Wycofanie ze sprzedaży płynu micelarnego BeBeauty // La retirada de la venta del líquido micelar

Na początku nie mogłam uwierzyć, że mój ulubiony płyn micelarny zostaje wycofany ze sprzedaży, ale już teraz nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Informacja jest już na 100 % potwierdzona. Nie rozumiem dlaczego wycofują kosmetyk, który jest tak bardzo popularny. Dzisiaj czym prędzej popędziłam do Biedronki , żeby zrobić zapas i kupiłam dwa ostatnie. Dziewczyny, jeśli jesteście fankami biedronkowych miceli, to radzę wam się pośpieszyć, bo lada moment całkiem znikną ze sklepowych półek. Mają długi termin ważności, więc spokojnie możecie zrobić duże zapasy.


Al principio no podía creer que mi agua micelar favorita es retirado de la venta, pero ahora no tengo ninguna duda. La información ya está 100 por cientos confirmada. No entiendo por qué retiran cosmético, que es muy popular. Hoy en día, a toda prisa he corrido a la tienda para que hacer la oferta de este cosméticos y compre los dos últimos. Chicas, si sois fans de agua micelar BeBeauty, entonces les aconsejo que se dan prisa, porque en cualquier momento este cosmético desaparecerá por completo de las tiendas. Tienen una larga vida útil, por lo que fácilmente pueden hacer grandes ofertas.



Co sądzicie o jego wycofaniu? Zrobiłyście już duże zapasy?
Que piensan sobre su retiro? Ya han hecho grandes ofertas?

99 komentarzy:

  1. tez bede musiala zrobic zapas, bo akurat mi sie skonczylo, a wczoraj wlasnie dowiedzialam sie o wycofaniu..

    OdpowiedzUsuń
  2. od dwóch dni słyszę o jego wycofaniu.. Ale jeszcze nie miałam okazji wybrać się do biedry... /K.

    OdpowiedzUsuń
  3. vaya! pero por qué lo retiran? algún efecto secundario?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go przetestować a oni go wycofują :( Byłam ostatnio w biedronce, ale go nie było. Musze jeszcze poszukać, może jeszcze gdzieś jest

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jeszcze nie zdążyłam ich wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas nie rozumiem dlaczego go wycofują :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go nawet wypróbować, bo szczerze mówiąc rzadko używam tego typu produktów, ale sporo osób miało pozytywne opinie, więc szczerze mówiąc dziwie się, że wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  8. a może się rozmyślą, widząc znaczny wzrost sprzedaży? półki sklepowe po nim stały się praktycznie puste, wszyscy rzucili się na ostatnie sztuki...

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dopiero zamierzałam go kupić po raz pierwszy a juz go wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się tym nie przejęłam, bo go nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię ten micelek i muszę kupić jeżeli jeszcze będzie :) dlaczego oni zawsze wycofują dobre kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie chciałam go przetestować bo wszyscy wokół zachwalali, a tu go wycofują, może jeszcze go znajdę u mnie w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam o tym, że ma być wycofany
    mi tak bardzo nie pasuje, aby robić zapasy. Mam drugie opakowanie i niestety jest gorsze od poprzedniego

    OdpowiedzUsuń
  14. a nawet nie zdążyłam go wypróbować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa kochana obserwuję Cię już na facebooku i twitterze:)

      Usuń
  15. Dziękuję za odwiedziny :) Jestem tu po raz pierwszy, ale zostanę na dłużej- bardzo ładny estetyczny i ciekawy blog :) O płynie naczytałam się ostatnio sporo, wszyscy tak rozpaczają, szkoda, że firma wycofuje coś co jest tak dobre. Ja na szczęście nigdy nie kupowałam kosmetyków w Biedronce, ogólnie nie robię tam zakupów, więc nie wiem, czy płyn by się również u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe co było powodem ich wycofania? Przypuszczam, że wrócą w nowej butelce i droższe :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam dziś cztery i chyba jeszcze kilka przygarnę, co oni mają z tym wycofywaniem:(

    OdpowiedzUsuń
  18. No sabia nada, pues es genial

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Udało mi się dorwać dwie butelki, ale nie mogę trafić na więcej. U mnie już wykupione ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wierzę w to że go wycofują, no.. dlaczego ;(
    Uwielbiam go, byłam wczoraj w biedronce i już żadnego nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam dziś w Biednej Ronce i już nie było :(
    Ale podobno w NETTO są podobne micelki, także jeśli ktoś ma dostęp, to może warto poszukać??

    OdpowiedzUsuń
  22. thank you for the review
    great post
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz bardzo ładny szablon :) sama go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola desde España: yo leo que retiran de la venta este producto. Una pena. Alomejor venden una nueva versión mucho mejor. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  25. ja go nie uzywalam, aczkolwiek w mojej biedronce widzialam caly karton z nimi. powiem Ci ze tez nie rozumiem tego, ze wycofuje sie kosmetyki ktore sa dobre...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale poprosiłam rodzine żeby zrobili zapas, mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi;)
    Pięknie tu u Ciebie! Zostaję;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam ich więc nie będzie mi szkoda ;) ale współczuję dziewczynom które go lubiły, a po blogach widać, że wiele takich jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja kupiłam 4 butelki na razie, też żałuję, że wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
  29. W Auchan mają micel, który również produkuje Tołpa chyba pod marką własną Auchan za 5,49 zł - podobno składem przypomina ten Biedronkowy.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie lubię płynów micelarnych więc będzie więcej dla was widziałam je dziś w biedronce jeszcze są więc spieszcie się skoro wycofują

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz racje. Kosmetyk, który właściwie jak mówisz uzywa tyle kobiet... Strata :(;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda ,że tak dobry produkt został wycofany :( . Może pojawi się coś innego xD .

    OdpowiedzUsuń
  33. No la conocia. Yo uso una que elaboran en mi farmacia y estoy encantada con ella.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola wapa , gracias por pasarte por mi blog, Te sigo.
    Con respecto a este post, la verdad es q cuadno mas nos gusta un producto el dia me nos pensado lo retiran y nos dan ese disguto, a mi me ha pasado con alguno tambien.Ya veras como encuentras otra agua miscelar que te vaya bien.Un beso

    OdpowiedzUsuń
  35. Es verdad que muchas veces retiran productos buenísimos sin saber por que! Me gusta tu blog. Quieres que nos sigamos? Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda ,że go wycofują...Co ja teraz mam zrobić? Będę musiała poszukać sobie jakiegoś innego KWC

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nie miałam z nim do czynienia, i wygląda na to, że już nie będę mieć :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, bo i ja go bardzo polubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  39. ja kupiłam 4, może przygarnę więcej i rozdam dla osób które chciały by go spróbować a nie ma już ich u nich w sklepie..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Muchas gracias por pasar por nuestro blog y comentar!! Nos tendrás por aquí a menudo :)

    http://mumandme-trapitos.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda. Takie dobre kosmetyki nie powinny być wycofywane skoro maja tylu fanów. Np dziwię się dlaczego na codzień w biedronce nie można dostać peelingu bebeauty:(

    OdpowiedzUsuń
  42. pewnie zmienią tylko opakownie

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak o tym usłyszałam pobiegłam do pierwszej lepszej biedronki aby go zakupić i co? Nie było go... A więc do kolejnej i znów ten sam efektów. Zeszłam razem 8 biedronek i go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłam go kupić zanim go już nie będzie. Szkoda, że go wycofują.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już sobie zrobiłam niewielki zapas. I przy okazji kupiłam kilka paczek chusteczek do demakijażu z płynem micelarnym - są świetne.
    Wszystko wycofują co fajne :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jak to? Ja nawet nie zdążyłam go wypróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdy tylko usłyszałam, że wycofują, od razu pobiegłam do Biedronki, udało mi się kupić trzy butelki. Naprawdę lubię ten micel i szlag mnie trafia, że kolejny dobry i popularny produkt zostaje wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja kupiłam póki co 2, ale jakoś mnie nie urzekł, miałam lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  49. hola guapa! primero de todo muchas gracias por seguirme :D
    yo también te sigo! me parece muy interesante tu blog ;)

    besos

    OdpowiedzUsuń
  50. szkoda że wycofują, masz rację trzeba zrobić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem czy Cio już mówiłam, ale masz ślizny szablon, a no i nie wiem dlaczego nie wyświetlasz mi sie na liscie blogów. Szkoda, że wycofali ten płyn. Ja nie miałam okazji go spróbować, ale może gdzieś jeszcze dorwę.

    OdpowiedzUsuń
  52. nie miałam go, ale nie lubię miceli- zawsze jak zmywam makijaż i wpadną do oka to szczypią strasznie, kupiłam bo jest polecany i jest wycofywany. Dlatego, a nie ze jest świenty

    OdpowiedzUsuń
  53. niefajnie, że go wycofują, jednak bardziej mi smutno, że na biedronkowych półkach nie ma mojego ulubionego zmywacza do paznokci :( który lekko pachniał wanilią.

    OdpowiedzUsuń
  54. Niestety ta wiadomość też mnie nie ucieszyła... Udało mi się tylko upolować 2 micele na zapas :(

    OdpowiedzUsuń
  55. na szczęście mam jeszcze 2 w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie miałam jeszcze przyjemności go przetestować, ale zobligowałam już teściówkę do zakupu sztuk dwóch - mam nadzieję, że niebawem do mnie trafią. Pzdr. i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zrobiłam zapas, ale chyba jeszcze dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  58. póki co kupiłam 4 , ale jeszcze muszę dokupić kilka :D

    oni chyba oszaleli do reszty .. gdzie jest sens wycofania kosmetyku który dobrze się sprzedaje i jest bardzo dobry ..

    OdpowiedzUsuń
  59. może to zabieg marketingowy? poodbnie było z BUrger Kingiem w USA :)

    zapraszam na zapiekankę!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. poprosiłam teściową w Polsce żeby poleciała do Biedronki i kupiła mi osiem więc zapasy są :)

    OdpowiedzUsuń
  61. nie mialam go jeszcze,ale widziałam spore zapasy są też w sklepie netto:)!

    OdpowiedzUsuń
  62. Właśnie słyszałam i jeszcze tego samego dnia zrobiłam zapas i mam ich 5 sztuk, został już tylko jeden na półce, i w dodatku były ukryte za mleczkami, nie rozumiem tej ich decyzji wycofania takich dobrych miceli...

    OdpowiedzUsuń
  63. też nie mogę uwierzyć w to, że go wycofują... jak na razie mam 2 butelki w zapasie ale planuje jeszcze 2 kupić

    OdpowiedzUsuń
  64. Głupota:( Muszę przejść się jutro do Biedry i zrobić zapasy...
    Bardzo podoba mi się Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety nie zdążyłam. Wszystko wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja z kolei kupiłam wczoraj swoją pierwszą butelkę. Rychło w czas -.-

    OdpowiedzUsuń
  67. wielka szkoda... Pozdrowionka ;*:*

    OdpowiedzUsuń
  68. a ja nie miałam nawet jeszcze okazji sprawdzić - chociaż słyszałam tyle dobrych opinii. muszę się sprężyć żeby jeszcze je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hola guapa! Por qué retiran el producto? Por suerte, hay otros productos que también son muy buenos. Besitos!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam nadzieję,że pozostałych kosmetyków BeBeauty nie wycofają. Nie wiem komu przeszkadzał ten micel? Dobrze schodził i był bardzo popularny.

    OdpowiedzUsuń
  71. wszystkie robią zapasy micela z biedronki:P

    OdpowiedzUsuń
  72. Pues yo no lo conocía..
    Es una prena que retiren productos cuando te encantan.. nose porque lo harán!

    OdpowiedzUsuń
  73. właśnie dziś zakupiłam, specjalnie poszłam po niego do Biedry :)
    fajnie tu u Cb! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Hola guapa, tiene muy buena pinta la verdad, una pena que la retiren^^

    Besos desde Barcelona!!

    http://lessensacionsdepili.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  75. Siento que hayan retirado uno de tus productos favoritos, esas cosas sientan fatal...

    OdpowiedzUsuń
  76. No nie... akurat dzisiaj byłam u mamy i widziałam go u niej. To ja miałam zamiar kupić, a wycofują? Niech ich szlag!:P

    OdpowiedzUsuń
  77. szkoda, że go wycofują, jutro będę w Biedronce to kupię, jak jeszcze coś zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  78. a ja go dopiero niedawno wypróbowałam, też muszę zrobić mały zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. kurcze! ciekawe komu ten płyn znów przeszkadza, ze go wycofują ;/ Ach szkoda gadać!

    OdpowiedzUsuń
  80. Mnie nie przeraża ta wiadomość, bo nie przypasował mi ten micel.

    OdpowiedzUsuń
  81. La verdad es que da una rabia infinita cuando te quitan uno de tus productos básicos del mercado. Quizá hayan vendido la fórmula a otra marca, espero que encuentres pronto un buen sustituto

    Te invito a conocer mi blog: Sortealia, entérate de todos los sorteos

    Un besote, Eli ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. A mi también me da mucha rabia, luego cuesta un montón encontrar otro producto parecido.
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Też bardzo go lubię więc zapas musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Kupiłam 5 butelek zapasu, więcej sie bałam, że nie zużyje przed datą ważności.
    Bardzo mi przykro bo mam pierwszą butelkę od jakiegoś miesiąca i już zdążyłam go bardzo polubić jako jedyną tak tanią rzecz od której skóra mi się ani nie łuszczy ani nie szczypie. Smutno:(

    OdpowiedzUsuń
  85. chyba mi to jest obojętne że wycofują , nie próbowałam go jeszcze a mam już swój ulubiony płyn

    OdpowiedzUsuń
  86. Słyszałam kilka dni temu o jego wycofaniu;( niestety nie miałam jeszcze okazji go wypróbować i nie wiem czy mi się to uda;( czy zdąże go kupić bo w mojej biedronce chyba go nie było nigdy, jakoś nie kojarzę;( Wiele blogerek go zachwala;) !

    OdpowiedzUsuń
  87. wcześniej nie miałam okazji używać tego micela, ale na fali biedronkowej "apokalipsy" kupiłam dwie butelki :) trafiłam na miejsce, w którym było kilka butelek, ale nie chciałam popadać w wariactwo :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  88. ja mam ok 20 butelek... :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Fan-page ratujący płyn micelarny z Biedronki: https://www.facebook.com/RatujmyPlynMicelarnyBebeautyZBiedronki

    OdpowiedzUsuń
  90. jest 10 lipca a na razie nie widać oznak wycofania produktu.w mojej miejscowości ciągle są dostępne.Gabriella

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)