Szampon nadający połysk morela i pszenica Alterra // Champú abrillantador con albaricoque y el trigo de Alterra

Na blogach możemy poczytać wiele recenzji na temat kosmetyków Alterra. Jednym przypadły one bardziej do gustu, a drugim mniej. Nie można jednak nie wspomnieć, że owa firma cieszy się ogromną popularnością. Obietnice producenta ,że produkty Alterra nie posiadają parabenów oraz silikonów zachęcają do kupna. Jest to mój drugi szampon po wersji z kofeiną i muszę powiedzieć ,że jestem miło zaskoczona. Mam przesuszone włosy i zniszczone farbowaniem. Od dłuższego czasu szukałam szamponu, który w pełni mnie zadowoli. Czy w końcu go znalazłam? Zapraszam na recenzję.

En los bloges podemos leer muchas revisiones sobre cosméticos Alterra. A unos les gustan mucho pero a otros no. No puedo dejar de mencionar que esta empresa es muy popular. Fabricante promete que los productos Alterra no tienen parabenos y siliconas y esto anima a la compra. Esta es la segunda versión de champú Alterra que tengo. Primero fue con la cafeína y no estaba contenta de sus efectos en mi cabeza. Tengo que decir que estoy gratamente sorprendida con este nuevo champú de Alterra. Tengo cabello agotado y destruido por la coloración. Por mucho tiempo estaba buscando un champú que me va a satisfacer plenamente. O, finalmente lo encontró? Los invito a revisión.

Kosmetyk znajduje się w plastikowej butelce z klapką o pojemności 200 ml. Podoba mi się jej design, bo jest bardzo prosty jak na Alterrę przystało. Opakowanie jest bardzo praktyczne, gdyż możemy je postawić do góry nogami i cały szampon nam spłynie dzięki czemu nie mamy problemu z wyciskaniem jego resztek. Dobrze się pieni i łatwo spłukuje.

Cosmético se encuentra en una botella de plástico con tapa con una capacidad de 200 ml. Me gusta el diseño porque es muy sencillo como todos cosméticos Alterra. El envase es muy práctico, ya que podemos ponerlo abajo y el champú  fluye  para que  no tengamos un problema con la extracción de su restos. Se espuma muy bien y es fácil de lavar de cabello.
Szampon posiada gęstą, żelową konsystencję dzięki czemu nie spływa z dłoni i nie wymyka się nam przed nałożeniem na włosy.

Champú tiene una consistencia espesa y gelatinosa gracias a ella no se salga de las manos y no se nos escapa antes de aplicar al cabello.
Zapach tego szamponu jest przepiękny! Nie czuję w nim chemii jak w poprzednich kosmetykach Alterry. Połączenie woni moreli z pszenicą okazało się strzałem w dziesiątkę. Zapach kojarzy mi się z wakacjami i beztroskimi spacerami na polu. Niestety nie utrzymuje się długo na włosach i szybko się ulatnia.

El olor de este champú es maravilloso! No siento su química como en cosméticos anteriorores de Alterra. La combinación de aroma de albaricoque y trigo resultó ser un éxito. El olor me recuerda a las vacaciones y paseos por el campo. Desafortunadamente no permanece mucho tiempo en el cabello y se desaparece rápidamente.
Włosy po umyciu mają delikatny połysk. Bardzo podoba mi się ten efekt. Zauważyłam ,że włosy po nim są gładsze i przyjemniejsze w dotyku. Dodatkowy plus za nieplątanie włosów podczas mycia. Nie obciąża i nie podrażnia. Na wielu blogach przeczytałam ,że wysuszył skórę głowy, ale u mnie na całe szczęście taki efekt nie miał miejsca.

Cabello después del champú tiene un brillo delicado. Me gusta mucho el efecto. Me di cuenta de que el pelo después de usarlo es más suave y agradable al tacto. Una ventaja adicional - no se enreda cabello durante el lavado. No carga y no irrita. En muchos blogs puedo leer que seca la piel de cabeza, pero para mí, por suerte, este efecto no se produjo.
Jest bardzo wydajny, gdyż takie opakowanie starcza mi na równy miesiąc.

Es muy eficiente, ya que un paquete es suficiente para todo mes.
Szampon możecie dostać w każdym Rossmannie za ok. 8 zł. Ja go kupiłam na promocji.

 Champú se puede conseguir en cualquier Rossmann por unos 8 EUR. Lo compré en la promoción.
Podsumowując dobry, tani szampon, który uwiódł mnie swoim cudownym zapachem. Na pewno do niego wrócę, a teraz będę chciała wypróbować inny szampon Alterry.

En resumen buen champú y barato que me sedujo con su maravillosa fragancia. Sin duda volveré a él, y ahora quiero probar otro shampoo de Alterra.

Jak się u Was sprawdził ten kosmetyk? Możecie polecić  jakieś inne szampony Alterry, które są godne wypróbowania?

91 komentarzy:

  1. Co Ci się stało na dłoni?! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic :) Na całe szczęście to tylko cień :O Obrabiałam zdjęcie w Photoshopie i dlatego jest bardziej widoczny :(

      Usuń
  2. nie jest to mój must have,ale na pewno kiedys sprawdze,czy sprawdzilby sie na moim łbie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić ;) Próbowałaś już jakiś szampon Alterry? ;>

      Usuń
  3. No conocía esta marca, la buscaré por mi ciudad porque tiene muy buena pinta, y es VEGAN!!. ¡Un saludo guapa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj lamento que no puedes encontrarla en tu ciudad. Es marca de Alemania... :(( Besos guapa

      Usuń
  4. Jak pokończę wszystkie swoje zapasy szamponów to na pewno jakiś wypróbuję z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim włosom przydałoby się trochę blasku ;) ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz mieć delikatny blask na włosach, to znalazłaś idealny szampon dla siebie :D Mi się bardzo podoba te delikatne nabłyszczenie ;)

      Usuń
  6. miałam odżywkę z tej lini i bardzo mi odpowiadała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chcę teraz wypróbować odżywkę. Skoro szampon się sprawdził, to nie mam obaw ,że odżywka zrobi z moich włosów siano :D

      Usuń
  7. Hola!
    Un post interesante, una propuesta para tener en cuenta espero encontrarlo.
    Un besazoOo!

    http://fashionixima.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me encanta que te gusta este post ;) No se si en tu pais puedes encotrarlo :) Besos

      Usuń
  8. Ja żałuję, że nie zdążyłam wypróbować odżywki z tej serii. Ponoć była bardzo dobra i również pięknie nabłyszczała włosy. Na szampon pewnie się kiedyś skuszę, ale jak skończę któryś z moich 2 szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka z tej serii już jest niedostępna? Właśnie miałam ogromną ochotę ją wypróbować :(( W takim razie wielka szkoda.

      Usuń
  9. Ja się jakoś nie polubiłam z szamponami alterry za to z odzywką się pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie ostatnio go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach tego szamponu bardzo mi przypomina stare gumy balonowe Donald identycznie pachnialy. Świetny blog sama studiowałam filologie hiszpanska wiec fajnie cos poczytac w tym jezyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie ,że czytasz moje posty w języku hiszpańskim :) Najcudowniejszy język świata :)

      Usuń
  12. świetny blog ! :) hmmm a szampon musze wypróbować :)

    _____________
    www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałam się kupować tych szamponów ze względu na ich małą pojemność, ale gdy napisałaś że starcza Ci takie opakowanie na ok. miesiąc no to chyba najwyższa pora go kupić! :) Zapraszam do mnie na makijaż step by step ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze zadnego szamponu z Alterry, ale dla zapachu mogłabym sie skusic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety Alterra się nie sprawdza jeśli chodzi o szampony:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fatalne efekty zaobserwowałam po szamponie z kofeiną... Kompletna beznadzieja, ale postanowiłam wypróbować inny szampon Alterry i teraz tego nie żałuję ;) Na pewno skuszę się na jakąś inną wersję :D

      Usuń
  16. Bardzo tani jest ale ja na razie musze wymienić te drogeryjne szampony na naturalne.Coś mnie podrażnia i musze sprawdzić czy to SLS
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz szampon bez SLS to polecam wypróbować rosyjskie szampony :) Miałam ostatnio Baikal Herbals bez parabenów i SLS :) Polecam :)

      Usuń
  17. To jeden z dwóch moich ulubionych szamponów firmy Alterra, bardzo lubię jeszcze ten z papają i bambusem. Tani, dobry i oto w tym wszystkim chyba chodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę kiedyś wypróbować szampon z papajem i bambusem o którym piszesz :) Skoro u Cb się sprawdził, to nie mam obaw :)

      Usuń
  18. Też ostatnio go zrecenzowałam ;) Na mnie wywarł bardzo dobre wrażenie i z pewnością będę do niego wracać!

    OdpowiedzUsuń
  19. i will check

    xxxxxx
    http://voguecita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. może się skuszę jak go jeszcze dorwę

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam, ale zachęca :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :) Zapraszam też do wzięcia udziału w moim rozdaniu, gdzie możesz wygrać wybrany ciuch z letniej kolekcji OASAP <3
    Blog Lissey

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Me gustaria probarlo, pero me sera dificil encontrarlo
    Un beso
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si porque en Espańa no hay esta marca de cosméticos :(
      Besos

      Usuń
  24. mialam wersje z granatem i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam odżywkę z granatem i jestem nią oczarowana :)

      Usuń
  25. W takim razie to kolejny kosmetyk na liście do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie sie zapowiada:) z Alterry mialam tylko odzywke do wlosow z granatem i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją mam i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  27. Jutro obowiązkowa wizyta w rossku więc dopisałam do listy zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ;)) Udanych zakupów :*

      Usuń
  28. No he probao nada de estos productos

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten szampon:) Po jego użyciu moje włosy są gładkie i lśniące, a rozczesywanie przebiega bez większych komplikacji;) U mnie szybciej dobija dna, ale codziennie myję głowę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę kiedyś się skusić na jakiś szampon Alterry, ale co∂ do przetłuszczających włosów muszę znaleźc ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. por los componentes que tiene, te creo que tiene un rico aroma =)
    besos
    www.petitgraphie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze go nie miałam ale recenzja zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja niestety nie mogę używać szamponów Alterry, dlatego, że mam problematyczną skórę głowy i służy mi na dzień dzisiejszy jedynie Dermedic Emolient Linum, ale odżywkę i maskę z granatem od Alterry bardzo lubię :)

    ps. ale tu ładnie! z przyjemnością dołączam i będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  35. hola! ya te sigo yo tmabien! me encanta que des truquitos y potingues que probar! jejeje ;)

    sandra1mua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pues es un champú que aún no he probado, soy muy fiel a mis marcas, y me da miedo probar otras nuevas, tengo el pelo demasiado encrescapdo y débil cuando cambio de champú

    OdpowiedzUsuń
  37. Buenos días! Yo no he probado tampoco este champú... pero me gusta tanto probar nuevos productos que en cuanto lo vea seguramente lo probaré. Gracias por pasarte por mi blog y además seguirme. Yo ya te sigo a tí también!
    Estamos en contacto. Nos leemos!
    Un beso fuerte!
    http://unmomentoparamicercadeti.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  38. Hola guapa! Gracias por visitar mi blog, la verdad es que el tuyo me ha encantado, asi que ya tienes una seguidora más.
    Sobre el champú no puedo darte mi opinión, no lo he probado. Besos!

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your comment!! I´m very sad because I can´t find the products you talk about in my city :(
    Anyway, love the image of your blog and I´ll try to read all your post because maybe I can find some products and I wanna know your opinion about it.
    detapasytacones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hola...

    Tomo buena nota de este shampoo, no conocía la marca para nada. Muy buen review. Un beso de jueves!

    OdpowiedzUsuń
  41. No conocía esta marca! Me ha encantado el post,muy claro!!tendre que probarlo! Besos

    OdpowiedzUsuń
  42. hola! me encanta probar productos nuevos, cómo éste.
    Ya te sigo:)

    OdpowiedzUsuń
  43. cie;kawy produkt,ja jednak chyba wole brac sprawdzone szampony;)

    Zapraszam na rozdanie które organizuję wraz z firmą Oasap.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hola!!!

    Muchas gracias por pasarte por mi blog y comentar!

    Ya tienes una seguidora más!

    Un besito y feliz jueves!

    http://sheibp.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hola guapa! mil gracias por visitar y seguir mi blog. Yo estoy siguiéndote ya también desde hace unos días ^^

    Besitos desde Vivalaohlalá!

    OdpowiedzUsuń
  46. nie miałam tej wersji, próbowałam tylko ten z migdałem i papają i z kofeiną i biotyną ;) teraz raczej nie sięgam po szampony Alterry, bo w sumie nie są ani typowo oczyszczające, ani łagodne... ale kiedyś może sobie kupię jeszcze jakiś, bo krzywdy mi nie robiły :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aquí me tienes, gracias por tu visita y agradable comentario, me quedó por aquí admirándolo. Feliz fin de semana y besitos desde Canarias.

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo lubię sposób w jaki przerabiasz zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Aqui estoy!!
    Gracias por seguir mi blog desde hoy mismo me tienes a mi también en el tuyo.
    Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Hola.
    Gracias por visitarme y quedarte. Yo también me quedo por aquí. Tu blog es muy interesante.
    Feliz fín de semana.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hola...Gracias por la visita. Yo no conocia esta marca. Quizas por que estoy al otro lado del mundo jajajaj...Pero parece bueno. Me gusta los reviews del productos> especialmente por que estoy en busqueda de una buena crema hidratante...ummm a ver que encuentro por aqui y de paso te sigo tambien
    iela

    OdpowiedzUsuń
  52. Dsede luego un buen producto..un abarzo desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  53. No lo conocía pero aun con todo seguiré siendo fiel a Pantene que me deja el pelo muy bonito.
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam go i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. No lo conocía! Ya me tienes por aquí! besos

    OdpowiedzUsuń
  56. wypróbowałam jedne z nich, taki pomarańczowy i jest fajny, ale raczej do niego nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Tienes un blog muy chulo y no he podido resistirme a seguirte via GFG :D Gracias por pasarte por el mío, si no... ¡no hubiera conocido el tuyo! ^^

    Si tienes problemas de pelo seco, te recomiendo este champú de aquí: http://www.iherb.com/Giovanni-Smooth-As-Silk-Deep-Moisture-Shampoo-8-5-fl-oz-250-ml/6419
    Yo tengo el acondicionador de la misma gama y me funciona genial para la zona seca de mi pelo :)

    ¡Besitos!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Me gusta mucho tu blog!!
    Te invito a conocer el mio.
    Un besito!!

    http://soniapardoimagenestilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Z kosmetykami Alterra mam styczność od niedawna, udało mi się wygrać konkretny zestaw, nie do wszystkich z nich wrócę w przyszłości ale przykładowo polubiłam te do kąpieli i do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  61. Miałam kilka szamponów z tej firmy, ale nie pamiętam czy wśród nich był ten.

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo lubię produkty alttery :) chyba się skuszę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obecnie mam wersję z kofeiną i osobiście jestem z niego zadowolona. Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem zadowolona z kazdego szamponu Alterry oprocz tego- ten okropnie mi wysuszyl wlosy, skore glowy co dziwne nie i przywital sie z koszem;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja akurat ostatnio kupiłam z tej firmy odżywkę do włosów i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi ;).

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawie się zapowiada, szkoda że zapach z włosów szybko się ulatnia a szukam takiego szamponu po którym zapach długo by się trzymał :(

    OdpowiedzUsuń
  67. A ja bardzo lubię ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Obecnie stosuję Alterre z kofeiną i mam mieszane uczucia. Niby delikatny i całkiem nieźle się spisuje, ale... no właśnie, sama nie wiem co jest na rzeczy. Poza zapachem, który jest dość charakterystyczny i nieszczególnie mi przeszkadza, czegoś mi w nim jednak brakuje...
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)