Antycellulitowy peeling cukrowy do ciała, pomarańcza + aromat wanilii Dax Cosmetics, Perfecta SPA // Exfoliante corporal Perfecta SPA


Jestem ogromną fanką cukrowych peelingów do ciała. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania taki właśnie zdzierak od firmy Perfecta. Chcecie się przekonać , czy peeling faktycznie ma właściwości złuszczające i antycellulitowe? Zapraszam na recenzję.

Yo soy un gran fan de los exfoliantes corporales de azúcar. Hace un tiempo me puse a probar unexfoliante de la empresa Perfecta. ¿Quieren saber si en realidad este cosmético tiene propiedades exfoliantes y anti-celulitis? Los invito a revisión.

Peeling posiada gęstą i bardzo treściwą konsystencję. Rozprowadza się bardzo ładnie na skórze, ale  pozostawia tłusty film na skórze. Jednym może to odpowiadać a innym niekoniecznie. Mi osobiście ten fakt nie przeszkadza. Po jego zastosowaniu nie muszę dodatkowo sięgać po balsam.

Exfoliante corporal tiene una textura densa y muy carnosa. Se extiende muy bien en la piel, pero deja película grasa sobre ella. A unos esto puede no les gustar pero a los otros si. A mi personalmente no me importa este hecho. Después de la aplicación no tiene tengo que aplicar la crema hidratante.

Kosmetyk posiada grube drobinki, które bardzo dobrze złuszczają naskórek. Peeling zawsze rozprowadzałam na wilgotnej skórze i za każdym razem zauważałam doskonałe ścieranie. Zaskoczyło mnie ,że kosmetyk złuszczający może posiadać właściwości nawilżające i natłuszczające.

Cosmético tiene una partículas gruesas que exfolian muy bien. Exfoliante siempre aplicaba sobre la piel húmeda, y cada vez veía un excelente efecto. Me sorprendió que exfoliante puede tener propiedades humectantes y lubricantes.

Zdzierak faktycznie posiada pomarańczowo-waniliowy zapach, który jest niesamowicie przyjemny i odprężający. Nie mogę powiedzieć, że jest chemiczny tak jak to było w przypadku masła do ciała.

Producto en realidad tiene un aroma de naranja y vainilla que es increíblemente relajante y agradable. No puedo decir que es un olor químico, como fue en el caso de la mantequilla del cuerpo.

Niestety jest mało wydajny i nie posiada właściwości antycellulitowych. Żaden kosmetyk takich nie posiada ,więc nawet się nie łudziłam. Swoją pracę wykonuje bardzo dobrze i w dodatku delikatnie ujędrnia.

Por desgracia, no es muy eficiente y no tiene propiedades anti-celulitis. Nunca no he pensado que cosmético puede tener propiedades anti-celulitis. Hace su trabajo muy bien  y ademas suavemente reafirma la piel.
Podsumowując na pewno do niego wrócę, gdyż kosmetyk zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Peelingi Perfecty możecie także dostać w innych wersjach zapachowych.

En conclusión, sin duda volveré a este cosmético porque me hizo muy buena impresión. Exfoliantes de Perfecta también pueden obtener con otras aromas.



Znacie peelingi Perfecty? Jakie wersje zapachowe próbowałyście? Co o nich sądzicie?

Conocen exfoliantes de Perfecta? Habéis probado ya? Que piensan sobre ellos?

93 komentarze:

  1. lubię dobre zdzieraki i gęste konsystencje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) Ten ma typowo zwartą konsystencję :D Wcześniej miałam wyciskany peeling Perfecty, ale ten odkręcany przypadł mi bardziej do gustu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja jestem ich wielką miłośniczką :D

      Usuń
  3. nie lubię tego tłustego filmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to w ogóle nie przeszkadza. Pierwszy mój peeling. który zostawia tłustą powłokę :)

      Usuń
  4. ach te produkty ciągle nas kuszą że są na cellulit i ciągle nas zawodzą :/ fajnie że ten ujędrnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz nie wierzę w kosmetyki antycellulitowe :) Bez ćwiczeń i odpowiedniej diety nic w tej kwestii nam nie pomoże :D

      Usuń
  5. oj, bardzo nie lubię peelingów...jedynie peelingowanie twarzy czynie regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie mogłam się przekonać do takich peelingów, ale z czasem znalazły się w mojej pielęgnacji :) Bardzo fajnie złuszczają i wygładzają :)

      Usuń
  6. Hello from Spain: interesting exfoliating cream. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio chodziłam obok nich w rossmannie.. jestem między tym, a jeszcze jakimś ( my sweet??) nie pamiętam właśnie:D migdały i trufle.. chyba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak pachnie peeling o zapachu migdałów i trufli :D Muszę kiedyś koniecznie wypróbować :)

      Usuń
    2. no ja też.. szczególnie, że wolę takie zapachy niż owocowe:) sprawdziłam.. firma nazywa się sweet secret - słodkie trufle i migdały:D no co.. byłam blisko:D

      Usuń
    3. firma - farmona.. przepraszam:D popołudniowa kawa nie działa już dziś na mnie:)

      Usuń
  8. Ja miałam wersję czekoladowo-kokosową i go uwielbiam, ale na lato szukam czegoś innego i może skusze się znowu na perfecte tylko właśnie wersję pomarańczową. Co do cellulitu to rzeczywiście żaden kosmetyk go nie usunie, ale taki peelingi wspomagają walkę z cellulitem (i oczywiście wcale nie muszę to być peelingi antycellulitowe,)tylko jak wiemy do tego musi dojść odpowiednia dieta i ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi bardzo dobrze poprawiają drenaż i pobudzają naszą skórę do działania :D Są bardzo fajnym dodatkiem do ćwiczeń i odpowiedniej diety ;) Same cudów nie czynią :D Muszę kiedyś wypróbować wersję czekoladowo-kokosową :)

      Usuń
  9. mam zamiar wypróbować, któryś z peelingów Perfecta, prawdopodobnie wybiorę właśnie ten ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam :) Zaskoczył mnie swoim cudownym zapachem. Bałam się ,że będzie bardzo chemiczny jak w przypadku masła do ciała, ale na całe szczęście tak nie jest ;)

      Usuń
  10. Miałam ten peeling w wersji zapachowej marcepanowej i był to dla mnie aromat nieco mdły i sztuczny. Chętnie sięgnę po ten wariant jak tylko zapasy peelingowe mi stopnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam wersji z marcepanem, ale chętnie bym się skusiła :) Ciekawi mnie zapach :D Jestem wielką miłośniczką słodkich zapachów :)

      Usuń
  11. Mam go, ale czeka w kolejce na swoją kolej. Miałam już inne peelingi z perfecty i niestety one mają to do siebie że są mało wydajne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Peelingi to kosmetyki, które są mało wydajne.

      Usuń
  12. La textura es interesante! besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si es cierto ;) Tiene textura muy densa ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam go :) Mam nowiutkie opakowanie w łazience.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pues tengo que hacerme con uno, me gustan estas características! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias por tu comentario :) Saludos ;)

      Usuń
  15. lubię zdzieraki zostawiające tłustą warstwewkę, ale z olejków, nie z parafiny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też nie podoba obecność parafiny na pierwszym miejscu w jego składzie :(

      Usuń
  16. Ja zrazilam sie do masla pomaranczowego z tej serii,ktore po prostu smierdzi ,zapach niesamowicie sztuczny a nastawilam sie na piekna won wanilii i pomaranczy ..peelingi mam sprawdzone z TBS i na razie nie znalazlam lepszych dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam masło z tej serii i bardzo mnie ono rozczarowało. Zapach bardzo chemiczny a do tego bardzo długo się wchłaniało. Na szczęście peeling ma inny zapach. Ja już na pewno nigdy nie kupię masła do ciała tej firmy :) Na kolejny peeling się skuszę :D

      Usuń
  17. jakie genialne zdjęcia ;)
    a moim zdaniem każdy peeling działa przeciwko skórce pomarańczowej ;) a przynajmniej poprawia wygląd skóry poprzez ujędrnienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie cierpię jak peeling zostawia tłustą warstwę na skórze, bo muszę dodatkowo używać żelu pod prysznic. Ale doceniam za to dobre zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najważniejsze jest to, że dobrze zdziera i ładnie pachnie ;) Tłusta warstwa aż tak bardzo mi nie przeszkadza :D

      Usuń
  19. Może go kiedyś wypróbuję :) spełnia swoje zadanie i ma ładny zapach, nie trzeba niczego więcej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy go nie próbowałam ale muszę w końcu nabyć jakiś peeling Perfecty. Szczególnie, że ma tak fajną konsystencję i ładny zapach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam go w wersji ujędrniającej, która u mnie sprawdziła się bardzo dobrze! Nigdy nie wierzyłam i nie wierzę w właściwości ujędrniające peelingów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mialam ;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam w planach wersję marcepanową :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się, faaajny, i zapach musi byc cudny!

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie go spróbuję, tylko o innej porze roku, bo latem jakoś słodkie zapachy są dla mnie za ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey, sorry for the long reply! Thank you for your comment and for following my blog! I'm following back!

    beyondthecherryblossom.blogspot.co.uk

    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. cukrowy peeling ? brzmi niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś wersję czekoladowo-kokosową i pięknie pachniała :) Przeszkadzało mi to, że zostawiała tłustą powłoczkę na skórze, ale myślę, że kupię jeszcze jedno opakowanie, choć najpewniej inną wersję i spróbuję się do tego przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Me parece un buen producto aunque no valga para la celulitis a mi tampoco me importa que sea un poco graso .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  30. bede musiala sie rozejrzec, moze za inna wersja, bo curkowo-kawowy robie sama:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam u lubiłam tylko zapach mi nie odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  32. drobinki wyglądają fajnie, ale ten zapach nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam cukrowe peelingi :)
    Moim ulubionym jest scrub hipoalergiczny z Pat&Rub ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola,
    Me apunto el consejo, siempre busco buenos exfoliantes.
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam go i bardzo polubiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  36. produkt mający na pierwszym miejscu w składzie parafinę z całą pewnością nie nawilża, a jedyni daje złudne uczucie nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnie zdjęcie, fajnie odzwierciedla jego konsystencję. Też lubię peelingi, które dobrze zdzierają, to znaczy działają ;) Po nieudanej próbie z biedronkowym produktem, chyba wybiorę się, po ten, który polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie niestety był niewypałem ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. z checia wyprobuje, bd musiala poszukac w sklepach;)

    OdpowiedzUsuń
  40. I would love to try it:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo sobie chwalę ich pilingi cukrowe;)

    OdpowiedzUsuń
  42. cool post!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja bardzo lubię, ale moja skóra się buntuje i nie pozostaje mi nic innego jak czarne mydło :(

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam i go bardzo lubiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Peeling is always good for our skin.I just did a special peeling to my feet because in two days I'll go to the beach. Eli

    OdpowiedzUsuń
  46. Muy interesante, lo probare en algun momento, gracias. ( belsyfashionblogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  47. ciao, ti seguo anche io... bacioni, lisa

    OdpowiedzUsuń
  48. Grazie per la visita :) ti seguo bacio

    OdpowiedzUsuń
  49. i love scrubs and peeling product! i follow you too! kisss

    OdpowiedzUsuń
  50. Thanks to visit and enjoy my blog!!!
    Have a great day!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post! : )
    Kisses
    Linda
    www.acupofme-acm.com
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  52. Thank you for your comment and the follow :)
    I'm following you too!

    Gurussay
    http://gurussay.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  53. Great review, and this reminds me that I need to go out and buy a new supply of exfoliating body wash! :)

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Niestety jeszcze nie miałam styczności z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  55. wiele osób narzeka na ten tłusty film jaki zostawia a ja go bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  56. nigdy nie lubiłam tłustego filmu na skórze,ale w tym peelingu mi to nie przeszkadza.
    Chyba po prostu ten zapach nadrabia za wszsytko.
    Czasem łapie się na tym że wchodząc do łazienki otwieram kosmetyk tylko po to żeby go powąchać :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Thank you for your lovely message on my blog.
    Following you via Bloglovin, hope you do the same.

    xx Monica
    http://makeupandlondon.com

    OdpowiedzUsuń
  58. you have an amazing blog!
    xx promise
    http://www.herbehaviour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo go lubię, mam wersję z kokosem i czekoladą.

    dziękuję za dodanie również obserwuję !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow ! Przepiękny blog ! Z przyjemnością będę tu wpadała częściej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. I love body scrubs. I don't need lotion or perfume after I do this.

    OdpowiedzUsuń
  62. seria tych peelingów nie przypadła mi do gustu, miałam wrażenie ,że zbyt szybko się rozpuszczały i rzeczywiście,były niezbyt wydajne. Irytował mnie tłsty film na ciele,ale może dla przesuszonej skóry byłby ok, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)