Ujędrniający balsam do ciała Q10 Plus Nivea // Loción reafirmante Q10 Plus Nivea


W dalszym ciągu walczę z mało jędrną skórą i szukam dobrego kosmetyku. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić ujędrniający balsam do ciała Q10 firmy Nivea. Dlaczego ten produkt nie powinien nosić takiej nazwy? Zapraszam do zapoznania się z poniższą recenzją.

Continuo luchando con mi piel poca firme y estoy buscando un buen cosmético. Hoy me gustaría presentar  loción reafirmante Q10 plus para el cuerpo de Nivea. ¿Por qué este producto no debe llevar ese nombre? Los invito a leer la siguiente revisión.


Nowa formuła balsamu ujędrniającego Q10 plus z naturalnym składnikiem skóry koenzymem Q10 wnika głęboko w skórę, stymulując naturalną produkcję energii. Wspiera tym samym funkcje komórkowe oraz elastyczność skóry. Balsam:
- Wyraźnie ujędrnia skórę już w ciągu dwóch tygodni;
- Znacznie poprawia sprężystość skóry;
- Intensywnie nawilża skórę, pozostawiając przyjemne uczucie gładkości;

Con el tiempo la piel puede perder firmeza y elasticidad. NIVEA Loción Reafirmante Q10 Plus es una leche corporal reafirmante de fácil absorción, especialmente formulada para piel normal. 
 Enriquecida con Q10 de la propia piel, su poderosa fórmula:
-Estimula la regeneración celular y mejora visiblemente la firmeza de la piel. 
-Refuerza su estructura natural y ayuda a protegerla de una mayor perdida de elasticidad.
* Resultados testados: Piel más firme en dos semanas.
                                                              
Balsam znajduje się  w plastikowej , nieprzezroczystej butelce, która jest zamykana na zatrzask. osobiście nie lubię tego typu opakowań, gdyż nie mogę śledzić poziomu zużycia kosmetyku. Butelka posiada prosty design jak na firmę Nivea przystało. Widziałam ,że teraz firma postawiła na nowe opakowania, ale moim zdaniem wprowadzili tylko kosmetyczne zmiany w tej kwestii.

Bálsamo se encuentra en botella de plástico, opaca, que esta cerrada con el complemento. A mi personalmente no me gusta este tipo de envases, porque no puedo perder de vista el nivel de consumo de cosmético. Botella tiene un diseño sencillo como corresponde a Nivea. Vi que ahora la compañía ha establecido un nuevo paquete, pero creo que los cambios en este tema son sólo pequeños.
Kosmetyk ma bardzo wodnistą konsystencję i prawie przelewa się przez dłonie. Nie przypomina w ogóle balsamu, który moim zdaniem powinien być gęsty i treściwy.

Cosmético tiene una textura muy aguada y casi se derrame a través de mis manos. No, en absoluto, no es parecida a loción, que debería tener textura gruesa y carnosa.
 Idealnie rozprowadza się po skórze ,ale niestety bardzo długo się wchłania. Rozumiem ,że balsam może zostawiać tłustą powłokę, ale żeby potrzebował tyle czasu na wchłonięcie? Rozczarował mnie tym.

Ideal se extiende sobre la piel, pero por desgracia se absorbe durante mucho tiempo. Entiendo que la loción puede dejar una película grasa, sino que porque necesita tanto tiempo para absorber? Me decepcionó totalmente.

Balsam stosowałam codziennie ,ale z małymi wyjątkami. Poziom nawilżenia jest optymalny, ale dla mnie niewystarczający. Przyzwyczaiłam się do kosmetyków, które bardzo dobrze nawilżają, a w tym wypadku Nivea Q10 takim kosmetykiem nie jest.

Bálsamo usaba todos los días, pero con algunas excepciones. El nivel de humedad es óptima, pero no es suficiente para mí piel. Estoy acostumbrado a los cosméticos que hidratan muy bien, y en este caso la Nivea Q10 no es tal cosmético.
Niestety wbrew obietnicom producenta nie zauważyłam żadnego ujędrnienia. Najlepszą rzeczą w balsamie jest jego delikatny iprzyjemny zapach, który utrzymuje się na ciele przez dłuższy okres czasu. Nie mogę jednak polubić się z kosmetykiem, który ma piękny aromat, a działanie zerowe.
Zużyłam go do końca i na pewno do niego nie wrócę. W tej kwestii pozostanę wierna kosmetykom Eveline i Lirene.

Desafortunadamente, a pesar de las promesas de los fabricantes no veo ningún reafirmante. Lo mejor de este loción es suave y agradable aroma que queda en el cuerpo durante un largo período de tiempo. Pero no puedo enamorarme de un cosmético que tiene un sabor agradable, y su efecto es nulo. Lo usé todo y no voy a volver con él. En este sentido sigo siendo fiel a los cosméticos Eveline y Lirene.

Używcaie balsmay ujędrniające? Macie swoich ulubieńców?
Usan los lociones reafirmantes? Tienen sus favoritos?


73 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tego balsamu, ale moje ciało jest mało wymagające i wolę tańsze kosmetyki kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli nadaje się tylko do pielęgnacji mało wymagającej skóry, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego balsamu, aczkolwiek uwielbiam produkty Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Últimamente de Nivea utilizo solamente una crema hidratante para el cuerpo con extractos de olivas
    ya que otros cosméticos me han decepcionado un poco.
    En cuanto a cremas reafirmantes nunca he utilizado ninguna x)

    Besos.
    www.infinityfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten balsam jest rewelacyjny :) Mam po nim skórę jak pupcię niemowlęcia choć mam bardzo suchą skórę na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go miałam i faktycznie strasznie długo się wchłania i mało co nawilża.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post ubraniowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea es flojilla para algunas cosas, pero tiene buena relación calidad-precio. A mi para productos faciales me gusta, no la que mas, pero me parece que no está mal.
    Besitos!
    http://piolinaysussecretos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię balsamów Nivea, ani zapach ani konsystencja mnie nie przekonują. Mam ogromne problemy ze skórą i zawsze szukam delikatnych kosmetyków mocno nawilżających...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za balsamami,które długo się wchłaniają...;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze wszystkich mazideł na ciało najbardziej wolę balsamy. Póki co używam duetu fenjal ( kremowy żel + balsam) i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I use the brand 'Nivea' and I really like. It is a cream that smells good and very nutritious. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie produkty nivea, ale ich balsamy do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam balsam z Nivea, ale średnio byłam z niego zadowolona;) Chyba balsamy im za specjalnie nie wyszły;)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Vaya que lastima, pero gracias por la información!!

    -Visit My blog urbanfashionstylee.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię takich wodnistych balsamów;/

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam ;))

    dziękuję za odwiedziny ;*

    A mogła byś polecić jakiś naprawdę bardzo nawilżający i ujędrniający balsam ?

    Obserwuję miło będzie jak się odwdzięczysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam ten balsam ale nie był zbyt rzadki, później miałam inne z Nivea i muszę powiedzieć że są dość dobre i nawet je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten balsam i jak dla mnie był fajny. Nawilżał i ładnie pachniał. Rzeczywiście troszkę się wchłaniał ale przyzwyczaiłam się do tego podczas jego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego balsamu, ale w takim razie nie żałuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam jego zapach ślicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam kiedyś ten balsam :)
    według mnie ładnie pachnie, dobrze nawilża, ale niestety nie spełnia podstawowej obietnicy producenta - nie ujędrnia skóry ..

    OdpowiedzUsuń
  22. A to jest mój ulubiony balsam. Stosuję go już od jakiś 5 lat. Wśaściwie odkąd pojawił się na rynku. U mnie spostrzeżenia są całkowicie inne. W moją skórę wchłania się dość szybko i naprawdę daje rezultaty. Wracam do niego każdego lata kiedy chcę ujędrnić ciałko:) to mój numer jeden jak chodzi o działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś jak byłam nieco młodsza nivea były moimi ulubionymi kosmetykami do pielęgnacji, na szczęście z czasem poznałam także inne firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dzieki za ostrzezenie:) na ujedrnienie najlepsze sa sera z eveline moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie przepadałam za kosmetykami z nivea ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. super post!
    u mnie nivea też się nie sprawdza.

    zapraszam na tartę!
    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Realmente la firma Nivea no me ofrece ninguna confianza.
    Me parece un producto lowcost que poco cumple lo que promete :(




    Aprovecho para invitarte al SORTEO de mi blog,
    100€ para ir de shopping!
    http://lauraherder.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lo tendré en cuenta para no hacerme con ella...saludos!

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy posty :) nie lubie czegoś co się długo wchłaniia

    OdpowiedzUsuń
  30. interesujący blog, dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię kosmetyków, balsamów typu lotion, Wolę gęstrze konsystencje ale do marki NIVEA mam słabość

    OdpowiedzUsuń
  32. Hola!!
    Gracias por pasarte por mi blog a comentar. Nivea Q10 uso un serum facial pero tampoco me hace gran cosa si te digo la verdad.
    Besines

    OdpowiedzUsuń
  33. Yo no creo en los superpoderes de estas cremas, eso sí, como hidratante me encanta el olor de 10

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam mleczko do ciała Garnier ,które nawilża przez 7 dni:)


    Świetny blog!
    Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  35. nie używałam tego kosmetyku, ale ogólnie bardzo lubię firmę Nivea i ich kosmetyki do twarzy:) lubię również Lirene, ale z kosmetykami Eveline nie mam dobrych wspomnien niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  36. oo a akurat chcialam go kupić i zobaczyc jak dziala xd

    OdpowiedzUsuń
  37. nie lubię długo wchłaniających się balsamów, więc raczej bym się z nim nie polubiła.. wolę szybkie, ale zostawiające delikatną ochronną warstewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A mi no me gusta nada esta hidratante y además, me dio una especie de reacción alérgica en las manos que me las tuve que lavar enseguida.

    Gracias por pasarte por mi blog, besos!

    OdpowiedzUsuń
  39. widzialam kilka opinii zachwalajacych ten produkt i juz mialam sie na niego w hebe zdecydowac bo jest w promocji, ale sie powstrzymalam-mam jeszcze spore zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie miałam jeszcze tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o to ja mam odwrotnie bardzo lubię kosmetyki nivea i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam;D


    Zapraszam na Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam jakiś sentyment do balsamów Nivea,ale dawno ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama walczę z brakiem jędrności ale jeszcze NIVEA nie stosowałam i chyba to dobrze na razie biorę suplementy diety i ćwiczenia plus balsamy i coś tam widać

    OdpowiedzUsuń
  44. no lo habia probado pero viendo tu revision, no creo que lo haga

    besos

    ♥Nshantel By Tamara♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Skoro długo się wchłania i ma taką konsystencję to u mnie odpada... nie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedyś namiętnie używałam balsamów Nivea, ale chyba juz mi się "przejadły" i nie miałam ich chyba z 5 lat ;/.

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety produkty z Nivea takie jak kremy czy balsamy nie przekonują mnie do siebie. Dla mnie dobry kosmetyk do ciała musi szybko się wchłaniać. Poza tym nie znoszę wodnistej konsystencji balsamów. Wolę takie o formule podobnej do maseł. Dlatego też ostatnio tylko je stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Me encanta esta crema , es super suave e hidrata un monton!
    besitos! buena revision!

    OdpowiedzUsuń
  49. great post dear
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Muchas gracias por vuestro comentario, tambien os sigo :). Si que he probado esta crema y me encanta, su olor textura y lo suave y firme que deja la piel :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hola...

    Esta crema va genial...
    Gracias por tu visita y por seguirme. Yo ya te seguía desde hace algunas semanas!
    Estamos en contacto,

    Gladys,
    http://integralwomanbygladys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Por cierto que no te he encontrado en mi GFC, ni en Facebook como seguidora!

      Saludos.

      Usuń
  52. Choć lubię kosmetyki Nivea to póki co balsamów mam dość i muszę je wszystkie zużyć. Jestem zauroczona wyglądem Twojego bloga, jest tu bardzo przyjemnie :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Thanks for visiting my blog. Now I follow you too.

    ramy-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Gracias por pasarte por mi blog, yo también te sigo aquí y en el Facebook.
    Un Besazo
    Chaosin-themirror.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Espero qu etu tb me sigas en el facebook!!! Un besazo

      Usuń
  55. ja mam balsam z Eveline. Ale jeszcze za krótko go używam, żeby cos więcej o nim powiedzieć. Podoba mi się jego konsystencja ;) /K.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się, że nie ujędrnia jakoś specjalnie.Jeśli chodzi o nawilżenie to byłam zadowolona, skóra zrobiła się niezwykle gładka i miła w dotyku.:)

    OdpowiedzUsuń
  57. A mi me paso como a ti, estuve un tiempo usándolo pero no vi ningún efecto. Buen post. Un saludo

    elprobadordeloscaprichos.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  58. No uso productos Nivea, nunca me han parecido lo suficientemente buenos. ¡Y tu opinión me lo confirma!
    Por cierto ¡ya te sigo desde hace tiempo en GFC y Bloglovin'! ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Follow back sweetie! Kisses
    Http://crazyheelsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Hola Guapa!
    Gracias por tu visita y comentario en mi blog. Y claro, me encantaría que nos siguiéramos. He escuchando buenos comentarios de esta crema. yo utilizo body tonic de garnier y me va muy bien.
    Un besazoOo!

    http://fashionixima.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  61. No he utilizado esta crema así que no puedo opinar, aunque algunos productos de nivea que si utilizo me gustan bastante.
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Muchas gracias por tu visita.

    Aquí me quedo para leerte.

    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ante todo gracias por visitar mi blog y decirte que te sigo desde ya, ok???
    Me encanta Nivea...dos embarazos y ninguna estria y se lo debo a esta marca!!!un bsazo

    OdpowiedzUsuń
  64. Que buen reporte. Y que bonito tu blog. Te sigo!
    http://miramoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. dosyć często spotykam się z dużym narzutem tych balsamów w sklepach i przyznam, że zatrzymałam się nawet przy nich, ale dobrze, że nie wzięłam.. te najwięcej reklamowane kosmetyki często bywają słabe..

    OdpowiedzUsuń
  66. NIvea es una marca genial

    BESOS, REBECA
    http://princes-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. lubię kosmetyki nivea, ale ten jest ewidentnie jest słaby:(

    OdpowiedzUsuń
  68. Polecam Q10 Plus, Ujędrniający żel antycellulitowy. Osobiście używam od lutego i bardzo jestem zadowolona. Żel faktycznie ujędrnia skórę i lekko niweluje cellulit. Ma przyjemną żelową konsystencję, niebieski kolor, świeży zapach i estetyczne opakowanie. Jednocześnie ćwiczę codziennie co jeszcze bardziej ujędrnia moje ciało.

    OdpowiedzUsuń
  69. I have very demanding skin and I have been buying this lotion for years. I have no problem with absorbing time since I have very dry skin. Love the scent too. Honestly this is the best drugstore lotion you can get. I also like q10 anti cellulite gel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)