dłuższy okres czasu. Nie spotkałam jeszcze balsamu antycellulitowego, który posiadałby tak piękną woń! 

El aroma es delicado, femenino, dulce y muy agradable. Puedo sentirlo en la piel durante mucho tiempo después de la aplicación. Nunca he visto loción anti-celulitis, que tiene tan hermosa fragancia!

Niestety porównując działanie serum Eveline 4D a tego specyfiku muszę przyznać ,że ten pierwszy jest o niebo lepszy. Liczyłam ,że balsam Soraya pomoże zredukować cellulit i ujędrnić skórę, ale się przeliczyłam. Nie można mu odmówić dobrego nawilżenia i wygładzenia. Skóra po jego użyciu jest miękka, przyjemna w dotyku i wygładzona. Kosmetyk zawsze nakładałam na noc tak samo jak w przypadku Eveline 4D i nie zauważyłam żadnych efektów. 

Por desgracia, comparando los efectos del suero Eveline 4D y este especifico tengo que admitir que primero es mucho mejor. Tenía la esperanza de que el bálsamo de Soraya me ayuda a reducir la celulitis y reafirma la piel, pero calculé mal. No le puedo negar buena hidratación y suavidad. La piel después de su uso es suave y agradable al tacto. Cosmético siempre aplicaba de la noche como en el caso de Eveline 4D y no notó ningún efecto.

Moim zdaniem trochę za mało efektów jak na taki balsam. Wolałabym ,żeby posiadał przeciętny zapach, ale miał właściwości wyszczuplające i antycellulitowe. Jestem rozczarowana i na pewno nie skuszę się na inny kosmetyk z tej serii. Będę musiała kupić kolejne opakowanie serum Eveline 4D i znosić jego mentolowy zapach.
 
En mi punto de vista, los efectos son demasiado pocos para tal una crema hidratante. Prefiero que cosmético tenga un olor normal, pero tenga efecto adelgazante y anticelulítico. Estoy decepcionada y sin duda no compro otro cosmético de esta serie. Voy a tener que comprar otro paquete de suero Eveline 4D y soportar el olor de mentol.

Nie polecam. Chcecie zobaczyć efekty antycellulitowe i wyszczuplające? Musicie poszukać innego kosmetyku.

No lo recomiendo. ¿Quieren ver los efectos de la lucha contra la celulitis y adelgazamiento? Hay que buscar otro cosmético.

Używacie antycellulitowe balsamy? Macie swoich faworytów? Podzielcie się.
¿Usan lociones anti-celulitis? Tienen tus favoritos? Escriben

81 komentarzy:

  1. seems really great
    xoxo
    happy week end

    NEW POST!!!
    ♥ Vendy ♥
    follow me on:
    The simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Twoją recenzją, nic specjalnego.
    zapraszam na indyka w pomarańczach i na rozdanie :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go w ręce, ale odłożyłam i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja go nie chciałam bo reklamowała go pewna osoba hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, Edzia Górniak reklamowała tą linie kosmetyków.
    Nie skusiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. to już wiadomo żeby ten produkt omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o! to jest , ten balsam co pachnie truskawkami ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog... fajnie, że do Ciebie trafiłam, bo widzę, że lubimy podobne kosmetyki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie te balsamy od dawna, ale nie wierze w działania antycellulitowe ani wyszczuplające w kosmetykach więc aktualnie ich nie stosuję. Eveline też nie dało mi żadnych efektów, a kiedyś używałam namiętnie. Polecam Ci masażery podczas kąpieli, regularność daje super efekty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach tego kosmetyku:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie przyniósł oczekiwanych efektów. Faktycznie dużo dorbych słów czytałam o Eveline. Ja używałam Ziaji i spisywała się dobrze - niestety nie mam porównania z innymi kosmetykami tego typu. Mentol lubię więc może wypróbuję Eveline skoro mówisz, że działa dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupuję antycellulitowych balsamów ponieważ nie wierze w nie. Jeżeli już to serum / peeling ale nie balsam na cellulit. Polecam masaż bańkami chińskimi. Ale co można mu przyznać , że świetnie wygląda...na pewno nie przeszłabym obojętnie koło takiego wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i to nic specjalnego. Ogólnie nie przepadam za tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jakiś balsam z tej serii chyba jakiś rozświetlający, jeszcze nie używałam ;)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu :)
    Pozdrawiam i chętnie zostanę na dłużej, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go kiedyś pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam takich balsamów - nie jestem systematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno, dawno nie miałam kosmetyków soraya w swoich zbiorach... ten balsam zawsze wpada mi w oko w drogerii :-) Będę się musiała skusić

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze powiedziawszy ten balsam nigdy mnie do siebie nie przekonał. Dlatego też nie byłam w 100% pewna co do tego ujędrniania, no i miałam rację. Cieszę się że go nie kupiłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na haul!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam i skoro nie daje zadowalających efektów nie kupię go, ale zastanawiam się nad Eveline 4D, o którym wspomniałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam go i mam takie samo zdanie jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujęęę:** :)
    Ja tam średnio wierzę w te wszystkie balsamy, kurcze kiedyś miałam z Eveline i może coś dawał ale to wtedy ćwiczyłam regularnie, i pewnie dlatego głównie były efekty..
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niewierze że takie kosmetyki działają zresztą ja mam problem z rozstępami i nie wierzę że kosmetyki na rozstępy pomogą

    OdpowiedzUsuń
  24. no opakowanie cudne, kto by się nie skusił ;) Szkoda, że nie działa ;( /E

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać producent postawił na ładne opakowanie , zapach itp a skuteczność jest niska . Skład też bardzo przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne opakowanie, szkoda, że słabo działa :/

    OdpowiedzUsuń
  27. lovelove shall we follow? let me know XSE

    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  28. Najpierw kupuje się oczami, ładne opakowanie niewątpliwie skusi jeszcze nie jedną osobę, a z właściwościami już gorzej. Ale człowiek uczy się na błędach i jak to się mówi: Wszystkiego trzeba w życiu spróbować ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. opakowanie rzeczywiście przyciąga kobiece spojrzenie ale niestety samym opakowaniem zadowolić się nie da ;)
    Dziękuję bardzo za komentarz, moja przygoda z blogiem dopiero się zaczyna i każdy jeden komentarz mnie cieszy jak małe dziecko zabawka :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, w wolnych chwilach zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również go mam i uwielbiam, tylko, że ja mam lekko brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kiedyś wybierałam balsam, ale ten zapach jest przesłodki i go ominęłam :P Bałam się, że będzie męczący :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne opakowanie! Ale z tego co widzę, nic poza tym...

    OdpowiedzUsuń
  33. No la conocía, funciona?
    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
  34. jak dla mnie nie wydajny choc zapach powala

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele razy mnie kusił na sklepowych półkach, ale nigdy go nie kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo ;) wiele razy kusiło mnie jego piękne opakowanie jednak jakoś trudno było mi go kupić ;) i chyba dobrze zrobiłam, bo poatrząc po twojej recenzji kupiłabym kosmetyk, która tak właściwie nie spełnia swojego przeznaczenia :P

      Usuń
  36. Fajnie, że napisałaś tą recenzję, bo zastanawiałam się nad jego kupnem, teraz wiem, że muszę zostać przy kosmetykach Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też ciągle szukam:( a z tego w ogóle nie byłam zadowolona...jest okropny,lepie się po nim

    OdpowiedzUsuń
  38. pamietam jak ten balsam wszedl w zeszloroczne wakacje, w kazdej gazecie go promowali:D po Twojej recenzji stwierdzam, ze dobrze, ze go nie wzielam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam ten balsam, ale faktycznie niestety nie ujędrnia skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  40. kilka razy zwrócił moją uwagę w drogeriach, ale w sumie właśnie obawiałam się, że sprawdzi się kiepsko - i dobrze, że go nie kupiłam, sądząc po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  41. Również jestem w trakcie poszukiwania jak najlepszego kosmetyku na cellulit. Przy okazji wizyty w drogerii również się zastanawiałam nad tym balsamem Sorayi ale coś mi podpowiedziało, że to nie będzie dobry wybór. Noo i cieszę się, że jednak ladne opakowanie mnie nie skusiło :)
    Póki co, najlepiej u mnie się sprawdziły produkty Eveline, także prędzej czy później do nich na pewno wrócę, a zapach wcale nie jest taki zły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam kiedyś tołpę.. z pół roku temu, taka czarna, potem przewiązywałam się folią i czekałam na skutki. przy ćwiczniach mozna bylo zauwazyc efekty;)

      Usuń
  42. tak jest reklamowany, a chyba raczej przereklamowany.. :) dobrze że chociaż nawilża, to możesz go jakoś spożytkować :) ale fajnie, że wspomniałaś o tym z Eveline, to może inne osoby skuszą się na tamten produkt :)
    pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że tak kiepsko z działaniem bo zapowiadał się bardzo ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  44. widziałam do w lidlu, ale nie brałam, bo nie używam raczej takich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobrze, że chociaż trochę nawilżył. Ja tam tym specyfikom nie wierzę, że ujędrnią moją skórę i pozbędą się cellulitu.

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mialam,chyba nawet w drogerii nie widzialam xd

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam o tym balsamie takie samo zdanie co Ty :) Dobry nawilżacz i nic poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ¡Hola! gracias por pasarte por mi blog :-) ¡yo ya te sigo!

    La verdad es que es complicado dar con una crema que ayude con la celulitis, porque los milagros no existen. ¡Besos!

    http://www.envueltaencrema.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja ciągle walcze o cudowną cere bez cellulitu :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja polecam l-karnitynę bingo spa, jeśli należysz do puszystych i intensywnie ćwiczysz, zapobiegnie zwisającej skóry i ją ujędrni, ale tylko wtedy, gdy ćwiczysz i ew. jesteś na diecie. Bez tego nie wierzyłabym w skuteczność żadnego produktu wyszczuplającego czy ujędrniającego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. chyba mnie nie przekonuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. thank you for your lovely comment and follow. i follow you too rifht now! kisses!

    OdpowiedzUsuń
  53. nie używałam go jeszcze, dlatego dobrze wiedzieć, że to nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda że nie ma efektów, bo mnie ostatnio strasznie kuszą te piękne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Według mnie te balsamy to i tak pic na wodę, więc dobrze że chociaż odpowiednio nawilżał ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. czyli kolejny dowód na to, że nie zawsze warto oceniać po "okładce"/ K.

    OdpowiedzUsuń
  57. miałam i faktycznie nawilżał,ale u mnie nic wiecej:(

    OdpowiedzUsuń
  58. ja tam nie wierze w redukcje celullitu, ale jesli naprawde nic nie daje, no to nie za ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  59. necesito un anticelulítico efectivo ya pero ya jeje.. no sé si aquí en España venderán esa marca, voy a investigarlo :) besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  60. Es de esos productos cuyo envase te anima a probar el producto

    OdpowiedzUsuń
  61. NO suelo usar productos anticeluliticos pero si que me hacen falta, este tiene buena pinta.

    OdpowiedzUsuń
  62. rzadko kiedy używam balsamów do ciała, akurat o tym czytałam wiele dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  63. Gracias por visitar mi blog, comentar y seguirme. Te sigo también.
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  64. Muchísimas gracias por pasarte por nuestro blog y comentar! :)
    Nosotros también te seguimos desde ya!! Un besito super grande!

    Pásate por otras páginas nuestras: (sobre todo por facebook please)
    BLOG: http://accesoriosybellezas.blogspot.com.es/
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/accesoriosybellezas
    TWITTER: https://twitter.com/AccesorBelleza
    INSTAGRAM: http://instagram.com/accesoriosybellezas

    OdpowiedzUsuń
  65. u mnie ostatnio balsamy stoją trochę zapomniane, wolę masła do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Soy leti de blogging y soffing, no sé si te lo dije ya, pero nos hemos cambiado el dominio del blog y como nos seguías en el anterior he pensado que te gustaría que te dejara el enlace al nuevo.
    Un saludo y gracias por adelantado!
    http://dontcallyourmum.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nice post!
    I'm following u via GFC, hope u can follow back. THX XOXO

    Moda della donna

    OdpowiedzUsuń
  68. jeszcze nigdy nie uzywalam takiego kremu (ani podobnych) jestem ciekawa czy bedzie efekt:D

    OdpowiedzUsuń
  69. Szkoda, że się nie sprawdził :( Bardzo ładne ma opakowanie, niezwykle dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nunca había visto este producto...
    Solo el envase ya llama la atención =)
    Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  71. Muy interesante tu blog, te sigo...

    OdpowiedzUsuń
  72. ja z tych co nie wierzą w ogóle w działania wyszczuplające żadnych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam go i mimo, że od początku byłam sceptycznie nastawiona, skusiło mnie...opakowanie! O próżności... ;) A co do efektu, tak, jak się spodziewałam...

    OdpowiedzUsuń
  74. Miałam z tej serii w ubiegłym roku balsam ze złocistymi drobinkami. Pięknie prezentował się na opalonych nogach, dzięki tym drobinkom Mam nadzieje, że jest jeszcze dostępny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)