Waniliowy krem do rąk 20 % masła shea The Secret Soap Store // Crema de manos 20% manteca de karité con vanilia The Secret Soap Store

Według mnie dobry krem do rąk powinien ładnie pachnieć, dobrze nawilżać i pielęgnować. Kupując kosmetyki do dłoni zawsze kieruję się powyższymi zasadami. Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć coś na temat waniliowego kremu do rąk z masłem shea. Jest to kosmetyk z którym na co dzień się nie rozstaję. Zapraszam a recenzję.

Para mí una buena crema de manos debería tener oler bonito, hidrar y alimentar la piel. Cuando estoy comprando cosmético de manos siempre busco y elijo por estos principios. Hoy quiero decirles algo sobre la crema de manos con vainilla y manteca de karité. Es un cosmético sin cual no  puedo imaginar mi dia. Los invito a conocer mi opinión y experiencia.

Dzięki wysokiej - 20% zawartości masła Shea, krem jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dodatkową jego zaletą  jest delikatny waniliowy zapach.

Con alta - 20% de la manteca de karité, la crema es un excelente cosmético para la piel seca e irritada en manos. Una ventaja adicional es un aroma de vainilla delicada.
 
Masło Shea (EcoCert) -
zwane także karite co oznacza „życie".
Uzyskiwane z nasion drzewa masłowego Magnifolia. Zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB. Ma właściwości łagodzące, mocno natłuszczające i wygładzające. Chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry. Stymuluje metabolizm komórkowy i wzmacnia lokalne krążenie kapilarne. Skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Jest wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry.  
 
La manteca de karité (EcoCert) -.también llamado Shea,  significa "vida" .Derivado de semillas del árbol de mantequilla Magnifolia. Contiene vitaminas A, E y F, y filtros naturales para proteger contra los rayos UVB. Tiene propiedades calmantes, altamente hidratantes y alisados. Protege y refuerza la capa lipídica intracelular y la piel. Estimula el metabolismo celular y refuerza la circulación capilar local. Protege en modo efectivo contra factores externos dañinos. Es muy apreciada por sus propiedades suavizantes de la piel y la capacidad para curar la piel irritada.

Składniki (INCI): Aqua, Shea Butter, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin,
Avocado Oil, Urea, D-panthenol, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Trideceth-6, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Alantoin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum.



Krem otrzymujemy zapakowany w kartonowe, stylowe pudełko.  Kosmetyk znajduje się w srebrnej i bardzo miękkiej tubce, która nie sprawia żadnych problemów podczas aplikacji. Spodobało mi się ,że krem był zabezpieczony folią i dzięki temu miałam pewność, że nikt go wcześniej nie używał. Jeśli chodzi o pojemność to jest ona bardzo duża jak na zwykły krem do rąk i wynosi 70 ml.

Crema obtenemos en una caja de cartón con su propio y bonito estilo. Cosmético se encuentra en tubo de plata que es muy suave y no cause ningún problema durante la aplicación. Me gustó que la crema tenia película protectora y gracias a esto y yo estaba seguro de que nadie la habia utilizado anteriormente. En cuanto la capacidad es muy grande, como una crema de manos tiene grande tamaño es 70 ml.

Kosmetyk posiada delikatny i bardzo przyjemny waniliowy zapach. Osobiście bardzo mi się spodobał, bo nie jest on mocny a wręcz przypomina woń waniliowego budyniu. Jestem pewna,że każdej z Was przypadłby do gustu. 

Cosmético tiene un aroma de vainilla delicada y muy agradable. Personalmente, me gusta porque él no es fuerte e incluso me recuerda olor del pudín de vainilla. Estoy segura de que cada una de ustedes se enamora de el.

Jak widać na zdjęciu konsystencja kremu jest gęsta i kremowa. Mimo tego doskonale się rozprowadza na skórze i bardzo szybko wchłania.  Ku mojemu zdziwieniu nie pozostawia tłustej warstwy, której bardzo nie lubię.
Como se puede ver en la foto la textura de la crema es textura densa y untuosa. A pesar de esto se extiende muy bien sobre la piel y se absorbe rápidamente. Para mi gran sorpresa porque no deja una película aceitosa, la que no me gusta.

Co najważniejsze krem nawilża, chroni, odżywia i pozostawia dłonie miękkie przez wiele godzin. 
Jest on wzbogacony o 20% masła shea oraz olej awokado. Razem tworzą bardzo kremową konsystencję, która rozpieszcza naszą skórę dając jej uczucie nawilżenia i  odpowiednią ochronę. Nie mogę się wypowiedzieć na temat pielęgnacji dłoni tym kremem zimą , gdyż używałam go tylko wiosną. Przypuszczam ,że podczas tej pory roku także sprawdziłby się genialnie.
Lo más importante de esta crema es que hidra, protege, nutre y deja las manos suaves durante horas.
Está enriquecida con un 20% de manteca de karité y aceite de aguacate. Juntos forman una textura muy cremosa que mima la piel dándole una sensación de hidratación y una protección adecuada. No puedo comentar sobre cuidado de las manos durante el invierno con esta crema, ya que la usé sólo en primavera. Supongo que durante esta época del año también trabajaría con brillantez.

Mogę go polecić każdemu. Efekty są widoczne od razu po pierwszym użyciu kremu. Nie ma nic lepszego od posiadania tego kosmetyku w swojej torebce.

Krem możecie dostać w sklepie internetowym SpaKosmetyki tutaj.

Kosmetyk dostałam w ramach współpracy z marką The Secret Soap STORE.
Se lo recomiendo a todo mundo. Los resultados son visibles inmediatamente después de la primera utilización de la crema. No hay nada mejor que tener en su bolsa este cosmético.

La crema se puede obtener en tienda online SpaKosmetyki aqui.

Cosmético consigo gracias la colaboración con la marca The Secret Soap STORE.
 
 

Zachęcam Was bardzo serdecznie do odwiedzania facebooka TSSS, gdzie znajdziecie mnóstwo konkursów i informacji na temat promocji.

Wszystkie czytelniczki mojego bloga mogą robić zakupy w sklepie spakosmetyki.pl ze zniżką 13%-ową wpisując poniższy kod.

Os invito a visitar facebook de TSSS, donde pueden encontrar una gran cantidad de competiciones y la información sobre promociones. 

Todos los lectores de mi blog pueden comprar en esta tienda spakosmetyki.pl con descuento 13% gracias el código de abajo.

Znacie kosmetyki The Secret Soap? Co o nich sądzicie?

Conocen los cosmeticos The Secret Soap? Que piensan sobre ellos?

73 komentarze:

  1. Mnie kusi jego porzeczkowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się skuś ;) Ja też jestem ciekawa jak pachnie porzeczkowy krem do rąk :D

      Usuń
  2. już gdzieś słyszałam o tym kremie, uwielbiam takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie mnie pozytywnie zaskoczyło, bo pierwszy raz spotkałam krem do rąk tak zapakowany :)

      Usuń
  3. Moje ręce i ciało uwielbiają masło shea. Niestety twarzy ani troszkę mi nie nawilża. Nie wiem o co kaman :D
    Ta firma ma bardzo fajne opakowanie, jednak nigdy jeszcze nie miałam styczności z ich kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ;) Wszystkie kremy jakie mam do twarzy z masłem shea doskonale nawilżają i pielęgnują. Tak samo jest z masłami. Pora wypróbować kosmetyki tej firmy ;)

      Usuń
  4. ja jestem zakochana w tych kremach do rąk! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie miałam okazje wypróbować tylko jeden :)

      Usuń
  5. Ja i wszystkie moje znajome uwielbiają ten krem, nawilża,pielęgnuje i pachnie jak budyń waniliowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten zapach budyniu waniliowego ;) Używam tego kremu z przyjemnością :)

      Usuń
  6. ja obecnie nie mogę używać kremów do rąk :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, a poznałabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim przeczytałam posta już wiedziałam, że byłby dla mnie idealny jakby nie zapas waniliowych kremów i maseł w szafie :))
    Poza tym nie miałam jeszcze kremu w takiej tubce, a bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tubka tego kremu jest urocza :) Ja mam kilka kosmetyków waniliowych, ale nie mogłam sobie odmówić kolejnego kremu do rąk o zapachu wanilii ;)

      Usuń
  9. ja swój kremik z isany do rąk mam i używam od dawna :)
    a tego nie miałam okazji jeszcze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka kremów do rąk z ISANY, ale ten zrobił na mnie wiele lepsze wrażenie :)

      Usuń
  10. miałam próbkę tego kremu w wersji pomarańczowej i bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie jak pięknie musiał pachnieć pomarańczami :)

      Usuń
  11. Me encanta como está envuelta! Es precioso el envase, además si está certificada por ecocert...me gusta mucho los ingredientes que lleva.

    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi me gustan también los ingredientes de este cosmético ;) Estoy totalmente de acuerdo contigo ;) Besos

      Usuń
  12. Od dawna mam ochotę na ten krem, z zakupem poczekam jednak na okres jesienny, gdy dłonie potrzebują dodatkowej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno też się zaopatrzę w drugie opakowanie ;) Wypróbuję w okresie jesienno-zimowym i zobaczymy wtedy jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  13. skusiłaś mnie cudny zapach, gęsta konsystencja no i super działanie, ekstra coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też go nie znam,a pewnie byłby fajny! masz naprawdę fajnego bloga,na ktorego wchodze serio regularnie, wiec ta dopiska w komciach 'zapraszam na news' jest zbedna i troche irytuje:(

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś wypróbuję bo słyszałam i czytałam wiele pozytywnych opinii :)
    Pozdrawiam A.
    (genialne zmiany, cały czas nie mogę wyjść z podziwu-tak wiosenni i majowo :) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi ślicznie pachnąć :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zaczynałam bloga to wiele recenzji było o tym kremie, ale do tej pory nie miałam możliwości wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Que buena pinta tiene! besos

    OdpowiedzUsuń
  19. zachecajaca recenzja:) na razie moimi ulubiencami sa kremy do rak z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z masłem shea używam kremu do rąk z L'Occitane, ale przyznam szczerze, że po Twojej recenzji kusi mnie wypróbowanie tego z TSSS, bo jest o wiele tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten krem! Z chęcią sama bym go wypróbowała, bo właśnie szukam jakiegoś dobrze nawilżającego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. już od jakiegoś czasu myślę o kupnie tego kremu, teraz po Twojej recenzji wiem że kupie go na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello from Spain: thanks for your recommendation. I like the smell of vanilla creams. It is one of my favorite smells. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladowo przypomina mi opakowanie Loccitane:) bardzo zachecilas mnie do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja znam ten krem tylko ze słyszenia, ale muszę przyznać, że z powodu mojego małego bzika na punkcie kremów do rąk, mam na niego ochotę niebywałą! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie używałam tego kremu i pewnie go nie wypróbuję bo nie jestem przekonana do zakupów w internecie ;) Świetny jest też krem z Ziaji ''Kozie mleko'' :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gracias por visitar mi blog y por tus recomendaciones sobre cremas de manos,

    OdpowiedzUsuń
  29. Yo soy adicta a las cremas de manos, además las uso mucho, esta me parece una buena opción! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam pomarańczowy, uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam waniliowy budyń, toteż podejrzewam, że woń tego kremu przypadłaby mi do gustu:) Myślę, że zaprezentowany przez Ciebie krem mógłby znaleźć zastosowanie w ciągu dnia, ponieważ w pracy nie mogę sobie pozwolić na specyfiki pozostawiające tłustą warstwę...

    OdpowiedzUsuń
  32. po przeczytaniu Twojej recenzji bardzo chętnie go wypróbuję. Jak narazie na pierwszym miejscu w pielęgnacji mojej suchej skóry dłoni króluje L'occitane choć wiadomo jaka jest jego cena :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie podoba mi się ten alkohol w składzie, reszta jest ok. Wypróbowałabym chętnie, ale jakiś inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol cetearylowy jest mieszaniną alkoholi tłuszczowych, składa się z alkoholu cetylowego i alkoholu stearylowego. Biała, woskowata substancja używana jako:zmiękczacz i regulator lepkości, substancja natłuszczająca, nadająca skórze miękkość, elastyczność i gładkość.

      Usuń
  34. Hi there sweety,
    I invite you to join my giveaway .Pls give it a try .:)
    http://stylescrap-khusbu.blogspot.com/2013/05/international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  35. brzmi świetnie! uwielbiam wanilię *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)
    + ślicznie tu i Ciebie! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam zapachy waniliowe:)

    OdpowiedzUsuń
  38. wygląda bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. It's not just a measure of a man's bladder. I could tell you more
    confidence which can increase blood flow to penis.
    Interior Walls Wall cleaner, mix 1/2 c. If you
    are obese, chances of Erectile Dysfunction increase automatically.


    Feel free to visit my webpage ... Http://Slaphappyreview.Com/

    OdpowiedzUsuń
  40. No conocía esta marca, me pasaré por la web para ver sus productos. El envase es muy bonito.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hola, estoy por aquí para devolverte la visita y por supuesto me quedo he visto cosas muy interesantes.
    Bss. Mabi

    OdpowiedzUsuń
  42. A lot of these people out of business in homeopathic remedy
    for abscess the '30s. 6 Meanwhile, prepare the garnishes: make each chipolata sausage into 2 cocktail-sized ones by twisting gently in the morning. When someone we love is sick, the things that you could have it in only one area of the brain Lang, 1979. Intelligent eyes, enraptured eyes, luminous, stricken, brilliant, spellbound, spellbinding eyes.

    Check out my site; boilxexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hola! Qué tal? Gracias por tu visita en mi blog, a mi me gusta probar nuevos productos también. Me ha encantado la campanilla que tienes a la derecha! Un besito mágico! Te sigo!

    OdpowiedzUsuń
  44. nie znałam wcześniej tej firmy, brzmi bardzo kusząco a ten kremik naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie slyszalam o tym kremie do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  46. muszę koniecznie zakupić :) brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aaaach hiszpański piękny język <3! ;) tak apropos czytania informacji o Tobie :D aż kipi pozytywnizmem!:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Muy interesante!!
    Me gusta tu blog, así que ya tienes una nueva seguidora, y muchas gracias por pasarte por el mío :)
    alwaysssmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem bardzo ciekawa tego kremu,bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. nice post. thanks for share

    OdpowiedzUsuń
  51. Yo le pido lo mismo a una crema de manos: nutrición y aroma..

    OdpowiedzUsuń
  52. Cześć ;) "wybacz za zapłon", ale jakoś zapomniałam o blogu ;c
    Miło mi, że wpadłaś, masz bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ¡Gracias por haberte pasado por mi blog!
    Ahora soy tu seguidora número 1292.
    ¡Hasta la próxima!

    OdpowiedzUsuń
  54. nie mam mozliwosci zakupu tego kosmetyku do pielegnacji rak stacjonarnie, wiec zKUPY PRZEZ INTERNET ODPADAJA ...A SZKODA BO KREM ZAPOWODA SIE CIEKAWIE :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Skoro jest taki dobry to dodaję go do swojej chciejlisty :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)