Winogronowy peeling do ciała BeBeauty // Exfoliante con uva de BeBeauty

5/02/2013 61 Komentarz


Jedną z najważniejszych dla mnie rzeczy jest dbanie o mój wygląd skóry. Nie jest tajemnicą, że używam różnego rodzaju kremów, ale zawsze w mojej tygodniowej pielęgnacji musi się znaleźć miejsce na dobry peeling. Dzisiaj chcę Wam pokazać winogronowy peeling BeBeauty, który jest przyjemny w użyciu ze względu na cudowny aromat i złuszczające właściwości. Zapraszam.

Una de las cosas más importantes para mí por la que mas me preocupo es aspecto de la piel. No es ningún secreto que utilizo varias cremas, pero siempre en mi rutina semanal tengo que encontrar un lugar para un buen exfoliante. Hoy os quiero mostrar el el exfoliante con uva de BeBeauty que es bueno de uso por maravilloso aroma y las propiedades exfoliantes. Los invito a leer.


Peeling znajduje się w plastikowym , okrągłym pudełku o pojemności 200 ml. Na odwrocie opakowania znajdziemy wszystkie potrzebne informacje m.in skład i obietnice producenta. Peeling winogronowy od razu przykuł moją uwagę  swoją piękną szatą graficzną. 

Exfoliante está en una caja de plástico alrededor con capacidad de 200 ml. En la parte posterior del paquete se puede encontrar todas las informaciones que necesitamos por ejemplo: su composición y promesas del fabricante. Exfoliante de uva inmediatamente me llamó la atención por su hermoso diseño gráfico.

Kosmetyk ma galaretowatą konsystencję w której znajdziemy różnej wielkości drobinki.  Mimo ,że nie jestem przyzwyczajona do peelingów z taką konsystencją, to się do niego przekonałam , ale o tym za chwilę.
Cosmético tiene una consistencia gelatinosa en la que encontramos partículas de diferentes tamaños. Aunque yo no estoy acostumbrada a este tipo de textura pero este cosmético me convenció, por que? más de eso en un momento.
Od razu po otwarciu opakowania czujemy piękny i intensywny zapach winogron. Kojarzy mi się ze świeżo zerwanymi owocami. Bałam się ,że będzie mniej wyczuwalny podczas kąpieli, ale nic bardziej mylnego. 
 
Inmediatamente después de abrir el paquete se siente precioso e intenso aroma de las uvas. Me recuerda a la fruta recién arranca. Tenía miedo de que habrá menos notorio en el baño, pero me equivocó
.
Peeling bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Małe pesteczki wykonują swoją robotę i dokładnie złuszczają stary naskórek. Skóra po użyciu jest gładka w dotyku, miękka i odprężona. Masaż z kosmetykiem, o takim zapachu jest samą przyjemnością.
 
Exfoliante se extiende muy bien sobre la piel. Semillas pequeñas hacen su trabajo y exfolian y dejan la piel completamente suave. La piel después de uso es buena al tacto, suave y relajada. Masaje con este cosmético, con tan bonito olor es un placer.

Jeśli jesteście miłośnikami owocowych kosmetyków do ciała, to możecie znaleźć z tej serii jeszcze peeling borówkowy oraz mango. Peeling kosztuje ok.8 zł i możecie go dostać w sieci sklepów Biedronka.
Si sois fans de los cosméticos de fruta para el cuerpo,  pueden encontrar en esta serie exfoliante con arándanos y mango. Exfoliante cuesta alrededor de 8 PLN y lo pueden conseguir en las tiendas Biedronka (Mariquita)

Lubicie owocowe peelingi? Co myślicie na temat kosmetyków BeBeauty?
Les gustan exfoliantes con aromas afrutados? Que piensas sobre cosméticos BeBeauty?


Jak już pewnie zauważyłyście z lewej strony bloga pojawiła się możliwość polubienia mojego fanpage na facebooku. Zachęcam Was bardzo serdecznie do klikania.
Każdej z Was życzę wspaniałego, słonecznego długiego weekendu :*

Como se dan cuenta de que en el blog de la izquierda se ha hecho posible dar like a  mi fanpage en facebook. Os animo a que hagan like.
Ojalá cada uno de ustedes tenia maravilloso y soleado fin de semana largo: * Besos

61 komentarzy:

  1. obiecuję sobie, że przy najbliższej okazji gdy peeling będzie dostępny kupię go :-) tyle pochlebnych opinii na jego temat a ja się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ masz cudowny szablon~! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersje borowkowa i wielbie ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda smakowicie :)
    co do długiego weekendu... Słońca nie ma niestety, ale może jeszcze się zrehabilituje. Ja dzisiaj idę na urodziny, miało być ognisko..ale z racji pogody pewnie przeniesiemy sie do domu. :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie owoce podczas kąpieli :) Mam do twarzy kiwi :) tego nie próbowałam ,a co do kosmetyków be beauty to widzę ,ze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze ale z chęcią wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam te peelingi w Biedronce, ale jakoś nie po drodze mi było do jego kupna- teraz żałuję ;( No co parę miesięcy Biedronka wypuszcza peelingi i masła z bebeauty.
    Ja bardzo lubię owocowe kosmetyki - szczególnie zachwycił mnie także peeling, lecz z Joanny pomarańczowy. Zdecydowanie główną zaletą jest złuszczenie naskórka, ale i też niewalający zapach, który odzwierciedla rzeczywisty zapach owocu.
    Polecam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki o zapachu Mango i mnie nie przekonał, leży w szufladzie i chyba pójdzie na wymiankę, dla mnie to średniak o jakimś dziwnym zapachu..
    pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny peeling, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's sure that it leaves the very soft skin.

    Kiss
    http://pelubellezaymas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. no lo he probado pero me lo apunto

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na niego ochotę już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkam na wsi, gdy jadę na zakupy do torunia to przeważnie wybieram drogerie typu rossman, natura, hebe.
    Nie miałam żadnych kosmetyków z biedronki bo nie mam jej nigdzie pod ręką.
    Ale ten kosmetyk dodam do swojej listy zakupów. Następnym razem zboczę z trasy i wstąpię do biedronki. Jakie jeszcze produkty z tego sklepu polecasz?
    Bardzo lubiłam peelingi joanny, mój ulubiony to malinowy, cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mogę znaleźć tych peelingów w swojej B ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tiene muy pero que mjy buena pinta, relamente me ha parecido un producto fantástico

    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam i bardzo fajnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Be Beauty używałam tylko mleczka do demakijażu od siostry - nie najgorsze:)
    Natomiast uwielbiam owocowe zapachy kosmetyków, te świeże, ale głównie latem:) Zimą lubię otulić się ciepłymi zapachami wanilii, miodu, kakao, kawy:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. osobiscie uwielbiam peelingi;)

    OdpowiedzUsuń
  19. estamos de sorteo, pasate por el blog.

    http://de-norteasur.blogspot.com.es/2013/05/sorteo-collar-day-project-complementos.html

    OdpowiedzUsuń
  20. zapach mnie kusi ;D ja niestety nie zdążyłam załapać się na te peelingi.. następnym razem będę pierwsza w sklepie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam inną wersję tego peelingu z Biedronki, ale jednak nic nie przebiło jak dotąd moich ukochanych peelingów z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Już dawno chciałam go kupić ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę nowy wygląd bloga :D Baaardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do wzięcia udziału w I edycji NATURLANDIABOX, na blogu www.natur-landia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. perfect product ! :)

    http://saralookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Musi pięknie pachnieć. :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach musi być genialny :)
    Nie miałam tego peelingu, mało kosmetyków mam z Biedronki, bo jest mi nie po drodze, ale to może dobrze dla mojego portfela. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żałuję że będąc w PL nie używałam tych kosmetyków ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. a w ogóle prześliczny ten Twój blog :) obserwuje od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Klikam - obserwuj tego bloga i będęwpadać, pozdroo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. be beauty umie zaskakiwać!

    OdpowiedzUsuń
  32. widziałam go ale nie sądziłam że jest tak dobry :) musze spróbowac :P

    OdpowiedzUsuń
  33. hi!!
    thanks for passing by my blog!
    nice post!
    i was already following u!
    www.themidniteblues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam biedronkowe peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie na takie peelingi przeważnie szkoda kasy, wolę sobie sama zrobić. A kosmetyki Be beauty lubię, mają parę fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. widze nowy wyglad bloga chyba, bardzo wiosennie:) zachecil mnie ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ayyy que susto cuando he entrado no entendía nada!
    Luego he visto que habían traducciones, menos mal!!!

    Me parece súper apetecible este exfoliante,
    pero creo que en España no se vende no?


    Aprovecho para invitarte al SORTEO de mi blog,
    100€ para ir de SHOPPING! <3
    http://lauraherder.blogspot.com.es/

    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  38. Tomo nota de tu recomendación :)

    Te sigo :)

    Besos,

    L

    OdpowiedzUsuń
  39. ja lubię wszelkie peelingi:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam już jedna niepochlebną opinię, ale teraz po Twojej znowu mam ochotę kupić i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hola! Gracias por tu visita, tu comentario fue muy lindo, tu blog sin duda es hermoso, claro que me gustaría seguirte, también quería comentarte que tengo un proyecto de outfits con algo étnico por si quieres ser parte de el, y también tengo una categoría en la cual publico algún artículo de cualquier índole que tú quieras escribir, por si estas interesada en tener más tráfico en tu blog, así que dejo las puertas abiertas para que podamos seguir en contacto…
    Abrazos
    http://petitgraphie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam go kupić ale już nie było:( Nie wiem czy jeszcze go dostanę...

    OdpowiedzUsuń
  43. no tyle dobrego o nim czytałam i ze nie kupoiłam to sie nadziwic nei moge :)
    swietna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  44. zabieram sie do jego kupna juz dawno...ale jeszcze nie trafił w moje rece. zazwyczaj stosuje peelingi domowe np. cukrowe lub z fusów kawy.

    OdpowiedzUsuń
  45. miałam z be beauty masło rozświetlające, ale nie byłam z niego zadowolona, więc po ten peeling jeszcze nie sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie miałam tego produktu ale chyba muszę się niem zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam borówkowy :) Następnym razem jak będą w B. kupię sobie chyba 2 albo 3, zaleznie od daty wazności. Nie, żebym testowała dużo peelingów, ale kilka było i wszystkie mogą się schować przy tym. I te z plastikowymi kulkami i te cukrowe czy kawowe, które spadają z palców i później ze skóry w trakcie rozcierania. Ten jest po proaty genialny :) Tani, pachnie cudownie, wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam aktualnie wersję borówkową, zapach jest najlepszy ze wszystkich trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo 'smakowite zdjęcia' ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szukałam go po wszystkich Biedronkach u siebie i nie znalazłam żadnej wersji zapachowej :(

    OdpowiedzUsuń
  51. mam wersję z mango i niestety mieszane uczucia względem niego...

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja z tej serii kupuję również masła do ciała-w mojej opinii są rewelacyjne;
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Widziałam ten peeling w Biedronce, ale się nie skusiłam, teraz widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)