Wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy Decubal // Crema de revitalización para la cara Decubal

5/06/2013 60 Komentarz



Witajcie ;) Dzisiaj chciałabym przedstawić recenzję kosmetyku do twarzy, który bardzo przypadł mi do gustu, a mowa o kremie wypełniającym i rewitalizujący do skóry dojrzałej firmy Decubal. Zapraszam do zapoznania się z moimi wrażeniami.

Hola ;) Hoy me gustaria presentarles mi revisión sobre cosmetico para la cara, que en realidad me gustó mucho. Estoy hablando de la crema de relleno y la revitalización para la piel madura de Decubal. Los invito a conocer mis impresiones.




KREM PRZEZNACZONY DO SKÓRY DOJRZAŁEJ, BEZZAPACHOWY, NIE ZAWIERA KONSERWANTÓW. Nawilżający i odżywczy krem do twarzy, opracowany specjalnie do cery suchej. Odbudowuje, nawilża i zmiękcza skórę twarzy. Przywraca skórze elastyczność i młody wygląd dzięki zawartości witaminy B3, ceramidów i olejku jojoba. Zawartość substancji tłuszczowych 21%. Zawiera w składzie m.in. glicerynę, witaminę B3, ceramidy, Butyrospermum Parkii (Butter) oraz cholesterol.

Decubal Face Vital Cream ha sido desarrollada con la tecnología más avanzada. Es una crema hidratante, extra-nutritiva y revitalizante indicada para el cutis seco y deshidratado. Su formulación con Ceramidas, Aceite de Jojoba y Vitamina B3, suaviza y combate las irritaciones cutáneas.




Kosmetyk znajduje się w nieprzezroczystym, plastikowym opakowaniu typu airless o pojemności 50 ml. Uwielbiam kremy, które mają pompki, gdyż są bardzo łatwe w użyciu.

Cosmético está en un recipiente de plástico opaco tipo airless con capacidad de 50 ml. Amo cremas que tienen una bomba, ya que son muy fáciles de usar.



Kiedy przeczytałam ,że krem jest do skóry dojrzałej miałam wiele obaw odnośnie jego używania. Nigdy jeszcze wcześniej nie używałam takiego kosmetyku. Wiem ,że niektóre z Was używają kremów do skóry dojrzałej i mają w tej kwestii swoich faworytów. Chciałam sprawdzić jak owy specyfik zachowa się na mojej twarzy. Aplikowałam go przeważnie na dzień, ale zdarzało się ,że krem nakładałam na noc.

Cuando leí que la crema es para piel maduras tenía muchas dudas sobre su uso. Nunca no he utilizado cosmético de este tipo. Sé que algunas de ustedes usan cremas para la piel madura y tienen en este sentido sus favoritos. Quería ver cómo específico se comporte en mi cara. Lo he aplicado sobre todo para el día, pero sucedió que lo use  de noche.



Krem posiada gęstą i trochę tłustą konsystencję. Po nałożeniu na twarzy przynosi delikatne ukojenie i pozostawia lekki film. Można go spokojnie nakładać pod makijaż, gdyż się nie rolluje z podkładem i szybko wchłania.

La crema tiene gruesa y un poco aceitosa textura. Después de la aplicación a la cara lleva un suave calmante y deja una ligera película sobre la piel. Se puede aplicarlo fácilmente antes del maquillaje, ya que nunca no se mezcla con imprimación y de se absorbe rápidamente.




Spodobało mi się ,że krem idealnie nawilża i pielęgnuje. Moja skóra na twarzy jest bardziej uelastyczniona i gładka. Po odstawieniu kremu poziom nawilżenia pozostawał bez zmian.

Me gustó que la crema hidra y nutre perfectamente. Mi piel de la cara es más elástica y suave. Después de retenerlo por mas tiempo nivel de humedad se mantuvo sin cambios.




Po raz pierwszy zgadzam się z producentem, który mówi ,że krem jest bezzapachowy. Dla mnie to ogromny plus, bo nie chciałabym nakładać na twarz małego śmierdziela. Nie zauważyłam żeby zapychał i podrażniał.



Por primera vez, estoy de acuerdo con el fabricante, que dice que la crema no tiene olor. Para mí es una gran ventaja, porque no quisiera aplicar en la cara una pequeña mofeta. No obstruye y no irrita la piel.



 W jego składzie znajdziemy wiele naturalnych składników. Z pewnością dzięki oleju z jojoba i witaminie B3 posiada tak dobre właściwości i nadaje się idealnie na codzienną pielęgnację skóry. Przestałam się bać tego typu kremów, bo nie zauważyłam ,żeby wpłynął na moją cerę w negatywny sposób. Wrócę do niego zimą, aby dostarczyć mojej skórze odpowiedni poziom nawilżenia i ją zabezpieczyć przed szkodliwym chłodem.


Dermokosmetyk możecie kupić w aptekach za ok.30 zł.


En su composición se encuentran muchos ingredientes naturales. Sin duda, gracias al aceite de jojoba y vitamina B3 es muy bueno, y es ideal para el cuidado diario de la piel. Dejé de tener miedo de este tipo de cremas, porque me di cuenta de que mi piel esta en bien estado y no me hizo nada. Voy a volver a el en invierno para proporcionar la humedad de la piel y protegerla del frío perjudicial.
Dermocosmético pueden comprar en las farmacias por unos 24,33 €.


Dziewczyny macie doświadczenie z kosmetykami do cery dojrzałej? Odważyłyście się użyć kiedyś takiego kremu?


Chicas tienen experiencia con cosméticos para la piel madura?  Atravesaron a usar este tipo de crema? 

60 komentarzy:

  1. To może być całkiem dobry krem, za przystępną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam kremów do cery dojrzałej, najmłodsza już w końcu nie jestem :)
    Z Decubalem nieestety jeszcze nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków do cery dojrzałej. Wolę stosować kremy przeznaczone do młodej cery, ale widzę że nie ma się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam kremu do cery dojrzałej, póki co stosuję te przeznaczone dla mojego wieku :) sprawują się nieźle!
    a tak poza tym piękny zieloniutki wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie posiadam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również stosuję póki co do wieku kosmetyków :) ale sam produkt dla cery dojrzałej ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buen producto! A mi que tengo la piel grasa no me iría bien.
    Besitos!
    http://piolinaysussecretos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na moje Decubalki to się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mam go sobie chwali ;) Chociaż ja też maznęłam sie kilka razy i nie ukrywam - porządny ten krem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja musze raczej stosowac jakies anty niedoskonalosciom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie patrzę na podziały wiekowe na kremach, zawsze biorę po składzie i tak sprawdza się najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja musze stosowac cos raczej anty niedoskonalosciom:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post lovely!!!

    Mer.

    www.mermyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam kremów do skóry dojrzałej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena całkiem fajna, może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czekam na paczkę do testów tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ehhh ja mam przerąbaną cerę...

    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na tartę truskawkową!

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki, też mi się bardzo podobają :) śliczny ten Twój blog! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy, nie miałam nic z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola! Muy interesante la entrada, no conocía este producto! Tengo 2 arrugas muy profundas y quizá me vendría bien usarlo! Besos! http://boudoirandotherthings.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś zawsze się boje kosmetyków do cery dojrzałej wiec powiem szczerze że nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja swój oddałam mamie, ale mogłam go testować, bo ostatnio przeczytałam coś całkiem przypadkiem, ze śmiało mogłam używać

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam, że będzie droższy. Generalnie produkty do cery dojrzałej nie powinny zaszkodzić skórze młodszej, o ile nie ma w nich nic z natury szkodliwego. Zazwyczaj mają wyższe stężenia składników aktywnych, ewentualnie takie składniki, które mają rozjaśniać bądź powierzchniowo napinać skórę, wygładzać drobne zmarszczki, krem na dzień powinien być również zaopatrzony w dość wysoki filtr. Jednak rozsądnie dobrany do rodzaju skóry i odpowiednio stosowany kosmetyk na pewno nie wyrządzi krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uważam, że krem powinno się stosować do wymagań skóry a nie wieku. Jeżeli mam zmarszczki wokół oczu, a mam 20 lat, to sięgnę po krem przeciwzmarszczkowy np. 30+ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pues está bien la información, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  27. Yo me resisto a este tipo de cremas pero la verdad es que una va teniendo una edad en que se necesitan productos más específicos. Pinta bien, me la apunto, además me vendrá fenomenal porque tengo una deshidratación tremenda. Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze takich kremów, do cery dojrzałej w ogóle nie używałam. Wydaje mi się, że jeszcze nie muszę :D Ale postanowiłam sobie, że od 25 roku życia kupię sobie coś na zmarszczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Tej firmy nie widziałam jeszcze :) a z kremami do twarzy raczej nie eksperymentuje bo wiele mnie uczula :( więc narazie trzymam się jednego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tienes un blog increible y los consejos y recomendaciones son excelentes. Lastima que algunos de esos productos no lleguen a mi pais, Venezuela.
    Millones de gracias por visitar y dejar un comentario en el blog. Seguimos en contacto. Miles de besos <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Este no lo he probado

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma co się bać kremów do cer dojrzałych, bo one nie zrobią nam krzywdy. Po prostu składniki zawarte w kremie, które nie są potrzebne naszej skórze nie zostaną przez nią zaabsorbowane ale w żaden sposób nie zniszczą nam cery :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym się bała już używać kosmetyków do cery dojrzałej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobry krem za przyzwoitą cene ;) Byłby idealny dla mojej suchej i wrażliwej cery ;) Coraz bardziej mam ochote na kosmetyki tej marki , jeszcze nie spotkałam sie z negatywną recenzją tych kosmetyków ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. No conocía la firma de la crema, pero siempre es bueno conocer nuevas marcas!!
    Genial tu blog!!!

    YA te sigo yo también!!!

    Saludos!!!!
    http://victimofmycloset.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. No conocia la marca. El producto esta muy bien, pero a mi no me iría bien porque tengo la piel grasa. Besos

    http://tocadordelarissa.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy produkt,może się skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Esta marca no la conocía,pero parece que está muy bien!
    Muchas gracias por tu comentario,tienes un blog muy interesante y te sigo ya en GFC y Facebook!
    Un beso guapa

    www.ineedhangers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazwyczaj nie sięgam po kremy dla skóry dojrzałych, ale ten mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również lubię kremy które mają pompeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Buen post! no conocía el producto pero de todas formas mi piel no es seca :) besitos!!

    p.d.: estoy de sorteo!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Un saludo desde Andalucia (España)

    OdpowiedzUsuń
  43. No conocía el producto, gracias por los consejos!
    un beso!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. muy buenos consejos, te sigo! besos

    http://lamodanoentiendedeleyes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. Por lo que dices debe ser muy buena crema.
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post!!!! Love it

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  47. suena muy vien eso de revitalizacion para la cara hahaha
    tienes un sorteo de prada y louboutin en mi blog <3
    www.malesclutch.blogspot.com

    Sergio, xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Es España no he visto nunca esta marca...pero tu pareces muy contenta con el resultado.

    OdpowiedzUsuń
  49. wydaje się być fajny:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miała nic z tej firmy,a z użyciem tego kremu jeszcze trochę poczekam, póki co wolę stosować kremy odpowiednie do mojego wieku :)
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  51. również go używam z wielkim zadowoleniem. Też miałam obawy co do określenia "dla skóry dojrzałej" gdyż jeszcze na taką się nie oceniam, ale jak na razie nie widzę żadnych złych objawów, wręcz przeciwnie, b. służy

    OdpowiedzUsuń
  52. Znam piankę do mycia twarzy i krem pod oczy Decubal. Tego kremu nie znam, ale zainteresował mnie. Tylko, że mam cerę mieszaną a nie suchą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)